Vana BMWga euroopa tripp
Vana BMWga euroopa tripp
Nii..
Detsembri keskel väljasõit Eestist, Tallinnast. Minek on ühe autoga, BMW 320D 110kw ATM, 2003a. Läti-Leedu-Poola-Tšehhi-Austria-Sloveenia-Bosnia ja Hersegoviina-Serbia-Ungari. Igal maal plaanis vähemalt 2 päeva viibida. 6-8000km umbkaudselt. Auto lasen enne korralikult üle vaadata, vahetada kõik mis vähegi vahetamist tahab või lähiajal tahaks.
Ehk on kellelgi nõuandeid, mida kaasa võtta, et mingisugused pisivead ise kõrvaldada, kui midagi peaks juhtuma? Äkki kellelgi on mõningaid huvitavaid kogemusi ning soovitusi jagada? Muljeid?
Detsembri keskel väljasõit Eestist, Tallinnast. Minek on ühe autoga, BMW 320D 110kw ATM, 2003a. Läti-Leedu-Poola-Tšehhi-Austria-Sloveenia-Bosnia ja Hersegoviina-Serbia-Ungari. Igal maal plaanis vähemalt 2 päeva viibida. 6-8000km umbkaudselt. Auto lasen enne korralikult üle vaadata, vahetada kõik mis vähegi vahetamist tahab või lähiajal tahaks.
Ehk on kellelgi nõuandeid, mida kaasa võtta, et mingisugused pisivead ise kõrvaldada, kui midagi peaks juhtuma? Äkki kellelgi on mõningaid huvitavaid kogemusi ning soovitusi jagada? Muljeid?
Re: Vana BMWga euroopa tripp
enda 46ga leedus käisin, siis kirusin et lihtvõtmete ja padrunikomplekti kaasas polnud. Nimelt oli palju teetöid tooaeg ja esimese stabikakondi kinnitus mutter suutis ennast kuidagi lahti keerata ja loksuma hakata. Ega midagi, ostsin tanklast võtmed ja keerasin kinni ja korras. Ehk minu väikse kogemuse põhjal mingi tööriistakomplekt võiks ju igaksjuhuks kaasa loksuta selliste basic tööriistadega ning muidugi krokodillid
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Bmw puhul õli ja jahutusvedelik standardvarustuses. Sellise tripi puhul vaataks ise, et need maha ei jää. Roolivõimuõli võiks ka igaks juhuks olla.
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Täpselt - jahutusvedelik ja soovitavalt palju
Põssadipõssadipõssadipõssadi-põsspõss
Re: Vana BMWga euroopa tripp
https://www.google.ee/search?q=duct+tap ... 80&bih=930" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Kas mingit sellist reisikindlustust pole olemas, millega auto tee pealt ära veetakse ja kusagil korda tehakse?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- -vr6-
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.10.2008 18:33 14
- Peamine sõiduk: F11 535i E63 630i , e46 325ti ,E30 cabrio
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Kontakt:
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Kas ma olen ainuke kellel pole jahutusega probleeme olnud? Ok esimesel e30el polnud ventikakoda, see kippus ummikus kuumaks minema, aga keema ei läinud.
E30 pole lihtsalt auto, E30 on stoori omaette!!!
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: Vana BMWga euroopa tripp
No see on ju avalik nali, et BMWl ei ole vaja jahutusvedelikku vahetada. Ta teeb seda ise regulaarselt ehk siis radiaator, paisupaak ning lõdvikud. Vahet pole kas Eestis või Rootsis on olnud 99% e39 omanikud kankuga hääletajad või aurupilve kapoti alt kiikamas.
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Suured tänud! Tööriistad, õli, jahutusvedelik, krokodillid. Mõtlesin veel mõne purgi vahtu osta, juhuks kui rehv peaks minema puruks.
Viimati muutis Chico, 09.11.2015 15:11 33, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vana BMWga euroopa tripp
nii ta on, mul on vist 4 korda jahutusvedelik tee vabadusse leidnud 8 aasta jooksul, mis e34 omatud. viimane kord oli üleeile vähemalt on kogu süsteem peas, ei tekita enam üldse emotsiooni kui midagi kuskil voolab a ma mõtlesin, et vähem aegunud isenditel on olukord parem..prelude20 kirjutas:No see on ju avalik nali, et BMWl ei ole vaja jahutusvedelikku vahetada. Ta teeb seda ise regulaarselt ehk siis radiaator, paisupaak ning lõdvikud. Vahet pole kas Eestis või Rootsis on olnud 99% e39 omanikud kankuga hääletajad või aurupilve kapoti alt kiikamas.
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Henri. kirjutas:Bmw puhul õli ja jahutusvedelik standardvarustuses. Sellise tripi puhul vaataks ise, et need maha ei jää. Roolivõimuõli võiks ka igaks juhuks olla.
Eile avastasin, et auto alt tilgub kundepoolt õli. Hakkab juba Eestis pihta
- martinr112
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 29.01.2008 21:25 18
- Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Generaatori soovitaks ka üle kontrollida. Valeo genekas on küllalkti kuluosa. Kui harjad või kontaktrõngad lõppenud siis ette ei hoiata ja laadimine järsku kadunud. Kui rihm juba maas siis soovitaks üle vaadata kõik rullikud ega ei jookse kuivalt laagrid. Veepumpa võiks ka logistada kas käib piisavalt tihedalt ilma loksuta.
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Ei saa nagu aru miks peaks jahutusvedeliku kaasavõtma ? Ma ehk võtaks õli ja raha kaas jahutusvedelikukaasavedamine on lisakulu
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
- 50atmracing
- Huviline
- Postitusi: 790
- Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
- Peamine sõiduk: E60 3.0D
- Asukoht: Järvamaa
- Kontakt:
Re: Vana BMWga euroopa tripp
olen omanud meitmeid bmw-sid kui pole jahutusega probleeme siis küll mõne ajapärast tekib
Re: Vana BMWga euroopa tripp
..huehue... hirmutate nii täitsa ära, pärast tulen üldse ilma autota tagasi
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Käisime käesoleva aasta mai kuus BMW E34-ga (525 diisel) Euroopas. Läti-Leedu-Poola-Tšehhi-Austria-Itaalia, päris palju sai ka Austria mägedes uhatud ja ei ütleks küll ühtegi halba sõna. Korraks mägedes õlirõhk langes, aga muud ei olnud midagi. Kaasas olid meil rehvivaht, rehviparanduskomplekt, tööriistakohver ja mõni tilk ka vedelikke kaasas. Õnneks midagi kasutama ei pidanudki. Austrias kohapeal ametivõimud käskisid vaid esitule pirnid ära vahetada, sest ei vastanud nende reeglistikule. Kokku tuli kuskil 5500km ja auto pidas ennast väga korralikult üleval. Muidugi enne sinna minekut sai kõik sõlmed ja vajalikud asjad üle vaadatud ja vajadusel vahetatud. Pidurid said muidugi kõvasti vatti mägedes, ilmselt klotsivahetus pärast seda aktuaalne!
K
K
SOUTHERN STANCE "Sellega kõik algab ja lõpeb. Kes asja teisiti näeb on reetur."
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Ma ei julgeks BMWga kuskile kaugemale minna kui Eesti piirid va täiesti uus bmw
Päris tihti jätavad teele ikka..Ma olen ka enne reise lasknud autod üle vaadata ja kõik ära tehtud aga ikka jätavad teele. BMWl sellepärast ongi tehasest juba see tööriista kast kaasas
Ise võtaks uue rendika..miski X1 diisel vms
või kui tahad minn siis vast diagnostika kaabel kuluks ka ära
Päris tihti jätavad teele ikka..Ma olen ka enne reise lasknud autod üle vaadata ja kõik ära tehtud aga ikka jätavad teele. BMWl sellepärast ongi tehasest juba see tööriista kast kaasas
Ise võtaks uue rendika..miski X1 diisel vms
või kui tahad minn siis vast diagnostika kaabel kuluks ka ära
Viimati muutis RazzKalbass, 11.11.2015 12:00 46, muudetud 1 kord kokku.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: Vana BMWga euroopa tripp
samas midagi juhtub siis äkki ongi põnevam tripp
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Aga kui plaanid Itaalias jalad liiva sisse pista aga reaalsuses Poolas maantee ääres näpp püsti rahega võitled, siis see põnevus nagu väga ei eruta
'93 318is | '06 C180K | '95 316i | '15 Golf GTI | '17 Golf R | '18 A4
Re: Vana BMWga euroopa tripp
maitse asi , ei ma tegelt niisama ajasin iba. muidu kas kaskot pole selleks ajaks mõtet teha kuhul kui auto liiga vana pole ? mul tuttav alati kasko peale teind selleks ajaks kui euroopat autoga vallutab
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Äkki turva/saateautoks mõni jaapanlane kaasa võtta..
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Ah mis siin ikka, teeb tripi ära, käed päris p*rsest ka välja kasvand pole, ükski takistus pole ületamatu .
Katsub ikka ühes tükis tagasi tuua. Eestis olen juba uhanud pea 5000km ja ilma probleemideta. Kuluosi vahetanud ainult. See õli tilkumine tuli ka arvatavasti kuskilt turbo torust vms ja laki auyoremondist öeldi, et kõik korras. Endal muidugi jube kahtlane tunne.. No ei ole see normaalne, et õli tilgub vahepeal
Katsub ikka ühes tükis tagasi tuua. Eestis olen juba uhanud pea 5000km ja ilma probleemideta. Kuluosi vahetanud ainult. See õli tilkumine tuli ka arvatavasti kuskilt turbo torust vms ja laki auyoremondist öeldi, et kõik korras. Endal muidugi jube kahtlane tunne.. No ei ole see normaalne, et õli tilgub vahepeal
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Endal kavas jaanuaris austria tripp. Ei võta mitte üht tööriista ja vedeliku kaasa. Pole vaja. Sõidan umbes 3000 km iga kuu. Ja ei ütleks ,et oleks kunagi jahutus probleeme olnud. Korduvalt euroopa ja skandinaavia trippe teind . Korras autoga. Ehk siis E39. Elementaarne hooldus võiks tehtud olla.
Naudi reisi! Ja ära üle mõtle.
Naudi reisi! Ja ära üle mõtle.
2003 e39 530d touring
Re: Vana BMWga euroopa tripp
mõnel suvalisel hetkel ära mureneval jahutussüsteemi plastikdetailil on võrdlemisi ükskõik, kas tegu on muus osas suure hoole ja armastusega hooldatud pilli või täieliku rondigasohwer kirjutas:Endal kavas jaanuaris austria tripp. Ei võta mitte üht tööriista ja vedeliku kaasa. Pole vaja. Sõidan umbes 3000 km iga kuu. Ja ei ütleks ,et oleks kunagi jahutus probleeme olnud. Korduvalt euroopa ja skandinaavia trippe teind . Korras autoga. Ehk siis E39. Elementaarne hooldus võiks tehtud olla.
Naudi reisi! Ja ära üle mõtle.
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Tundub üsna kummaline teema. Mis seisukorras te oma autosid hoiate, et koguaeg midagi vaja teha ja ilgelt ettevalmistusi teha pikemaks sõiduks, Korduvalt käinud kolme erineva bmw-ga (E34,38 ja 39) mööda euroopat ca 4-5k km reisid keskmiselt ja pole kunagi mingeid jamasid olnud nagu siin kirjutatud, et peaks kogu pagassi tööriistu ja varuosi täis laduma. Müstika
Re: Vana BMWga euroopa tripp
oma 5 aastase bmw omamise staaziga olen teele jäänud korra. Tagumine piduritoru purunes.
Nii et kindlasti tasuks pidurid ka üle vaadata.
Nii et kindlasti tasuks pidurid ka üle vaadata.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Ei tasu liiga üle mõelda jah. Isegi mu 91a E36 325-ga pole viimase 30-40 tuhande km jooksul mitte midagi pidanud tegema, peale õlivahetuse. Jahutuse teemat ei maksa ka tõsiselt võtta. Mul oli korraga E34 ja E36 mingi 8 aastat järjest ja null probleemi selle teemaga.
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Jahutussüsteemi rikked on üsna haruldased bensukatel, diislitel praktiliselt olematud.
Olenevalt kus sõidad võib tõesti mõni kruvi rehvile augu teha.
Vahtu ei soovita, soovitan rehviparandusnööri ja kaht tööriista mis kaasa tuleb.
Vaht on ajutine ja trippi sa sellega vaevalt ära teed. Nöör on rehvi surmani kindel asi.
Tagavararehv oleks mõistlik tagasi panna kui vahepeal sai ära pandud
Kasko soovitaks küll teha kui saab lühiajaliselt. Nii mõnelgil kaskol on autoabi teenus
üle terve Euroopa. Maksad suhteliselt pisikese numbri ja 10-15% et tarvis läheb.
Enne tuleks veenduda, et su auto sind tühjaks ei röövi (küttekulu).
Sel mudelil on probleeme BC näiduga ja kindla peale minnes pead paagimeetodil mõõtma.
Olenevalt kus sõidad võib tõesti mõni kruvi rehvile augu teha.
Vahtu ei soovita, soovitan rehviparandusnööri ja kaht tööriista mis kaasa tuleb.
Vaht on ajutine ja trippi sa sellega vaevalt ära teed. Nöör on rehvi surmani kindel asi.
Tagavararehv oleks mõistlik tagasi panna kui vahepeal sai ära pandud
Kasko soovitaks küll teha kui saab lühiajaliselt. Nii mõnelgil kaskol on autoabi teenus
üle terve Euroopa. Maksad suhteliselt pisikese numbri ja 10-15% et tarvis läheb.
Enne tuleks veenduda, et su auto sind tühjaks ei röövi (küttekulu).
Sel mudelil on probleeme BC näiduga ja kindla peale minnes pead paagimeetodil mõõtma.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Ega jah, see et 12a vanal BMW-l mahlad tänavale jäävad on täiesti tavatu. See, et ülal paljud kasutajad seda kõige rohkem välja toovad ei tasu ka tõsiselt võtta.arnis kirjutas:Jahutussüsteemi rikked on üsna haruldased bensukatel, diislitel praktiliselt olematud.
Re: Vana BMWga euroopa tripp
Pihusti rikke tõenäosus on kordades tõenäolisem (arvatavasti mitukümmend korda).
Kas sellepärast tuleks uue pihusti tripile kaasa võtma
Ja mida selle jahutusvedelikuga tee peal teha? Põhjata ämber vett ei hoia, või mis
Ülal "paljudel kasutajatel" on kõigil E46-ed M47TU mootoriga Päris naiivne peab olema
arvamaks, et jahutussärgi probleemid põhinevad autotootjal, mitte automudelil.
Teeks lausa pakkumise, et kõigil ülalmainitud kogemustega juhtidel pole kasutusel
õige jahutusvedelik. Seda ei ostetagi üldse kankudega.
Tegelt teeks pakkumise, et jahutussärgiga ei teki kogu tripi jooksul probleeme.
Paneks isegi kümneka vahele kui JOKK.
Kas sellepärast tuleks uue pihusti tripile kaasa võtma
Ja mida selle jahutusvedelikuga tee peal teha? Põhjata ämber vett ei hoia, või mis
Ülal "paljudel kasutajatel" on kõigil E46-ed M47TU mootoriga Päris naiivne peab olema
arvamaks, et jahutussärgi probleemid põhinevad autotootjal, mitte automudelil.
Teeks lausa pakkumise, et kõigil ülalmainitud kogemustega juhtidel pole kasutusel
õige jahutusvedelik. Seda ei ostetagi üldse kankudega.
Tegelt teeks pakkumise, et jahutussärgiga ei teki kogu tripi jooksul probleeme.
Paneks isegi kümneka vahele kui JOKK.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!