Käivitusabi ehk booster akupank
Käivitusabi ehk booster akupank
Tere,
On kellelgi kogemusi nende pisikeste käivitusabidega ehk liitium akupankadega?
Mõned aastad tagasi nägin, kuidas ühe sellisega pandi väike Renault bensukas tööle, millel aku oli täiesti kutu.
Diisli jaoks peaks ju olema rohkem käivitusvoolu vaja, eriti 2,5l ja üles ja -15C.
Netis on igasuguseid teste-värke ja juttu seinast-seina. Et on ebausaldusväärsed ja kipuvad rikki minema. Mõni ei saavat oma 1.8 diislit nendega vedamagi, teine on jälle ülirahul jne..
NOCO peaks olema neist nimekaim ja u 3x kallim ka
On kellelgi kogemusi nende pisikeste käivitusabidega ehk liitium akupankadega?
Mõned aastad tagasi nägin, kuidas ühe sellisega pandi väike Renault bensukas tööle, millel aku oli täiesti kutu.
Diisli jaoks peaks ju olema rohkem käivitusvoolu vaja, eriti 2,5l ja üles ja -15C.
Netis on igasuguseid teste-värke ja juttu seinast-seina. Et on ebausaldusväärsed ja kipuvad rikki minema. Mõni ei saavat oma 1.8 diislit nendega vedamagi, teine on jälle ülirahul jne..
NOCO peaks olema neist nimekaim ja u 3x kallim ka
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Oman Telwin firma oma mida müüb näuteks Stokker ja on olnud paar korda vaja. Täiesti kottis akuga on 1,8 diisli ilusti käima aidanud.
E63 ja F25
Varuosadeks E24 628 ja E23
Varuosadeks E24 628 ja E23
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Mul ka Telwin ja ilma akuta. Superkondensaatoriga.
Kuigi lubatud max käivitusvool on 700A ainult, siis pani M62B44TU käima ilma vaevata.
Tänu aku puudumisele on ta hooldusvaba ja ei karda külma.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa ... irtapankki
Kuna Telwin selle tootmise on lõpetanud, siis tuleb praegu mõne teise firma oma osta (kui akuvaba tahta).
Kuigi lubatud max käivitusvool on 700A ainult, siis pani M62B44TU käima ilma vaevata.
Tänu aku puudumisele on ta hooldusvaba ja ei karda külma.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa ... irtapankki
Kuna Telwin selle tootmise on lõpetanud, siis tuleb praegu mõne teise firma oma osta (kui akuvaba tahta).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
ZDP kirjutas: ↑27.02.2024 00:23 20 Tere,
On kellelgi kogemusi nende pisikeste käivitusabidega ehk liitium akupankadega?
Mõned aastad tagasi nägin, kuidas ühe sellisega pandi väike Renault bensukas tööle, millel aku oli täiesti kutu.
Diisli jaoks peaks ju olema rohkem käivitusvoolu vaja, eriti 2,5l ja üles ja -15C.
Netis on igasuguseid teste-värke ja juttu seinast-seina. Et on ebausaldusväärsed ja kipuvad rikki minema. Mõni ei saavat oma 1.8 diislit nendega vedamagi, teine on jälle ülirahul jne..
NOCO peaks olema neist nimekaim ja u 3x kallim ka
Ehk on abi.
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Jep, neid lingitud videosid olen vadanud. Päris head testid, aga seal kasutatakse tutikaid boostereid olukorras, kus on +20C õues. Eks ta midagi ikka näitab, aga oleks rohkem huvitatud pikaajalisest kasutajakogemusest. Nendes testides on kasutatud ka boostereid, mida pole enam saada või ei pakuta euroopa turul jne. Siinkandis oleks ikkagi vaja sellist, mis -20C juures tõmbab kutu akuga 3.0 disla käima ja hoiab usaldusväärselt oma laetavust, et oleks võtta siis, kui kiirelt vaja läheb.
Üks võimalus on muidugi tellida netist ja katsetada kohe ära. Aku juhtmed maha ja vaadata, kas paneb käima v mitte. Ja kui ei käivita, siis saata tagasi ja tellida uus.
Olen lugenud ka, et kui boosteri aku päris nulli lasta, siis paljud ei võta enam laadimist järgigi ja muu selline teema.
Noco GB70 tundub midagi, mida esimeses järjekorras võiks proovida.
Akuvabadest ei tea midagi, peab uurima nende eeliseid.
Üks võimalus on muidugi tellida netist ja katsetada kohe ära. Aku juhtmed maha ja vaadata, kas paneb käima v mitte. Ja kui ei käivita, siis saata tagasi ja tellida uus.
Olen lugenud ka, et kui boosteri aku päris nulli lasta, siis paljud ei võta enam laadimist järgigi ja muu selline teema.
Noco GB70 tundub midagi, mida esimeses järjekorras võiks proovida.
Akuvabadest ei tea midagi, peab uurima nende eeliseid.
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Ma ostsin paar aastat tagasi ca 50euriga mingi erilise juustu Yato boosteri aga arvestades hinda siis pigem kiidaks kui laidaks - täpselt selline odav mis võiks igas kodus olemas olla ja kui vaja siis kasutada - aga katkist eelsüüdet, kusevaid pihusteid ja olematut kütusesurvet see seadeldis ei asenda kui vaid akus probleem siis teeb edukalt oma töö ära
Krokodillide juhtmed on peenikesed mille tõttu ei saa kaua starterit anda(juhtmed lähevad kuumaks)
Ühe laadimise pealt sai ca 3-5 autot käima panna, siis vajas booster uuesti laadimist
Sisse ehitatud taskulamp ja kaasas igasugu erinevaid juhtmeid, sealhulgas telefoni laadimiseks vajalikud otsad
Odavate junnide arvestuses oskan seda soovitada
Krokodillide juhtmed on peenikesed mille tõttu ei saa kaua starterit anda(juhtmed lähevad kuumaks)
Ühe laadimise pealt sai ca 3-5 autot käima panna, siis vajas booster uuesti laadimist
Sisse ehitatud taskulamp ja kaasas igasugu erinevaid juhtmeid, sealhulgas telefoni laadimiseks vajalikud otsad
Odavate junnide arvestuses oskan seda soovitada
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Mis sellel käivitusvool on? Käivitab diislit siis ka, kui on miinuskraadid ja aku on tublisti alla 12V kukkunud? Mis on laadimisaeg nullist sajani?
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Mis selle vidina laialdasem mõte üldse on? Seda peab ju ka laadima, kas mõttekam ei oleks kohe autoakut ennast laadida Ise teen viimast ja ei ole vaja mingite boosteritega jahmerdada.
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Selle asja mõttekus on üsna selge, kui elad linnas kortermajas ja puudub võimalus akut kohe (või üldse) laadima panna. Eriti, kui on hommikul kiire. Käivitusabi väljakutse on ca 50 euri, mis on pool v 1/3 sellise aparaadi hinnast. Ja kui juhtud olema veel kusagil metsas, kodust eemal, ndalavahetusel siis on nalja kui palju. Käivitusabi taks on 1 eur/km. Niiet ühe sutsakaga võid maksta juba korraliku aparaadi hinna. Tavaliselt juhtuvad need asjad ikka kõige ebasobivamal ajal ja kui selline asi on autos laetuna alati käepärast võtta, siis aitab kiirelt hädast välja. Ega muud mõtet ei olegi, sellest piisab
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Eraisikul ma ka sellel liiga palju mõtet ei näe, osta uus aku ja mitmeks aastaks mure lahendatud. Pigem mõeldud see autotöökodadele, autoaedadele jne. Meil endalgi värvitöökojas booster pidevalt kasutuses. Kliendi autod seisavad vahel päevi väljas ootel ja päris paljudel akud suht telliskivid, siis sellega hea lihtne ja kiire käivitada.
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Mis booster teil kasutusel on?
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Lisan ka juurde omad kogemused, need stardiabid tuleb võtta korralikud kindlasti, meil näiteks on palju kliente. Kes teevad meie juures remonte tuhandete eurode eest. Aga sa maini kasvõi ühele, et sinu aku on täiesti läbi. Mis järgneb ???? Tuhandete eest remonti teevad nad enda autodele, aga aku osas on pmst 90 % klientidel kohe pisarad silmis Aku osas on vist tõesti kõikidel mingi pseudo probleemid vms.....
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Kui aku väga pekkis on siis täkuga nt käima ei lähe, siis tuleb ka booster appi
endal BMW OE booster
endal BMW OE booster
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
kas täkk pole mitte eestikeelne termin "booster"-ile? või olen midagi valesti aru saanud....
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Ei
täkk on kapoti alt juhtmetega
booster on akupank
täkk on kapoti alt juhtmetega
booster on akupank
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
kapoti alt juhtmetega on krokodill
täkk igasugune välise ergutuse üldmõiste vist tegelt. samas suurt vahet pole ka, peaasi et auto käima läheb
täkk igasugune välise ergutuse üldmõiste vist tegelt. samas suurt vahet pole ka, peaasi et auto käima läheb
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Varuosakoodi saad anda?
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Kahjuks ei lubata anda, ainult OE klientidele
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Kas see on sama teema, nagu nt BMW ametliku laadija/toiteplokiga (mis peab igas töökojas olema)??
Pole BMW toode, aga tehase poolt heaks kiidetud 3-da partei toode (nt ELTEK).
Niipalju, kui mina neid töökodades näinud olen, on nad ikka 10L bensukanistri mõõtu "kohvrid".
See siin nt kaalub 24kg:
https://www.stokker.ee/kaivitusabi-p21- ... 52f24v-lem
Mina endale ostsin sellise, mis ikka püksitaskusse mahub (kuigi minu oma jaoks peab suur tasku olema).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
RazzKalbass kirjutas: ↑29.02.2024 23:06 55 Kui aku väga pekkis on siis täkuga nt käima ei lähe, siis tuleb ka booster appi
Aga täku juhtmete teises otsas on ka aku või terve auto koos akuga? Mille poolest akupangaga käivitusabi teistmoodi on?
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Päris auto- või tehnikakauge peab olema, et sellist küsimust esitada
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Selline: https://akukeskus.eu/toode/noco-genius- ... i-akupank/
Praegu umbes aasta olnud kasutusel, tööd saab suht tihti ja praegu toimib veel hästi.
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Akupanga käivitusabi (nn booster) on käivitusabi uuem ja vb mugavam versioon auto käivitamise seadeldistest, mis aitab poolpiduse aku või pikalt seisnud auto käima tõmmata. Akupanga eripära seisnebki selles, et see on eraldiseisev seadeldis, mis koosnebki ainult liitium akust ja käivitusjuhtmetest. Pole vaja millegi muu otsa ühendada. Plussiks on kompaktsed mõõdud ja kaasaskantavus. Pisikese bnsumootoriga auto aitab käima aparaat, mis on umbkaudu mobiiltelefoni mõõtu, ehk siis mahub pmst taskusse või kindalaekasse ära. Eeldus on, et akupangast tuleb sinu auto jaoks piisavalt käivitusvoolu ja et lubaks natuke aega ikkagi käiata, kui vaja ja ei kuumeneks üle jne. Erinevatel tootjatel on erinev kvaliteet ja hinnad.
4000+ A vägev. Sellega vast hätta ei jää. Paneb rekka või traktori ka käima.Roland325 kirjutas: ↑04.03.2024 07:55 05 Selline: https://akukeskus.eu/toode/noco-genius- ... i-akupank/
Praegu umbes aasta olnud kasutusel, tööd saab suht tihti ja praegu toimib veel hästi.
Aga ma olen lugenud siit-sealt, et GBX mudel põeb seda häda, et kui akupank päris tühjaks lasta, siis ei taha enam tvalist laadimist järgi võtta. Just X mudel. Tavalisel GB-l seda häda ei pidavat olema.
Aga proovin ka Noco oma ära. Kas siis odavama GB40 või GB70. Võtan miinuskraadidega hommikul aku juhtmed maha ja vaatan, kumb käima paneb mu suurema disla. Kui ei, siis kasutan 14 päeva tagastusõigust. Kirjad on peal, et kuni 6L diisel. No… vaatame
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
Tänan selgitamast. Põhimõtteid tean aga poolunise peaga ei õnnestunud küsimust arusaadavalt sõnastada. Panin imeks Rasmuse väidet "Kui aku väga pekkis on siis täkuga nt käima ei lähe, siis tuleb ka booster appi". Üldine põhimõte on ju mõlemal juhul sama - ühendada piisavat pinget ja käivitusvoolu pakkuv allikas? Või võrdles ta väsinud akuga täkku ja värskelt laetud boosterit? Boosteri juures on mugav, et ei teki ohtu abistava auto juhtplokkidele.ZDP kirjutas: ↑04.03.2024 09:15 37Akupanga käivitusabi (nn booster) on käivitusabi uuem ja vb mugavam versioon auto käivitamise seadeldistest, mis aitab poolpiduse aku või pikalt seisnud auto käima tõmmata. Akupanga eripära seisnebki selles, et see on eraldiseisev seadeldis, mis koosnebki ainult liitium akust ja käivitusjuhtmetest. Pole vaja millegi muu otsa ühendada. Plussiks on kompaktsed mõõdud ja kaasaskantavus...
Kui tavalise laadimise all mõtled nutilaadijat (?), siis vaja vana kooli loll-laadijaga jne natuke kõrgema pingega lühidalt ergutada.
Re: Käivitusabi ehk booster akupank
200+ euriku eest ma vaataks juba akuvabasid asju.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!