Eks juhtub ikka, et vahepeal ununeb helistada, kui palju tööd on. Aga tihti peale on see asi, et pole justkui midagi veel öelda, sest probleem pole täpselt selgunud. Ei jõua ju kogu aeg helistada, et veel ei tea aga ma tegelen. Kui selleks võtta eraldi inimene kes kogu aeg helistab, siis suureneb kohe teenuse hind.randolsd kirjutas:Miks on suurem osa nii, et Remondimees ei või helisada ise, et autoga läheb kauem???
Aga need samused kliendid hakkavad ju siis kohe hädaldama, et mis mõttes ei saa või mis mõttes kahe nädala pärast on aega. Tuletame meelde kunagisest UM'i teemast kuidas kõik ohkisid kui buumi ajal oli 2 nädalat ooteaeg.randolsd kirjutas:Kas on kliendi probleem kui on vöetud töid ylearu???
Sul puudub vist lähem kogemus arstiteenustega, aga seal olukord veel hullem. Mul tuttav pidi pool aastat oma seljaoperatsiooni aega ootama.randolsd kirjutas:Kas jälle tuleb vastuseks, et tegemisi palju... Uued kliendid ootavad aga vanadega on asjad alles keskel või ei ole alustatudki.. Huvitav kas arstid "inimese remontimisel" saavad endale sellist teemat lubada???
Ja lõppudelõpuks iga firma otsustab seda ise, kuidas ta oma äri ajab. Et kas teeb kõik üksi või ajab äri suuremaks ja langeb mingil määral kvaliteet. Fakt on see, et ükski töötaja ei tee ilmaski tööd sellise innuga nagu sa ise. Ja sa ei jõua ju kõigil korraga kukil istuda. Seni kuni ühte noomid on järgmine juba uue s*taga hakkama saanud. Eks kõik projekti- ja töödejuhatajad teavad isegi millest ma räägin. Sa ei saa ju hakata ülemust isiklikul tasemel sõimama, kui töötaja on kehv. Kas toote päevavalgele ka siin meediast tuntud suurte ärimeeste eraelu kui toidupoest saad kehva toote või hind jälle tõuseb?