1. leht 1-st

Küsimus BMW 528i hinna kohta

Postitatud: 18.01.2007 10:43 30
Postitas jaan717
Et siis autoks 528i 1998 aastakäik, tehniliselt tip-top korras, UM-ist ostetud auto. Turuhind kuskil 120000-130000 krooni auto24.ee järgi. Uba on nüüd selles, et autol on 106000 km läbisõitu kuna pere kolmas auto alates 2000 aastast. Küsimus siis selline, et kui palju on võimalik küsida turuhinnast kõrgemat hinda viidates auto läbisõidule?

Postitatud: 18.01.2007 10:59 14
Postitas Ilves
Sellist asja nagu turuhinnast kõrgem hind ei ole olemas ;) Aga igal autol on olemas turuhind, millega ta lõpuks ära ostetakse. Enda kogemused ütlevad, et 5-da seeria puhul on läbisõidust olulisemad näitajad auto üldine varustustase (ja muidugi tehnilile korrasolek + hooldusajalugu), sest palju 5-seid on nii tühja varustusega, et ei kutsu isegi vaatama.

Plussid on kindlasti originaalkomplektsuses M pakett, nahksisu, MF rool, korralik stereo. Automaat võib olla ka plussiks. Muidu heale autole saab MF-i ja istmesoojendused ka hiljem külge pookida, aga see annab hea kauplemispositsiooni.

Kuna sa auto varustusest midagi ei rääkinud on raske spekuleerida.

Ja loomulikult on oluline ka see kaua sul on aega autot müüa.

Postitatud: 18.01.2007 11:00 14
Postitas MuiduMees
ma arvan et, see läbisõit võib olla lihtsalt üheks faktoriks hinna kujunemisel, enamus loeb ikka auto seisukord.
Kuna autol selline läbisõit ega sa siis ju ometi ei pane talle 20 tuhandet hinnale juurde..puha lollus mu meelest..
sa võis sinna ka mingi ulmelise hinna panna aga iseasi kas seda siis keegi ostab..

Postitatud: 18.01.2007 11:23 01
Postitas Marko_J
küsida võib ju kõike, aga leia loll kes selle ära ostab...

nagu ka juba eelkõnelejad väitsid siis tähtsamad on ikka tehniline seisukord ja varustustase kui see läbisõit (loomulikult on ka ls number siiski argument millele saab viidata ning õnneks on tegemist Um-st ostetud autoga, siis vähemalt keegi ei tohiks kahelda selle õigsuses)!

Postitatud: 18.01.2007 11:28 54
Postitas jaan717
Varustusest niipalju: sedaan, tumepunane-metallik, automaat (steptronic), nahkpolster(beez), hooldusraamat, kliimaautomaatik, külglibisemise vastane seade, roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 6x turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid,valuveljed (16", BMW), signalisatsioon, multifunktsionaalne rool, püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid, BMW Business originaal stereo, kompuuter, iluliistud salongis (puitdekoor), esimesed tulede pesurid, vihmasensor, Xenon (lähituled), tulede korrektor, reguleeritav roolisammas (kahes suunas), välistemperatuuri näidik, udutuled (esimesed, tagumised), käetugi ees (laekaga), tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, jalamatid (veluurist, kummist), kaasa naastrehvid 15" BMW valuveljel, uus aku.

Postitatud: 18.01.2007 11:33 29
Postitas Marko_J
Mis värv? see on oluline faktor...aga varustus on Eestist ostetud auto kohta päris OK

Postitatud: 18.01.2007 11:55 58
Postitas jaan717
Ok küsin siis otse välja. Millise reaalse hinnaga saaks sellist autot Eesti turul müüa?

Postitatud: 18.01.2007 12:14 46
Postitas Ilves
Pane müüki, siis näed :) Praegu on müügis ainult 1 2000 528, hinnaga 165K (varustus veidi kehvem, ls suurem). Samas on müügis palju 2000 a. 530 diisleid, mis üsna oluliselt konkureerivad.

Mina pakkumine on see: kui tahad kiirelt lahti saada (2 kuud) on reaalne hind 120-130. Kui tahad aasta aega müüa pane 160K.

Kui eelmine aasta enda 6 aastat vana 528 maha müüsin panin samuti alguses sama hinnaga nagu teised (165K). Kuna oli kiire tõmbasin 145K peale ja 140-ga läks ära. Kokku läks müügiga kuu aega.

Postitatud: 13.03.2007 11:02 39
Postitas Aivar
Auto ost-müük on ikka nii, et osta kallis ja müüa odav.

Oleneb ostjast ja õnnest, kellel raha vabalt käes ja auto hakkab meeldima, võid nt 150k naksti saada. Mõni käib ja ainult viriseb midagi saksa hindadest.

Kui kiiret pole, pane väikse hinnavaruga müüki. Tuleks märkida ka seda, et auto ost on osalt ka puhtemotsionaalne ost, seega olgu auto täiesti piinlikult puhas, kuluta raha (juhul kui vajadus) keemilise puhastuse ja pisikorrastuse peale (kasvõi uus jooks rehve), nende mõju ei saa alahinnata.