E30 320i '85 - taastada või mitte?
E30 320i '85 - taastada või mitte?
Selline kysimus siis tekkinud. Äkki siit keegi oskab öelda, kui läbi peab yks rullikas olema aetud, et teda enam taastada ei ole mõtet. Enda valduses isend on pärit aastast '85, sõitnud ca. 330000 km. kere on nati vatti saanud. selle auto kunagine omanik on sinna paigaldanud sportvedrud, aga panemata jätnud strut-bari, mille mina sinna nüüd paigaldasin. Jäiga vedrustuse tõttu on ka esimesed lansekad pehme võitu. lasin neist yhte keevitada, teine paistab veel pidavat, a mine tea...
mis arvate, on mõtet ehitada sellest autost miskit? raha nagu oleks, kuus mingi 1500- 2000 eeku, mida saaks autosse panna. Seda ei olegi ju nii vähe. on endal ka (vist )tahtmist, tehnilist taipu ja suht soe ja korralik garaazh...
Või on mõttekas see aparaat maha müüa ja otsida natu kobedamat toorikut (ostja põhimõtteliselt olemas)
Normaalne, kui keegi mu kysimusest yldse aru saab ja veel normaalsem, kui miskit vastata oskab:)
mis arvate, on mõtet ehitada sellest autost miskit? raha nagu oleks, kuus mingi 1500- 2000 eeku, mida saaks autosse panna. Seda ei olegi ju nii vähe. on endal ka (vist )tahtmist, tehnilist taipu ja suht soe ja korralik garaazh...
Või on mõttekas see aparaat maha müüa ja otsida natu kobedamat toorikut (ostja põhimõtteliselt olemas)
Normaalne, kui keegi mu kysimusest yldse aru saab ja veel normaalsem, kui miskit vastata oskab:)
Autot nägemata on muidugi raske öelda, aga antud eelarve juures võib lõpptulemuse saamine küll väga kaua aega võtta. Käi ümber auto ja pane kirja kõik asjad, mida osta/teha on vaja ja siis uuri välja nende hinnad ja võrdle saadud numbreid oma finantsidega, algatuseks vast aitab. Arvestada võid ka, et ajakulu on alati suurem esialgu planeeritust. Kui ehitada huvi ei ole, siis sobiva hinna korral olen võin ta sult minema viia:)
maha myymisega raskusi ei ole. Põhimõtteliselt ostja olemas. Konks ongi selles, et peaks langetama otsuse, et kas myyn maha, ja otsin endale uue. Või teen selle korda. Kysimuse yldpoint vist ongi see, et kui piixus peaks bemm olema, et teda enam ei ole mõtet ehitada. Mis mul endal praegu teada on, et peaks tegema- geneka laagrid, veepumbalaagrid, tagumised piduriklotsid, esisilla pukse läheb sportvedrustusega niigi peoga, kere tagumine murk on kõkus saanud, parema ratta koopaga jõudisn äärekivisse, summuti viimane pytt tuleks uus panna...
mootori remont on sihuke asi, millega pole tegelenud, aga kui otsast tegema hakata, siis sõbraga saaxime hakkama ehk küll.
mootori remont on sihuke asi, millega pole tegelenud, aga kui otsast tegema hakata, siis sõbraga saaxime hakkama ehk küll.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Küsimus:
Mis mootor seal üldse peal on???
Need asjad mis sa loetlesid ei ole kuigi keeruline vahetada, mootori remondi alla pead arvestama vähemalt 5-10k-- samas oleneb mis seal viga on.
Mul läks 8k kokku mootori peale.
Kui sul võimalus on siis viska mingid pildid ka.
Mis mootor seal üldse peal on???
Need asjad mis sa loetlesid ei ole kuigi keeruline vahetada, mootori remondi alla pead arvestama vähemalt 5-10k-- samas oleneb mis seal viga on.
Mul läks 8k kokku mootori peale.
Kui sul võimalus on siis viska mingid pildid ka.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
[url=http://www.hot.ee/mardibemm]www.hot.ee/mardibemm[/url]
mootor on vahel 2,0 pildid on tehtud eelmisel suvel
kerest tahaxid kõpitsemist tagmised nurgad ja bamper tuleks panna uus. muidu on auto mingi poolteist aastat tagasi peaaegu yle värvitud. yks chikk otsustas decoltee ees kylje pealt sisse sõita mulle, maksin nati peale, ja kogu moos
mootor on vahel 2,0 pildid on tehtud eelmisel suvel
kerest tahaxid kõpitsemist tagmised nurgad ja bamper tuleks panna uus. muidu on auto mingi poolteist aastat tagasi peaaegu yle värvitud. yks chikk otsustas decoltee ees kylje pealt sisse sõita mulle, maksin nati peale, ja kogu moos

[quote]
Piltide järgi otsustades pole asi üldse väga hull. Tee korda, varuosadega võin aidata:)
[/quote]
arvad? mind just see 330000 km hirmutab nati. Tglt mootor nagu mystiliselt õli kah ei võta, tagant ajab mingit valget suitsu ainult välja. Mõned arvanud, et äkki jahutusvedelik... aga selle tase nagu ei lange kah minu silme järgi. Sumpsi viimane pytt tahab vahetusse minna. Samas hääl on tal sihuke mõnus WRC praegu
Samas tekkis olukord, et ehk saan endale suveks kasutada Peugeoti
, nii, et saaxin bemmi rahulikult nokitseda. Varuosade suhtes thnx, jätan meelde, mul paar varustajat muidu veel...
Piltide järgi otsustades pole asi üldse väga hull. Tee korda, varuosadega võin aidata:)
[/quote]
arvad? mind just see 330000 km hirmutab nati. Tglt mootor nagu mystiliselt õli kah ei võta, tagant ajab mingit valget suitsu ainult välja. Mõned arvanud, et äkki jahutusvedelik... aga selle tase nagu ei lange kah minu silme järgi. Sumpsi viimane pytt tahab vahetusse minna. Samas hääl on tal sihuke mõnus WRC praegu

Samas tekkis olukord, et ehk saan endale suveks kasutada Peugeoti

- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8507
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
asi ju täitsa kena,
Muidugi tee korda.
Kui süda korralikult tiksub, siis ei ole see 330k talle midagi.
Ja isegi kui peaks olema vaja remontida mootorit, siis SEE ON SEDA VÄÄRT!!!
Muidugi tee korda.
Kui süda korralikult tiksub, siis ei ole see 330k talle midagi.
Ja isegi kui peaks olema vaja remontida mootorit, siis SEE ON SEDA VÄÄRT!!!
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio