e30 2.8l turbo
Re: e30 2.8l turbo
ei tea palju selline relv maksta ka võib
kunagi jäi silma ja panen siis siia, loodan, et teema asutaja ei pahanda
pean silmas siis seal lehel e30 323i Bi-turboga
http://www.e30-2.de/motor/turbo/turbo.htm
pean silmas siis seal lehel e30 323i Bi-turboga
http://www.e30-2.de/motor/turbo/turbo.htm
Hehh, sõltub sellest, kui palju raha kulutad. Tavaline turboteema näiteks 2,0 M20 asemel tehakse 2.0 M10-st. Selle mootori plokk ja väntvõll kannatavad ühes soomlase kiirendusautos 900 hj
Mõni aeg tagasi kammisin neid foorumeid pidi üle veebi ja igalt poolt tuli välja neid M10 mootoriga autosid võimsusega üle 400 hj, aga kõik M20-d
on reeglina 250 hj kandis. Endal muud seletust pole, kui see mootor on vähe "pehmem" kui M10/30. M30 kohta ütles BMW Total, et see mootor
(M102; M30B34) kannatab välja ilma töökindlusega riskimata 500 hj. See on veel selline võimsus, mis kannatab tänaval sõita - turbo on veel piisavalt väike, et madalatel pööretel ka jõudu on. 475 hj andva mootoriga E28 läks sama ajakirja autorite käes välja 190 mph (304 kmh)
Mõni aeg tagasi kammisin neid foorumeid pidi üle veebi ja igalt poolt tuli välja neid M10 mootoriga autosid võimsusega üle 400 hj, aga kõik M20-d
on reeglina 250 hj kandis. Endal muud seletust pole, kui see mootor on vähe "pehmem" kui M10/30. M30 kohta ütles BMW Total, et see mootor
(M102; M30B34) kannatab välja ilma töökindlusega riskimata 500 hj. See on veel selline võimsus, mis kannatab tänaval sõita - turbo on veel piisavalt väike, et madalatel pööretel ka jõudu on. 475 hj andva mootoriga E28 läks sama ajakirja autorite käes välja 190 mph (304 kmh)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
M10´le on pandud siis turbo
http://www.bsmotor.com <- seal on palju just e30 kerele pandud turboootoreid
http://www.bsmotor.com <- seal on palju just e30 kerele pandud turboootoreid
Mõõte uskudes saab 2.0 mootorit teha igast 1.8-st, kui sinna panna teine väntvõll. Käiguvahe on suht väike, kas ka kolvid-kepsud, seda ei tea.....bad2 kirjutas:siin mõeldud siis e21 kerel asetsevat 4-sil 2,0 mootorit.kusagil 77-79 a.
Varuosakataloogi järgi on 2.0 stroketud 1.8
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ei hakanud uut teemat tegema, kui juba turbodest juttu. Mis targad arvavad sellest: http://www.kormanfastbmw.com/turbos.htm Kui palju selline asi võiks maksta(hindadest seal ei räägita:))
No see 0,4 bar rõhku on vähe ju aga ilma mootorit seest modimata oluliselt rohkem ülerõhku ei saa peale lasta kah.
Kas antud kit ei ole mitte väga sarnane 325 td / 525 td asjadele - pisike turbo, intercooler, lõdvikud ja väljalaske kollektor?
Mis turbot kasutati diisel BMW peal, kas oli ka garreti T25?
Võib olla saaks mingi disla pealt enam-väham sama kit-i maha keerata ja paigaldada bensiinimootoriga autole? Kui lisada antud set-up'ile reguleeritav rihmaratas ja bensiinirõhu regulaator peaks asja juba toimima saama...
Kas antud kit ei ole mitte väga sarnane 325 td / 525 td asjadele - pisike turbo, intercooler, lõdvikud ja väljalaske kollektor?
Mis turbot kasutati diisel BMW peal, kas oli ka garreti T25?
Võib olla saaks mingi disla pealt enam-väham sama kit-i maha keerata ja paigaldada bensiinimootoriga autole? Kui lisada antud set-up'ile reguleeritav rihmaratas ja bensiinirõhu regulaator peaks asja juba toimima saama...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ai kuidas mulle meeldib old-school M10!
Galeriis peale sügist 2003 läheb asi juba jamaks, aga ennem on projekt viimase peal.
Kui tehnilist juttu vaadata, siis Aarel oli selle strokeimise koha pealt õigus.
Galeriis peale sügist 2003 läheb asi juba jamaks, aga ennem on projekt viimase peal.
Kui tehnilist juttu vaadata, siis Aarel oli selle strokeimise koha pealt õigus.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
njah.... kuidas mulle küll meeldivad firmad, kelle kodulehekülgedel on ilusat infot, mis suu vesistama paneb, aga samas mitte mingisugust infot hindade kohta või siis e-maili aadressi, mille pealt saaks kontakteeruda... masendav... ehk siis praegu jutt http://www.mosselmanturbo.com saidist... vaatasin seal nende asja E36 1.6l mootori kohta, ja oleks lihtsalt huvitanud, palju selline asi maksta võiks...
kle...ära hakka raha tuulde loopima ja 1.6 mootorile turbot peale aretama...meph kirjutas:njah.... kuidas mulle küll meeldivad firmad, kelle kodulehekülgedel on ilusat infot, mis suu vesistama paneb, aga samas mitte mingisugust infot hindade kohta või siis e-maili aadressi, mille pealt saaks kontakteeruda... masendav... ehk siis praegu jutt http://www.mosselmanturbo.com saidist... vaatasin seal nende asja E36 1.6l mootori kohta, ja oleks lihtsalt huvitanud, palju selline asi maksta võiks...
ütlus "nothing beats cubic inches" peab väga kindlalt paika....igast turbod ja värgid väikese mootori peal on hirmkallid, ning juba õigevarsti jääb sul saavutatud võimsusest väheks....siis investeerid veel mingi 30 kilo uue turbo ja plokisisu/kaante peale....ja ka siis jääb varsti väheks..ning 3 aastat hiljem ja 60 tuhat vaesemana leiad lõpuks, et perspektiivikam on asja suurema töömahuga mootoriga ehitada...
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Niipalju kui mina sellelt pildilt nägin, ei tohiks seal erilisi hobujõude nagu olla. Vahejahuti on selline noh nagu tavalisel 2.3 turbosaabil ning turbo
võtab head tulist õhku radika juurest
Pealegi on see pikkade runneritega sisselase korraliku turbo jaoks sobimatu.
võtab head tulist õhku radika juurest
Pealegi on see pikkade runneritega sisselase korraliku turbo jaoks sobimatu.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Audiophile
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 18.01.2003 16:54 56
- Asukoht: Tallinn
Aga kuidas M30 kone turbotamisele vastu peab? Ma mõtlen just plokk, vänt kepsud jne. Kunagi lugesin E30.de saidilt et varasemad M30 mootoritüübid on pealt siledate n.ö flat kolbidega ja et just sedatüüpi kolvid sobivad turboautole. Endal juhuslikult on ka selline kapremonditud mootor olemas nende flat kolbidega. Kui keegi saaks hakkama metallist kaanetihendi tegemisega siis saaks ka surveastme maha ja up we go, loomulikult ei pääse Hestec-ist vms süsteemist. Pole viicind teemat ise eriti edasi uurida kuna se kone istub ühe E30 aisade vahel ja ootab oma aega või uut omanikku. Endal veel mitu projekti käsil ka.
Max
Max
Mul kodus 73. aasta M30 ja seal on küll taoliste kõrgendustega kolvid nagu uuemates mootorites sees.
Infokilde kokku kogudes tundub, et M20 ja M30 vahe ongi selles, et M20 koosneb suuresti valatud, M30 sepistatud juppidest. Turbomootor erineb M30l tavalisest seespoolt ainult madalate kolbide poolest. Muu, sealhulgas kaanetihend on sama.
Allikad väidavad, et võimalik saada 500 hobujõudu ilma tänavasõitu kahjustamata ning laiali laskmata. Üle selle pidi riskimine olema.
Infokilde kokku kogudes tundub, et M20 ja M30 vahe ongi selles, et M20 koosneb suuresti valatud, M30 sepistatud juppidest. Turbomootor erineb M30l tavalisest seespoolt ainult madalate kolbide poolest. Muu, sealhulgas kaanetihend on sama.
Allikad väidavad, et võimalik saada 500 hobujõudu ilma tänavasõitu kahjustamata ning laiali laskmata. Üle selle pidi riskimine olema.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Audiophile
- Huviline
- Postitusi: 47
- Liitunud: 18.01.2003 16:54 56
- Asukoht: Tallinn
Ma eeldan et see 500hj on siis 745 kone kus madala surveastme kovid sees?. Kas 745 klapid ei ole mingist kangemast materjalist. MInuteada ohustab tavaklaape n.ö venimine arvestades forced induction mootorite sisepõlemistemp. See on aga kuuldub põhjal, ei ole ise nii spets et teaks väita 100%. Aga jah, minu kone on 80 algusest ja seal on 100% flat kolvid sees, ei tea siis mille omad need orig on.
Max
Max
No neid klappe saab osta igasuguseid ja sealhulgas ka selliseid, millega päris dragsterid nitrometaani põletavad.
Seeriaklapid ei ole üldsegi viletsad, samuti ka kolvid. Top Partsi Lauril läksid silmad suureks, kui ütlesin, et sõitsin 2km nitroga järjest. Tema jutu järgi oleks üle 15 sekundi kindel pauk käinud. Aga ei käinud ning peale mootori lahtuvõtmist (muul põhjusel) ei tuvastanud ma ühtegi probleemi, sulamist, kõverdumist, kulumist vms mida suure kuumusega seostada. Absoluutselt mingeid jälgi ei olnud kaanel, klappidel, kolbidel ega kepsusaaledel.
Seeriaklapid ei ole üldsegi viletsad, samuti ka kolvid. Top Partsi Lauril läksid silmad suureks, kui ütlesin, et sõitsin 2km nitroga järjest. Tema jutu järgi oleks üle 15 sekundi kindel pauk käinud. Aga ei käinud ning peale mootori lahtuvõtmist (muul põhjusel) ei tuvastanud ma ühtegi probleemi, sulamist, kõverdumist, kulumist vms mida suure kuumusega seostada. Absoluutselt mingeid jälgi ei olnud kaanel, klappidel, kolbidel ega kepsusaaledel.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990