Turbo e30nele
Turbo e30nele
Millisele e30nele oleks kõige parem turbot peale panna niiet tulemus kõige parem oleks? Palju see umbes maksma läheks? Kas Eestis sellist asja teeb ka keegi? Kui palju hobuseid oleks võimalik juurde saada?
Äkki mõni jagab enda teadmisi, plaanis kunagi kui rahaline seis paraneb asi käsile võtta!
Äkki mõni jagab enda teadmisi, plaanis kunagi kui rahaline seis paraneb asi käsile võtta!
jäi üks selline asi silma:
BMW 300-sarja 6-syl. 325 iM Turbo ja asi müüa ning hinnaks 8500 eurot
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=108553



BMW 300-sarja 6-syl. 325 iM Turbo ja asi müüa ning hinnaks 8500 eurot
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=108553



Vaatan diagnostikaotsa järgi, et vanal on Motronic peale jäetud. Huvitav, kas Soomes on ägedamad elektroonikud, et sellest nuiast asja sai? Esimese otsa Motronic oma võimalustelt väga piiratud asi. Turboauto peal sama, mis 486 arvutisse viimase N4S sisse toppida. Või kodumaised keemikud on lahjavõitu ja halavad siin hirmsatest "piirangutest".
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
pole nagu 2,5st Jetronicuga näinud, kõigil neil jagaja nuka otsasAare kirjutas:Vaatan diagnostikaotsa järgi, et vanal on Motronic peale jäetud. Huvitav, kas Soomes on ägedamad elektroonikud, et sellest nuiast asja sai? Esimese otsa Motronic oma võimalustelt väga piiratud asi. Turboauto peal sama, mis 486 arvutisse viimase N4S sisse toppida. Või kodumaised keemikud on lahjavõitu ja halavad siin hirmsatest "piirangutest".

või on siiski mõni variant tehase poolt?
Sellel "nuial" pole häda midagi, Motronic ajus istub tavaline eprom mida on võimalik pc ja epromi burneriga vastavalt soovile ümber "kõrvetada"Aare kirjutas:Vaatan diagnostikaotsa järgi, et vanal on Motronic peale jäetud. Huvitav, kas Soomes on ägedamad elektroonikud, et sellest nuiast asja sai? Esimese otsa Motronic oma võimalustelt väga piiratud asi. Turboauto peal sama, mis 486 arvutisse viimase N4S sisse toppida. Või kodumaised keemikud on lahjavõitu ja halavad siin hirmsatest "piirangutest".
Teoorias ongi nii, aga praktikas on küsimusi rohkem kui vastuseid! Sest kust Sa tead, kus ja mida kõrvetada? Tegelt on üks tubli jänki Jim Conforti aka LandShark kirjutanud selleks toreda Windowsi proge, millega saab kõiki mappinguid Exceli stiilis keerata ja väänata. Sealhulgas pöörete ja Vmax piirajat! Kahjuks on kuti sait juba mõnda aega "Under construction", aga netis rahvas veel mäletab:Arvo kirjutas:Sellel "nuial" pole häda midagi, Motronic ajus istub tavaline eprom mida on võimalik pc ja epromi burneriga vastavalt soovile ümber "kõrvetada"
http://www.bmwe30.net/links/Performance/
http://forum.bmwcarmagazine.com/topic.a ... C_ID=13752
PS kes tahab demoversiooni ise näppida, siis minu käest saab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tjah, mul on ka hinnakiri tollest ajast allesArvo kirjutas:Kunagi kui see sait veel üleval oli tekkis tõsine plaan see proge osta (Hind oli veidi üle 100$ vist, pro versioon kallim) aga keegi mailile ei vastanud

Kusjuures, nii proge litsentsimehhanism kui ka vastavalt hinnastamine on tal kavalalt tehtud: see on per-ECU tüüp. Võimalik oli ka mingeid pakette osta, nt. 3 tüüpi korraga.
oleks meil siin ka mingi faili-ala olemas, paneksin ta kõigile foorumikasutajatele välja

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Panin demo ajutiselt tõmbamiseks üles: http://www.hot.ee/bmw6series/personal.exepriitv8 kirjutas: oleks meil siin ka mingi faili-ala olemas, paneksin ta kõigile foorumikasutajatele välja.