Huvitavad BMW müügikuulutused

Vaba teema
Vasta
tujula
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 19.01.2008 09:25 57
Asukoht: Vantaa

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas tujula »

loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri :)
jätkame OT, sidur alla
Suzuki GSX-600f 01.a & E34 525i 95.a
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3719
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas sigaelmar »

loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri :)

Esiveoline hakkab hange ronima aga tagaveoline külge ette vedama. Minumeelest on viimane hirmsam.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas ooDDoo »

sigaelmar kirjutas:
loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri :)

Esiveoline hakkab hange ronima aga tagaveoline külge ette vedama. Minumeelest on viimane hirmsam.
Tagaveo selge eelis on ikka see,et esimesed rattad ei kaota pidamist ja see vast kõige olulisem.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
V2ike_Suur
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
Kontakt:

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas V2ike_Suur »

ooDDoo kirjutas:
sigaelmar kirjutas:
loffa kirjutas:IMO esiveolisega on palju hirmsam kui vedavad rattad libisema hakkavad, sest selle vastu ei oska nagu midagi peale hakata peale käsipiduri :)

Esiveoline hakkab hange ronima aga tagaveoline külge ette vedama. Minumeelest on viimane hirmsam.
Tagaveo selge eelis on ikka see,et esimesed rattad ei kaota pidamist ja see vast kõige olulisem.
See on küll vale arusaam. Tagarataste pidamine on ikka alati olulisem kui esirataste oma. Kui esirattad pidamise kaotavad (alajuhitavus) siis liigud otse takistuse suunas, kui tagarattad, siis külg ees. Kas eelistaksid puusse sõita nina ees või külg ees? Täpselt samal põhjusel peavad alati olema taga pigem paremad rehvid kui ees (kõige parem muidugi kui igal pool korralikud).


Aga need, kes tagaveolisega talvel sõita ei julge, võiksid üldse mitte sõita. Tagaveoline hoiatab ette kui pidamine s**t on, esiveoline on näiliselt kindel kuni pidamine kaob. Kui nii palju autot tunnetada ei suuda, et tagaveolisega talvel hakkama saada, siis võiks pigem trolliga sõita, kõigile ohutum.
730iA e32 138kW 12/1992
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas MartenL »

loffa kirjutas:Usas kantakse iga väikese kõksu peale maha ju nii vana auto...
Mul oli üks 2009 aasta Cooper S silmapiiril, mis kanti maha kui ls oli 800 miili. (kuuaega peale esmareg, police report ja salvage, rohkem infot ei saanud raportist, 10€).

Samas oli teada et garantii kehtis ja oli vahetatud BMW esinduses osad jupid garantiiperioodil. Kuidas on see võimalik :?:
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas ooDDoo »

Parem sõidan külge ees takistusest mööda kui otse puusse
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3719
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas sigaelmar »

V2ike_Suur kirjutas: See on küll vale arusaam. Tagarataste pidamine on ikka alati olulisem kui esirataste oma. Kui esirattad pidamise kaotavad (alajuhitavus) siis liigud otse takistuse suunas, kui tagarattad, siis külg ees. Kas eelistaksid puusse sõita nina ees või külg ees? Täpselt samal põhjusel peavad alati olema taga pigem paremad rehvid kui ees (kõige parem muidugi kui igal pool korralikud).


Aga need, kes tagaveolisega talvel sõita ei julge, võiksid üldse mitte sõita. Tagaveoline hoiatab ette kui pidamine s**t on, esiveoline on näiliselt kindel kuni pidamine kaob. Kui nii palju autot tunnetada ei suuda, et tagaveolisega talvel hakkama saada, siis võiks pigem trolliga sõita, kõigile ohutum.
Esiteks on otse puusse sõites vähem võimalik viga saada kuna enne juhti on ju tükk vahemaad. Külg ees puusse minna on palju suurem võimalus, et kellegi pea kohtub puutüvega. Teiseks küljepauguga auto on suht kindlalt mahakandmisele, esiotsa matsuga võib veel elulooma saada.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
Raul_A
Huviline
Postitusi: 927
Liitunud: 02.12.2007 22:26 37
Peamine sõiduk: BMW 735iA
Telefon: 358406813770
Asukoht: Tartu - Elva - Helsinki - Espoo

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas Raul_A »

Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal.
Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
jaaHah
Kasutaja avatar
agentzero
Huviline
Postitusi: 2341
Liitunud: 21.07.2008 01:27 44
Peamine sõiduk: E91 320d
Asukoht: Tartu

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas agentzero »

Raul_A kirjutas:Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal
Vot siis ei tea, mida sina proovisid. Ma proovisin DSC-d talvel laia tee peal (all pmst jää ja peale tiba lund) ja no tee mis liigutusi rooliga tahad, siis auto püsis sirgelt teel. Tegemist oli FL e39 530-iga. Kindlasti kui oleks kässariga aitand vms asja teinud, oleks ka auto risti kraavi saand, aga reaalsete sõiduvõtetega see ei õnnestunud.
Precision
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 25.05.2011 23:09 21
Peamine sõiduk: GS430

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas Precision »

http://www.nettiauto.com/bmw/330/5604323
http://www.nettiauto.com/bmw/330/5893595 Tundub ka eestis nähtud auto olevat.
Kalli raha eest võib nad nüüd tagasi osta siia :D
Kasutaja avatar
entropiK
Huviline
Postitusi: 801
Liitunud: 07.12.2008 17:56 24
Asukoht: Tallinn Marja. GSM: 58171997

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas entropiK »

Raul_A kirjutas:Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
Autokoolis ei õpetatud sulle, et kui autoga pidurdad siis raskuskese liigub ettepoole? Ehk siis esimestel ratastel on suurem koormus kui taga. Millest võib normaalne inimene järeldada, et mida vähem on raskust rattal seda ***** pidamine...
Ehk siis korralikud rehvid taha halvemad ette...
http://www.e24.ee/596042/kvaliteetsemad ... aratastele" onclick="window.open(this.href);return false;

PS: Ära õpeta lollusi inimestele.
OT lõpp
So much throb in the trunk got the CD player skippin
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3719
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas sigaelmar »

Raul_A kirjutas:Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal.
Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
Sa ära ka unusta, et ASC ja DSC on erinevad süsteemid, esimene on algelisem.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
JanekEnde
Huviline
Postitusi: 4952
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Peamine sõiduk: Scania
Asukoht: Pärnu

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas JanekEnde »

Tehke eraldi teema, aitab küll juba :D

Dimka müüb 2.8 mootoriga 325 rulli:
http://www.auto24.ee/used/1504566" onclick="window.open(this.href);return false;
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
V2ike_Suur
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
Kontakt:

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas V2ike_Suur »

Raul_A kirjutas:Jäärajal sai kuragi proovitud asc/dsc tööd. Off asendis püsis auto tunduvalt paremini rajal.
Praegu 2 talve esivedusega kulgend ja see on väga loll arusaam, et paremad rehvid peaks taga olema. Kuna esimesed pidurid rakenduvad varem ja kässerit peale vedades teab igaüks kuidas auto võib juhitavuse kaotada, siis minu jaoks on olulisem kiiresti pidama saada kui loota, et paremad rehvid taga mind teel hoiavad. Tagavedusele surusin samal põhjusel paremad ette. Vedama saab ikka kuidagi. Pidama peab saama.
Jätkame OT, kuigi ka vastav teema on siin foorumis tegelikult olemas.

Jutt õige, et esimesed rakenduvad varem (tegelikult küll tugevamalt, sest suuremad pidurid, aga efekt on sama). Aga mõtle nüüd, miks on ees suuremad pidurid? Seepärast, et raskuskese liigub pidurdamisel ette. Kui ees ja taga oleks võrdse pidurdusjõuga pidurid, blokeeruks tagarattad väga kergesti ja siis ongi käes kässarieffekt, s.t. tagumised rattad lohisevad ette. Aga paigaldades tagumisele teljele kehvemad rehvid, väheneb tagumiste rataste pidamine, seega juhtub just see, et tagumised hakkavad pidurdades lohisema, s.t. liiguvad kergemini kui esimesed ja hakkavad esimestest "mööda minema". Tulemus ongi külg ees ja kontrollimatu auto.

Esiveolisega jäärajal on mõnikord küll see efekt, et kui mootoripöörded on jõu tippvahemikus, siis põhjagaasiga "vead otseks", aga liikuses on elu üljuhul teistsugune. Ei ole kurvid nii järsud ja ka takistused on ootamatumad.

Tagaveolise puhul on kehvad rehvid taga veel eriti hull variant, siis ei anna enam pedaaliga ka midagi teha. Parklas poosetada on muidugi äge kui külg ette läheb kergelt, reaalses liikluses ollakse niimoodi aga endale ja teistele ohtlik.
730iA e32 138kW 12/1992
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas ooDDoo »

Loll jutt suhu tagasi Tagaveolist autot juhid ükskõik mis olukorras. Kasvõi tagumine ots eespool. Kui esiveolisega läheb risti siis enamasti tuleb käed silmade ette panna ja silmad kinni pigistada.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
V2ike_Suur
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
Kontakt:

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas V2ike_Suur »

ooDDoo kirjutas:Loll jutt suhu tagasi Tagaveolist autot juhid ükskõik mis olukorras. Kasvõi tagumine ots eespool. Kui esiveolisega läheb risti siis enamasti tuleb käed silmade ette panna ja silmad kinni pigistada.

Palun müü oma autod maha ja käi edaspidi jala. Sa oled endale ja teistele potensiaalselt ohtlik.
730iA e32 138kW 12/1992
Kasutaja avatar
Raul_A
Huviline
Postitusi: 927
Liitunud: 02.12.2007 22:26 37
Peamine sõiduk: BMW 735iA
Telefon: 358406813770
Asukoht: Tartu - Elva - Helsinki - Espoo

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas Raul_A »

Täiesti uskumatu. Teie juttude järgi peaks ma ammu surnud olema. Ma ei tea kuidas te sõidate, et teil raskuskese pauguga esiotsa peale lendab. Ei mäleta kas tegu oli asc või dsc-ga, 2000a 330D-ga ma igatahes sõitsin. Ja kui mingisuguse nipiga peakski pidurdamisega tagaots libisema hakkama, tuleb korraks pedaal vabastada. Aga samas ma ei sõida ka mingisuguste väga pastalde rehvidega(talvel). Minu jaoks 5mm jääki juba paras suverehv.

Pealegi ei tasu väga selles veoskeemis kinni hoida. Ausõna ma ei käi kusagil parklas-linnavahel paugutamas.
jaaHah
e.h
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 17.01.2012 07:55 58
Asukoht: Tallinn

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas e.h »

Palju rumalat juttu eespool.
Paremad rehvid ees- auto on ülejuhitav, pidurdamine on efektiivsem aga on oht sattuda külglibisemisse, kuna tagumine ots ültab pidamise piiri varem, kui esimene. Sellisesse olukorda satutakse üldiselt ootamatult (tagaveolisega vähem, esiveolisega rohkem) ja on keerulisem välja tulla (esiveolisega peab peal hoidma, mis ei ole enamasti instinktiivne tegevus).
Paremad rehvid taga- auto on alajuhitav, pidurdamine ja kurvi läbimine on vähemefektiivne aga turvaline, sest auto ei satu nii kergesti külglibisemisse. Pidamise piir on varakult tajutav ja tagasiside vahetum.
Suures plaanis on ohutum sõita nii, et paremad rehvid on taga, sest pidamise kadumine/vähesus on varakult tuntav ja keskmine juht tuleb piiride tunnetamisega paremini toime.
Selleks, et vahe oleks märkimisväärne, peab kulumuse vahe olema suht suur.
Olen nimelt proovinud ühte- ja teistpidi, seega ei räägi nii nagu ma vist arvan vaid reaalsest kogemusest.
tujula
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 19.01.2008 09:25 57
Asukoht: Vantaa

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas tujula »

Raul_A kirjutas: Ma ei tea kuidas te sõidate, et teil raskuskese pauguga esiotsa peale lendab. Ei mäleta kas tegu oli asc või dsc-ga, 2000a 330D-ga ma igatahes sõitsin. Ja kui mingisuguse nipiga peakski pidurdamisega tagaots libisema hakkama, tuleb korraks pedaal vabastada.
Vabastad piduri? Libisemine kaob? Ongi ju sama raskuskese jutt, et langeb ette, tagaots libisema ja kui lased piduri lahti kandub raskus tahapoole tagasi.
Suzuki GSX-600f 01.a & E34 525i 95.a
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3719
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas sigaelmar »

e.h kirjutas:Palju rumalat juttu eespool.
Paremad rehvid ees- auto on ülejuhitav, pidurdamine on efektiivsem aga on oht sattuda külglibisemisse, kuna tagumine ots ültab pidamise piiri varem, kui esimene. Sellisesse olukorda satutakse üldiselt ootamatult (tagaveolisega vähem, esiveolisega rohkem) ja on keerulisem välja tulla (esiveolisega peab peal hoidma, mis ei ole enamasti instinktiivne tegevus).
Paremad rehvid taga- auto on alajuhitav, pidurdamine ja kurvi läbimine on vähemefektiivne aga turvaline, sest auto ei satu nii kergesti külglibisemisse. Pidamise piir on varakult tajutav ja tagasiside vahetum.
Suures plaanis on ohutum sõita nii, et paremad rehvid on taga, sest pidamise kadumine/vähesus on varakult tuntav ja keskmine juht tuleb piiride tunnetamisega paremini toime.
Selleks, et vahe oleks märkimisväärne, peab kulumuse vahe olema suht suur.
Olen nimelt proovinud ühte- ja teistpidi, seega ei räägi nii nagu ma vist arvan vaid reaalsest kogemusest.
Täpselt nii. Paned paremad rehvid ette, saad külg ees sõita. Paned paremad rehvid taha, saad sirgjoones lohiseda.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
Martin1
Huviline
Postitusi: 1726
Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
Peamine sõiduk: F31
Asukoht: Tallinn/Laulasmaa

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas Martin1 »

e.h kirjutas:Pikk jutt
Täpselt nii ongi, aga olen ise nii arusaand et seda paremad rehvid taga juttu aetakse selleks et keskmine inimene ei oska ülejuhitava autoga midagi peale hakata. Kuid kui sul see asi ikkagi enamvähem käpas siis mina soovitan just esimesed rehvid paremad panna. (st. kui sa ei lähe paanikasse külglibisemise korral ja tajud enne seda et hakkab pidemine kaduma kui kraavis oled) Olen sõitnud nii et ees kehvemad rehvid, väga ebamugav ja harjumatu. Eriti veel tagaveoga kus tahaks ju vahest saba liputada, siis tahaks ikkagi kindel olla et esimestel oleks pidamine olemas, sest tagumisi rattaid saab külglibisemise korral ikkagi kontrollida gaasi/piduri/siduriga.
Kasutaja avatar
raunoh
Huviline
Postitusi: 1084
Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
Asukoht: Pärnu

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas raunoh »

Lugedes kogu seda vaidlust, soovitaks teha nii nagu olen ise siiani teinud. Korralikud rehvid mõlemale teljele.
Kasutaja avatar
Martin1
Huviline
Postitusi: 1726
Liitunud: 30.06.2010 01:25 55
Peamine sõiduk: F31
Asukoht: Tallinn/Laulasmaa

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas Martin1 »

Seda küll jah. :lol: Aga paratamatult vedaval teljel olevad rehvid kuluvad rohkem, kaob sealt mõni nael ära vms.
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas Henri. »

See vaidlus on siin juba korduvalt olnud ja alati lõppeb sellega, et siit vähemalt pooled on driftkingid, kes gaasiga ootamatult külje ette visanud masinat lõdvalt kontrollida suudavad, seda ka maanteel nt 140km/h möödasõitu tehes. Ise kahjuks nende hulka ei kuulu nagu Nürkal jäädvustatult näha võis :( Tõsi küll, kiirust siit keegi ilmselt kunagi ei ületa.
Kes ridade vahelt lugeda ei oska, siis kehvemad rehvid ette ja kui juhitavust hakkab mõjutama, siis on kiirus teeoludega võrreldes liiga suur või aeg uued rehvid soetada. Väga lihtne.

Keegi võiks järgnevate postituste ajal mõne huvitava kuulutuse lingi ka visata.
Kasutaja avatar
Renee
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 30.10.2007 08:32 13
Asukoht: Harjumaa

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas Renee »

http://www.auto24.ee/used/1379272

Kas just eriline, aga läbisõit pani küll kukalt kratsima. Kui kuulutuses vastab jutt tõele siis oleks päris ok diil kellelegi igapäeva autoks.


Aga eelpool kõnelejatele oskan ma öelda ainult ühte. Valige sõidukiirus vastavalt oludele ja ei sõida te külgees puusse ega ka otse. Vahet pole mis sild veab.
Kasutaja avatar
Leedu
Huviline
Postitusi: 636
Liitunud: 30.05.2008 15:24 56
Peamine sõiduk: M4
Asukoht: Tallinn

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas Leedu »

http://www.auto24.ee/used/1570369" onclick="window.open(this.href);return false;
Pilt

Normaalsed pillid müügis.

Aeg
07.11.2012 Koht
Tallinn, Harjumaa Sõiduk: OPEL INSIGNIA LIMOUSINE HB, 2012 Vastutuse ulatus: 0%
Sõiduk: SKODA SUPERB, 2012 Vastutuse ulatus: 100%
Sõiduk: BMW 320I, 2005 Vastutuse ulatus: 0%
ERGO Insurance SE on sõiduki hävinenuks tunnistanud. Info esitati registrisse 21.11.2012.
Sõiduk: VOLVO 850 A, 1994 Vastutuse ulatus: 0%
Käsitlev kindlustusandja: ERGO Insurance SE
Makstud sõidukikahju hüvitis kokku: üle 2000 euro
Kasutaja avatar
Siim116
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 03.03.2008 07:03 56
Asukoht: Rapla

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas Siim116 »

http://auto.motors24.ee/vehicles/398307 ... t=age.DESC" onclick="window.open(this.href);return false; Hea võimalus kui M3 jaoks raha pole! Või ostab "metaltom" oma kunagise vana tagasi? :D
Kasutaja avatar
MargusA
Klubiliige - moderaator
Postitusi: 3397
Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
Peamine sõiduk: e61
Asukoht: Harjumaa

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas MargusA »

TarmoV12 kirjutas:kui kõvasti peab inimene kukkunud olema, et sellist värvi M5 tellida :?: :shock:
mis selle nimetus peaks olema ? kasutatud šokolaad ?

http://www.auto24.ee/used/1564202

Pilt


Selle auto kohta 2 kuulutust.Viimases ka värvus märgitud.

http://www.auto24.ee/used/1567629" onclick="window.open(this.href);return false;


Värvus: helepruun met. (SONDERLACKIERUNG)
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas Henri. »

Sonderlackierung tähistab kõigest 'erivärvi', mitte pole värvinimetus.
Aleksei_K
Klubiliige
Postitusi: 840
Liitunud: 10.02.2007 14:11 50
Peamine sõiduk: F20'LCI M140i xDrive
Asukoht: Turku

Re: Huvitavad BMW müügikuulutused

Postitus Postitas Aleksei_K »

värvi nimetus on 2 lehekülge tagasi :D
Vasta