Kui võtta seisnud külma mootoriga auto kontrolli sisse. Panna juhtmed-andurid külge ja käivitada mootor ning asuda testima siis see DPF-ta mootor seda testi ausalt ei läbi. Pealegi näeb selle filtri puudumise ära mitut moodi ning selle üle peetakse erinevaid arutelusid. Itaalia kontrollib filtri olemasolu ja Saksamaal on samuti astutud samm edasi ning ei piirduta ainult OBD lugemist, mida saab 0/I muuta. Prantslased samuti põletavad raha, et tüv protsesse muuta. Nii, et Lääne-Euroopas ei ole selles osas debatte. Inglismaal harrastati samuti mingi aeg DPF eemaldamist aga see on kaduv nähtus. Nühkimine käib vaeste seas aga on ka seal 2014 tüv-is olulised muutused tehtud. Saastemaks reguleerib hästi. Meil seda pole ja seetõttu nii arusaam, kui ka käitumismuster oluliselt erinev aga läheb tsipa aega ja tuleb kõik üle ka meile.
Kuna Eestis ostetakse ka üle 5 aasta vanuseid kasutatud premium autosid liisinguga siis kolivad need asjaolud ka liisinglepingu raamidesse, kus sõiduki köndistamise või muud moodi sellega seaduste rikkumine tähendab € sanktsioone.
arnis kirjutas:Tahmafiltri olemasolul langeb see alla, kuid 2008a diisli
puhul, millel on DPF eemaldatud, on see ikkagi 0.3 kandis. Ja nüüd ongi
küsimus, miks 2008a disla peab läbima ainult üldnõuet K alla 1,5