Müüt e36-st
Müüt e36-st
Mitmed sõbrad ajavad sellist juttu, et E36 laguneb teistest BMWdest oluliselt rohkem.
Ma arvan et kommenteerida võiksid eelkõige just need, kes omanud või omavad sellel kerel autot, samuti ka mehaanikud. Ka teistel pole keelatud sõna sekka öelda.
Selliseid väiksemaid tüüpvigu pole nagu mõtet arvestada.
Ma arvan et kommenteerida võiksid eelkõige just need, kes omanud või omavad sellel kerel autot, samuti ka mehaanikud. Ka teistel pole keelatud sõna sekka öelda.
Selliseid väiksemaid tüüpvigu pole nagu mõtet arvestada.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
hmm
sõitsi aasta e36 ja nu midagi rohkem ma küll ei parandanud kui teisi bmw mis on olnud aga kusjuures mu arust hästi odav just ülal pidada autot , osad on odavad jne
740i
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Ei tea, selle müüdi võiks vabalt ümber lükata. Endal e36, sõbral kaks e36, pole sel masinal midagi midagi isäraliku et laguneks palju vm.
Minu meelest suisa hästi peab vastu, vastu nagu iga bmw marki kandev auto.
Loomulikult seda siis kui on masina eest ikka hoolt kantud, õigel ajal õigeid toimetusi, hoolduseid tehtud.
Et e36 teistest milleski selles vallas erineks, seda pole.
Minu meelest suisa hästi peab vastu, vastu nagu iga bmw marki kandev auto.
Loomulikult seda siis kui on masina eest ikka hoolt kantud, õigel ajal õigeid toimetusi, hoolduseid tehtud.
Et e36 teistest milleski selles vallas erineks, seda pole.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Omasin mingi aeg tagasi `94a. 325 TD-d ja samal ajal oli kahel sõbral samuti E36-d, ühel 316, teisel 318. Huvitav oli see, et "lagunevaks" asjaks oli meil kõigil (teatud aja tagant muidugi) ABS-i andurid ja purunenud vedrud. Kõik muu nagu kestis normaalselt. 1 huvitav tähelepanek oli ka veel narmendavad akna tihendid.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1430
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Ise ka omanud E36-te. See lagunemine sõltub muidugi sellest kuidas masinat hoida. Kui mina E36 ostsin lasin kogu veermiku remondi teha ja sain senikaua kui maha müüsin ilma probleemideta sõita. Samas auto küljes on väga paljud asjad üksteisest sõltuvad, kui üks asi saba annab hakkavad järjest paljud asjad lagunema.
Viimati muutis Mirko, 25.06.2006 20:02 07, muudetud 1 kord kokku.
Loomulikult peab tänu Eesti teedele veermikuosi vahetama suht tihti.
Aga mina olen kuulnud jällegi et 5sel bemmil pidi esisild palju kakam olema.
endal pool aastat 318IS olnud, ja vahetanud olen ainult tagasillas need suured puksid. Just tagasillapuksid pidavat e36 vahetust tahtma.
Aga mina olen kuulnud jällegi et 5sel bemmil pidi esisild palju kakam olema.
endal pool aastat 318IS olnud, ja vahetanud olen ainult tagasillas need suured puksid. Just tagasillapuksid pidavat e36 vahetust tahtma.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Ei ole see e36 nii juust masin midagi. See on küll tavaline, et saksast tulnud autol tuleb suur osa veermikujubinaid poole aasta jooksul välja vahetada. Aga kui see tehtud, siis peaks ikka jupp aega vaikus olema. Käisin ise just UM veermikukontrollis ja ainuke veermikuviga oli esimesed amordid, mis vahetust vajaksid.
Korralikult hooldatud auto peaks ka üldjuhul kestma täitsa hästi.
Korralikult hooldatud auto peaks ka üldjuhul kestma täitsa hästi.
Mina olen "ära pidanud" 2 x E30 kerega eksemplari ja ühe E36 kerega auto, nüüd jälle E30 juures tagasi. Sõiduvõtted ja kasutusotstarve olid kõigi autode puhul samad.
Oma mätta otsast vaadates on E30 oluliselt kvaliteetsemalt ehitatud auto. Ma ei räägi kulumaterjalist, vaid subjektiivne hinnang on selline. E36 puhul tuleb lambda andurit vahetata ca 2.5 aasta kohta, sest selle asukoht pole hästi läbimõeldud. Jäik vedrustus raputab kere sisse mõrad ja teeb ka kere enda suhteliselt kiiresti "pehmeks". Sellest annavad tunnistust igatsorti pisikesed naginad, mille põhjuseid jäädki otsima ja likvideerima - saad ühest lahti, tuleb teine asemele. Vedrude murdumine on üsna tavaline ja ilma täiendusteta kestavad esisilla liigendid vähem kui eelkäijal. Kere raputamisega seoses tekivad ka sellised asjad nagu polstritüüblite väsimine (polstrid tulevad lahti) ja ka auto kere tundub olevat veidi roostelembelisem kui facelifti järgne tsingitud E30. Külma ilmaga võite järsult suunda sisse rapsides lõhkuda õhukese plastist tagastusjublaka jne.
Kokkuvõttes on E36 pereautona parem valik, sest tänu pikemale teljevahele on juhitavus rahulikum ja ohutum ning ka auto ise on oluliselt avaram. Tänu sellele, et tegu on raskema ja keerulisema liikuriga, tuleb teda ka hooldada kallimalt ja suurema tähelepanelikkusega kui vanemat mudelit. Kulumaterjalid ja varuosad pole kallid, kuid vahetusi ise tuleb tihedamalt ette. Kui on hea peremees, siis teenib kaua - kõhnema rahakotiga tuleks valida E30, sest puuduliku hooldusega "rondistub" E36 nii optiliselt kui ka tehniliselt suht kiirelt.
Oma mätta otsast vaadates on E30 oluliselt kvaliteetsemalt ehitatud auto. Ma ei räägi kulumaterjalist, vaid subjektiivne hinnang on selline. E36 puhul tuleb lambda andurit vahetata ca 2.5 aasta kohta, sest selle asukoht pole hästi läbimõeldud. Jäik vedrustus raputab kere sisse mõrad ja teeb ka kere enda suhteliselt kiiresti "pehmeks". Sellest annavad tunnistust igatsorti pisikesed naginad, mille põhjuseid jäädki otsima ja likvideerima - saad ühest lahti, tuleb teine asemele. Vedrude murdumine on üsna tavaline ja ilma täiendusteta kestavad esisilla liigendid vähem kui eelkäijal. Kere raputamisega seoses tekivad ka sellised asjad nagu polstritüüblite väsimine (polstrid tulevad lahti) ja ka auto kere tundub olevat veidi roostelembelisem kui facelifti järgne tsingitud E30. Külma ilmaga võite järsult suunda sisse rapsides lõhkuda õhukese plastist tagastusjublaka jne.
Kokkuvõttes on E36 pereautona parem valik, sest tänu pikemale teljevahele on juhitavus rahulikum ja ohutum ning ka auto ise on oluliselt avaram. Tänu sellele, et tegu on raskema ja keerulisema liikuriga, tuleb teda ka hooldada kallimalt ja suurema tähelepanelikkusega kui vanemat mudelit. Kulumaterjalid ja varuosad pole kallid, kuid vahetusi ise tuleb tihedamalt ette. Kui on hea peremees, siis teenib kaua - kõhnema rahakotiga tuleks valida E30, sest puuduliku hooldusega "rondistub" E36 nii optiliselt kui ka tehniliselt suht kiirelt.
Olen pidanud :
1,5 aastat E39 520 97a.
1,5 aastat E36 325iC 92a.
ja nüüd aasta E38 740iA 95 aasta.
E36 kohta ainukesed halvad sõnad käivad tema ruumikuse kohta.
Kui teda korraliselt hooldada ja remontida siis ta peab hästi vastu.
Ostes sai kohe veermik täielikult korda tehtud ja sellega ka asi piirdus. Viimase aasta jooksul oli 4000 krooni eest varuosi.
Kui neid kolme autot võrrelda siis võib julgelt öelda et E38 on näiteks 4X kallim üleval pidada.
1,5 aastat E39 520 97a.
1,5 aastat E36 325iC 92a.
ja nüüd aasta E38 740iA 95 aasta.
E36 kohta ainukesed halvad sõnad käivad tema ruumikuse kohta.
Kui teda korraliselt hooldada ja remontida siis ta peab hästi vastu.
Ostes sai kohe veermik täielikult korda tehtud ja sellega ka asi piirdus. Viimase aasta jooksul oli 4000 krooni eest varuosi.
Kui neid kolme autot võrrelda siis võib julgelt öelda et E38 on näiteks 4X kallim üleval pidada.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Niipalju kui on olnud võimalust näppida 3st ja 5st, siis suvaline 3ne seeria on suvalise 5se seeria kõrval oma ehituselt kui ka üldiselt kvaliteedilt paras podjobka. Sama mootori ja aasta korral ei näe lihtsalt konkurentsi.
Mis puudutab naeruväärselt odavaid käiguosa juppe, siis silmas peetakse ilmselt esisilla pukse-sharniire. See selline kahe otsaga asi, ilmselt nende odavamate esindajate kasutamine on ka üks põhjus, miks autode sillad lagunevad koos kevadise teede lagunemisega ja kõik karjuvad. No kui aasta vanuste rooliotste kummikatted on juba pragulised või sharniiri kummikate on nii kõva, et pealepanekmisel kipub maha tulema, siis ei maksa imestada.
Praegu olen nö poole kohaga tegelenud 95-96 E36 touringu otsimisega ja selle käigus kogetu põhjal saan täiesti aru, miks neid autosid sahkadeks peetakse. Lihtsalt sõitvatest autodest on 99% täielikuks rihmaks aetud ja platsil ootavad sisaldavad pahtlit rohkem kui plekki.
Eks see nende autode sihtgrupist vist tuleb, mis pole Saksamaal targem kui Eestis, kus üldreegina pakutavad autod ei ole oluliselt paremad.
Kes on võtnud maha esiamorti nii E30/36-l kui E28/34-l saab aru, mis vahe on. Parimat näidet kahe auto sisulise ehitamise loogika näiteks vist on raske leida. Ühel lõhud mahavõtmisega vähemalt ühe rooliotsa ja sharniiri ära, teisel keerad valge käega kolm M10 polti lahti, eemaldad viisakalt amordi ja jätad munakad kenasti käändtelje külge. Lihtne, kerge, mugav.
Rohkem on põhjust olla puistata üks põlvkond vanemaid masinaid (E30 ja E28) eri teostustes ja siin kogetu põhjal julgen öelda, et oma kvaliteedilt ja ehituse põhjalikkuselt ei kanna 3s 5sega vähimatki võrdlust. Asi algab peale juba kere ehitamisest. Ei näe põhjust, et esisharniiride maksumuse erinevus on põhjus 3st 5sele eelistada. Või see, kes selle järgi valib - ei suuda neid sharniire ka 3sele nagunii osta.
Mis puudutab auto parandamise võlusid, siis on samuti eelis tavaliselt 5se peal, kuna seal on füüsiliselt rohkem ruumi. Võtke ükskord maha käigukast 6-sil mootoriga E30-l ja 6sil mootoriga E34-l - vahe on hoomatav.
Mis puudutab naeruväärselt odavaid käiguosa juppe, siis silmas peetakse ilmselt esisilla pukse-sharniire. See selline kahe otsaga asi, ilmselt nende odavamate esindajate kasutamine on ka üks põhjus, miks autode sillad lagunevad koos kevadise teede lagunemisega ja kõik karjuvad. No kui aasta vanuste rooliotste kummikatted on juba pragulised või sharniiri kummikate on nii kõva, et pealepanekmisel kipub maha tulema, siis ei maksa imestada.
Praegu olen nö poole kohaga tegelenud 95-96 E36 touringu otsimisega ja selle käigus kogetu põhjal saan täiesti aru, miks neid autosid sahkadeks peetakse. Lihtsalt sõitvatest autodest on 99% täielikuks rihmaks aetud ja platsil ootavad sisaldavad pahtlit rohkem kui plekki.
Eks see nende autode sihtgrupist vist tuleb, mis pole Saksamaal targem kui Eestis, kus üldreegina pakutavad autod ei ole oluliselt paremad.
Kes on võtnud maha esiamorti nii E30/36-l kui E28/34-l saab aru, mis vahe on. Parimat näidet kahe auto sisulise ehitamise loogika näiteks vist on raske leida. Ühel lõhud mahavõtmisega vähemalt ühe rooliotsa ja sharniiri ära, teisel keerad valge käega kolm M10 polti lahti, eemaldad viisakalt amordi ja jätad munakad kenasti käändtelje külge. Lihtne, kerge, mugav.
Rohkem on põhjust olla puistata üks põlvkond vanemaid masinaid (E30 ja E28) eri teostustes ja siin kogetu põhjal julgen öelda, et oma kvaliteedilt ja ehituse põhjalikkuselt ei kanna 3s 5sega vähimatki võrdlust. Asi algab peale juba kere ehitamisest. Ei näe põhjust, et esisharniiride maksumuse erinevus on põhjus 3st 5sele eelistada. Või see, kes selle järgi valib - ei suuda neid sharniire ka 3sele nagunii osta.
Mis puudutab auto parandamise võlusid, siis on samuti eelis tavaliselt 5se peal, kuna seal on füüsiliselt rohkem ruumi. Võtke ükskord maha käigukast 6-sil mootoriga E30-l ja 6sil mootoriga E34-l - vahe on hoomatav.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Mina küll ei teeks maha seda E36 -te. Minumeelest on päris normaalne auto, kuid minujaoks on kitsas. Minuarust kõige idiootlikum on tal keskluku süsteem ja seda ilmselt kõigil selle aja mudelitel. Ka E36 autol on ju amordivahetus imelihtne ja pole vaja mingit rooliotsa lahti võtta. Vaja on lahti võtta 2 polti koopast + kondi ots, ja kapoti alt 3 mutrit. Mina olen suuteline pooleteise tunniga vahetama esiamordid ja kui ajapeale teha, siis võibolla kiireminigi. Autoga sõidab mul naine igapäevaselt ning vahel käin sellega ise võistlemas. Pole probleeme veel olnud sildadega. Amordid vahetasin kohe peale ostu ja peavad ilusasti siiani. Puru oli ka veel porikaitse plekk. Viimane sai ärakeevitatud.
E 39 535 1997.a.
Kui jälgida mudelipõlvkondi, siis tavaliselt vahetub esimesena 3. seeria, siis 7. ja seejärel viies- kõigepealt E30, siis E32, E34; samamoodi E36, E38, E39. Ei ütleks, et E30 E34-st märkimisväärselt kallim oleks, üksikud E36-d on E39-st ja E38-st kalllimad. Muidugi kui rääkida nt 1991 aasta E36-st, siis seeuue põlvkonna masin on kallim, kui sama aasta aga vana põlvkonna E34. Viimasel ajal on see süsteem küll veidi paigast nihkunud, E46 on kuidagi "vahepealne"...
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 12.06.2005 19:03 05
kas see kulumise müüt ei või äkki tingitud olla hoopis sellest, et sportlik 3 seeria läbi aegade ikka ju noormeestel ''sarvede mahajooksmise'' masinaks olnud. ja pole vist kahtlust, et vaene 3-ne protsessi käigus nii mõnegi kahju endale külge saab. loogiliselt võttes saab see, kes sellise masina kogemata ära ostma peaks, ohtralt remontida. ja kui nüüd naabrimees küsib, et kuidas su uus bemar ka on, siis selge see, et rahast lage omanik üldistavalt 3-ste aadressil ka mõne sapisema väljendi üle huulte laseb. Naabrimees räägib naabrimehele ja ongi müüt tekkinud.
lihtsalt mõte.
lihtsalt mõte.
ei ole sellel e36 äda miskit, sõita hea ja peab vastu ka kui normaalselt hoolt kanda ja mitte lõhkuda. Arvestama peab et tegu siiski suht vana masinaga ja suurem osa nendest osalenud avariides.
Tehniliselt näiteks on minu 93a D bemm targem kui töökaaslase 01a D vojager. Isegi mootor käib bemmil vaiksemalt.
Tehniliselt näiteks on minu 93a D bemm targem kui töökaaslase 01a D vojager. Isegi mootor käib bemmil vaiksemalt.
kui võrrelda müügis olevaid samas hinnaklassis E34 ja E36, siis viimased on konkurentsivõimetult rohkem ära tallatud
ilmselt asi selles, et nad on analoogselt E30-ga nii saksas kui siin paljudele esimese kihutamisvaimustuse autodeks koos kaasnevate tagajärgedega, kus mootor on võimas, kuid tihend rooli ja pedaalide vahel ebapädev. omanik tihti peale auto ostmist kulutab raha vaid "tümpsu", "supakate" ja hiidlaiadele velgedele ja peale nende aksessuaaride on üldiselt probleeme endale tatrapudru ostmisegagi.
siin viskuvad E36 omanikud ennastohverdavalt ambasuuridele, kuid fakti see ei muuda - mida väiksem/odavam bmw mudel, seda rohkem ära trööbatud/remonti vajav see on. E36, mille hinnad algavad juba 30 tuhandest, on kahjuks samas rollis, mis hääbuv E30 siin mõned aastad tagasi oli.
laguneb ta rohkem mitte ehituslike iseärasuste, vaid selle tõttu, et enamik selle auto tarbijaid on sellised, nagu nad on. oma osa annab ka auto üldiselt õrnem ehitus ja suurem mass - kamazi õliga hüdrotõukurid üldiselt ei kesta (erinevalt E30 mehhaanilistest nookuritest) ja paar lollusega saab mootorist või muust kohast ka lahti.
au ja kuulsus siin sõna võtnud autoomanikele, kes selle 90% E36 omanike mainstreami sisse ei kuulu, teie autod on ilmselt korras ja ei lagune - kuid siiski on tegemist erandiga isegi Eesti mastaabis - mis teadupärast reeglit kinnitab.
ilmselt asi selles, et nad on analoogselt E30-ga nii saksas kui siin paljudele esimese kihutamisvaimustuse autodeks koos kaasnevate tagajärgedega, kus mootor on võimas, kuid tihend rooli ja pedaalide vahel ebapädev. omanik tihti peale auto ostmist kulutab raha vaid "tümpsu", "supakate" ja hiidlaiadele velgedele ja peale nende aksessuaaride on üldiselt probleeme endale tatrapudru ostmisegagi.
siin viskuvad E36 omanikud ennastohverdavalt ambasuuridele, kuid fakti see ei muuda - mida väiksem/odavam bmw mudel, seda rohkem ära trööbatud/remonti vajav see on. E36, mille hinnad algavad juba 30 tuhandest, on kahjuks samas rollis, mis hääbuv E30 siin mõned aastad tagasi oli.
laguneb ta rohkem mitte ehituslike iseärasuste, vaid selle tõttu, et enamik selle auto tarbijaid on sellised, nagu nad on. oma osa annab ka auto üldiselt õrnem ehitus ja suurem mass - kamazi õliga hüdrotõukurid üldiselt ei kesta (erinevalt E30 mehhaanilistest nookuritest) ja paar lollusega saab mootorist või muust kohast ka lahti.
au ja kuulsus siin sõna võtnud autoomanikele, kes selle 90% E36 omanike mainstreami sisse ei kuulu, teie autod on ilmselt korras ja ei lagune - kuid siiski on tegemist erandiga isegi Eesti mastaabis - mis teadupärast reeglit kinnitab.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ei tea midagi..ma ostsin ka endale ühe e36....Aare kirjutas:kui võrrelda müügis olevaid samas hinnaklassis E34 ja E36, siis viimased on konkurentsivõimetult rohkem ära tallatud
ilmselt asi selles, et nad on analoogselt E30-ga nii saksas kui siin paljudele esimese kihutamisvaimustuse autodeks koos kaasnevate tagajärgedega, kus mootor on võimas, kuid tihend rooli ja pedaalide vahel ebapädev. omanik tihti peale auto ostmist kulutab raha vaid "tümpsu", "supakate" ja hiidlaiadele velgedele ja peale nende aksessuaaride on üldiselt probleeme endale tatrapudru ostmisegagi.
siin viskuvad E36 omanikud ennastohverdavalt ambasuuridele, kuid fakti see ei muuda - mida väiksem/odavam bmw mudel, seda rohkem ära trööbatud/remonti vajav see on. E36, mille hinnad algavad juba 30 tuhandest, on kahjuks samas rollis, mis hääbuv E30 siin mõned aastad tagasi oli.
laguneb ta rohkem mitte ehituslike iseärasuste, vaid selle tõttu, et enamik selle auto tarbijaid on sellised, nagu nad on. oma osa annab ka auto üldiselt õrnem ehitus ja suurem mass - kamazi õliga hüdrotõukurid üldiselt ei kesta (erinevalt E30 mehhaanilistest nookuritest) ja paar lollusega saab mootorist või muust kohast ka lahti.
au ja kuulsus siin sõna võtnud autoomanikele, kes selle 90% E36 omanike mainstreami sisse ei kuulu, teie autod on ilmselt korras ja ei lagune - kuid siiski on tegemist erandiga isegi Eesti mastaabis - mis teadupärast reeglit kinnitab.
ja praegu ainult raha panin tehnilise külje alla + originaal välimuse taastamisele...jäänud ongi vaid käsipiduri klotside vahetus ja paar pisividinat veel...samas raha on niipalju läind et oleks saan endale laiad veljed ja jõhkra läti tuuningu peale lükata
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Samas mulle tundub, et praegu on hoopis e34 rullnoka auto, sest ronte saab juba suht odavalt. Tänavad on paksult e34 ronte täis ja nii vähe kui e30-id on, siis nad on põhiliselt korralikud või läbi roostetanud ja vanamees roolis. e36-d on tänavapildis vähemalt korraliku välimusega kõik. Mõned on küll Leedust läbi käinud oma hõbedate või võrgust neerudega, aga sellist pilti nagu e34-de seas ei ole...
Aarele ilmselt lihtsalt ei meeldi need autod...
Mida on ühist siin rullnoklusega kui see auto on näiteks naisterahva auto. See auto on ka pisut kallis sellejaoks, et teda lihtsalt hoorata. Minule isiklikult tundub,et Aarel on kogemusi väga kehvade isenditega või siis on lihtsalt kõrvetada saanud. Mina ostsin endaoma naisele ja ta on siiani rahul ja mina samuti. Ilusa kerega auto ju ja midagi peale väikeste mõõtmete, jäigavõitu vedrustuse ja mootorimüra salongis etteheita pole. Viiesajalist autot jällegi ma ei ostaks elus naisele.Minujaoks on viimane nagu prahilaev. Kiirendusel pole ka neil kolmestele midagi vastupanna. Ise ma ei taha üleüldse bemariga sõita, kuna harjunud rohkem esisillaliste autodega.
Mida on ühist siin rullnoklusega kui see auto on näiteks naisterahva auto. See auto on ka pisut kallis sellejaoks, et teda lihtsalt hoorata. Minule isiklikult tundub,et Aarel on kogemusi väga kehvade isenditega või siis on lihtsalt kõrvetada saanud. Mina ostsin endaoma naisele ja ta on siiani rahul ja mina samuti. Ilusa kerega auto ju ja midagi peale väikeste mõõtmete, jäigavõitu vedrustuse ja mootorimüra salongis etteheita pole. Viiesajalist autot jällegi ma ei ostaks elus naisele.Minujaoks on viimane nagu prahilaev. Kiirendusel pole ka neil kolmestele midagi vastupanna. Ise ma ei taha üleüldse bemariga sõita, kuna harjunud rohkem esisillaliste autodega.
E 39 535 1997.a.
ikka toome näiteks erandeid
saksamaal on sellise auto stammtarbija reeglina see, kellel parema jala varvas paigal ei seisa. sellest tulenevalt saavad käsnad alguse juba saksamaalt - ja mida odavam-väiksem auto, seda suurem taoliste kundede hulk
ei ole teist automudelit kui 3ne, mille müügikuulutuses oleks selline kõrge % "lisasid" nagu breitreifen, 17 alu, tief, V-max aufh, domst., jne jne jne jne
ilmselt posti otsa aetud autode % on ikka 7sel tuntavalt madalam kui 3sel
et siin 10 kasutajat on endale korralikud autod ostnud, ei muuda seda veel trendiks. E36 põhimass saksa autoturgudel on siiski küllalt kurvas olukorras silgud, üks viga ajab teist taga, veetakse neid siia ja ega müügiettevalmistus rappest uut autot ei tee
mis puudutab E34 ja E36, siis bmw-tüüpiliselt on väiksem auto üle hinnatud ja minuarust pakub praeguses turusituatsioonis E34 paremat hinna/kvaliteedi suhet, suuremat valikut ja üldiselt korralikumaid isendeid (räägime ainult saksamaalt toodud müügiautodest).
sama situatsioon oli vanasti pre-88 E30 vs E28 ja uuem E30 vs E34. varsti hakkab samas rollis E46 olema.
saksamaal on sellise auto stammtarbija reeglina see, kellel parema jala varvas paigal ei seisa. sellest tulenevalt saavad käsnad alguse juba saksamaalt - ja mida odavam-väiksem auto, seda suurem taoliste kundede hulk
ei ole teist automudelit kui 3ne, mille müügikuulutuses oleks selline kõrge % "lisasid" nagu breitreifen, 17 alu, tief, V-max aufh, domst., jne jne jne jne
ilmselt posti otsa aetud autode % on ikka 7sel tuntavalt madalam kui 3sel
et siin 10 kasutajat on endale korralikud autod ostnud, ei muuda seda veel trendiks. E36 põhimass saksa autoturgudel on siiski küllalt kurvas olukorras silgud, üks viga ajab teist taga, veetakse neid siia ja ega müügiettevalmistus rappest uut autot ei tee
mis puudutab E34 ja E36, siis bmw-tüüpiliselt on väiksem auto üle hinnatud ja minuarust pakub praeguses turusituatsioonis E34 paremat hinna/kvaliteedi suhet, suuremat valikut ja üldiselt korralikumaid isendeid (räägime ainult saksamaalt toodud müügiautodest).
sama situatsioon oli vanasti pre-88 E30 vs E28 ja uuem E30 vs E34. varsti hakkab samas rollis E46 olema.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Sa üritad seda väita siin, et BMW-ga peab sõitma nagu vanainimesed linnavahel ladaga?
BMW ongi Puhas Sõidurõõm ja see tähendab seda, et tunne rõõmu kogu autoga koos veedetud ajast
St. Ei jälgi pidevalt bensiini seierit ja vajutad nii palju, kui tahad.
BMW-le ei mõju see piinamine(venimine) üldse hästi mootorile. Põhjustab väljalaske ummistamist, sodi koguneb bensupumpa ja isegi mootorisse.
Need, mis Eestisse tuuakse autoaedade kaudu on nagunii umbes lammutuse kõrvalt ära veetud ja müügiks ettevalmistatud.
BMW ongi Puhas Sõidurõõm ja see tähendab seda, et tunne rõõmu kogu autoga koos veedetud ajast
St. Ei jälgi pidevalt bensiini seierit ja vajutad nii palju, kui tahad.
BMW-le ei mõju see piinamine(venimine) üldse hästi mootorile. Põhjustab väljalaske ummistamist, sodi koguneb bensupumpa ja isegi mootorisse.
Need, mis Eestisse tuuakse autoaedade kaudu on nagunii umbes lammutuse kõrvalt ära veetud ja müügiks ettevalmistatud.