BMW E28 24V
BMW E28 24V
Nägin täna ühte vana tuttavat, kes juba mõnda aega väga kena ja korraliku E28 520-ga sõitnud. Sel talvel poiss otsustas, et võrrimootor seda autot ei liiguta, Kaa-and-eNN tuuningust suuremat lugu ei pea ja lähtus põhimõttest, et lihtsaim viis võimsuse juurde saamiseks on asendada lihtsalt väike mootor suuremaga.
Nii ta siis ehitaski peale 2,5 24V mootori. Kokku vist auto seisis ainult paar nädalat. Ise ta sellest mingit tohutut numbrit ei teinud. Ütles, et polnud midagi väga keerulist. Tuli käigukasti tunnel ümber lõigata ja midagi esisillas muuta (ma ei tea mida täpselt, sest karteripõhi ai sobinud esisillaga kokku). Pidurivõimendi ei mahtunud enam oma vanale kohale ning see tuli viia vasaku esitule taha (nagu V8-tel). Seepärast ka see strut-bar, et toetada pidurivõimu kinnitusi. Igal juhul käib ilusti ja sõidab hästi.
Mitte, et ma nüüd mingit ilmaimet teile tutvustaksin, kuid vahest annab see indu juurde mõnele tänasele kahtlejale. Kõik on võimalik, kui veidi taipu ja viitsimist on. Ja on võimalik teha hea ja omapärane asi ka üsna odavalt valmis.
Nii ta siis ehitaski peale 2,5 24V mootori. Kokku vist auto seisis ainult paar nädalat. Ise ta sellest mingit tohutut numbrit ei teinud. Ütles, et polnud midagi väga keerulist. Tuli käigukasti tunnel ümber lõigata ja midagi esisillas muuta (ma ei tea mida täpselt, sest karteripõhi ai sobinud esisillaga kokku). Pidurivõimendi ei mahtunud enam oma vanale kohale ning see tuli viia vasaku esitule taha (nagu V8-tel). Seepärast ka see strut-bar, et toetada pidurivõimu kinnitusi. Igal juhul käib ilusti ja sõidab hästi.
Mitte, et ma nüüd mingit ilmaimet teile tutvustaksin, kuid vahest annab see indu juurde mõnele tänasele kahtlejale. Kõik on võimalik, kui veidi taipu ja viitsimist on. Ja on võimalik teha hea ja omapärane asi ka üsna odavalt valmis.
E32 750i (1994)
Tulemusega on ta rahul küll. Kiirendust pole (vist) mõõtnud (alles sel talvel ehitas). Algul oli tal mingi häda, et tagadiffer oli liiga aeglane. Et kast ja tagadiffer ei sobinud omavahel hästi oma ülekandearvude poolest. Vabalt võis kolmada käiguga kohalt minna, kuid ma nüüd ei tea, kas see on tänaseks ümber tehtud.
E32 750i (1994)
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 44
- Peamine sõiduk: Honda
- Asukoht: Postituste/teemade küsimustes pöörduge palun üldmoderaatorite poole
omanik seda foorumit ei loe, aga edastan arvamused...AARE530 kirjutas:Njah, praegusel hetkel nõustun siiski oma nimekaimuga, korraliklut tehtud või mitte, aga E28 suht kandilise stiiliga ei sobi see ümar esistange kohe üldse mitte kokku... Kui selle auto omanik seda posti juhtub lugema, siis no offence, aga see on minu isiklik arvamus...
Siit leiab veel pilte ja viite piltidele, selle auto ehitamisest
Siin üks foorumikasutaja kurtis hiljuti omavahelises vestluses, et keegi ei taha osta tal vedelevaid M-tech spoilereid. Ei taha oma kiita, aga minumeelest on see originaal ainus täisspoilerdus, mis sinna auto stiili rikkumata sobib. Ja maitse piires madalduse, korraliku ajastusse sobiva veljega (selleks on näiteks isegi vanaraua hinnaga 390 mm veljed) ning korralikult värvituna ja kroomstangedega näeb asi ka väga ühemõtteline välja.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Mina küll eriti vana kallal ei noriks. Selgelt on näha, et igapäevast leiba teenitakse mazdade jms üleslöömisega - sellest vist need kummalised jaapanipärased disainijooned. Samas töö kvaliteet ja põhjalikkus ning samuti ka originaalsus väärivad IMHO küll tunnustust. Külje laiendustele ei oska asja thjuuningu nurga alt vaadates kohe midagi ette heita.
Loomulikult pooldan ka ise originaal korras M-paketiga autot, millel kindlasti peaks lisaks olema shadow line pakett (suur kroomihulk sellele M variandile palju ei lisa - IMO)
Loomulikult pooldan ka ise originaal korras M-paketiga autot, millel kindlasti peaks lisaks olema shadow line pakett (suur kroomihulk sellele M variandile palju ei lisa - IMO)
eí tea..mulle meeldib s6idaks selle autoga r66msalt ise...
muidu jah h6bedana ta näeb välja kull paremeni, aga se oranzikas pruun t6mbab hästi suures ummikus tähelepanu!!mis m6nele inimesele on eesmärgiks, ja miks me yldse teeme paremaks ning tuunime autoid sest me tahame paremat kui teistel..ehk jälle väljapaista!!!kui k6ik oleks originaal siis olek igav....ja m6nel inimesel pole nii palju raha et mingi porshe vyj m5 ost(muidugi uuemat) nii inimesed proovivad midagi sarnast luua....ehk jälle k6igil on oma arvamus
muidu jah h6bedana ta näeb välja kull paremeni, aga se oranzikas pruun t6mbab hästi suures ummikus tähelepanu!!mis m6nele inimesele on eesmärgiks, ja miks me yldse teeme paremaks ning tuunime autoid sest me tahame paremat kui teistel..ehk jälle väljapaista!!!kui k6ik oleks originaal siis olek igav....ja m6nel inimesel pole nii palju raha et mingi porshe vyj m5 ost(muidugi uuemat) nii inimesed proovivad midagi sarnast luua....ehk jälle k6igil on oma arvamus
324td ....hea asi:) eriti touring
street sharks
Väga hästi tehtud,pole midagi kobiseda:p.on yks kysimus.Kuidas oleks ehitajaga võimalik kontakti saada :roll?