Peletis näeb välja nagu Lamborghini ja BMW ristsugutis.Jube jube.
Kas Mesa SLiga konkureerimiseks natuke väike ei ole see Z? SL alati olnud ju paras laev, nii laiu- kui ka pikkupidi..
Sa ajad SL'i ja CL segamini. SL on pisikene ja CL on laev.
See Z10 ei ole isegi mitte prototüüp vaid mingi kujutelm. Tegelikkus tuleb kindlasti 100% teistsugune.
Postitatud: 13.02.2007 19:11 09
Postitas ostukas
SLK on väike plönn, SL samas mõõdus kui CL-gi.
Postitatud: 13.02.2007 20:34 14
Postitas Relk
CL - Pikkus mm 5065
SL - Pikkus mm 4535
SLK - Pikkus mm 4082
CL on isegi pikem kui CLS, E, ning ainult 1 cm lühem kui S-klass. SL ja SLK on mõlemad pisikesed autod lihtsalt SLK on eriti pisike.
Postitatud: 13.02.2007 21:50 06
Postitas wirx
ei tea, IMO läheb bmw disain järjest "euromaks" ja sarnasemaks igasuguste fordide ja opelitega...
Z10 meeldib, kui see oleks originaal, aga noh bangle vaevalt selle teinud on ja kui teeks ei tuleks midagi head ka arvatavasti...
kui mujal foorumites lugeda, siis BMW disaini kohapealt paljudele tihti ei meeldi uued mudelid...ja vähestele ainult väga meeldib, samas näiteks audi R8 on väga palju furoori tekitanud, uues CAR-is olid pildid skyline GT-st samuti tõsiselt kena masin, isegi honda ja lexuse omad on kenamad, kui uued bmw-d....
see z9 ei ole ka midagi erlist minu arvates, peaks ta ju konkureerima hakkama ferrarari, lambo, astoni jms-dega...vähemalt hinna ja omaduste poole pealt....aga välimuselt on nagu pikendatud Z4
Postitatud: 14.02.2007 08:27 31
Postitas Tauri
kui nö uus mudel tekitab kohe kõigis furoori siis midagi head sealt oodata ei ole! Head näited on mazda 6 ja uus civik! Kohe kõigile meeldib, kuid disain kajastab vaid antud hetke trendi ja emotsioone (sisuliselt sama teevad ju kõikvõimalikud tuningu firmad). Tänu antud furoorile müüdi mazda 6-si oma esimesel aastal meeletult palju ja kuna nõudlust oli siis lükati ka hind lakke. 2 aasta pärast ägisesid paljud oma kallilt ostetud (600 -700k) masinate jääkide otsas, sest turg oli teinud oma ja uue samaväärse pereliikuri sai 400k eest (sarnase saatusega on veel rida disaini üllitisi- nt sidrun c4 jne)
mäletan väga hästi uue 3-se teemat ka siin foorumis, kus ca 50% esialgu auto ei meeldinud
kui ma ei eksi siis z10 ideekavandeid on esitletud juba päris kaua aega tagasi (ka siit foorumist läbi jooksnud kuskil M1 teemas)
Postitatud: 14.02.2007 08:45 03
Postitas Relk
Sellega täiesti nõus. Kiiresti aeguva disaini nimekirja paneks ka näiteks Lexus IS'i. Juba nüüd tundub kuidagi aegunud olevat. Nüüd veel pandi samale kerele kiri Corolla ja läks ka toyota alt müüki.
Enamus BMW mudeleid tundub algul võõrad, kuid ajaga lähevad aina paremaks.
Postitatud: 14.02.2007 08:49 27
Postitas Raivo
Juss kirjutas:
Enamus BMW mudeleid tundub algul võõrad, kuid ajaga lähevad aina paremaks.
Täpselt.
Eks trendiloojatel on omad võlud ja eelised..
Raivo - peab veel paar aastat ootama, et E90 ka tagant vaates meeldima hakkaks.
Postitatud: 14.02.2007 09:09 18
Postitas Relk
Raivo kirjutas:
Juss kirjutas:
Enamus BMW mudeleid tundub algul võõrad, kuid ajaga lähevad aina paremaks.
Täpselt.
Eks trendiloojatel on omad võlud ja eelised..
Raivo - peab veel paar aastat ootama, et E90 ka tagant vaates meeldima hakkaks.
Vaada esialgu hõbedst värvi ja valgete suunadega. Hakkab looma.
Postitatud: 14.02.2007 10:13 18
Postitas Arux
Tauri kirjutas:kui nö uus mudel tekitab kohe kõigis furoori siis midagi head sealt oodata ei ole! Head näited on mazda 6 ja uus civik! Kohe kõigile meeldib, kuid disain kajastab vaid antud hetke trendi ja emotsioone (sisuliselt sama teevad ju kõikvõimalikud tuningu firmad).
Tahtsin täpselt sama arvamust avaldada . Disainis on aga tihti raske kompromissi uue ja hetke trendi vahel leida, väga kerge on vinti üle keerata - ihaldatud punnsilme MB vs. põlatud lehmanäoga Ford Scorpio . Hetkel BMW rivist väga suuri ämbreid ei meenu, küll aga kipub Audi igavaks muutuma, esimese põlvkonna TT vs. teine.
Postitatud: 14.02.2007 12:09 04
Postitas wirx
ma just seda räägingi, et BMW-s pole "seda" mis oli mõned aastat tagasi veel....lihtsalt ümaramaks vormitud Z4... uus X5 on ka nati ümaramaks puhutud....samas näiteks porsche cayenne läks välimuselt IMO tunduvalt paremaks....X5 on pmst samaks jäänud või tagasi ajas liikunud välimuse osas...
ja vaevalt, et BMW nii väga muret tunneb, mis juhtub paari aasta vanuste autodega järelturul, nad ikka uusi tahaks müüa ja mida rohkem seda parem
ja noh millegipärast on foorumid täis juttu, et Audi R8 on väga paljude märg unistus ning tuleb tunnistada, et välimuselt jääb Z9 ikka väääga alla audi lookile
vs
Postitatud: 14.02.2007 12:38 54
Postitas raimo_r
Z9 vs R8 ? muna ja kana võrrelda on muidugi eriti tore.
pigem Z4(Z9) vs TT ja R8 vs M6 aga siin pole ju valikus enam küsimust.
Postitatud: 14.02.2007 12:47 55
Postitas wirx
no ok...keegi tegelt vist ei tea, kas pildil on z4 või z9 aga hinnaks oli öeldud 100k$ kanti, mis on ka R8 hind nii umbes
repliik ühelt lingilt:
BMW Z9 lähimateks konkurentideks saavad Audi R8 ning tulevased sportautod Acura NSX ja Lexus LF-A seeriaversioon. BMW plaanidesse kuulub vähemalt 15 000 Z9 koostamine aastas. Hinnad peaksid algama umbes 1,2 miljonist kroonist.
Postitatud: 14.02.2007 13:07 11
Postitas Raivo
Ilmselt saab Z9 olema selline klassikaline kupee, ehk pika nina ja lühikese tagumikuga. RWD autode puhul täiesti loogiline.
Audi aga nagu üritaks täiesti uut segmenti (nn supercar) luua. Mine tea, mis välja tuleb.
Selles "kondoomis" näevad üldiselt kõik auto esialgu väga väga veidrad välja. Seega ma eriti ei karda, et seal kooriku all midagi väga õudsat pesitseb Elame näeme.
R8 peaks olema nö keskmootoriga, mis paneb ta automaatselt hoopis teise klassi. Z9 peaks olema rohkem konkurent SL'ile.
R8 fenomen põhineb ju ainult sellel, et Audi midagi sellist ette võttis ja kõik. Välimuselt ja tehniliselt ei midagi erilist.
Postitatud: 14.02.2007 15:07 59
Postitas Imre993
Selle Z9 Scoop`i juures ei ole tõesti mõtet mingit valmisprodukti vaadata. Tundub, et tegu on pikendatud (Z4L ) teljevahega Z4`jaga, kuid tehnika on hoopis kangem.
A mis puutub R8`sse, siis krt, mulle see masin meeldib. Ainuke Audi, millega sõidaks hea meelega, kui mitte arvestada originaal Quattrot.
Teema pealkirja v6iks muuta 2009 Z4 v6i 2010 Z4. Z9 sellest vaevalt veel tuleb. Hanno kiirele lukustavale käele niipalju, et v6iksid otsingusse kirjutada Z4 ja vaadata palju tulemusi tuleb. Mingil määral igatsen ka ikka veel otsingusysteemist varianti, mis lubaks otsida ainult teemade pealkirjadest. Kui sellele lisada veel v6imalus otsida kahetähelisi s6nu siis v6iks juba trummi lööma hakata.