E65 facelifti ametlikud fotod
E65 facelifti ametlikud fotod
Avalikustatakse täna 27.01.2005 kell 17:00 kohaliku aja järgi:
==============================================================================
Aktuell: der neue 7er
==============================================================================
Seit langem steht der aktuelle 7er, also die Modelle E65/E66 aufgrund seines "Bangle"-Designs in der Kritik. BMW hat inzwischen reagiert und schickt ein Facelift in den Markt. Nachdem schon viele Foto-Montagen und unscharfe Erlkönig-Bilder im Netz kurrierten, gibt es nun offizielle Werksfotos von BMW.
Alle Bilder und Infos zum neuen 7er gibt es heute (27.01.05), ab 16 Uhr im News-Bereich auf www.7-forum.com.
Tegelikult juba praegu nähtaval: http://www.7-forum.com/news/wmview.php?ArtID=530
Ka mootorite juures on uuendusi:
V8-tega tulevad nüüdsest 750i [270 kW/367 PS, 490 Nm] ja 740i [225 kW/306 PS, 390 Nm] (seniste 745i ja 735i asemele)
ning 745d [220 kW/300 PS, 700 Nm] (senise 740d asemel).
==============================================================================
Aktuell: der neue 7er
==============================================================================
Seit langem steht der aktuelle 7er, also die Modelle E65/E66 aufgrund seines "Bangle"-Designs in der Kritik. BMW hat inzwischen reagiert und schickt ein Facelift in den Markt. Nachdem schon viele Foto-Montagen und unscharfe Erlkönig-Bilder im Netz kurrierten, gibt es nun offizielle Werksfotos von BMW.
Alle Bilder und Infos zum neuen 7er gibt es heute (27.01.05), ab 16 Uhr im News-Bereich auf www.7-forum.com.
Tegelikult juba praegu nähtaval: http://www.7-forum.com/news/wmview.php?ArtID=530
Ka mootorite juures on uuendusi:
V8-tega tulevad nüüdsest 750i [270 kW/367 PS, 490 Nm] ja 740i [225 kW/306 PS, 390 Nm] (seniste 745i ja 735i asemele)
ning 745d [220 kW/300 PS, 700 Nm] (senise 740d asemel).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
No nih, siin siis Audi A4 võrdluseks...
Viimati muutis Kustas, 28.01.2005 16:39 57, muudetud 1 kord kokku.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
ärme unusta 745d 700Nm@1 7502 500rpm, 750i 490Nm@3400rpm vastupriitv8 kirjutas:Selle kõrval siiski lahja - 750i [270 kW/367 PS, 490 Nm]Tarvo kirjutas:See on muidugi muljetavaldav näitaja - ning 745d [220 kW/300 PS, 700 Nm] (senise 740d asemel).
kuigi välimus ei meeldi siis diisel küll
MB 300CE turbo '88
Aga õnneks on olemas käigukast, ja "it is always better to make torque at high rpms", räägiti kuskil. Dislal ongi see torque peak seal madalatel pööretel ja 4500 juures pidu läbi. Traktor, noh. Atra veab tasaselt aga tublilt.MrCabDriver kirjutas:veel OT:
aga autot liigutab Nm mitte kW ja igapäev ju ei sõida 6000rpm peal
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priit, kas sa pole saanud sõita uute bmw diislitega???priitv8 kirjutas:Aga õnneks on olemas käigukast, ja "it is always better to make torque at high rpms", räägiti kuskil. Dislal ongi see torque peak seal madalatel pööretel ja 4500 juures pidu läbi. Traktor, noh. Atra veab tasaselt aga tublilt.MrCabDriver kirjutas:veel OT:
aga autot liigutab Nm mitte kW ja igapäev ju ei sõida 6000rpm peal
tavasõidus on (uued) diislid igakell samaväärsest bensukast üle
proovi...
Mulle uus 7 meeldib, kuigi, ega vanal ka väga viga polnud. Aga sisu muutused on väga teretulnud, idrive tehti normaalsemaks, mis, nagu kuskil juttu on olnud, oli vanal mudelil väga ebamugav kasutada, ning mis uuele viiekale juba tehti ümber. Ning loomulikult mootori arendused on ka viispluss, rohkem jõudu sama küttekuluga on alati hea.
Loodame, et muudatustega tehti ka elektroonika pool vastupidavamaks, sest eelmise mudeli elektriprobleemide kirumisi võib kõikjalt netist leida. Mõned härrased vahetasid lõpuks 7. bmw lihtsalt uue audi a8 vastu, selleks et lõpuks saaks autoga ikka sõita ka.
Selle diisli jutu peale- vaadake um-is müüdavate uute 318i ja 320d mootorite andmeid- sama mahuga mootori puhul on diislil 5kW rohkem jõudu...
Loodame, et muudatustega tehti ka elektroonika pool vastupidavamaks, sest eelmise mudeli elektriprobleemide kirumisi võib kõikjalt netist leida. Mõned härrased vahetasid lõpuks 7. bmw lihtsalt uue audi a8 vastu, selleks et lõpuks saaks autoga ikka sõita ka.
Selle diisli jutu peale- vaadake um-is müüdavate uute 318i ja 320d mootorite andmeid- sama mahuga mootori puhul on diislil 5kW rohkem jõudu...