Nael või lamell?
- enrico-
- Huviline
- Postitusi: 2484
- Liitunud: 28.01.2010 23:46 08
- Asukoht: Tallinn Telefon: 58150468 enrico.tamm@gmail.com
- Kontakt:
Re: Nael või lamell?
Märkasin isegi täna kella kuue paiku ringi sõites, et kiilasjää oli maas ja drift võis alata.
Tegelikult asi päris nii polnud. ühes lauges kurvis lasin ühe ilusa drifti ja sellega asi piirdus
Tuleb lihtsalt valida rahulikum sõidustiil ja ei juhtu midagi hullu.
Tegelikult asi päris nii polnud. ühes lauges kurvis lasin ühe ilusa drifti ja sellega asi piirdus
Tuleb lihtsalt valida rahulikum sõidustiil ja ei juhtu midagi hullu.
Telefon: 58150468
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
- Tiit525
- Klubiliige
- Postitusi: 433
- Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
- Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
- Telefon: 358401771916
- Asukoht: Rakke, Alajärvi
- Kontakt:
Re: Nael või lamell?
Tere.
Kiidusõnu on lamelli kohta kogu aeg lauldud, asfaldisõbralikud ja vaiksed jne. Selliseid talvesid nagu praegu pidi 7 aastat tulema, mis lamellidega teha, mina küll ei tea. Eespool oli juttu, et maal lumetõrje lihtsam-vaevalt küll, maal on selleks palju vähem raha, konkreetselt minu kodukandis ei võta osasid teid keegi omaks, et peaks neid hooldama. Lamell on küll hea lumes-lörtsis, aga kui sula selle lume vedelaks teeb, külm uuesti jäätab (nagu meil siin kogu aeg juhtub) ja siis sinna pool meetrit lund peale tuleb, ei sõida lamelliga kuhugi, olen neid õnnetuid sel talvel küllalt näinud ja aidanud. Endal vaid üks kinnijäämine sel talvel, kus omal jõul liikuma ei saanud, siis lihtsalt nii palju lund kõhuall, et rattad maha ei ulatunud. All naastud, Kleber Nordkap, kolmandat või neljandat talve küll, aga sõidan vähe ja peavad veel hästi. Mina igal juhul annan oma hääle naelale, igal pinnal kindlam. Kokkuhoiust aastaringselt lamellidega sõita-minu arust täiesti jama, lamell sulab soojal asfaldil kiiremini kui lumi ja sellega teisele talvele mina küll vastu ei läheks. Suvel kulutatud rehvi eest saab nii mõnegi rehvivahetuse, kui tõesti ei viitsi ise 20 polti lahti-kinni keerata. Kui keegi hakkab nüüd jahuma rehvide samadele velgedele ümbertõstmisest, siis palun, pole mõtet. Kaks korda aastas rehviservade pingis venitamise kasulikkust mulle ära ei tõesta, samuti on mõttetu rikkuri-jutt, teise komplekti velgi jõuab igaüks osta, plekkveljed saab odavamalt kui 20 liitrit bensiini.
Terv. Tiit
Kes mind teavad, need ilmselt ei kahtle selles, et mul teema kohta kogemusi on, sõidupraktika üle 20 aasta, sellest 20 veoautoga, nagu Aarelgi kuuluvad paketti Norra teed ja 25-meetrised moodulid
Kiidusõnu on lamelli kohta kogu aeg lauldud, asfaldisõbralikud ja vaiksed jne. Selliseid talvesid nagu praegu pidi 7 aastat tulema, mis lamellidega teha, mina küll ei tea. Eespool oli juttu, et maal lumetõrje lihtsam-vaevalt küll, maal on selleks palju vähem raha, konkreetselt minu kodukandis ei võta osasid teid keegi omaks, et peaks neid hooldama. Lamell on küll hea lumes-lörtsis, aga kui sula selle lume vedelaks teeb, külm uuesti jäätab (nagu meil siin kogu aeg juhtub) ja siis sinna pool meetrit lund peale tuleb, ei sõida lamelliga kuhugi, olen neid õnnetuid sel talvel küllalt näinud ja aidanud. Endal vaid üks kinnijäämine sel talvel, kus omal jõul liikuma ei saanud, siis lihtsalt nii palju lund kõhuall, et rattad maha ei ulatunud. All naastud, Kleber Nordkap, kolmandat või neljandat talve küll, aga sõidan vähe ja peavad veel hästi. Mina igal juhul annan oma hääle naelale, igal pinnal kindlam. Kokkuhoiust aastaringselt lamellidega sõita-minu arust täiesti jama, lamell sulab soojal asfaldil kiiremini kui lumi ja sellega teisele talvele mina küll vastu ei läheks. Suvel kulutatud rehvi eest saab nii mõnegi rehvivahetuse, kui tõesti ei viitsi ise 20 polti lahti-kinni keerata. Kui keegi hakkab nüüd jahuma rehvide samadele velgedele ümbertõstmisest, siis palun, pole mõtet. Kaks korda aastas rehviservade pingis venitamise kasulikkust mulle ära ei tõesta, samuti on mõttetu rikkuri-jutt, teise komplekti velgi jõuab igaüks osta, plekkveljed saab odavamalt kui 20 liitrit bensiini.
Terv. Tiit
Kes mind teavad, need ilmselt ei kahtle selles, et mul teema kohta kogemusi on, sõidupraktika üle 20 aasta, sellest 20 veoautoga, nagu Aarelgi kuuluvad paketti Norra teed ja 25-meetrised moodulid
ei taha teist autot
gsm +358401771916
gsm +358401771916
Re: Nael või lamell?
Ükski rehv ei sõida üksi, on ta siis lamell või naast!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
-
- Huviline
- Postitusi: 1408
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Nael või lamell?
Kuna maksan kütuseaktsiisi ja muid makse meie riigile siis kisun minagi asfaldist naastudega üles ja lamelli ei pane iialgi talveks alla.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Nael või lamell?
Vastupidi eeskõnelejale ei pane mina ealeski alla naastrehvi.
Seda siis põhjusel et naastu läheb vaja reaalselt ( vastavalt liikluseekirjadele/kainele mõtlemisele liigeldes ) 5% meie talve jooksul, kui sedagi. Ülejäänud aja klõbistad asfaldil nendega või sumpad paksus lumes/lörtsis, kus nad ei tule sulle mitte kuidagi kasuks, pigem kahjuks.
Ja mis puutub muidugi sellese et sa maksad makse ja aktsiisi, me kõik ju maksame!! Ja päris mitmeid makse ning aktsiise, kas see tähendab siis et kui meil on võimalus midagi lõhkuda ja lammutada siis peakski seda kohe tegema või?
See siis minu tagasihoidlik arvamus asjast
EDIT: Lisan veel niipalju et ma pole miski maailmaparandaja, nagu siis eelmisel lehel lamellide kasutajaid nimetati.
Seda siis põhjusel et naastu läheb vaja reaalselt ( vastavalt liikluseekirjadele/kainele mõtlemisele liigeldes ) 5% meie talve jooksul, kui sedagi. Ülejäänud aja klõbistad asfaldil nendega või sumpad paksus lumes/lörtsis, kus nad ei tule sulle mitte kuidagi kasuks, pigem kahjuks.
Ja mis puutub muidugi sellese et sa maksad makse ja aktsiisi, me kõik ju maksame!! Ja päris mitmeid makse ning aktsiise, kas see tähendab siis et kui meil on võimalus midagi lõhkuda ja lammutada siis peakski seda kohe tegema või?
See siis minu tagasihoidlik arvamus asjast
EDIT: Lisan veel niipalju et ma pole miski maailmaparandaja, nagu siis eelmisel lehel lamellide kasutajaid nimetati.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Nael või lamell?
Selgita nüüd miks naast paksus lumes ja lörtsis kahjuks pigem tuleb?
´17 4Drive
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Nael või lamell?
Pigem kahjuks ja seda asfaldil.
Nagu ma ka oma viimases postis kirjutasin.
Nagu ma ka oma viimases postis kirjutasin.
Re: Nael või lamell?
No piix küll, jälle hakkab see soigumine siin teemas pihta....
Pange lukku juba... või tooge huumoriteema tagasi. Inimestel pole enam mujale läbustada, kui kuskile asjalikesse teemadesse.
Pange lukku juba... või tooge huumoriteema tagasi. Inimestel pole enam mujale läbustada, kui kuskile asjalikesse teemadesse.
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Nael või lamell?
Mida Sa soigumiseks nimetad?
Kas seda et keegi avaldab oma arvamust asjadest või seda et keegi teine üritab seda ümber lükata?
Ei ole küll tervet teemat läbi lugenud aga pealkiri täpselt selline kus igaüks võib avaldada oma arvamust (oma kogemuste põhjal) ning välja tuua ka miks Ta just seda varianti eelistab.
Mida sina siin teemas siis arutada tahaksid?
Kas seda et keegi avaldab oma arvamust asjadest või seda et keegi teine üritab seda ümber lükata?
Ei ole küll tervet teemat läbi lugenud aga pealkiri täpselt selline kus igaüks võib avaldada oma arvamust (oma kogemuste põhjal) ning välja tuua ka miks Ta just seda varianti eelistab.
Mida sina siin teemas siis arutada tahaksid?
Mürka kirjutas:No **** küll, jälle hakkab see soigumine siin teemas pihta....
Pange lukku juba... või tooge huumoriteema tagasi. Inimestel pole enam mujale läbustada, kui kuskile asjalikesse teemadesse.
Re: Nael või lamell?
See teema on tegelikult üks paras lahmimine ja alati nii, et kellele ema, kellele tütar. Aga ütlen ka sõna sekka ja ajan kindlasti mõnel harja punaseks. Sõidan ise tagaveolise kaubikuga 80 000 aastas ja naastrehve ei pane enam kunagi alla. Iga sügis tutikad lamellid ja elu on muretu. Tallinn-Tartu maanteeni on minu kodust 10 km külateid (loe: talvel kiilakas). Ja tagaveolise kaubikuga pole siiani üksgi sõit tegemata jäänud. Naine sõidab sõidukaga. Kolm talve on tal olnud naastud, selleks korraks õnnestus saada hea hinnaga Michelini lamellid ja otsustasin nende kasuks. Ise veel naisele ütlesin, et kui tõesti ei taha/hakkama ei saa, siis müüme maha ja ostame naastud. Nüüdseks ta pooldab lamelli.
Ja pealegi on asjad sedasi, et varem või hiljem naastrehvid keelustatakse. Hakake parem ennast harjutama juba lamellide peale, kes on naastrehvi usku.
P.S. Praegu, kevadel, on väga hea aeg talverehvide ostuks, meeletuid alesi tehakse laojääkidele
Ja pealegi on asjad sedasi, et varem või hiljem naastrehvid keelustatakse. Hakake parem ennast harjutama juba lamellide peale, kes on naastrehvi usku.
P.S. Praegu, kevadel, on väga hea aeg talverehvide ostuks, meeletuid alesi tehakse laojääkidele
Viimati muutis ramman, 12.03.2011 01:53 44, muudetud 1 kord kokku.
Suvel - Chevrolet Camaro Z28 5.7 V8; Iga päev - Grand Voyager 3.8 AWD
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Uunikum - ZAZ; Tööl - MB Sprinter
Re: Nael või lamell?
+1ramman kirjutas:See teema on tegelikult üks paras lahmimine ja alati nii, et kellele ema, kellele tütar. Aga ütlen ka sõna sekka ja ajan kindlasti mõnel harja punaseks. Sõidan ise tagaveolise kaubikuga 80 000 aastas ja naastrehve ei pane enam kunagi alla. Iga sügis tutikad lamellid ja elu on muretu. Tallinn-Tartu maanteeni on minu kodust 10 km külateid (loe: talvel kiilakas). Ja tagaveolise kaubikuga pole siiani üksgi sõit tegemata jäänud. Naine sõidab sõidukaga. Kolm talve on tal olnud naastud, selleks korraks õnnestus saada hea hinnaga Michelini lamellid ja otsustasin nende kasuks. Ise veel naisele ütlesin, et kui tõesti ei taha/hakkama ei saa, siis müüme maha ja ostame naastud. Nüüdseks ta pooldab lamelli.
Ja pealegi on asjad sedasi, et varem või hiljem naastrehvid keelustatakse. Hakake praem ennast harjutama juba lamellide peale, kes on naastrehvi usku.
P.S. Praegu, kevadel, on väga hea aeg talverehvide ostuks, meeletuid alesi tehakse laojääkidele
-
- Huviline
- Postitusi: 1408
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Nael või lamell?
Samas võtke ette kasvõi näiteks Tehnikamaailma rehvidestid, lammelid pole iialgi saanud nii kõrgeid lõpphindeid,kui naastud. Jutt oli siis lõpphindest,mitte näiteks lörtsi või kuiva asfaldi hinnetest.
Viimati muutis karmo, 12.03.2011 18:23 08, muudetud 1 kord kokku.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Nael või lamell?
Kas ma olin ainuke kes aru ei saanud?
Viimati muutis Riivo, 12.03.2011 18:52 36, muudetud 1 kord kokku.
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 1408
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Nael või lamell?
Riivo kirjutas:
Kas ma olin ainuke kes aru ei saanud?
vabandust,parandasin vea ära
Re: Nael või lamell?
Kuna ise elan maal, ja need teed on nagu nad on , siis ma ei kujutaks ettegi siin tagaveolise autoga lamellidega sõitmist.
Oma autol all Masteri naelad (Prott-rehv vist). Eks sileda asfaldi peal kergelt vibreerivad ja undavad küll , aga ma olen kindel , et oma hinda nad õigustavad igati
Oma autol all Masteri naelad (Prott-rehv vist). Eks sileda asfaldi peal kergelt vibreerivad ja undavad küll , aga ma olen kindel , et oma hinda nad õigustavad igati
Re: Nael või lamell?
Minumeelest võik sõna võtta siin ainult need, kellel on kogemusi mõlema rehviga. Ei saa ju võtta selliste lamellivihkajate juttu tõsiselt, kes ise on ainult naastudega sõitnud
Minul on praegu ühel BMWl naastud ja teisel kolmandat talve lamellid (mingid Nokian'id on) all. Ma ei ütle küll lamellide kohta ühtegi halba sõna. Pean tunnistama, et naastudega on küll julgem sõita aga sellist asja, et lamelliga igale poole kinni jääb ja mäest üles ei saa jne küll ei ole olnud. Võibolla on asi teine mingite kehva firma lamellidega aga olen ise kasutanud Wredestein ja Nokian lamelli ja väga edukalt elab talve üle.
Minul on praegu ühel BMWl naastud ja teisel kolmandat talve lamellid (mingid Nokian'id on) all. Ma ei ütle küll lamellide kohta ühtegi halba sõna. Pean tunnistama, et naastudega on küll julgem sõita aga sellist asja, et lamelliga igale poole kinni jääb ja mäest üles ei saa jne küll ei ole olnud. Võibolla on asi teine mingite kehva firma lamellidega aga olen ise kasutanud Wredestein ja Nokian lamelli ja väga edukalt elab talve üle.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Nael või lamell?
Kogemus on mul mõlematega, ja positiivne külg jääb ikkagi naela peale, lamell korra vett puutub, siis sõidaks nagu peegli peal...
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 2194
- Liitunud: 13.02.2009 17:59 13
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz C220 CDI T
- Telefon: 58804578
- Asukoht: Võru
- Kontakt:
Re: Nael või lamell?
Sõitnud ja sõidan mõlemaga, isa MB'l on all naelad, endal lamellid ja ei ütleks et see nael nüüd nii imeasi on, sõita ei oska, siis ei saa mõlemaga hakkama.
Lamelliga sõites saab kõik sõidud ilusti tehtud ja pole häda midagi, isegi eile, kui öösel oli totaalne kiilakas nii linnas kui maanteel saab hakkama, tuleb lihtsalt õiged sõiduvõtteid kasutada (s.t arvestada vahemaadega, kasutada pidurdamisel natukene mootori/käigu abi, mitte rapsida jne).
Ma ei ütle et naelrehv halb oleks, kohati on sellega tõesti parem, eile öösel sai sõidetud enda autoga esialgu ja siis üks sõida vanamehe MB'ga tehtud, muidugi naelaga sai mõni kmh kiiremini sõita ja kurvis natuke kindlamalt olla, aga see ka kõik.
See jutt, et naelrehv on ülim ja lamell ei kõlba kusagile on totaalne iba. Maksimaator eelnevalt ütles, et teatud juhtudel tuleb naelrehv kahjuks, siinkohal siis täpsustaks, näiteks lumise tee peal, kus on tähtis, et rehvil oleks võimalikult palju lamelli pinda, siis naelrehvi puhul võtavad naelad selle pinna ära ning naeltest pole lumes suurt kasu (ei haaku kusagile ju).
Lisaks nii palju ka, et kui natuke mõelda ja arvutada, siis saaks nii mõnegi naelrehvi pooldaja unelma rikutud.
Nimelt rehvi kontaktpind on miski 15cm2 äkki ? Kui palju seal naelu on, tavaliselt 4 kandis ... kiirusel 50kmh ja üles ei jõua need naelad jää sisse haakudagi tegelikult ja sisuliselt on olukord veel hullem kui lamelli puhul, sest maapinda puudutavad naelte pead mitte rehvi pind ...
Insener ja füüsik ei ole, kuid selline on minu arusaam asjast.
Lamelliga sõites saab kõik sõidud ilusti tehtud ja pole häda midagi, isegi eile, kui öösel oli totaalne kiilakas nii linnas kui maanteel saab hakkama, tuleb lihtsalt õiged sõiduvõtteid kasutada (s.t arvestada vahemaadega, kasutada pidurdamisel natukene mootori/käigu abi, mitte rapsida jne).
Ma ei ütle et naelrehv halb oleks, kohati on sellega tõesti parem, eile öösel sai sõidetud enda autoga esialgu ja siis üks sõida vanamehe MB'ga tehtud, muidugi naelaga sai mõni kmh kiiremini sõita ja kurvis natuke kindlamalt olla, aga see ka kõik.
See jutt, et naelrehv on ülim ja lamell ei kõlba kusagile on totaalne iba. Maksimaator eelnevalt ütles, et teatud juhtudel tuleb naelrehv kahjuks, siinkohal siis täpsustaks, näiteks lumise tee peal, kus on tähtis, et rehvil oleks võimalikult palju lamelli pinda, siis naelrehvi puhul võtavad naelad selle pinna ära ning naeltest pole lumes suurt kasu (ei haaku kusagile ju).
Lisaks nii palju ka, et kui natuke mõelda ja arvutada, siis saaks nii mõnegi naelrehvi pooldaja unelma rikutud.
Nimelt rehvi kontaktpind on miski 15cm2 äkki ? Kui palju seal naelu on, tavaliselt 4 kandis ... kiirusel 50kmh ja üles ei jõua need naelad jää sisse haakudagi tegelikult ja sisuliselt on olukord veel hullem kui lamelli puhul, sest maapinda puudutavad naelte pead mitte rehvi pind ...
Insener ja füüsik ei ole, kuid selline on minu arusaam asjast.
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: Nael või lamell?
Viimase kahe talve kontekstis ei saa küll mingist 5%-st juttugi olla, võib-olla ehk 80%/20% naastule sobilike olude kasuks, eriti veel arvestades neid viimase aja öiseid külematamisi/päevaseid sulasid...Maximaator kirjutas:Seda siis põhjusel et naastu läheb vaja reaalselt ( vastavalt liikluseekirjadele/kainele mõtlemisele liigeldes ) 5% meie talve jooksul, kui sedagi.
Re: Nael või lamell?
Mina usun, et kui ka tõesti vaid 5% juhtudest naela vaja läheb siis see tasub siiski ära. Etem kui pärast puuotsas istuda. Reaalsuses on ka minuarust viimastel talvedel naela järgi pidev vajadus, juba ka neliveo järgi.
See talv mõned ägedamad kogemused tartu maanteel:
70 ala lõppedes vaevalt gaasipedaali puudutades sattus auto külglibisemisse, mootor max 2000rpm.
tugeva tuulega lükkas lihtsalt koguaeg auto nina teepealt kraavipoole.
loomulikult rahuliku sõidustiili juures ei tähenda see veel õnnetust, aga ohuolukorra puhul oleks minu auto küll täiesti juhitamatu kelk olnud. Sõidan lamelliga (tõsi, mitte tutikatega).
Ja et naelad ära keelatakse ma ka ei usu, viimaste uudiste kohaselt piiratakse naelte protsenti rehvipinnas(soomes, rootsis).
Ja lõppude lõpuks on minuarust nael üldiselt ka odavam.
See talv mõned ägedamad kogemused tartu maanteel:
70 ala lõppedes vaevalt gaasipedaali puudutades sattus auto külglibisemisse, mootor max 2000rpm.
tugeva tuulega lükkas lihtsalt koguaeg auto nina teepealt kraavipoole.
loomulikult rahuliku sõidustiili juures ei tähenda see veel õnnetust, aga ohuolukorra puhul oleks minu auto küll täiesti juhitamatu kelk olnud. Sõidan lamelliga (tõsi, mitte tutikatega).
Ja et naelad ära keelatakse ma ka ei usu, viimaste uudiste kohaselt piiratakse naelte protsenti rehvipinnas(soomes, rootsis).
Ja lõppude lõpuks on minuarust nael üldiselt ka odavam.
Re: Nael või lamell?
h.v kirjutas:Ja lõppude lõpuks on minuarust nael üldiselt ka odavam.
Unuski ennem mainimata, et kui inimesed ostavad kõige odavamaid rehve, ei saagi ju oodata mingit megapidamist. Kui pole raha et korralikke lamelle osta, siis sõitke tõesti parem naastudega.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: Nael või lamell?
lamellid ahju. olen ka mõlemaga sõitnud ning olen ostnud ikkagi korralikud naastud, kuna olen siis vähemalt valmis selleks varemmainitud 5%-ks juhtudeks, kui naelu vaja tõeliselt onsigaelmar kirjutas:h.v kirjutas:Ja lõppude lõpuks on minuarust nael üldiselt ka odavam.
Unuski ennem mainimata, et kui inimesed ostavad kõige odavamaid rehve, ei saagi ju oodata mingit megapidamist. Kui pole raha et korralikke lamelle osta, siis sõitke tõesti parem naastudega.
ja niipalju kui mina sellel aastal rehve otsides märkasin, siis naastrehvid olid ikkagi kallimad!
2000 a. 320d, e46
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Nael või lamell?
Mis sellest teemast enam rääkida- põhimõtteliselt on kevad käes ja suuremad libedad ongi praegusel ajal seotud päevase sulamise ja öise külmetamisega, kuigi ka see jääb iga päevaga vähemaks, kuna ka ööd lähevad siiski soojemaks. Seega- aeg on teha lamelli vs. naastu jutus vähemalt 7-8 kuu pikkune paus
Re: Nael või lamell?
Ja teha uus teema lamell vs suverehv.AARE530 kirjutas:Seega- aeg on teha lamelli vs. naastu jutus vähemalt 7-8 kuu pikkune paus
- HeavyCuda
- Huviline
- Postitusi: 2836
- Liitunud: 09.06.2010 23:59 02
- Peamine sõiduk: põrkepall
- Asukoht: Viimsi - Tallinn - Tartu - Ahja
Re: Nael või lamell?
Hind oleneb ka sellest millal ostad Kui ostad keset hooaega, siis muidugi võib olla kallim. Ise ostsin naastud plekkide peal juba suve lõpus ära kahtlen et sama raha eest oleks saanud võrdväärsed lamellid. Mulle isiklikult meeldivad naastud, kuid nendega on mul see probleem, et tagumistelt ratastelt peaaegu, et kõik naastud ära lennanud, kuna olen kasutanud liiga optimistliku sõidustiiliMuiduMees kirjutas:lamellid ahju. olen ka mõlemaga sõitnud ning olen ostnud ikkagi korralikud naastud, kuna olen siis vähemalt valmis selleks varemmainitud 5%-ks juhtudeks, kui naelu vaja tõeliselt onsigaelmar kirjutas:h.v kirjutas:Ja lõppude lõpuks on minuarust nael üldiselt ka odavam.
Unuski ennem mainimata, et kui inimesed ostavad kõige odavamaid rehve, ei saagi ju oodata mingit megapidamist. Kui pole raha et korralikke lamelle osta, siis sõitke tõesti parem naastudega.
ja niipalju kui mina sellel aastal rehve otsides märkasin, siis naastrehvid olid ikkagi kallimad!
e36 coupe in progress.....
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Nael või lamell?
Täna hommikul siis Rehviliidu esindajalt hea intervjuu.. http://etv.err.ee/index.php?05629907&video=3536
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: Nael või lamell?
"Liiklussurmade arv kasvab": kas viitate uuringule "ei see on minu arvamus"
Meil on liiklusõnnetused ning õnnetustes hukkunud. Ei ole sellist termiti nagu "liiklussurm"
Väidab käsi südamel, et Baltimaades on naelad lubatud. No see et leedus alates 2011 aprillist ei ole, oli teada aastal 2008. Näiteks see pealinna eestikeelne artikkel: http://www.pealinn.ee/?pid=87&nid=3908&lang=5" onclick="window.open(this.href);return false;
Palun vii end asjadega kurssi enne avalikku eetrit ning toetu läbiviidud uuringutele mitte ära avalda oma arvamust. Antud vestlusest jääb mulje, et olen taparelv oma Conti lamellrehvidega.
Meil on liiklusõnnetused ning õnnetustes hukkunud. Ei ole sellist termiti nagu "liiklussurm"
Väidab käsi südamel, et Baltimaades on naelad lubatud. No see et leedus alates 2011 aprillist ei ole, oli teada aastal 2008. Näiteks see pealinna eestikeelne artikkel: http://www.pealinn.ee/?pid=87&nid=3908&lang=5" onclick="window.open(this.href);return false;
Palun vii end asjadega kurssi enne avalikku eetrit ning toetu läbiviidud uuringutele mitte ära avalda oma arvamust. Antud vestlusest jääb mulje, et olen taparelv oma Conti lamellrehvidega.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Nael või lamell?
No aga ses osas ei saa ju vaielda, et lamelliga on üldiselt pidurdusmaa pikem ja maanteel nullilähedase tempiga ohtlikum kui naelaga. Kui kõik "lambad" kes autokoolist saadik ainult naelaga sõitnud sundida lamellrehvi kasutama, siis ka mina ei kahtleks, et kasvab hukkunute arv nii end kui ka teisi surnukssõitnute näol.
*Olen ka ise igipõline lamellrehvi pooldaja.
*"lambad" - need, kes fooritagant naelagagi inimlikult minema ei saa mingite 1,2-liitriste poekärudega.
*Olen ka ise igipõline lamellrehvi pooldaja.
*"lambad" - need, kes fooritagant naelagagi inimlikult minema ei saa mingite 1,2-liitriste poekärudega.
Re: Nael või lamell?
Olen eelkõnelejaga nõus kui parema jala püksisäärest need tellised välja raputada ei ole lamellil ka midagi häda.
Re: Nael või lamell?
Lamell võib olla tore asi, aga mitte raske auto all - sihukese järelduse tegin vaadates oma pargitud X5-t vaikselt, külg ees, maja seina poole vajumas. Kallet polnud praktiliselt olla, küll aga märga jääd.