Liikluskaebused
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Liikluskaebused
Järjekordne näide sellest, kuidas BMW margil mark täis tehakse
" onclick="window.open(this.href);return false;
Seekord siis väike tagaajamine ning avarii.
Kas keegi teab ehk, mis lõpus juhtus?
" onclick="window.open(this.href);return false;
Seekord siis väike tagaajamine ning avarii.
Kas keegi teab ehk, mis lõpus juhtus?
BMW M5 V10
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: Liikluskaebused
Vaatsin seda videot siit just viewtopic.php?p=14878614#p14878614" onclick="window.open(this.href);return false;
Tundub, et action käib juba ennem kaamera käima panemist. Huvitav oleks muidugi teada millest see pihta hakkas, kas jäädvustaja tegi ise äkki midagi valesti?
Tundub, et action käib juba ennem kaamera käima panemist. Huvitav oleks muidugi teada millest see pihta hakkas, kas jäädvustaja tegi ise äkki midagi valesti?
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: Liikluskaebused
Ehh isegi pusind sellistega. Alles mõned päevad tagasi üks saab tegi E18 kiirteel nalja lastes 110ne alas kõige vasemas reas 80nega. Võite ette kujutada mis kolonn oli taga. Üks seat hakkas mööda reastuma ,et üldse kiirteelt maha minna ,otsustas Saab ,et ilgelt lahe oleks hakata kuhugi rekkade vahele Seati suruma. Peale 30 km kino lasi Saab siis meid ja paar autot mööda ning siis istus 3 km täistuledega sabas käsi aknast väljas. Omavahel arutades tundus see mees veidi lihtne olema kui 50ndates ülikonnaga mees on selline tola. Lõpuks tuli meie mahasõit aga ülevalt viaduktil oli hea vaade kui tükk tühja maad ja siis tuleb vana 9-3 koos mitme km rongkäiguga.
Töökaaslane juba ütles,et oleks veidi tugevama raamiga auto kui Transit oleks selle s.ta kuhugi teepiirete vahele kortsu ka keerand ilma ,et öösel oleks süümekad olnud. Olgu kardad sõita 110 siis kobi aeglasesse ritta. Peegleid ei tunne siis pole pointi ka 80onelt lampi 60nele pidurdada , teise ja kolmanda rea telgjoonel sõita või Leoni rekka haagise alla suruda.
Töökaaslane juba ütles,et oleks veidi tugevama raamiga auto kui Transit oleks selle s.ta kuhugi teepiirete vahele kortsu ka keerand ilma ,et öösel oleks süümekad olnud. Olgu kardad sõita 110 siis kobi aeglasesse ritta. Peegleid ei tunne siis pole pointi ka 80onelt lampi 60nele pidurdada , teise ja kolmanda rea telgjoonel sõita või Leoni rekka haagise alla suruda.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Re: Liikluskaebused
S1lv3r kirjutas:Vaatsin seda videot siit just viewtopic.php?p=14878614#p14878614" onclick="window.open(this.href);return false;
Tundub, et action käib juba ennem kaamera käima panemist. Huvitav oleks muidugi teada millest see pihta hakkas, kas jäädvustaja tegi ise äkki midagi valesti?
Täna Reporteris näitas siis ka BMW poolset videot samast olukorrast. VW, mis lõpuks kraavi sõitis (ehk see, millest esimene video filmiti) tõmbles algul täpselt samamoodi. S.t. möödasõit, pidurid blokki jne...
Paistab, et kaks lolli leidsid teineteist...
730iA e32 138kW 12/1992
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: Liikluskaebused
Olen viimase aastaga sõitnud igal tööpäeval tööle-koju-oma majaehitusele Tallinna linnas ca 70km päevas. Sõit jaguneb nii tipptunnile kui selle välisele ajale.
Võib nii öelda, seltskond on kirju. Kõik peavad ilmtingimata teisest autost ETTE jõudma, olgu ees punane foor, ummik vms asi.
Eelmisel nädalal oli hea näide. Seisin Liivalaia tänaval Olümpia kõrval suunaga Kristiine poole. Olin esimene auto. Teine auto ootas minu taga.
ca 400m eemal on Liivalaia Gümnaaisumi sissesõit. Selle aja jooksul pressis tagumine auto teise ritta (hommikul on mõlemad rajad hõivatud) ning siis keeras napilt minu ette ja plokki et parempööre kooli hoovi teha. Milleks?
Avarii vältimine oli juba minu teha, kuna autot läheb iga päev vaja ja pole kaamerat ostnud siis ma seda ka teen.
Teine seltskond ei pea vasakpöörde sooritajate rivi millekski ja pressib ei tea kust vahele. Näiteks Laagris Pärnu maanteelt Jälgimäe teele ning Liivalaiast Pärnu maanteele.
Rootsi register näitab avalikult auto kasutaja andmeid (vist ainult juriidilised). Meie oma võiks ka seda teha. Saaks koos pildi/videoga üles riputada ja näiteks FB küsida miks sa nii teed
Võib nii öelda, seltskond on kirju. Kõik peavad ilmtingimata teisest autost ETTE jõudma, olgu ees punane foor, ummik vms asi.
Eelmisel nädalal oli hea näide. Seisin Liivalaia tänaval Olümpia kõrval suunaga Kristiine poole. Olin esimene auto. Teine auto ootas minu taga.
ca 400m eemal on Liivalaia Gümnaaisumi sissesõit. Selle aja jooksul pressis tagumine auto teise ritta (hommikul on mõlemad rajad hõivatud) ning siis keeras napilt minu ette ja plokki et parempööre kooli hoovi teha. Milleks?
Avarii vältimine oli juba minu teha, kuna autot läheb iga päev vaja ja pole kaamerat ostnud siis ma seda ka teen.
Teine seltskond ei pea vasakpöörde sooritajate rivi millekski ja pressib ei tea kust vahele. Näiteks Laagris Pärnu maanteelt Jälgimäe teele ning Liivalaiast Pärnu maanteele.
Rootsi register näitab avalikult auto kasutaja andmeid (vist ainult juriidilised). Meie oma võiks ka seda teha. Saaks koos pildi/videoga üles riputada ja näiteks FB küsida miks sa nii teed
Re: Liikluskaebused
Konkreetsetel kaebustel on mõtet helistada 14900 ja teavitada.
Sealt helistatakse omanikule, küsitakse, mis teema on.
Kahjuks karistada ei saa, kuid kui kaebuste arv läheb suureks,
hakatakse kindlasti tähelepanu pöörama.
Eile tagurdas üks mehike mulle peaaegu sisse. Kogemata oli
mul mõte hakata õigeaegselt tagurdama, vältisin kokkupuudet.
Hiljem astus autost välja, uuris "mis teema on".
Kuna oli narkojoobes, oli mõistlik helistada 112-te, suht
esimest korda elus põhimõtteliselt helistasin sellele numbrile
Mul on aga registraator olemas. Kuna pauku ei käinud, pole
seekord midagi huvitavat näidata. Narkojoobes inimesi oleme
me näinud küll ja küll.
Sealt helistatakse omanikule, küsitakse, mis teema on.
Kahjuks karistada ei saa, kuid kui kaebuste arv läheb suureks,
hakatakse kindlasti tähelepanu pöörama.
Eile tagurdas üks mehike mulle peaaegu sisse. Kogemata oli
mul mõte hakata õigeaegselt tagurdama, vältisin kokkupuudet.
Hiljem astus autost välja, uuris "mis teema on".
Kuna oli narkojoobes, oli mõistlik helistada 112-te, suht
esimest korda elus põhimõtteliselt helistasin sellele numbrile
Mul on aga registraator olemas. Kuna pauku ei käinud, pole
seekord midagi huvitavat näidata. Narkojoobes inimesi oleme
me näinud küll ja küll.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Liikluskaebused
Ei ole asulas jah keelatud sõita teisel rajal. Kuid kui kui liikluskoormus
on tõsiselt väike, parem rada vaba ja eessõitja ei sõida piirkiirusega
ega ei plaani vasakule keerata (sõidab järjest ristmikke mööda), siis oleks
mõistlik kaugtuledega näidata, et too annaks võimaluse möödumiseks.
Ja kui kümnekonna sekundiga kohale ei jõua, siis võiks ka pasuna abiks võtta,
toetudes sellele paragrahvile, et pasunat tohib kasutada eesmärgiga vältida
ohuolukorra tekkimist (ehk siis potentsiaalsed paremalt möödumised, mis,
nagu kõigile peaks olema juba selge, ei ole legaalsed).
Kord kvartalis läheb sellist asja tarvis küll. Viimati mingi somm pani
Rocca ja hipodroomi vahelises 70-alas 45-ga. Kuna ma olen seadusekuulekas
idioot, siis hakkasin põtra häirima, vähemalt jõudis talle kohe kohale.
Hiljem selgus, et oligi põhjust: räägib telefoniga ja gaasipedaal on unustatud,
no kui telefon, siis lisaks soomlaste -10km/h-le ei vaadanud ka 70-e märki.
on tõsiselt väike, parem rada vaba ja eessõitja ei sõida piirkiirusega
ega ei plaani vasakule keerata (sõidab järjest ristmikke mööda), siis oleks
mõistlik kaugtuledega näidata, et too annaks võimaluse möödumiseks.
Ja kui kümnekonna sekundiga kohale ei jõua, siis võiks ka pasuna abiks võtta,
toetudes sellele paragrahvile, et pasunat tohib kasutada eesmärgiga vältida
ohuolukorra tekkimist (ehk siis potentsiaalsed paremalt möödumised, mis,
nagu kõigile peaks olema juba selge, ei ole legaalsed).
Kord kvartalis läheb sellist asja tarvis küll. Viimati mingi somm pani
Rocca ja hipodroomi vahelises 70-alas 45-ga. Kuna ma olen seadusekuulekas
idioot, siis hakkasin põtra häirima, vähemalt jõudis talle kohe kohale.
Hiljem selgus, et oligi põhjust: räägib telefoniga ja gaasipedaal on unustatud,
no kui telefon, siis lisaks soomlaste -10km/h-le ei vaadanud ka 70-e märki.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Liikluskaebused
Tere
Aga asulavälisel teel kasutan küll kaugtulesid tähelepanu juhtimiseks ning keeldun paremalt möödumast. Olen korra seda tehes väga ohtlikusse olukorda sattunud. Pasunat pole mõtet nendel kiirustel kasutada kuna eessõitja ei kuule seda nagunii. Isegi politsei hoiatuslask pole maanteekiirusel kuulda.
jJanno
Nõnna ei jõuaks ju üldse Tallinnas liigelda. Muudkui peaks pasunat andma või siis pasunasse saama, kui liiga kõvale mehele pasunat tuututada. Ära loe siit välja ähvardust enese aadressil. Mulle endale on ähvardatud paar korda lihtsalt pasunasse anda (küll mõningate teiste tähelepanu juhtimiste eest).arnis kirjutas:... siis oleks
mõistlik kaugtuledega näidata, et too annaks võimaluse möödumiseks.
Ja kui kümnekonna sekundiga kohale ei jõua, siis võiks ka pasuna abiks võtta,...
Aga asulavälisel teel kasutan küll kaugtulesid tähelepanu juhtimiseks ning keeldun paremalt möödumast. Olen korra seda tehes väga ohtlikusse olukorda sattunud. Pasunat pole mõtet nendel kiirustel kasutada kuna eessõitja ei kuule seda nagunii. Isegi politsei hoiatuslask pole maanteekiirusel kuulda.
jJanno
exTouring
Re: Liikluskaebused
Mulle küll meeldiks kui keegi välja tuleks ja hakkaks möllama, saaks oma videoregistraatori
kompilatsiooni paksemaks. Keegi midagi ära ka lõhub saab veel raha kauba peale.
Linnas tõesti ei ole selline olukord reaalne probleem, kuna üldjuhul paremalt möödumine
on lubatud, küll mitte sõelumine. Too -30 kiirus oli üle aktsepteeritava. Kusjuures ma ei
ole täitsa kindel, et 70 alas üldse kehtivad linnasisesed reeglid seoses möödasõiduga
Maanteel on asi siiski raudne rikkumine ja seal tõesti ka mina eranditult möödun vasakult.
kompilatsiooni paksemaks. Keegi midagi ära ka lõhub saab veel raha kauba peale.
Linnas tõesti ei ole selline olukord reaalne probleem, kuna üldjuhul paremalt möödumine
on lubatud, küll mitte sõelumine. Too -30 kiirus oli üle aktsepteeritava. Kusjuures ma ei
ole täitsa kindel, et 70 alas üldse kehtivad linnasisesed reeglid seoses möödasõiduga
Maanteel on asi siiski raudne rikkumine ja seal tõesti ka mina eranditult möödun vasakult.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Liikluskaebused
sellisele ülalkirjeldatud videopildile tuleks kindlasti hinnasilt külge
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: Liikluskaebused
kuule palju õnne siisarnis kirjutas: Kusjuures ma ei ole täitsa kindel, et 70 alas üldse kehtivad linnasisesed reeglid seoses möödasõiduga
Re: Liikluskaebused
Näita, et ma eksin, mitte ära jaga oma arvamust minu kahtluse otsa.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Liikluskaebused
Ma pole midagi väitnud. Õppige lugema po estonski.
Ikka eriti kergelt hakatakse rapsima mingit paska.
Lugedes veelkord LS§51-te selgub, et mitte ainult 70 alas, vaid ükskõik mis alas, sh asulas.
Ehk näiteks Järvevana või toosama Paldiski mnt - seal ei tohi paremalt möödasõitu teha.
Põhjus selles, et pole selge ei vasakule ega tagasipöörde sooritamine. 70-alas on vasakule
keerajatel ALATI rada. Seda rada ei tohi otsesõitmiseks kasutada, seega on kõigile selge,
et sõiduk keerab vasakule/tagasi.
Piir on nii õhuke, et raske kedagi otseselt karistada. Aga see ei ole teema, kas keegi karistab või mitte.
Teemaks on see, et reastuda ümber möödumiseks, ei ole lubatud, sest ümberreastumine ja möödumine kokku teevad möödasõidu. Seda nii asulas kui asulavälisel teel.
Küll aga paremalt möödumine, see pole reguleeritud, seega lubatud.
Seega, põhimõtteliselt on olukord ikkagi selline, et kui ma sõidangi teisel rajal linnas (ja teisel rajal sõidan ma sellepärast, et ma teostan möödasõite) ja minu ees on sõiduk, mille liikumiskiirus on alla piirmäära, on põhjendatud pasundada ja tuledega vilgutada
Vabastuseks on vasaku suuna sisselülitamine ja fakt et parempoolne rada on hõivatud.
Nokkige nüüd. Tsiteerige kas a) Eesti LS või b) Viini TLK, egopask väga ei küta
Ikka eriti kergelt hakatakse rapsima mingit paska.
Lugedes veelkord LS§51-te selgub, et mitte ainult 70 alas, vaid ükskõik mis alas, sh asulas.
Ehk näiteks Järvevana või toosama Paldiski mnt - seal ei tohi paremalt möödasõitu teha.
Põhjus selles, et pole selge ei vasakule ega tagasipöörde sooritamine. 70-alas on vasakule
keerajatel ALATI rada. Seda rada ei tohi otsesõitmiseks kasutada, seega on kõigile selge,
et sõiduk keerab vasakule/tagasi.
Isegi praegu kehtiva liiklusseaduse ajal väljaantud liiklusalastes raamatustes mõistetakse möödasõitu, kui eesliikuvast sõidukist ettejõudmist vastassuunavööndi kaudu. Kahjuks peavad sellest seisukohast kinni ka üllatavalt palju mootorsõidukijuhi õpetajaid, sealhulgas ka nimekaid.
Nii et siiski, härrad ja prouad. Kui teie ees on sõiduauto, siis reastuda paremale ning peale seda mööduda sõidukist, mis teie ees oli, ei ole lubatud. Kuid olles paremas rajas siis mööduda võib.Mäletan seda ehmatust, kui 2001. aastal kehtima hakanud LE trükist ilmumisel selgus, et möödasõidu definitsioon on tekstist koguni välja kukkunud. Tuli kohe hakata abi otsima Viini 1968. aasta teeliikluse konventsioonist. Ja näe imet, tuli ilmsiks hoopis uus tõsiasi. TLK ei määra, et mööda tuleb sõita ainult vastassuunavööndi kaudu, vaid vastassuunalise liikluse poolelt. Need on kaks erinevat asja, kahjuks ajasid tõlkijad kunagi asjad segi. Vastassuunalise liikluse poolelt tähendab seda, et sõidukite parempoolse liiklusega maades tohib mööda sõita vasakult, vasakpoolse liiklusega maades aga paremalt. ULS-s ongi möödasõit defineeritud kui ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmist oma sõidurajalt välja sõites. Möödasõiduks ei loeta ümberpõiget ega möödumist.
Piir on nii õhuke, et raske kedagi otseselt karistada. Aga see ei ole teema, kas keegi karistab või mitte.
Teemaks on see, et reastuda ümber möödumiseks, ei ole lubatud, sest ümberreastumine ja möödumine kokku teevad möödasõidu. Seda nii asulas kui asulavälisel teel.
Küll aga paremalt möödumine, see pole reguleeritud, seega lubatud.
Seega, põhimõtteliselt on olukord ikkagi selline, et kui ma sõidangi teisel rajal linnas (ja teisel rajal sõidan ma sellepärast, et ma teostan möödasõite) ja minu ees on sõiduk, mille liikumiskiirus on alla piirmäära, on põhjendatud pasundada ja tuledega vilgutada
Vabastuseks on vasaku suuna sisselülitamine ja fakt et parempoolne rada on hõivatud.
Nokkige nüüd. Tsiteerige kas a) Eesti LS või b) Viini TLK, egopask väga ei küta
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 634
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: Liikluskaebused
Minu ees sõitev auto sõidab põhjendamatult alla piirkiiruse, mina hakkan piirkiirusega talle järele jõudma- tekib ju tagant sissesõiduoht, siis peab ju ikka signaali laskma, täitsa põhjendatud ju.
Re: Liikluskaebused
Veelkord. Vasakus reas sõitja, kes ei kavatse eelmainituid manöövreid teostada
(sh teavitamine) on ohtlik. Ja pasundamine on täiesti põhjendatud.
Ja m2x-i poolt mainitud "tagantotsasõit" on täiesti reaalne oht.
Võtame sellesamuse Järvevana tee. Kui keegi vasakpoolses rajas sõidab 40-ga
on tegemist väga ohtliku situatsiooniga, sest vasakus reas tohib teostada
praktiliselt ainult möödasõite, eriti enne Ülemiste otsa, kus pole isegi kuhugi
mujale sõita kui otse.
Sõidan mina paremas rajas. Ees on pikk kolonn 60-ga sõitjaid. Alustan
möödasõiduga (tegemist on Viini TLK alusel möödasõiduga!) Ja järsku
avastan, et mõni kõva mees sõidab teisel rajal aeglasemalt kui need, kes
parempoolsel rajal 60-ga sõidavad. 60-ga sõitjad hakkavad rahulikult
ja SEADUSLIKULT 40-ga sõitjast mööduma. Mina pean aga 40-ga temal
sabas sõitma. Samaaegselt keegi 60-ses kolonnis avastab, et soovib samuti sõita
piirkiirusega, alustab möödasõiduga ja satub liiklusohtlikusse olukorda, kus
möödasõit tuleb katkestada, et vältida mulle tagant otsasõitu.
Hah, mul endal on nüüd asi selgem kui enne teema üles kruttimist.
Täiesti arusaadav, miks on nii nagu on. Loomulikult peab teises reas
40-ga sõitja viivitamatult suunatule sisse lülitama, vahet pole, kuhupoole.
Ja paremale peab ta saama koheselt, sest on sellest märku andnud.
(isegi möödumine ei ole lubatud kui märguanne on antud).
Huvitavaks läheb siis, kui asi läheb üle piirkiiruse. Kuna see ei ole lubatud
(v.a. aktiivsele alarmsõidukile), siis ei ole põhjendatud ei tuledega vilgutamine,
ei pasundamine, ega isegi möödasõidu (teisel rajal olemine) lõpetamine.
Ja veel huvitavaks läheb siis, kui juurde arvestada EU kohustuslikku spidoka
"korrektuuri". Sest kui mina oma sõidukiga 50 alas 50-ga sõidaks, siis tegelikkuses
oleks mu sõidukiirus GPSi järgi 43,5km/h, mis on ebamõistlik (alla piirkiiruse).
NB! Seadusesilmis on ainult järgnevad kiirused: üle piirkiiruse, piirkiirusega võrdne,
alla piirkiiruse, seisev, aeglasemalt kui, kiiremini kui.
Seega 70 alas 60-ga teisel rajal kruiisimine on identne 10-ga samal rajal kruiisimisega.
Tuleks märkida, et teisel rajal võib sõita ka möödasõitude teostamiseks. Seega kui too
40-ga sõitja tegelikult teostab möödasõitu, siis ei ole võimalik siin pretensioone esitada,
kuna ohtlikku olukorda ei ole (liiklusvoog on saavutanud maksimaalse läbilaskevõime).
(sh teavitamine) on ohtlik. Ja pasundamine on täiesti põhjendatud.
Ja m2x-i poolt mainitud "tagantotsasõit" on täiesti reaalne oht.
Võtame sellesamuse Järvevana tee. Kui keegi vasakpoolses rajas sõidab 40-ga
on tegemist väga ohtliku situatsiooniga, sest vasakus reas tohib teostada
praktiliselt ainult möödasõite, eriti enne Ülemiste otsa, kus pole isegi kuhugi
mujale sõita kui otse.
Sõidan mina paremas rajas. Ees on pikk kolonn 60-ga sõitjaid. Alustan
möödasõiduga (tegemist on Viini TLK alusel möödasõiduga!) Ja järsku
avastan, et mõni kõva mees sõidab teisel rajal aeglasemalt kui need, kes
parempoolsel rajal 60-ga sõidavad. 60-ga sõitjad hakkavad rahulikult
ja SEADUSLIKULT 40-ga sõitjast mööduma. Mina pean aga 40-ga temal
sabas sõitma. Samaaegselt keegi 60-ses kolonnis avastab, et soovib samuti sõita
piirkiirusega, alustab möödasõiduga ja satub liiklusohtlikusse olukorda, kus
möödasõit tuleb katkestada, et vältida mulle tagant otsasõitu.
Hah, mul endal on nüüd asi selgem kui enne teema üles kruttimist.
Täiesti arusaadav, miks on nii nagu on. Loomulikult peab teises reas
40-ga sõitja viivitamatult suunatule sisse lülitama, vahet pole, kuhupoole.
Ja paremale peab ta saama koheselt, sest on sellest märku andnud.
(isegi möödumine ei ole lubatud kui märguanne on antud).
Huvitavaks läheb siis, kui asi läheb üle piirkiiruse. Kuna see ei ole lubatud
(v.a. aktiivsele alarmsõidukile), siis ei ole põhjendatud ei tuledega vilgutamine,
ei pasundamine, ega isegi möödasõidu (teisel rajal olemine) lõpetamine.
Ja veel huvitavaks läheb siis, kui juurde arvestada EU kohustuslikku spidoka
"korrektuuri". Sest kui mina oma sõidukiga 50 alas 50-ga sõidaks, siis tegelikkuses
oleks mu sõidukiirus GPSi järgi 43,5km/h, mis on ebamõistlik (alla piirkiiruse).
NB! Seadusesilmis on ainult järgnevad kiirused: üle piirkiiruse, piirkiirusega võrdne,
alla piirkiiruse, seisev, aeglasemalt kui, kiiremini kui.
Seega 70 alas 60-ga teisel rajal kruiisimine on identne 10-ga samal rajal kruiisimisega.
Tuleks märkida, et teisel rajal võib sõita ka möödasõitude teostamiseks. Seega kui too
40-ga sõitja tegelikult teostab möödasõitu, siis ei ole võimalik siin pretensioone esitada,
kuna ohtlikku olukorda ei ole (liiklusvoog on saavutanud maksimaalse läbilaskevõime).
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 634
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: Liikluskaebused
Ei ausalt, mina tegin oma tõlgendusega LS'ist ainult nalja
LSi järgi ei tohi tegelt nii teha jah
Ise olen muidu aeglasemate sõitjatega niipalju harjunud, et vaatan juba kaugelt ära, et kui hakkan sappa jõudma, tõmban esimesse ritta ära, vajun vaikselt mööda ära ja siis millalgi vajun teise tagasi. Kui peaks politseil probleem tekkima, tõestagu et ma just selle auto pärast rida vahetan, ma ise tiba hajameelne vahest...
Ei ole viitsinud eriti tõmmelda sabas- kuigi peab tunnistama, et aegajalt sõidan mõnele stangesse ka, et natuke "lükata" kiirust üles- 50/50 toimib, Pärnu Ehitajate teel 70 alas tõmmatakse siis tavaliselt koomale, 50 ala kaherealistel üldjuhul mitte.
Ausalt öeldes- unustage ära see "paremalt möödumise keeld", kui see puudutab asulas aeglasemalt sõitvast autost möödumist (muidugi sõidate Teie piirkiirusega ja tema alla selle ), eriti seda kontrollida ei anna ja kui 1/100st peetaksegi kinni siis peab ikka jama olema, kui vettpidavat põhjendust ei leia...
LSi järgi ei tohi tegelt nii teha jah
Ise olen muidu aeglasemate sõitjatega niipalju harjunud, et vaatan juba kaugelt ära, et kui hakkan sappa jõudma, tõmban esimesse ritta ära, vajun vaikselt mööda ära ja siis millalgi vajun teise tagasi. Kui peaks politseil probleem tekkima, tõestagu et ma just selle auto pärast rida vahetan, ma ise tiba hajameelne vahest...
Ei ole viitsinud eriti tõmmelda sabas- kuigi peab tunnistama, et aegajalt sõidan mõnele stangesse ka, et natuke "lükata" kiirust üles- 50/50 toimib, Pärnu Ehitajate teel 70 alas tõmmatakse siis tavaliselt koomale, 50 ala kaherealistel üldjuhul mitte.
Ausalt öeldes- unustage ära see "paremalt möödumise keeld", kui see puudutab asulas aeglasemalt sõitvast autost möödumist (muidugi sõidate Teie piirkiirusega ja tema alla selle ), eriti seda kontrollida ei anna ja kui 1/100st peetaksegi kinni siis peab ikka jama olema, kui vettpidavat põhjendust ei leia...
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Liikluskaebused
Üldiselt eelnevasse juttu tsiteerides, meie teedel on debiilseid omas mullis/telefoni otsas rippujaid veel niipalju et väga debiilne seadus on see paremalt möödumise keeld mitmerealisel..mõni debiilik lihtsalt EI OSKA kortsu tõmmata kui tal sabas tilkuda juba ja kasvõi peapeal seista, et anna nüüd teed unekott...puht isiklikust seisukohast on selliste puhul savi ka, lähen sealt kust saan, ka paremalt...midagi teha pole
´17 4Drive
- Timmok
- Huviline
- Postitusi: 865
- Liitunud: 16.11.2012 14:36 57
- Peamine sõiduk: BMW 530i M-Pakett 2007.a
- Asukoht: Tartu
Re: Liikluskaebused
Suht sarnane "siiberdamine" on varemgi Lõuna Prefektuuri ametnikele ette jäänud. Mitte just väga ammu tagasi oli ka töökaaslasel kahtlaselt sarnane juhtum. Tundub pigem ametnike harjumus, kui kokkusattumus!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Liikluskaebused
Olen siinkohal Kunoga absoluutselt nõus- paljud kipuvad menti hullult kartma, isegi kui ta 60-ga 90 tsoonis töllerdab, kuid ma ei leia küll ühtki põhjendust, miks ma peaks sellistel tingimustel taga töllerdama.
Ärge põdege, inimesed- kuni 95km/h tunnis ei saa maanteel tegelt keegi midagi teha.
Ning see peedistamine- see ment oli ikka totaalne töll, ma ütleks, kui ta seda siiberdamiseks nimetas- minu meelest oli see mendipoolne möödasõidu takistamine, kuna möödasõitja, ehk siis Kuno pidi tol hetkel jälgima liiklusolusid, spidoka näitu jne, kuigi minu arvates oleks võinud kunagine Lepiksoni idee läbi minna, et möödasõidul võiks kiiruseületamine kuni 20km/h lubatud olla.
Muuseas, meenub üks juhtub politseiga (siinkohal nimetan seda nii ) umbes 15 aasta tagant, kui Pärnu ja Vändra vahel noore ja rohelisena sõites, kui pidevalt oli kiirus 120-130km/h, jõudsin järgi kohalikule konstaablile. A mis sedasi sai? Jõudsin järgi, kusjuures tema ka väga ei uimerdanud ning operatiivsõidul ta ka polnud. Lõpptulemus oli see, et andsime mõlemad a la 120ga minna, politseiauto ees ja mina järgi
Aga kahjuks need ajad on möödas
Ärge põdege, inimesed- kuni 95km/h tunnis ei saa maanteel tegelt keegi midagi teha.
Ning see peedistamine- see ment oli ikka totaalne töll, ma ütleks, kui ta seda siiberdamiseks nimetas- minu meelest oli see mendipoolne möödasõidu takistamine, kuna möödasõitja, ehk siis Kuno pidi tol hetkel jälgima liiklusolusid, spidoka näitu jne, kuigi minu arvates oleks võinud kunagine Lepiksoni idee läbi minna, et möödasõidul võiks kiiruseületamine kuni 20km/h lubatud olla.
Muuseas, meenub üks juhtub politseiga (siinkohal nimetan seda nii ) umbes 15 aasta tagant, kui Pärnu ja Vändra vahel noore ja rohelisena sõites, kui pidevalt oli kiirus 120-130km/h, jõudsin järgi kohalikule konstaablile. A mis sedasi sai? Jõudsin järgi, kusjuures tema ka väga ei uimerdanud ning operatiivsõidul ta ka polnud. Lõpptulemus oli see, et andsime mõlemad a la 120ga minna, politseiauto ees ja mina järgi
Aga kahjuks need ajad on möödas
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Liikluskaebused
Sellistes kolonnides ei hoia mitte keegi kunagi piisavat pikivahet, ja tagant möödasõidult tulles tihtipeale vilgutatakse tulesid ja tuututatakse kui vahele pressima pean end jõuga. Mam õistan,et tihtipeale 55kw ei piisa 2 rekkast möödasõidu tegemiseks või ei tunne juht ,et väga kindlana, aga seljuhul peaks pikivahe olema alati korralik mitte nii,et piixus kinni ja kedagi vahele ei lase.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Liikluskaebused
Tubli Kuno. Mind peatati ka üle pika aja. Väidetavalt näitasin liiga lühiks aega suunda Paldiski mnt>>Toompuistee. Olin esimesel, herr ment oli teisel, sõitis GPSi järgi 45-47-ga, möödusin
paremalt poolt 52-ga ( ei olnud tema taga, et saaks öelda "möödasõit").
Hakkas mulle seletama midagi, ma demonstreerisin, et mul on comfortsuunatuli, "vähe" näidata
ei saa. Hakkas seal midagi seletama. Lisas veel, et ma vahetasin rada ka Balta ees suunata
Seal sai kõrini, küsisin, mis jooni te siin näete + august möödapõike puhul ei näidata suunda.
Pandi puhuma ja lõpuks paariline märkas, et puhas taust, saatis kiiresti kukele mind, ongi kõik.
Oleks võinud talle mainida midagi Viinis liikluse kokkulepitud reeglitest, teises reas sõitis kell 3 öösel
Tore, et midagigi teevad, aga tööd nad teha ei oska.
paremalt poolt 52-ga ( ei olnud tema taga, et saaks öelda "möödasõit").
Hakkas mulle seletama midagi, ma demonstreerisin, et mul on comfortsuunatuli, "vähe" näidata
ei saa. Hakkas seal midagi seletama. Lisas veel, et ma vahetasin rada ka Balta ees suunata
Seal sai kõrini, küsisin, mis jooni te siin näete + august möödapõike puhul ei näidata suunda.
Pandi puhuma ja lõpuks paariline märkas, et puhas taust, saatis kiiresti kukele mind, ongi kõik.
Oleks võinud talle mainida midagi Viinis liikluse kokkulepitud reeglitest, teises reas sõitis kell 3 öösel
Tore, et midagigi teevad, aga tööd nad teha ei oska.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Liikluskaebused
Einoh, see, et kell 3 öösel kinni peeti, ongi piisav põhjus- ju nad lootsid jälle midagi saada, sest "normaalsed inimesed vist nende meelest öösel ei sõida", või noh, vähemalt kained Eks nad peavad ju kuidagi oma eksistentsi tõestama ja seda just sellega, millest sa just rääkisid, ehk siis töötegemise teesklemisega.
Re: Liikluskaebused
Olge õnnelikud, et mendid nagu USAs ei ole
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Liikluskaebused
Kergitasin ka kulmu 1päev kui kuulsin et tuttav sai kiiruse ületamise eest trahvi.4 kilomeetrit oli üle....wtf??????trahv oli 12 eurot...
Re: Liikluskaebused
Kiiruskaamerad teevad seda automaatselt, inimene ei ole selle taga sel juhul.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: Liikluskaebused
margusa kirjutas:Kergitasin ka kulmu 1päev kui kuulsin et tuttav sai kiiruse ületamise eest trahvi.4 kilomeetrit oli üle....wtf??????trahv oli 12 eurot...
Kaameratel ongi ja 3€ per 1km/h
Re: Liikluskaebused
Kaamerad teevad pilti ju alates +7km/h. Trahvi saab +3 ja mõõteviga +/-4, või vastupidi.
Või on midagi muutunud?
Või on midagi muutunud?
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Liikluskaebused
kohati on mul isegi kahju...poleks ehk seda karistamatuse tunnet nii laialdaselt...Tauri_J kirjutas:Olge õnnelikud, et mendid nagu USAs ei ole
´17 4Drive
Re: Liikluskaebused
Sain mõni nädal tagasi STOP märgi eiramise eest trahvi.
Kuna asi toimus lõuna eestis siis kirjutasin antud meilile, et soovin trahviteatist kätte saada meili teel kuna pole võimalik järgi minna.
Automaat vastus tuli, aga jah või ei vastust pole ikka veel.
Teine asi mis ma avastasin, oli see, et minu kodune aadress on valesti kirjutatud.
Kas jään nüüd ootama kuniks midagi toimuma hakkab ?
Kuna asi toimus lõuna eestis siis kirjutasin antud meilile, et soovin trahviteatist kätte saada meili teel kuna pole võimalik järgi minna.
Automaat vastus tuli, aga jah või ei vastust pole ikka veel.
Teine asi mis ma avastasin, oli see, et minu kodune aadress on valesti kirjutatud.
Kas jään nüüd ootama kuniks midagi toimuma hakkab ?
- crime
- Huviline
- Postitusi: 849
- Liitunud: 24.08.2009 11:30 16
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Tallinn
Re: Liikluskaebused
Ma sain ka kunagi Saaremaal trahvi. Kui neil seal asjad menetletud said, siis helistati, et võin järgi tulla. Siis kohe küsisin, et kas meilile saab. Sellega oldi kohe nõus ja pm kohe tuli meili peale ka.
Seega saadavad meilile ilma probleemideta.
Seega saadavad meilile ilma probleemideta.