Uuring autoremondi teemal
-
- Huviline
- Postitusi: 134
- Liitunud: 16.09.2008 19:35 28
- Asukoht: Saue
Re: Uuring autoremondi teemal
Panin ka oma linnukesed kirja. Teema autorile edu õpingutel ning millal tulemused nähtavaks saavad?
BMW E38 730 V8
Re: Uuring autoremondi teemal
Tehtud!
Re: Uuring autoremondi teemal
Vastatud, jään huviga kokkuvõtet ootama
Re: Uuring autoremondi teemal
Loodetavasti oli ka minu vastustest abi
BMW: Brings Me Women but Breaks My Wallet
Re: Uuring autoremondi teemal
Sain eelmise nädala lõpus töö esitatud, samas pean kohe ütlema, et ei jõudnud analüüsiga nii palju tegeleda kui oleksin tahtnud, aga töö tähtaeg surus peale. Analüüsimiseks võtsin 156 vastajat 78 eesimest ja 78 viimast, sest andmeid pidi eelnevalt puhastama ja selle peale läks juba aega, seega piirdusin väiksema vastanute hulgaga. Aga ükski vastus pole raisku läinud, sest jätkan kõigi vastuste analüüsiga juba järgmisel nädalal kui mul viimane aine läbi saab. Siis panen põhjalikuma analüüsi kokku ja postitan ka siia teema alla.
Praegusest tööst võiks tõenäoliselt enim võiks huvi pakkuda 6-7 lk olev autoremondituru kirjeldus ja küsitluse tulemused 11-13 lk. Ülikooli aine raames esitatud töö asub aadressil: http://www.jrnl.ut.ee/filemanager/index ... 5pparuanne&
Veelkord aitäh kõigile, kes töö valmimisele kaasa aitasid ja kui põhjalikum analüüs valmis, annan teada.
Praegusest tööst võiks tõenäoliselt enim võiks huvi pakkuda 6-7 lk olev autoremondituru kirjeldus ja küsitluse tulemused 11-13 lk. Ülikooli aine raames esitatud töö asub aadressil: http://www.jrnl.ut.ee/filemanager/index ... 5pparuanne&
Veelkord aitäh kõigile, kes töö valmimisele kaasa aitasid ja kui põhjalikum analüüs valmis, annan teada.
Re: Uuring autoremondi teemal
Väike on Eesti
Huvitav lugemine iseenesest, aga ei leidnud sealt põhjalikumat analüüsi selle kohta, miks ligi paarkümmend aastat turul olnud valdavalt professionaalne ja mõistliku hinnatasemega töökoda pole omale leidnud püsivat, äraelamiseks piisavaarvulist klientuuri.
Pakun oma subjektiivse arvamusena välja, et rohkem kui reklaam internetis oleks abi olnud poole personali suhtlemiskoolitusele saatmisest, seda just klientuuri lojaalsuse aspektist.
Huvitav lugemine iseenesest, aga ei leidnud sealt põhjalikumat analüüsi selle kohta, miks ligi paarkümmend aastat turul olnud valdavalt professionaalne ja mõistliku hinnatasemega töökoda pole omale leidnud püsivat, äraelamiseks piisavaarvulist klientuuri.
Pakun oma subjektiivse arvamusena välja, et rohkem kui reklaam internetis oleks abi olnud poole personali suhtlemiskoolitusele saatmisest, seda just klientuuri lojaalsuse aspektist.
..