Auto amortide jäikus

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
darkking
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 08.02.2005 11:10 15
Asukoht: Jõgeva
Kontakt:

Auto amortide jäikus

Postitus Postitas darkking »

Teadsin küll, et autol on all väga head amordid ja vedrud (sport siis), aga et kohe nii huvitavalt see välja paistis.
Nimelt hakkasin talvekumme alla panema, kruvisin siis esimese ratta juurest auto üles, vahetasin rehvi ära ja siis tagumise kallale. Sain vaevalt mõned tõsised tungi keeramised teha, kui esimene ratas maast lahti rebis, ja siis natsa veel ning korraga oli terve üks kylg siis minu käsutuses. Seda aint tagant tõstes.
Pilt
Viimati muutis darkking, 21.11.2005 23:56 48, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Milbuck
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 27.04.2003 23:01 27
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Milbuck »

mis seal imestada kui sa tagaratta maast pool meetrit õhku kerid
Kasutaja avatar
darkking
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 08.02.2005 11:10 15
Asukoht: Jõgeva
Kontakt:

Postitus Postitas darkking »

kui see sinu arvates pool meetrit on siis tõesti
PS! nagu ma ütlesin tõusis enne esimene, siis tagumine ratas
MairoG
Huviline
Postitusi: 827
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Noo kuule see on ju BMW, mis seal ikka imestada :D :D :D .
kiire-lauri
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kiire-lauri »

mul golfil ka keeran ennem poldid lahti ja siis tõstan kas eest või tagant tungiga üless ja ongi kõik.Mina arvan ,et jäik vedrustus igatahes parem kui stock
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Mul sama teema, ühte ratast üles tõstes (muidugi nats rohkem vast) tõuseb ka teine üles, see veel seda huvitavam, et E34 ju jupp maad pikem :)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Terve auto külje tõustmine ühest nurgast tõstmisel sõltub stabikate jäikusest/nende olemasolust, mitte vedrudest.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Teatud maale vast jah, aga kui ikka tung on piisavalt pikk (vähemalt E34 tung on üsna pika käiguga) ja vedrud lühikesed siis idee järgi sõltub ju ka vedrudest :roll:
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

kui sild saab rohkem alla tulla kui vedru, siis tuleb vedru lihtsalt lahti. Sest ta ei ole teadupärast millegagi kinnitatud amordipadja/püstiku külge.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta