BMW uudiseid
BMW uudiseid
1) E65 pargib ennast ise garaai (Parkassistent) Video (2.654 kB)
2) BMW kutsub tagasi 46000 5-, 6- ja 7-seeria autot. Väidetavalt on viga tagumise amortisaatori alumise silma kummipuksis, mille vulkaniseeritud kinnitus on liiga nõrk. Halvimal juhul võib kummipuks amordi küljest täiesti lahti tulla ja sõiduohutus ei ole enam tagatud. Kutse pudutab ülemaailmselt ca. 46.000 autot, mis on toodetud ajavahemikus 09.01. kuni 18.04.2006. BMW hindab kogu aktsiooni maksumuseks 16 miljonit eurot.
EDIT:
aktsioon 1
aktsioon 2
aktsioon 3
Ja juhtub ka paremates peredes: http://www.7-forum.com/news/Rueckrufakt ... l-227.html
2) BMW kutsub tagasi 46000 5-, 6- ja 7-seeria autot. Väidetavalt on viga tagumise amortisaatori alumise silma kummipuksis, mille vulkaniseeritud kinnitus on liiga nõrk. Halvimal juhul võib kummipuks amordi küljest täiesti lahti tulla ja sõiduohutus ei ole enam tagatud. Kutse pudutab ülemaailmselt ca. 46.000 autot, mis on toodetud ajavahemikus 09.01. kuni 18.04.2006. BMW hindab kogu aktsiooni maksumuseks 16 miljonit eurot.
EDIT:
aktsioon 1
aktsioon 2
aktsioon 3
Ja juhtub ka paremates peredes: http://www.7-forum.com/news/Rueckrufakt ... l-227.html
Viimati muutis priitv8, 05.08.2006 12:17 45, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
nr 2 uudis on ikka minuarust megahea uudis, ääretult soe tunne on kui keegi tunnistab mingeid vigasid , et need on tekkinud. Hull lugu on aga siis kui tehas täiesti eesli moodi puikleb vastu, et nemad on kõik ülihästi teinud ja viga on kasutajapoolne.
Hiljuti käisin ühes Itaalia tehases(mitte autotehas) ja kui ma mainisin, et on sellised insenerivead mida oleks lihtne muuta ja mis teeks asja kasutajasõbralikumaks, siis vaadati mind nagu riigireeturit, et kuidas ma julgen, masendav lihtsalt. BMW on tubli
Hiljuti käisin ühes Itaalia tehases(mitte autotehas) ja kui ma mainisin, et on sellised insenerivead mida oleks lihtne muuta ja mis teeks asja kasutajasõbralikumaks, siis vaadati mind nagu riigireeturit, et kuidas ma julgen, masendav lihtsalt. BMW on tubli
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
tegin paintis natuke tööd. nii oleks ju veel parem... esiakent pole vaja ja sõidad nagu CMR rallyt. vahid ainult ekraani ja lisad gaasi. pluss poolena võib alles jätta ainult parktuled, et teised sind näeks .
sry
sry
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
See NightVision-i pilt ei ole xenonitega kuidagi seotud. Ta näitab soojade kehade poolt kiiratavat infrapuna ja ainult. Erinevalt DC versioonist, kus auto ise kiirgab IR-i ja mõõdab tagasipeegelduvat, kasutab BMW nn. kauginfrapuna süsteemi, s.t. mõõdetakse keha enda poolt kiiratavat soojust.Kustas kirjutas:Näitavad need uue seitsmese xenonid jee nii sitasti, et kumbki teeserv ei ole valgustatud
Vaata nt. seda pilti, kuidas vastutuleva mootorratta mootor kõik helendab, samuti jalgratturite pead (inimese kõige suurem soojuskiirgur):
Ja läbi tuuleklaasi paistab ilmselt halogeenidega valgustatud tee, selles on Sul õigus
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Hetkel müügis olevast Auto Zeitung'ist (nr. 16 - 26.7.2006) jäid silma paar tähelepanuväärset uudist:
* BMW nõukogu koosoleku otsus 20. juulist vahetab välja ettevõtte juhatuse, Helmut Panke asemele astub senine tootmisdirektor Norbert Reithofer. BMW-s on traditsioon, et tippjuhid saadetakse 60-selt pensionile ja Panke tähistab augustis 60 aastast juubelit.
* 2007 kevadel jõuab müügile M5 Touring. Tänu 90 kilo suuremale massile on ta sedaanist natuke aeglasem: 0-100km/h 4,4s ja 0-200km/h 13,9s. Kiirusepiirik on tavapäraselt seatud 250km/h-le aga kliendi soovil vabastab BMW selle kuni 300km/h-ni!
* USA-s pakub BMW M5 ja M6 mudelitele kliendi erisoovil SMG kasti asemel ka 6-käigulist manuaalkasti. Euroopas esialgu seda ei plaanita.
* sügis 2007 peaks maailmale kinkima uue M3-e, 4-liitrise V8 mootoriga millel 415hj (S85 V10 miinus 2 silindrit). Plaanis on 6- või 7-käiguline manuaalkast ja kas SMG või topeltsiduriga robotiseeritud kast. Lubatakse, et kiirendus 0-100km/h jääb alla 5 sekundi.
* E90 sedaan / E91 universaal saavad septembri keskel kaks uut mootorit: 3,0 otsepritse-bi-turbo (335i, 306hj, 400Nm, 0-100km/h: 5,5s, sedaan 39500EUR, universaal 41000EUR) ja 3,0 twin-turbo diisel (335d, 286hj, 580Nm, 0-100km/h: 6,2s, sedaan 42500EUR, universaal 44000EUR). 3,0 diisel (197hj) saab tüübitähiseks 325d. Sügisel 2008 ootab ees ka facelift.
Ka on samas lehes lugeda sõidumuljetest Z4 M Coupé-ga aga neid peab igaüks ise lugema. Autor nimetab seda autot täppistööriistaks. Ja mainib, et üle 190cm kasvuga juht sinna sisse ei mahu (hästi).
* BMW nõukogu koosoleku otsus 20. juulist vahetab välja ettevõtte juhatuse, Helmut Panke asemele astub senine tootmisdirektor Norbert Reithofer. BMW-s on traditsioon, et tippjuhid saadetakse 60-selt pensionile ja Panke tähistab augustis 60 aastast juubelit.
* 2007 kevadel jõuab müügile M5 Touring. Tänu 90 kilo suuremale massile on ta sedaanist natuke aeglasem: 0-100km/h 4,4s ja 0-200km/h 13,9s. Kiirusepiirik on tavapäraselt seatud 250km/h-le aga kliendi soovil vabastab BMW selle kuni 300km/h-ni!
* USA-s pakub BMW M5 ja M6 mudelitele kliendi erisoovil SMG kasti asemel ka 6-käigulist manuaalkasti. Euroopas esialgu seda ei plaanita.
* sügis 2007 peaks maailmale kinkima uue M3-e, 4-liitrise V8 mootoriga millel 415hj (S85 V10 miinus 2 silindrit). Plaanis on 6- või 7-käiguline manuaalkast ja kas SMG või topeltsiduriga robotiseeritud kast. Lubatakse, et kiirendus 0-100km/h jääb alla 5 sekundi.
* E90 sedaan / E91 universaal saavad septembri keskel kaks uut mootorit: 3,0 otsepritse-bi-turbo (335i, 306hj, 400Nm, 0-100km/h: 5,5s, sedaan 39500EUR, universaal 41000EUR) ja 3,0 twin-turbo diisel (335d, 286hj, 580Nm, 0-100km/h: 6,2s, sedaan 42500EUR, universaal 44000EUR). 3,0 diisel (197hj) saab tüübitähiseks 325d. Sügisel 2008 ootab ees ka facelift.
Ka on samas lehes lugeda sõidumuljetest Z4 M Coupé-ga aga neid peab igaüks ise lugema. Autor nimetab seda autot täppistööriistaks. Ja mainib, et üle 190cm kasvuga juht sinna sisse ei mahu (hästi).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Siit tundub praegu, et hoopis 0,3 seci kiiremaks muutubpriitv8 kirjutas: * 2007 kevadel jõuab müügile M5 Touring. Tänu 90 kilo suuremale massile on ta sedaanist natuke aeglasem: 0-100km/h 4,4s ja 0-200km/h 13,9s. Kiirusepiirik on tavapäraselt seatud 250km/h-le aga kliendi soovil vabastab BMW selle kuni 300km/h-ni!
Usu veel saksa ajakirjanikke! Vbl tahtsid nad 5,4 kirjutada?e36forever kirjutas:Siit tundub praegu, et hoopis 0,3 seci kiiremaks muutubpriitv8 kirjutas: * 2007 kevadel jõuab müügile M5 Touring. Tänu 90 kilo suuremale massile on ta sedaanist natuke aeglasem: 0-100km/h 4,4s ja 0-200km/h 13,9s. Kiirusepiirik on tavapäraselt seatud 250km/h-le aga kliendi soovil vabastab BMW selle kuni 300km/h-ni!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Pakun, et värv. Tollel oli miski spets matt alumiinium.Juss kirjutas:Mis erinevus on sellel praeguse Z4 coupe'ga?
Pressiteade
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Pressiteade käib 2005 kupee concepti kohtapriitv8 kirjutas:Pakun, et värv. Tollel oli miski spets matt alumiinium.Juss kirjutas:Mis erinevus on sellel praeguse Z4 coupe'ga?
Pressiteade
Äkki Fulber mainib lähemalt - milles seisneb 2008 concept. Ise ka väliskujunduses erinevust ei märka...