Selle e30 juhiks olin mina, samuti ka õnnetuse põhjustaja. Sõitsime sõbraga parasjagu kooli poole, kui õnnetus juhtus. Õnneks oli natuke väiksem kõks ja inimesed kõik terved. Nii Focus kui mina sõitsime pärast omal jõul minema. Tahtsin vahetada ristmikule lähenedes rida vasakule, kuid auto lihtsalt libises otse ja eesseisvale Focusele tagant otsa. Kõik käis sekundi jooksul. Autost väljatulles oli tee peal selline musta jää kiht, et endal keeruline püsti seista. Kiiruse kohapealt niipalju, et suur see kindlasti polnud. Vähemalt mäletamist mööda mitte. Olin juba enne ristmikku pidurdama hakanud ja kiirus oli kindlasti alla 50kmh. Tavalistes teeoludes oleks lihtsalt tavaline reavahetus olnud.Renku kirjutas:Polnud aega pildistada aga täna umbes täpselt kella 18.30 paiku oli Suur-Ameerika tänaval ristipõiki e30 vs ford focus.kahjuks e30 oli näotumas seisus kuna oli ilmselt püssikuulina tagant otse luuki põrutanud.Muidugi jube libe oli ka sellel kella ajal juba.
Oleksin pidanud teadma, et musta jää oht on teedel. Praegu käin peas kogu juhtumit läbi ja mõtlen, mida teisiti oleks võinud teha. Jääoludes oleks kindlasti veelgi väiksema kiiruse pidanud valima. Ehk oleks piduri ja gaasiga rohkem mängides olnud võimalik auto ikka vasakule saada. Ju siis sõidupraktikat pole piisavalt veel, pean libedakoolituse kiirelt läbi tegema. Üsna loll tunne endal.
Iroonilisel kombel ostsin selle auto (ja ka oma esimese BMW) alles üleeile. Vahetult enne õnnetust tulin United Motorsist tulede reguleerimisest.
Focusel sai kannatada tagumine pamper. Minu oma oli jah veidi õnnetumas seisus. Auto vigadest niipalju, et puhtalt keremõlkimine, õnneks mootoriosa jäi terveks. Vaja välja vahetada:
Esipamper
Parem lähituli + tulede korpus
Parempoolne iluvõre osa
Suunatule klaas
Parem küljeplekk
Kapott + mehhanism
Nii et kui kellelgi neid varuosi pakkuda on, andke tuld. Ühtlasi olen suur kõrv ka soovitustele hea kereremondi töökoja suhtes.