Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
-
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16.11.2014 16:27 16
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Järva/Harju/Rapla/Mulgi
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Selge. Aga siis propageerige ka teie oma tervist hoidvaid ideid omakeskis.
Ma, käsi südamel, võin sõita ka elektriautoga. Ausõna võin. Aga sellisel juhul olgu see elektriauto sama mugav, sama vaikne igal kiirusel, sama turvalise kere, sama võimsuse ja suutlikkusega kui mul 750 on. Ja jumala eest, et ma seda si**a ei pea iga poole tunni tagant kaks päeva laadima, et ma Tartust Tallinna või ka Riiga saaks sõita.
Kui pole ka poolt neist nõudmistest täidetud siis sõidan edasi oma mittetossavate vanakestega ja olen rahul ja pole maailmaparandajate asi mögiseda miks ja kuidas mina teen. Niikaua kui me ei ole oma ühiskonna tasemelt ligilähedal NÄITEKS Saksamaale kus alla teatud EURO normide sõita ei saagi, sest vanade autode maks on lihtsalt nii räige, et ka hea palgaga sakslane seda endale lubada ei saa, siis ei ole ka mõtet reaalselt rasket palka teenivaid inimesi ärritada.
Siin tuleb ka meelde asjaolu, et enamik vanemaid ja/või ..kuidas öeldagi..ütleme stabiilseid inimesi ei ole eriti raske jalaga ka piirkiirustest kinni pidades. Nad ei kiirenda, sõidavad marurahulikult. Ja kui siis aasta hiljem antakse oma masin lapsele võii lapselapsele, kellele meeldib veidi teine sõidustiil, oleme olukorras kus tahma tagant lendab. Ma siis aktivistina kohe haaran telefoni järgi ja vanakesed ongi lõppkokkuvõttes oma igapäevaliikurist ilma. Istuvad kodus oma piisikeses metsaonnikeses ja lähimasse linna on kümneid ja kümneid kilomeetreid. Palka nad suurt ei teeni (teavad vast kõik palju tavainimene siin riigis palka saab) ja ainuke sõiduvahend ei saa ka korduvast läbi. Paranduseks raha ei jää, sest siis istuks oma metsaonnikeses nälgas. Tööle ju ka ei saa, läbima bussipeatuseni on mitu kilomeetrit kruusateed, talvel suht läbimatu... Igaüks mõelgu ise.
Ons seda jama siis vaja?
Eelnevalt ütlesin ka välja- arnise ideel ei ole häda midagi aga meie vigane ühiskond seda ei võimalda. Soovid seda ellu viia? Aga palun..Kõigepealt vii meie riik niikaugele, et oleme Euroopa 5 rikkama riigi seas (reaalselt, kus ka rahvas on jätkusuutlik) ja siis on su ideel ka kaalu. Hetkel on seis selline, et viiks niigi vaesed inimesed näljasurma äärele. Kõik inimesed ei ela Tallinnas ega ka mitte Harjumaal. Eestis on väga palju linnu ja maakondi ja rahvast, kelle palk ei küündi isegi mitte 400 euroni kuus, toita krt teab palju lapsi ja vbl ka vananemad ja vanavanemad..
Ma, käsi südamel, võin sõita ka elektriautoga. Ausõna võin. Aga sellisel juhul olgu see elektriauto sama mugav, sama vaikne igal kiirusel, sama turvalise kere, sama võimsuse ja suutlikkusega kui mul 750 on. Ja jumala eest, et ma seda si**a ei pea iga poole tunni tagant kaks päeva laadima, et ma Tartust Tallinna või ka Riiga saaks sõita.
Kui pole ka poolt neist nõudmistest täidetud siis sõidan edasi oma mittetossavate vanakestega ja olen rahul ja pole maailmaparandajate asi mögiseda miks ja kuidas mina teen. Niikaua kui me ei ole oma ühiskonna tasemelt ligilähedal NÄITEKS Saksamaale kus alla teatud EURO normide sõita ei saagi, sest vanade autode maks on lihtsalt nii räige, et ka hea palgaga sakslane seda endale lubada ei saa, siis ei ole ka mõtet reaalselt rasket palka teenivaid inimesi ärritada.
Siin tuleb ka meelde asjaolu, et enamik vanemaid ja/või ..kuidas öeldagi..ütleme stabiilseid inimesi ei ole eriti raske jalaga ka piirkiirustest kinni pidades. Nad ei kiirenda, sõidavad marurahulikult. Ja kui siis aasta hiljem antakse oma masin lapsele võii lapselapsele, kellele meeldib veidi teine sõidustiil, oleme olukorras kus tahma tagant lendab. Ma siis aktivistina kohe haaran telefoni järgi ja vanakesed ongi lõppkokkuvõttes oma igapäevaliikurist ilma. Istuvad kodus oma piisikeses metsaonnikeses ja lähimasse linna on kümneid ja kümneid kilomeetreid. Palka nad suurt ei teeni (teavad vast kõik palju tavainimene siin riigis palka saab) ja ainuke sõiduvahend ei saa ka korduvast läbi. Paranduseks raha ei jää, sest siis istuks oma metsaonnikeses nälgas. Tööle ju ka ei saa, läbima bussipeatuseni on mitu kilomeetrit kruusateed, talvel suht läbimatu... Igaüks mõelgu ise.
Ons seda jama siis vaja?
Eelnevalt ütlesin ka välja- arnise ideel ei ole häda midagi aga meie vigane ühiskond seda ei võimalda. Soovid seda ellu viia? Aga palun..Kõigepealt vii meie riik niikaugele, et oleme Euroopa 5 rikkama riigi seas (reaalselt, kus ka rahvas on jätkusuutlik) ja siis on su ideel ka kaalu. Hetkel on seis selline, et viiks niigi vaesed inimesed näljasurma äärele. Kõik inimesed ei ela Tallinnas ega ka mitte Harjumaal. Eestis on väga palju linnu ja maakondi ja rahvast, kelle palk ei küündi isegi mitte 400 euroni kuus, toita krt teab palju lapsi ja vbl ka vananemad ja vanavanemad..
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Juba teine teema lähima nädala jooksul (kes veel huumorit tahab, võib liikluskaebuste teemat ka lugeda), kus sama kasutaja head nalja teeb.Eva kirjutas: See ajudeke** eemaldaks meie riigi teedelt üle 50% masinatest.
'93 318is | '06 C180K | '95 316i | '15 Golf GTI | '17 Golf R | '18 A4
-
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16.11.2014 16:27 16
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Järva/Harju/Rapla/Mulgi
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Ja mis sulle täpsemalt nalja ka teeb?
See, et sõiduautod ei ole ainukesed masinad meie liikluses või see, et sa lühinägelik oled seda arvates.
Üleüldiselt see mis ala 20-30 nolgid arvavad, jookseb päris kiirelt mööda külge maha
See, et sõiduautod ei ole ainukesed masinad meie liikluses või see, et sa lühinägelik oled seda arvates.
Üleüldiselt see mis ala 20-30 nolgid arvavad, jookseb päris kiirelt mööda külge maha
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Loe seda enda kirjutatud lauset, mis ma tsiteerisin, ja püüa korrakski loogiliselt mõelda. Arvad tõesti, et 50% Eesti teedel sõitvatest autodest on ülevaatuse mustalt läbinud või? Või 40, 30, 20 või isegi 10%? Pole küll statistikat uurinud kunagi, aga tänavapilti vaadates absoluutselt ei usu. Ja ei usu ka seda, et teemaalgatajat iga päev sajad autod häirivad, kellest nüüd oma ideega lahti üritab saada.
AiEva kirjutas: Üleüldiselt see mis ala 20-30 nolgid arvavad, jookseb päris kiirelt mööda külge maha
'93 318is | '06 C180K | '95 316i | '15 Golf GTI | '17 Golf R | '18 A4
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Minu autol on co paigas juba mitu aastat ja tahma kohe kindlasti sealt ei tule
Tahmavad autod on ka jama
Ärritas mind lihtsalt see, et miks peab tavakodanik üleüldse kittuma kaaskodaniku peale. Eriti veel tahmava auto pärast.
Vaatasin just hääletustulemusi ja oh imet Pooled vastanutest on kitupunnid kes tahavad teistele halba.
Tahmavad autod on ka jama
Ärritas mind lihtsalt see, et miks peab tavakodanik üleüldse kittuma kaaskodaniku peale. Eriti veel tahmava auto pärast.
Vaatasin just hääletustulemusi ja oh imet Pooled vastanutest on kitupunnid kes tahavad teistele halba.
Viimati muutis ooDDoo, 26.08.2015 20:03 29, muudetud 1 kord kokku.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16.11.2014 16:27 16
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Järva/Harju/Rapla/Mulgi
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Nii äge, et su maailmapilt nii helge ja rõõsa on. Ela selle teadmisega.
Meie liikluses on väga palju masinaid lisaks sõiduautodele mis suitsevad mis kole (traktoreid, mis loodi ammu enne euronormide loomist, kombainid, rekkad- võta ühte ja viska teist nad suitsevad mis kole). Sulle tuleb võibolla uudiseks aga must ülevaatus ei maksa suurt midagi. Oleneb küsija rahakoti tühjusest. Teedel on väga palju masinaid (nii tahmavaid kui ka igatepidi kilisevaid ja kolisevaid ja uskumatu ükspäev nägin sõitvat mingisugust hiina imet mis oli vist üle katuse paar tiiru käinud ja liikus Tallinnas Tartu poole ja seda mitte treileri peal) ja nad EI PEAKS ülevvaatust läbima. Sõidavad ilma?
Aga vahva, et sulle nalja teeb. Ehk peaksid need paar viimast penni rahakotist välja imema ja veidi kütet ostma ja ringi sõitma (püüa siis tähelepanelik ka olla). Aastas sõites oma 25-30 tuhat km ise ja olles autos umbes 50tuhat km aastas näeb päris palju. Kui su maailmapilt koosneb vaid oma kodu maakonna või asulaga siis ehk ei peaks kommenteerima?
Meie liikluses on väga palju masinaid lisaks sõiduautodele mis suitsevad mis kole (traktoreid, mis loodi ammu enne euronormide loomist, kombainid, rekkad- võta ühte ja viska teist nad suitsevad mis kole). Sulle tuleb võibolla uudiseks aga must ülevaatus ei maksa suurt midagi. Oleneb küsija rahakoti tühjusest. Teedel on väga palju masinaid (nii tahmavaid kui ka igatepidi kilisevaid ja kolisevaid ja uskumatu ükspäev nägin sõitvat mingisugust hiina imet mis oli vist üle katuse paar tiiru käinud ja liikus Tallinnas Tartu poole ja seda mitte treileri peal) ja nad EI PEAKS ülevvaatust läbima. Sõidavad ilma?
Aga vahva, et sulle nalja teeb. Ehk peaksid need paar viimast penni rahakotist välja imema ja veidi kütet ostma ja ringi sõitma (püüa siis tähelepanelik ka olla). Aastas sõites oma 25-30 tuhat km ise ja olles autos umbes 50tuhat km aastas näeb päris palju. Kui su maailmapilt koosneb vaid oma kodu maakonna või asulaga siis ehk ei peaks kommenteerima?
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Minule tundub, et kätte on jõudmas aeg kus keskmine kunde endale "M" seeria masinat lubada ei ja keskmised bensukad siis näevad nende hüpersupertropperchipped daislite käest tagatulesid... ja suitsu. No aga kuidagi on vaja ju olukorda parandada, sest ega M grupi masinad ikka enam odavamaks ei lähe aga chipid lähevad aina "kangemateks"
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Näen tossavat autot, panen kitse! Kuulen, et naabrieit ostis salasuitsu, panen kitse! Näen, et naabrimees kusi põõsasse, panen kitse....welcome to europa! Aastatepikkune ajupesu on ka meiemaal vilja kandma hakanud. Mina mäletan veel neid ilusaid aegu, kus kits oli kits ja sai peksa, a siis oli inimestel ka midagi alati teha ja nad ei pidanud igavusest lollusi välja mõtlema. Krt leidke omale elu, elage ise ja laske teistel ka elada.
there is no replacement for displacement
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Suitsemisel ja suitsemisel on ka vahe sees, praegu suvel ajab närvi küll kui sõidad sooja ilmaga aken lahti ja siis mingi tont oma tdsiga ees niimoodi suitseb,et tagasõites nägu tahmane on Aga siuke 5 teavitamise süsteem on ka natuke naljakas
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Eva, ma saan aru, et sa oled emotsionaalne organism, kuid kas oleksid viisakas
ja enne kui lõugad, loeksid vähemalt teema esimese postituse läbi.
Seal on vihjatud nii sellest, et rikkujaid on vähe. Vähe tähendab vähe, mitte
50%, ega isegi 10%. Teiseks, ma spetsiaalselt mainisin EURO1-normi eelseid autosid.
See teema ei ole tehtud vaidlemiseks, kas auto on luksuskaup või mitte. Seadus
on selle üle juba otsuse teinud ja ümber me seda kukutama ei hakka. Sellest tulenevalt
kõik muud eeskirjad põhinevad just sellel teadmisel: auto ei ole esmatarbekaup.
Mina võrdsustan suitsevat autot näiteks roolijoodikuga. Mõlemad on risk eludele.
Ühel puhul pigem otsene (otsasõit) teisel puhul kaudne (vähk, astma, mutatsioon).
Kuna peaaegu kõigil meil siin (ma kardan et absoluutselt kõigil) puudub haridus
(sh teadmised) sellest, KUI palju sõiduautode riketest tulenev reostus põhjustab terviserikkeid
saja tuhande elaniku kohta, siis ei oota ma teilt ei poolt ja veel enam vastuväiteid selle kohta.
Ühte ma tean, et suitsev auto on kahjulik absoluutselt kõigele ja seda tean ka, et roolijoodik
on ohtlik. Kui palju, see ei ole tähtis enam.
RaikoK, no selle üle peabki diskuteerima ja arutama. Enamik on siiski nõus, et nõme on,
kuid lahendusi keegi ei paku. Ma ootan huvita paremaid lahendusi. Arvestades, et igasugused
miljonid jäävad NIIKUINII ära, siis kaalume just selliseid lahendusi, mis riigikassat ei tühjenda.
Küll aga 10 000 sõiduautot Eestis, mis vajavad 100-3000€-st remonti, sellest odavamalt ei saa.
Kas kellelgi on reaalseid teadmisi (mitte arvamisi) seoses liiklusjärelevalve ajal teostatud
tehnokontrolliga? "Kas saab otsuse teha visuaalsel kontrollimisel või ei saa"??
ja enne kui lõugad, loeksid vähemalt teema esimese postituse läbi.
Seal on vihjatud nii sellest, et rikkujaid on vähe. Vähe tähendab vähe, mitte
50%, ega isegi 10%. Teiseks, ma spetsiaalselt mainisin EURO1-normi eelseid autosid.
See teema ei ole tehtud vaidlemiseks, kas auto on luksuskaup või mitte. Seadus
on selle üle juba otsuse teinud ja ümber me seda kukutama ei hakka. Sellest tulenevalt
kõik muud eeskirjad põhinevad just sellel teadmisel: auto ei ole esmatarbekaup.
Mina võrdsustan suitsevat autot näiteks roolijoodikuga. Mõlemad on risk eludele.
Ühel puhul pigem otsene (otsasõit) teisel puhul kaudne (vähk, astma, mutatsioon).
Kuna peaaegu kõigil meil siin (ma kardan et absoluutselt kõigil) puudub haridus
(sh teadmised) sellest, KUI palju sõiduautode riketest tulenev reostus põhjustab terviserikkeid
saja tuhande elaniku kohta, siis ei oota ma teilt ei poolt ja veel enam vastuväiteid selle kohta.
Ühte ma tean, et suitsev auto on kahjulik absoluutselt kõigele ja seda tean ka, et roolijoodik
on ohtlik. Kui palju, see ei ole tähtis enam.
RaikoK, no selle üle peabki diskuteerima ja arutama. Enamik on siiski nõus, et nõme on,
kuid lahendusi keegi ei paku. Ma ootan huvita paremaid lahendusi. Arvestades, et igasugused
miljonid jäävad NIIKUINII ära, siis kaalume just selliseid lahendusi, mis riigikassat ei tühjenda.
Küll aga 10 000 sõiduautot Eestis, mis vajavad 100-3000€-st remonti, sellest odavamalt ei saa.
Kas kellelgi on reaalseid teadmisi (mitte arvamisi) seoses liiklusjärelevalve ajal teostatud
tehnokontrolliga? "Kas saab otsuse teha visuaalsel kontrollimisel või ei saa"??
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 16.11.2014 16:27 16
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Järva/Harju/Rapla/Mulgi
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
See emotsionaalne organism luges su teema esimest postitust kust ridade vahelt luges välja, et sul on soov lihtrahva taskuid tühjendada. Võibolla ka oma taskuid täita, kuid seda tead juba ainult sina ise. Võrdsustada võib su aktsiooni poliitikutega. Kas sa kavatsed lihtrahva palku ka tõsta? Kordusülevaatuse vbl elab see lihtinimene veel üle aga suurt remondiarvet maksab kes? Õiglane ju oleks, et sina ise kes sa nii hirmsat moodi tunned muret Eesti inimeste tervise pärast. Kui sa nii haritud oled siis miks su silmaring pealinnast kaugemale ei näe?
Mul oli kunagi au kohtuda ühe väga toredast ja heal järjel perest noormehega, kes arvas, et elu on lill ja vaeseid inimesi ei olegi olemas. Inimesi, kes peavad juba suhteliselt noores eas hakkama pere eest hoolitsema ja aitama vanematel raha teenida ja väiksemaid lapsi hoidma kui vanemad pkad päevad tööl on. Inimesi, kelle majadest puhub tuul läbi ja katuses olevatest aukudes niriseb sisse vihm ja kelle ainuke liiklusvahend tööle ja koju laste juurde * vajab 100-3000 euroseid väljaminekuid* .
Mina olen selliseid inimesi palju näinud, kas sina oled? Mõtlema ei pane veidi?
Naabrimees alles müüs oma audirondi maha sest 150 eurot remont oli tema rahakotile liiga suur kulutus. Uut ei ole ta siiani soetanud, sest raha ei ole ja käib mitme km taha naise jalgrattaga tööl kuna narkarid va sunnikud varastasid tema ratta ära...
Minu jaoks on lausa uskumatu milliseid ignorantseid ja egoistlikke inimesi ikka maailmas leidub. Sa jõuad, mees, enne vanadusse surra kui see aegajalt sissehingatav tahm su tappa jõuab. Õhus on asju, mida sa päevast päeva pealinnas sisse hingad ja see ei pane muretsema? Äkki tõmbaks endale mulli ümber..ära hapnikuballooni unusta.
Mul oli kunagi au kohtuda ühe väga toredast ja heal järjel perest noormehega, kes arvas, et elu on lill ja vaeseid inimesi ei olegi olemas. Inimesi, kes peavad juba suhteliselt noores eas hakkama pere eest hoolitsema ja aitama vanematel raha teenida ja väiksemaid lapsi hoidma kui vanemad pkad päevad tööl on. Inimesi, kelle majadest puhub tuul läbi ja katuses olevatest aukudes niriseb sisse vihm ja kelle ainuke liiklusvahend tööle ja koju laste juurde * vajab 100-3000 euroseid väljaminekuid* .
Mina olen selliseid inimesi palju näinud, kas sina oled? Mõtlema ei pane veidi?
Naabrimees alles müüs oma audirondi maha sest 150 eurot remont oli tema rahakotile liiga suur kulutus. Uut ei ole ta siiani soetanud, sest raha ei ole ja käib mitme km taha naise jalgrattaga tööl kuna narkarid va sunnikud varastasid tema ratta ära...
Minu jaoks on lausa uskumatu milliseid ignorantseid ja egoistlikke inimesi ikka maailmas leidub. Sa jõuad, mees, enne vanadusse surra kui see aegajalt sissehingatav tahm su tappa jõuab. Õhus on asju, mida sa päevast päeva pealinnas sisse hingad ja see ei pane muretsema? Äkki tõmbaks endale mulli ümber..ära hapnikuballooni unusta.
´Sina otsustad suuri asju ja mina väikeseid asju...ning seda kas asjad on suured või väikesed!´
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
BMW 750ILA, BMW 730D, Chevy Tahoe 5.3L Vortec V8
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Äkki peaks miskit muutma ülevaatustel? Äkki oli see paar aastat tagasi kui ülevaatusel käies oli mu ees mingi mersu roim mis tossas nii ,et terve plats oli must. Ülevaataja kehitas ka õlgu- arvuti ütleb ,et kõik on lubatud aga silma järgi oli tunne kui miskit põleks . Mingil põhjusel see sillastendist lükati otsejoones aia äärde treilat ootama.
Tossavatele Toyota omanikele kinkige uued pihustid. Uue hinda kohe öelda ei saa kuna sõber puhkusel aga number oli selline, et omanikud pm keelduvad remondist.
Kusjuures diisli tahm nii ei häiri kui bensiini mootori oma. Lasnas sattus Audi V8 ette kus tuli vist kõike summutist mis olla saab. Kuna igapäevaselt töötame masinatega siis mind need vingud enam häiri aga see võttis küll silma märjaks.
Ise helistada ja kaevata küll ei ole aega. Kirud paar minutit roolis ja elu läheb edasi. Lisaks võiks politsei siis ka neid maha korjata kel põleb ninas või taga otsas 1-2 pirni
Tossavatele Toyota omanikele kinkige uued pihustid. Uue hinda kohe öelda ei saa kuna sõber puhkusel aga number oli selline, et omanikud pm keelduvad remondist.
Kusjuures diisli tahm nii ei häiri kui bensiini mootori oma. Lasnas sattus Audi V8 ette kus tuli vist kõike summutist mis olla saab. Kuna igapäevaselt töötame masinatega siis mind need vingud enam häiri aga see võttis küll silma märjaks.
Ise helistada ja kaevata küll ei ole aega. Kirud paar minutit roolis ja elu läheb edasi. Lisaks võiks politsei siis ka neid maha korjata kel põleb ninas või taga otsas 1-2 pirni
Viimati muutis prelude20, 26.08.2015 22:22 10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Lihtrahva esindajale meeldetuletus:
"§ 13. Keskkonnakaitsenõuded
(1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida.
(2) Mootorsõidukit ei tohi pesta veekogus ega veekogu kaldal lähemal kui kümme meetrit veepiirist.
(3) Liikleja ega sõitja ei tohi:
1) kahjustada, risustada või muul viisil saastata teed ega teega külgnevat ala;
2) saastata keskkonda kütuse või määrdeainetega ega vahetada mootorsõidukil õlisid kohas, mis ei ole selleks ette nähtud.
(4) Juht ei tohi juhtida sõidukit, millel on keskkonda saastav leke.
(5) Õuealal ja lähemal kui kümme meetrit elamust ei tohi peatatud või pargitud sõidukil mootor töötada kauem kui kaks minutit."
https://www.riigiteataja.ee/akt/117032011021?leiaKehtiv
"§ 13. Keskkonnakaitsenõuded
(1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida.
(2) Mootorsõidukit ei tohi pesta veekogus ega veekogu kaldal lähemal kui kümme meetrit veepiirist.
(3) Liikleja ega sõitja ei tohi:
1) kahjustada, risustada või muul viisil saastata teed ega teega külgnevat ala;
2) saastata keskkonda kütuse või määrdeainetega ega vahetada mootorsõidukil õlisid kohas, mis ei ole selleks ette nähtud.
(4) Juht ei tohi juhtida sõidukit, millel on keskkonda saastav leke.
(5) Õuealal ja lähemal kui kümme meetrit elamust ei tohi peatatud või pargitud sõidukil mootor töötada kauem kui kaks minutit."
https://www.riigiteataja.ee/akt/117032011021?leiaKehtiv
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Siis võiks kitse panna kui näed, et masin pole stock. Noh, et vales mõõdud veljed on alla pandud või tekib kahtlus, et masin pole näiteks tehasest tulnud M-Tech or smth. Xenon tuledega võiks ka jälle sae käima tõmmata -ongi kuidagi rahulikuls jäänud. Asi vaibus siis ära kui xenonid nii taskukohaseks muutusid, et enamus juba osta jaksasid. Seni kuni rohkem maksid oli räige kooris lärmamine.
Ja siis see toonklaas, see on ka kuidagi ära unustatud juba,varem olid ikka jõhkard kui ette 50% kile panid.
Üldiselt võiks veel teha räigeid reidisid. Sm. Politseinikud teeks siis sellise puhumisreidi ja kõikidele autodele pannakse kohe testrid summuti otsa. Ma mõtlen, et noh nagu bensukameeste peedistamiseks, et äkki katalüsaator ei tööta korralikult.
Ja kui nüüd realist olla, siis peaks ära keelama kõik diiselautod nagu prantsusmaal mingis linnas tahetakse teha. Kõikidele bensukameestele väänaks aga räige maksu. Et noh pead ostma mingi uue clio 1.0 R3 mootoriga mis saastab üli vähe. Kui sul on seal juba mingi 2.0 150kw masin, siis maksad vigaseks ja näiteks mingi 200kw bensuka eest maksaks 10k aastas. Oleks ju FUN FUN FUN.
Ja siis see toonklaas, see on ka kuidagi ära unustatud juba,varem olid ikka jõhkard kui ette 50% kile panid.
Üldiselt võiks veel teha räigeid reidisid. Sm. Politseinikud teeks siis sellise puhumisreidi ja kõikidele autodele pannakse kohe testrid summuti otsa. Ma mõtlen, et noh nagu bensukameeste peedistamiseks, et äkki katalüsaator ei tööta korralikult.
Ja kui nüüd realist olla, siis peaks ära keelama kõik diiselautod nagu prantsusmaal mingis linnas tahetakse teha. Kõikidele bensukameestele väänaks aga räige maksu. Et noh pead ostma mingi uue clio 1.0 R3 mootoriga mis saastab üli vähe. Kui sul on seal juba mingi 2.0 150kw masin, siis maksad vigaseks ja näiteks mingi 200kw bensuka eest maksaks 10k aastas. Oleks ju FUN FUN FUN.
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Tead, mis ma sult küsiksin, Eva. Kas sa suitsetad?
" onclick="window.open(this.href);return false;
Miks sul, emotsionaalsel organismil, tekib soov nende poisikeste eest mitte seista?
Reaalsuses on nende auto täpselt seesama Avensis, millest antud teema alguse sai.
Arusaadav, et diisli tahm "tundub olema tervisele vähemkahjulikum", kuid see on
samuti lihtmõistuse taga kinni, ega oma tehnilist selgitust. Pigem on tegu lõhnas
kinni (mis rohkem haiseb see on ju kõvasti kahjulikum ja vastupidi). Tegelikult
on üks Marlboro ja teine L&M, ühed mustad mõlemad.
Selles ma ei kahtle, et meie TÜV punktid on alla igasuguse arvestuse. Mitte ainult
heitgaasite suhtes. Kui TÜV oleks tasemel (ja ma räägin tõsiselt tasemel) ning
mustalt läbi saamine oleks samalihtne nagu lubade ostmine, siis puuduks asjal
suur osa poindist. Kahjuks nii ei ole ja vot nüüd arenebki idee asja lappimisest.
C4V6, jah, kõik need muud kõrvalekaldumised on ka teemaks, kuid mitte siin.
Pealegi suitsemine on püsivalt kahjustav tegevus, pornotuuning põhjustab
terviserikkeid märksa vähem. Ehk siis reostus on tähtsam kui vale ratta mõõt.
Selgituseks veel: CO2 on globaalne probleem (suured mootorid rüüpavad palju).
See ei ole seotud sõiduki tehnilise rikkega (suur mootor ei pea olema katki).
Samas 1 liitrine Prantsusmaa põnn suudab rohkem reostada kui massiivne V8,
kuna rikkest tulenev "mitte CO2" segu on märksa hullem probleem kui CO2 ise.
Vastab tõele, et Pariis (ja ka London) plaanib diislid kukele saata. Probleem ei ole
selles, et diisel halb oleks. Probleem on selles, et suur osa diislitest ei vasta enam
nendele nõuetele, mis hoiaksid õhu talutavana. Ja jääb mulje, et ainsaks lollikindlaks
lahenduseks oleks keelustada kõik diislid. Meist vist paljud veel ei mõista,
kui halb olukord üksikutes metropolides on. Tallinnas paanikat veel ei ole, kuid see
ei tähenda, et "praegu pole veel õige aeg vastukarva silitada".
" onclick="window.open(this.href);return false;
Miks sul, emotsionaalsel organismil, tekib soov nende poisikeste eest mitte seista?
Reaalsuses on nende auto täpselt seesama Avensis, millest antud teema alguse sai.
Arusaadav, et diisli tahm "tundub olema tervisele vähemkahjulikum", kuid see on
samuti lihtmõistuse taga kinni, ega oma tehnilist selgitust. Pigem on tegu lõhnas
kinni (mis rohkem haiseb see on ju kõvasti kahjulikum ja vastupidi). Tegelikult
on üks Marlboro ja teine L&M, ühed mustad mõlemad.
Selles ma ei kahtle, et meie TÜV punktid on alla igasuguse arvestuse. Mitte ainult
heitgaasite suhtes. Kui TÜV oleks tasemel (ja ma räägin tõsiselt tasemel) ning
mustalt läbi saamine oleks samalihtne nagu lubade ostmine, siis puuduks asjal
suur osa poindist. Kahjuks nii ei ole ja vot nüüd arenebki idee asja lappimisest.
C4V6, jah, kõik need muud kõrvalekaldumised on ka teemaks, kuid mitte siin.
Pealegi suitsemine on püsivalt kahjustav tegevus, pornotuuning põhjustab
terviserikkeid märksa vähem. Ehk siis reostus on tähtsam kui vale ratta mõõt.
Selgituseks veel: CO2 on globaalne probleem (suured mootorid rüüpavad palju).
See ei ole seotud sõiduki tehnilise rikkega (suur mootor ei pea olema katki).
Samas 1 liitrine Prantsusmaa põnn suudab rohkem reostada kui massiivne V8,
kuna rikkest tulenev "mitte CO2" segu on märksa hullem probleem kui CO2 ise.
Vastab tõele, et Pariis (ja ka London) plaanib diislid kukele saata. Probleem ei ole
selles, et diisel halb oleks. Probleem on selles, et suur osa diislitest ei vasta enam
nendele nõuetele, mis hoiaksid õhu talutavana. Ja jääb mulje, et ainsaks lollikindlaks
lahenduseks oleks keelustada kõik diislid. Meist vist paljud veel ei mõista,
kui halb olukord üksikutes metropolides on. Tallinnas paanikat veel ei ole, kuid see
ei tähenda, et "praegu pole veel õige aeg vastukarva silitada".
Viimati muutis arnis, 26.08.2015 22:57 32, muudetud 1 kord kokku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Saksas näit Stuttgartis ja Duisburgis on alla euro 5 normile vastava sõidukiga keelatud üldse linna siseneda. Austrias tohivad kella 22.00-05.00 sõita ainult euro 6 normile vastavad raskeveokid ja sedagi max 60 km/h kusjuures teemaks neil sel ajal on 2x kallim. Ideid lademetes
there is no replacement for displacement
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 32014L0045
Kui Maanteeamet lõpuks tööle hakkab siis saab ka süsteemid tööle. Ilmselgelt saavad ka ülevaatused uut õhku ning süsteemset muutust tunda. Oktoobri kuu ei ole kaugel nii, et muutusi ei tule kaua oodata. Esmane süsteem peab efektiivne olema ja inimesed ei pea tõepoolest muretsema ega kodanikuühiskonna suht-koht piinlikku aktiivsust selles valdkonnas rakendama. Selle jaoks on seadusandja koos kontrollmehhanismiga, mis peab elementaarselt toimima. Seni kehtinud seadused ja praktika on olnud lihtsalt lodev ja asjatundmatu, mida kasutatakse süüdimatult ära. See käib enamasti Euro4 sõidukite omavolilise ümberehituse kohta, sest seni ülevaatusel puudus vastav eristus ja normidele vastav kontroll. Aasta lõpus on see rakendatud ja kindlasti toob see muutusi nii mõtlemises kui ka käitumises. Kõigile on selge, et see peab muutuma/paranema. Plaane igatahes tehakse ja küllap saadakse ka tulemused, sh ka selles osas, mis puudutab näljaseid ülevaatajaid. Kui sellised firmad/töötajad kaotavad tegevuslitsentsi siis hakkab ka muutusi tulema. Kindlasti ei juhtu midagi üle öö aga on näha, et seda mittevastavust on märgatud ning lahendusi otsitakse ja rakendatakse. Arnise idee tuli vast natuke ebaõnnestunud ajahetkel. 2 kuu pärast on selles valdkonnas kindlasti juba esmast muutust kuulda/näha.
Kui Maanteeamet lõpuks tööle hakkab siis saab ka süsteemid tööle. Ilmselgelt saavad ka ülevaatused uut õhku ning süsteemset muutust tunda. Oktoobri kuu ei ole kaugel nii, et muutusi ei tule kaua oodata. Esmane süsteem peab efektiivne olema ja inimesed ei pea tõepoolest muretsema ega kodanikuühiskonna suht-koht piinlikku aktiivsust selles valdkonnas rakendama. Selle jaoks on seadusandja koos kontrollmehhanismiga, mis peab elementaarselt toimima. Seni kehtinud seadused ja praktika on olnud lihtsalt lodev ja asjatundmatu, mida kasutatakse süüdimatult ära. See käib enamasti Euro4 sõidukite omavolilise ümberehituse kohta, sest seni ülevaatusel puudus vastav eristus ja normidele vastav kontroll. Aasta lõpus on see rakendatud ja kindlasti toob see muutusi nii mõtlemises kui ka käitumises. Kõigile on selge, et see peab muutuma/paranema. Plaane igatahes tehakse ja küllap saadakse ka tulemused, sh ka selles osas, mis puudutab näljaseid ülevaatajaid. Kui sellised firmad/töötajad kaotavad tegevuslitsentsi siis hakkab ka muutusi tulema. Kindlasti ei juhtu midagi üle öö aga on näha, et seda mittevastavust on märgatud ning lahendusi otsitakse ja rakendatakse. Arnise idee tuli vast natuke ebaõnnestunud ajahetkel. 2 kuu pärast on selles valdkonnas kindlasti juba esmast muutust kuulda/näha.
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Uskuge või mitte, mina olen nende maksude vastu, sh sellepärast et
"meie lihtrahvas on väga väga vaene". Piisab, kui mootor on hea tervisega
ja summutist ei ole mitte midagi välja kangutatud. Aga ka see on lihtrahvale
liiga palju.
ttsys, rõõm kuulda uudistest, kuid siiski tunnen muret effektiivsuse üle.
Esiteks, raudselt leitakse meetod mõõtmisel trikitada, nii nagu see praegu on.
Teiseks, mis saab EURO1-2-3 aegsetest masinatest? Kas nende puhul hakatakse
mõõtma ka miskit muud kui heitgaaside läbipaistvust (CO ning HC/NOx)?
"meie lihtrahvas on väga väga vaene". Piisab, kui mootor on hea tervisega
ja summutist ei ole mitte midagi välja kangutatud. Aga ka see on lihtrahvale
liiga palju.
ttsys, rõõm kuulda uudistest, kuid siiski tunnen muret effektiivsuse üle.
Esiteks, raudselt leitakse meetod mõõtmisel trikitada, nii nagu see praegu on.
Teiseks, mis saab EURO1-2-3 aegsetest masinatest? Kas nende puhul hakatakse
mõõtma ka miskit muud kui heitgaaside läbipaistvust (CO ning HC/NOx)?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Maanteeameti tööplaanide kohaselt käib hetkel mõõteprotseduuride kohaldamine ja juhendite koostamine. Direktiiv annab ette suunised. Kolme mõõtmise keskmine tulemus on üks oluline muutus. Nagu aru saan siis see käib ka vanade kohta ehk pole mingit "teist katset", kust pärast tahmaloti röhitsust roheline tulemus välja pigistada. Igatahes näha on, et töö käib ehk muutusi see tekitab. Ma ei ole selle efektiivsuse osas nii pessimist. Tehniline ülevaatus on töö nagu iga teine töö. See, kes oma töösse ning selle mõttestusse kriitiliselt suhtub teeb ning hoiab ka latti. Need, kes suspe vahele raha koguvad on alati olnud aga see on siiski marginaalne ja saadakse ka need imelikud taksod joonele, sh kohad, kes neile tehnilist ülevaatust nikerdavad. Kui Tallinnas ütleme 10-20 ülevaatuspunkti koos töötajatega laksuga tegevuskeelu saavad siis reaalselt ei juhtu linnakodanikele ju midagi, sest neid TÜ punkte on piisavalt palju üle linna.
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
No olen läbi kukkund kuna turvavöö oli liiga aeglane sisse kerimisel, samas sooritanud ka rooliotsadega mis kohe laiali kukuks suuremas augus.
Vähemalt ei taheta teha ÜV 2x aastas Kui hind oleks poole väiksem siis isegi võiks. Või siduda esindusega. Peaks siis küll stabiilsuse saama.
Vähemalt ei taheta teha ÜV 2x aastas Kui hind oleks poole väiksem siis isegi võiks. Või siduda esindusega. Peaks siis küll stabiilsuse saama.
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
See ülevaatus ja toss/tahm/ving on suht savi. See eesti üv süsteem on niikuinii suht lamp kuna omades tehaseseadest tunduvalt võimsamaks ehitatud autot siis sellega niikuinii legaalselt üv'lt läbi ei saa ning millega sõidad maist - oktoobrini siis tuleb odavam paar trahvi maksta kui igaks üvks auto tehasekonditsiooni viia..
Võidelge parem joobes juhtide vastu kuna neid on linnas palju rohkem kui neid suitsevaid autosid. Kui ees auto suitseb siis saab ju alati mööda sõita või tagaistmelt gaasimaski haarata..
" onclick="window.open(this.href);return false;
Võidelge parem joobes juhtide vastu kuna neid on linnas palju rohkem kui neid suitsevaid autosid. Kui ees auto suitseb siis saab ju alati mööda sõita või tagaistmelt gaasimaski haarata..
" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Vaadates kui pöördesse mõni on läinud, roppusi pillub, siis pisut imelik lugeda et kuidas sellist asja välja lugeda osati. BMW foorum või mitte, aga tasuks oma ninaotsast kaugemale näha ka siis kui teemaalgataja meetmed ei tundu mõistlikud, see on seesama õhk mida me sisse hingame ja selle kvaliteedi parandamise eesmärk peaks olema mõistusega hoomatav ja arusaadav siht.
Selliseid sõidukeid, millel korralikult tahma viskab välja leidub Tallinnas liigeldes iga päev. Maanteel sõites hajuvad heitgaasid, linnas tiheda liiklusega aladel märksa vähem. Mõne sellise taga sõites annab salongis tunda ka aktiivsöega salongiõhufiltri puhul. Neid õnnetuid Toyota diisleid kohtan igapäev vähemalt korra, aga ka nn. pommikindlaid 1.9 ja 2.5 r5 VAG diislitel, mille puhul korralik tahm järel ka mõõduka kiirenduse korral. Paljude jaoks on diiselauto säästmiseks, mistõttu lekkiv turbo ja lonkavad pihustid on teisejärguline, kuni auto vähegi liigub sellega ka sõidetakse ja lükatakse remonti edasi.
Arvestades Euroopa Liidu keskkonnameetmete uut programmi mis tuleb aastast 2020, siis selleks ajaks on kindlasti muutused tulekul, kas see mõnele tds-i omanikule meeldib või mitte, välisõhu seisundi parandamise koha pealt on EL-il Eestile ette nähtud järgmiseks perioodiks rangemad sihid ja väga tõenäoline et vanemate autode puhul ei tehta seda nagu Saksamaal, et linnadesse vanu diisleid ei lubata vaid rakendatakse makse (ilmselt kõigile neile, mis alla Euro4 normi). Umbes sama mis hakkab toimuma põlevkivist elektri tootmisega, et seda ei keelata vaid läheb märgatavalt kallimaks saastetasude tõttu.
Kui vaadata ülevaatusega seonduvat, siis kaameraid on üles pandud ja kontrollreide ka justkui tehakse, aga suurt tolku pole eriti näha, seni kuni lisaraha eest läbi saab. Hea küll, mõned on kes ajavad näpuga rida nõuetes, Laki tänava Maitene ja Tartus paar kohta. Kui paari aasta eest tehti rohkelt puistamisi ning vaadati üle riskianalüüsi tegemiseks ülevaatuspunktide statistika läbinud-mitteläbinud sõidukite kohta, jäid mõned ka vahele. Tehti uus osaühing ja tegevus jätkus, mehed samad, lihtsalt OÜ teine. Natuke aega oldi ettevaatlikud, aga ülevaatuspunktid on eraettevõtjad, ühemehefirmad kelle jaoks pole motivatsiooni olla kohusetundlik ja ülinõudlik.
Selliseid sõidukeid, millel korralikult tahma viskab välja leidub Tallinnas liigeldes iga päev. Maanteel sõites hajuvad heitgaasid, linnas tiheda liiklusega aladel märksa vähem. Mõne sellise taga sõites annab salongis tunda ka aktiivsöega salongiõhufiltri puhul. Neid õnnetuid Toyota diisleid kohtan igapäev vähemalt korra, aga ka nn. pommikindlaid 1.9 ja 2.5 r5 VAG diislitel, mille puhul korralik tahm järel ka mõõduka kiirenduse korral. Paljude jaoks on diiselauto säästmiseks, mistõttu lekkiv turbo ja lonkavad pihustid on teisejärguline, kuni auto vähegi liigub sellega ka sõidetakse ja lükatakse remonti edasi.
Arvestades Euroopa Liidu keskkonnameetmete uut programmi mis tuleb aastast 2020, siis selleks ajaks on kindlasti muutused tulekul, kas see mõnele tds-i omanikule meeldib või mitte, välisõhu seisundi parandamise koha pealt on EL-il Eestile ette nähtud järgmiseks perioodiks rangemad sihid ja väga tõenäoline et vanemate autode puhul ei tehta seda nagu Saksamaal, et linnadesse vanu diisleid ei lubata vaid rakendatakse makse (ilmselt kõigile neile, mis alla Euro4 normi). Umbes sama mis hakkab toimuma põlevkivist elektri tootmisega, et seda ei keelata vaid läheb märgatavalt kallimaks saastetasude tõttu.
Kui vaadata ülevaatusega seonduvat, siis kaameraid on üles pandud ja kontrollreide ka justkui tehakse, aga suurt tolku pole eriti näha, seni kuni lisaraha eest läbi saab. Hea küll, mõned on kes ajavad näpuga rida nõuetes, Laki tänava Maitene ja Tartus paar kohta. Kui paari aasta eest tehti rohkelt puistamisi ning vaadati üle riskianalüüsi tegemiseks ülevaatuspunktide statistika läbinud-mitteläbinud sõidukite kohta, jäid mõned ka vahele. Tehti uus osaühing ja tegevus jätkus, mehed samad, lihtsalt OÜ teine. Natuke aega oldi ettevaatlikud, aga ülevaatuspunktid on eraettevõtjad, ühemehefirmad kelle jaoks pole motivatsiooni olla kohusetundlik ja ülinõudlik.
Viimati muutis Robertl, 28.08.2015 01:17 41, muudetud 1 kord kokku.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Huvitav, ise käin TÜV-i tegemas ülevaatuspunktis, mille omanikuks on Amserv AS?Robertl kirjutas:..., aga ülevaatuspunktid on eraettevõtjad, ühemehefirmad kelle jaoks pole motivatsiooni olla kohusetundlik ja ülinõudlik.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
See **** on ka teisi foorumeid nakatanud. teema tuleks ruttu karantiini panna.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 15.10.2013 11:54 08
- Peamine sõiduk: BMW 540td
- Asukoht: Harjumaa
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Mul ausalt öeldes jumala pohhui palju mida kellel sumpsist tuleb. Mul muudki teha kui möelda selle peale. Kolige maale seal õhku küllaga ega Tallinnas pole amm enam midagi hingata nagunii
Ps endalgi tahmav koletis ja mul savi
Ps endalgi tahmav koletis ja mul savi
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Ei ole savi, väga häirib, eriti kui on ilma salongifiltrita auto, siis on väga rets kui tahmalont järgi mingi ront ees ägab, just täna tegi seda üks kastikas. Paigaldasin oma teisele autole selle söefiltri, sellega sõites ei sega.
Üldiselt neid tahmajaid on kahte moodi, ühed kelle autol on midagi katki (ehk suitseb eriti hullult) ja teised on mingid diisli-rotid kes ei suuda endale normaalse võimsusega autot lubada ja on selle seaded peeti keeranud, niiet tagant lont väljas, et "liiguks"
Selline reostamine ei ole kindlasti mitte IN, sihuke suhtumine et viskame kõik sita aknast välja, kellele ei meeldi koligu maale on nüüd küll päris kõrge IQ taseme näitaja Suuremjagu inimesi vaatab lihtsalt WTF sellel autol viga on.
Mendid muide ei tee sellise tahmamise peale mittemidagi, ise näinud kuidas mingi Toyota vaevles nii, et terve tänav suitsu täis ja mendi auto sõitis niisama mööda
Üldiselt neid tahmajaid on kahte moodi, ühed kelle autol on midagi katki (ehk suitseb eriti hullult) ja teised on mingid diisli-rotid kes ei suuda endale normaalse võimsusega autot lubada ja on selle seaded peeti keeranud, niiet tagant lont väljas, et "liiguks"
Selline reostamine ei ole kindlasti mitte IN, sihuke suhtumine et viskame kõik sita aknast välja, kellele ei meeldi koligu maale on nüüd küll päris kõrge IQ taseme näitaja Suuremjagu inimesi vaatab lihtsalt WTF sellel autol viga on.
Mendid muide ei tee sellise tahmamise peale mittemidagi, ise näinud kuidas mingi Toyota vaevles nii, et terve tänav suitsu täis ja mendi auto sõitis niisama mööda
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Nii kuidas küla koerale, nii koer külale.
Võrdlen siin praegu politseid ja linnarahvast.
siis ei peagi igaüks muretsema pasa eest, mida ta kokku keerab. Sellepärast meil riik ongi,
sellepärast meil Euroopa Liit ongi, sellepärast meil on pered ja meil on lasteaed ja pood.
Igasugustel tegijatel on igasugused erinevad ülesanded ja kokku liites saame toimiva ühiskonna.
Ning igaüks teeb seda, mida ta tegema peab. Ja antud olukorras ettekirjutusi teeb Evroliit
(kuna Eesti ja teisedki vähearenenud riigid ise sellega hakkama ei saa) ja organiks, kes palka
teenides kontrollib ja täidab ettekirjusi, on tehnoülevaatuspunkt. Viimane on staažiga invaliid,
kes juba ammu ei saa oma ülesannetega hakkama. Ma ei räägi ainult heitgaasidest. Mitte keegi
pole mul ealeski kontrollinud pidurivedeliku olukordagi, rääkimata igasuguseid muid asjandusi.
Maksan raha aga teenust reaalselt ei saa, saan ainult mingi templi tagumendi pühkimiseks.
Ja see on üsna tavaline nähtus.
Huvitav, kui ma ülevaatuspunktis nõuan, et mul kontrollitakse kõike seda, mida seadus nõuab,
kas sellest tuleb midagi välja ka
Võrdlen siin praegu politseid ja linnarahvast.
Kusjuures see on aktsepteeritav vabandus. Kuna igaüks ei pea teadma "kõiki maailma asju",Mul muudki teha kui möelda selle peale.
siis ei peagi igaüks muretsema pasa eest, mida ta kokku keerab. Sellepärast meil riik ongi,
sellepärast meil Euroopa Liit ongi, sellepärast meil on pered ja meil on lasteaed ja pood.
Igasugustel tegijatel on igasugused erinevad ülesanded ja kokku liites saame toimiva ühiskonna.
Ning igaüks teeb seda, mida ta tegema peab. Ja antud olukorras ettekirjutusi teeb Evroliit
(kuna Eesti ja teisedki vähearenenud riigid ise sellega hakkama ei saa) ja organiks, kes palka
teenides kontrollib ja täidab ettekirjusi, on tehnoülevaatuspunkt. Viimane on staažiga invaliid,
kes juba ammu ei saa oma ülesannetega hakkama. Ma ei räägi ainult heitgaasidest. Mitte keegi
pole mul ealeski kontrollinud pidurivedeliku olukordagi, rääkimata igasuguseid muid asjandusi.
Maksan raha aga teenust reaalselt ei saa, saan ainult mingi templi tagumendi pühkimiseks.
Ja see on üsna tavaline nähtus.
Huvitav, kui ma ülevaatuspunktis nõuan, et mul kontrollitakse kõike seda, mida seadus nõuab,
kas sellest tuleb midagi välja ka
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 15.10.2013 11:54 08
- Peamine sõiduk: BMW 540td
- Asukoht: Harjumaa
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Aga probleem on ju siiski selles et kõik see on siiski lubatud ju. Keelake diisel ära ja problem solved.
Ei maksa ju suurt tükki suurest probleemist hammustada, iga asi tuleb omalajal. Asi vist minus aga mul pole probleem aknad kinni panna ja puhur välja lülitada kui mingi raibe aurab ees. Käed jalad ja ometigi ka mingi peamoodi asi otsas ent kõigil targematel on ikka räme probleem.
Lamp peedistamine.
Ei maksa ju suurt tükki suurest probleemist hammustada, iga asi tuleb omalajal. Asi vist minus aga mul pole probleem aknad kinni panna ja puhur välja lülitada kui mingi raibe aurab ees. Käed jalad ja ometigi ka mingi peamoodi asi otsas ent kõigil targematel on ikka räme probleem.
Lamp peedistamine.
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Sa oled nii palju suitsu sisse saanud, et oled mõistusest ilma jäänud, lendorav.
Kas sa oled vahest märganud inimesi tänavatel? Need jalgadega elukad on tõesti
sarnased objektid nagu sina oma õhukindlas tahmapuhuris.
Ja arvad, et paar sekundit peale suitsetamist see tahm haihtub maagiliselt ära?
Tõsiselt, vaata nüüd natuke peeglisse ja tunnista, et sul on mõttevõimega midagi
tõsiselt valesti. Täisealine inimene (oletan, et oled, kuna oled autojuht) ei saa olla
nii vähe informeeritud, arvamaks, et heitgaasid kaovad nagu tina tuhka. Kui sa ennast
täis s*tuksid (sobilik näide) ja mööda linna jalutaksid, arvad, et keegi ei märka
Sest reaalselt, sinu tahmapuhur TÄPSELT seda teeb, sõidab kui täiss*ttunud penskar.
Keelame pensionärid ära ja problem solved. Järgmine kord kui keegi sinu ees ennast
täis teeb, siis mul on sulle lihtne lahendust, ära hinga enam sel päeval.
Minnes esimese lause juurde, siis tahmapuhur olla ei ole lubatud. Ütleme et sul on
mingi 90-ndate TDS. See vastab umbes EURO2 nõudele. Arvad, et EURO2 lubab
tahmalonti? Mida siis EURO1 sinu arvates lubab? Rehvide põlema panemist siseruumis?
Keegi ei protestigi, et kõik autod peavad tänasest päevast prillikivid olema. Probleem
on selles, et paarkümmend aastat tagasi määrati nõuded, mida mõned kodanikud ei
suuda täita tänaselgi päeval. Kaua peab "iga asi omal ajal" ootama?
Päris kurb, et ma pean nii värvikaid näiteid tooma, et asjad koitma hakkaksid.
Kuigi, suur tõenäosus, et ei koida. Ja ei koida ka homme, ega ülehomme.
Aga vot kui lapsuke peab sellist asja kaasas kandma hakkama, siis on kõik ümberringi v2rdjad:
9-27-35
Kas sa oled vahest märganud inimesi tänavatel? Need jalgadega elukad on tõesti
sarnased objektid nagu sina oma õhukindlas tahmapuhuris.
Ja arvad, et paar sekundit peale suitsetamist see tahm haihtub maagiliselt ära?
Tõsiselt, vaata nüüd natuke peeglisse ja tunnista, et sul on mõttevõimega midagi
tõsiselt valesti. Täisealine inimene (oletan, et oled, kuna oled autojuht) ei saa olla
nii vähe informeeritud, arvamaks, et heitgaasid kaovad nagu tina tuhka. Kui sa ennast
täis s*tuksid (sobilik näide) ja mööda linna jalutaksid, arvad, et keegi ei märka
Sest reaalselt, sinu tahmapuhur TÄPSELT seda teeb, sõidab kui täiss*ttunud penskar.
Keelame pensionärid ära ja problem solved. Järgmine kord kui keegi sinu ees ennast
täis teeb, siis mul on sulle lihtne lahendust, ära hinga enam sel päeval.
Minnes esimese lause juurde, siis tahmapuhur olla ei ole lubatud. Ütleme et sul on
mingi 90-ndate TDS. See vastab umbes EURO2 nõudele. Arvad, et EURO2 lubab
tahmalonti? Mida siis EURO1 sinu arvates lubab? Rehvide põlema panemist siseruumis?
Keegi ei protestigi, et kõik autod peavad tänasest päevast prillikivid olema. Probleem
on selles, et paarkümmend aastat tagasi määrati nõuded, mida mõned kodanikud ei
suuda täita tänaselgi päeval. Kaua peab "iga asi omal ajal" ootama?
Päris kurb, et ma pean nii värvikaid näiteid tooma, et asjad koitma hakkaksid.
Kuigi, suur tõenäosus, et ei koida. Ja ei koida ka homme, ega ülehomme.
Aga vot kui lapsuke peab sellist asja kaasas kandma hakkama, siis on kõik ümberringi v2rdjad:
9-27-35
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
No mingi pasandava diisli pärast on küll üsna tüütu oma aknaid kinni panna ja puhurit välja lülitada. Pärnus on kõige tüütumad need **** "Pärnu TDI power" Audikäkerdised, mis gaasi vajutades pool tänavat täis situvad. Jah, on tore küll et on mingi ulmeübersupertuning tehtud ja oibljätt kus käib edasi, aga selline raibe kuskil ees sõidab või tänaval mööda pasandab, on ikka väga rõve. On ka muid marke pille, mis tahmavad nagu katlamajad, aga enamasti jäävad ikka need audijunnid siin linnas ette..
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.