Krõbe pakane tulekul!

Vaba teema
Vasta
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

Täna sai siis terve päev töökaaslase sierraga Tallinnast Tartusse tuldud.
Maanteesõitu siis umbes 7 tundi vast.
Paar korda jõudsime nii napilt tanklasse, et tuled ka enam ei põlenud, kuna genekas ei laadinud akut.
Oleks maantee äärde pidanud jääma, oleks vist tõesti ära külmunud.
Tõeliselt karm oli kogu seda lükkamist, sleperdust, tuledeta sõitmist, külmetamist ja muud jama läbi elada.
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

tekkis siin väike huvi klaasi kõrvale maailma ilma vaadata ja avastasime et lõunapoolusel umbes sama ilm mis eestis, aga samas seal on suvi ka nii et.. hea et seal ei pea talvel autot käiitama :evil:
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kusagil kolm tundi tagasi sai siis autot peale 24h esimest korda käivitatud, kuna pidi paariks tunniks linna ikkagi pidutsema minema. Starter käis suht aeglaselt, aga peale kolmandat ringi läks pauguga käima :)

2 hüdrotõukurit, mis suht otsas omadega on, tegid minutijagu aega päris koledat häält ja vist roolivõimu pump ka ägises mõned minutid, aga muidu oli täiesti tegus. Pöördeid hoidis ka 1500 peal esimesed 30-40 sekundit.

Salongi sai sooja sisse täpselt selleks hetkeks kui olin sõidu lõpetanud. Koju tulles siis. Linna sõites jõudis salong soojeneda täpselt nii palju, et autot parkides ei tulnud suust auru enam.

Homme panen endale igatahes 2 jopet selga kui sõitma lähen.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

seisis garaazis kus temp ainult -16 ja ei läinud mu ruun käima :( turtsus ja viskas tossu tagant aga käima ei läinud :S eks vaatab mis saab, kas tõmmatakse mind jälle käima või mitte, tõenäoliselt sikutatakse käima, kuid noh puhur karteri all,et õli veitsa vedelemaks läheks ja noh teinepuhur soojendab siis kytuse filtrit :D eks loodame,et läheb käima :P . igatahes uusi eelsyytekyynlaid oleks tarvis.
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

Hommikuse -30ga on aku kelluks läinud. "LOW BEAM + " Käima läks aga tööle sai sõidetud parktuledega ja vaikuses. Ikka sama error ees.
Kas keegi on juba nende ilmadega uue aku soetanud?
Kust odavamalt saaks? 65 Ah peaks olema.

Parimat
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Postitus Postitas siim_s »

siim_s kirjutas:Hommikuse -30ga on aku kelluks läinud. "LOW BEAM + " Käima läks aga tööle sai sõidetud parktuledega ja vaikuses. Ikka sama error ees.
Kas keegi on juba nende ilmadega uue aku soetanud?
Kust odavamalt saaks? 65 Ah peaks olema.

Parimat
Mõtlesin siin ja mõõtsin pinget. Aku pinge seisul on 12V Käima läheb hästi. Väga hull see ei tohiks veel olla.
et, "LOW BEAM" kas see ikka on aku pinge, mida selle all mõeldakse?
Sõnaraamat ütleb et BEAM on - kiir/sära/leek
Kas süütepooli peaks kahtlustama? :?
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

siim_s kirjutas:Hommikuse -30ga on aku kelluks läinud. "LOW BEAM + " Käima läks aga tööle sai sõidetud parktuledega ja vaikuses. Ikka sama error ees.
Kas keegi on juba nende ilmadega uue aku soetanud?
Kust odavamalt saaks? 65 Ah peaks olema.

Parimat
LOW BEAM peaks tähendama, et lähitule pirnid läbi. Igatahes tulede probleemile viitab.

Täna hommikune käivitus:
Hommikul ärgates helistasin sõbrale, et ärgu tööle enne mingu, kui on minu propelleri ka käima aidanud. Olin kindel, et täna enam ei lähe, kuna väljas oli - 27. eile mõned kraadid soojema ilmaga käivitus nibin-nabin. Läksin siis igaks juhuks välja proovima ja mõtlesin endamisi, et küll oleks tore, kui vähemalt paar ringi jõuaks starter mootorit ringi vedada. Andsin siis võtit.... vedas vaevaliselt ühe ringi, siis teise ja tüki kolmandastiki ning mootor pöördes :D. Olin siiralt üllatunud ja rahul oma autoga. Võtsin kõne sõbrale ja ütlesin, et kunagi teine kord :) .
Kasutaja avatar
bürk
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 15.12.2005 23:30 24
Asukoht: Võru - Tallinn

Postitus Postitas bürk »

Ma olen rahul, et mul käivitusprobleemid tekkisid novembris -1 juures...... pole just kõige toredam praeguse temperatuuri juures väljas akut vahetada. Igatahes mul mingit muret ei ole.... kui viriseda, siis võiks salong soojaks minna enne kui ma tööle jõuan (unistada ikka võib)......
Kasutaja avatar
draggo
Huviline
Postitusi: 854
Liitunud: 08.09.2003 13:33 48
Asukoht: Tar2
Kontakt:

Postitus Postitas draggo »

Ise hakkasin siin juurdlema selle aku küsimuse üle.
Kui ma masina aasta tagasi ostsin siis öeldi, et aku on suht vana. Peal on siis BMW märkidega, ilmselt siis originaal aku. Aku peal olevate indikaatorite järgi pool eluaega ära elanud. Nüüd, aasta hiljem läheb masin esimesest võtme keeramisest ilusti käima. Hea oli, et ei hakanud akut vahetama. :)
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere

Vaatasin täna huvi poolest enese autos oleva õlis spetsifikatsiooni:
Pour point -39
See peaks olema vist madalaim temperatuur, kus õli veel voolav on? Parandage, kui eksin.
Castrol Magnatec 10W40.

jJanno
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Minul tegi ka starter 3 ringi ennem kui käima läks, aga käima läks ta ikka.
Selleks hetkeks, kui ma muugalt mähele olin jõudnud oli autos juba soe ka :)
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Täna hommikul minu auto käivitamise külmarekord: -25,5, eile said uued küünlad peale, aga käima läheb sama moodi nagu vanadega - käivitamise hetkel tuleb gaasi anda, siis on põhimõtteliselt paugupill kui üldse nii võib öelda, st käima läheb ca 2-3 pöördega. Aku on korralik 100 Ah Varta, veab nagu vana loom starterit ringi. Pöörded on ca 1000 rpm, alguses natuke "ujub".

Roolivõim häält ei tee, kuigi rool oli täna esimest korda alguses veidi raskem kui muidu. Salongi ventikas teeb seatapu häält, aga ta siiski töötab veel. Vahel küll ainult 4 astme peal.

Aknad on ammu oma soontesse kinni külmunud ja ega neid avada pole tõesti ka mingit vajadust. Välimised ukselingid lähevad avades aegluubis oma algasendisse tagasi. Pagassi luugi amordid on kutud. Juhiuks käib raskemalt hingedest.

Raadio töötab külmaga väga hästi, samuti on autotelefoni displeivalgustus ellu ärganud, kuigi tekst ekraanil vaheldub ca 30 sek jooksul :lol:

Ainuke asi, mis murelikuks teeb, on see et Mustamäelt kesklinna sõiduga täna enam salongi soojaks ei saanud. Enne sõidu alustamist töötas 5 minutit kohapeal ka. Linna jõudes puhus ikka jääkülma õhku, samas mootori töötemperatuuri näidik püsis üle sinise, esimese 1/3 juures :roll:
Lauri_T
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 24.10.2005 17:02 03
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Lauri_T »

Kui eile hommikul naerisin teiste üle, kes jala või bussiga tööle pidid minama, siis täna hommikul andis pakasele alla minu auto aku ja nii ta õhtut sinna ootama jäigi :cry:
Oli kord BMW
tmw
Huviline
Postitusi: 358
Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
Peamine sõiduk: MB W212 E500
Asukoht: Pärnu

Re: Pärnu -26 C

Postitus Postitas tmw »

tmw kirjutas:Pärnus täna hommikul -26C

Auto käivitus (mitte küll, nagu suvel -poolest pöördest) seekord siis 1 pöördega ja ei näidanud ühtegi vastupidist näitu, et ei peaks ka külmema ilmaga käivituma. Selline väike märkus: rool oli alguses kuidagi raskem-aga see vist rohkem roolivõimu õli paksemaks muutumise pärast. Ainuke märkus veel eilsest päevast - auto kütusekülu hakkab juba üle 10 L tõusma, kui väikseid sõite pidevalt teha. Suvel oli ikka kuni 10L. Aga sellise pakasega ei saa seda vist eriti pahaks panna.

Väike OT: mis "-" kraadini need õlid ka mõeldud on. Näiteks Castroli poolsünt/roolivõim. Seal vist oli mingi nr., mis seda viskoossuse määra temperatuuriti reglementeeris.

Tervitades

Tomso
Tartus täna hommikul -29

Kõik kordub :D :D . Ainult coupel on see viga et aknad PEAVAD liikuma, muidu ei saa ust kinni ega lahti. Seega pean ust vahest kõvemini sulgema. Käisin teisipäeval pesulas ja vist väheke niiskust jäi juhiukse sisse, niiet pean vahest kõvemini tõmbama. Muidu kõik OK. Isegi aasta tagasi Saksast tulnud akuga peab vastu. :D

Kenat Talve ilma soovides

Tomso
Kasutaja avatar
jevgeni
Huviline
Postitusi: 301
Liitunud: 07.08.2003 16:19 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jevgeni »

katsetasin ka mina oma kallikest täna käivitada, väljas -27. starter tegi paar pööret, käis korra raksakas ja käima ta läkski. alguses viskas pöördeid 1500 peale aga suht kähku kukkusid nad 1000 peale. mootor tegi diisli häält, kuid juba minuti pärast oli taas vaikus. nii kaua kui käisin teist autod käima panemas (umbes 5. min), vaatasin et bemmil hakkasid klaasid puhtaks sulama ja salongi puhus sooja õhku.
Peugeot 2.0 HDi 2003 täna juba käima ei läinud, tahtis korraliku isase täkku saada :D
BMW is lifestyle
X5 3.0d e53 ´05
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Pärnu -29

Masin käivitus paari põõrdega. Alguses sõitma hakates on kõik nii kõva ja rabe. Kartsin, et purustan käigukangi naha ära :lol:
priit20
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 22.08.2005 09:58 34

Postitus Postitas priit20 »

-23 näitas täna käivitades auto kompuuter. Kuna eile tegin lisa 10km ringi õhtul siis käima läks kenasti.
Sõbral Tartus oli temp ca -30 olnud ning pidi õli juurde valama, rääkis et mingi 20-30 sekundit ootas ennem kui õli hakkas pudelist välja tulema ja siis ka venis nagu tatt. Ma tükk aega lihtsalt naersin.
Tel: 53411017
Kasutaja avatar
Jaanus_P
Huviline
Postitusi: 3102
Liitunud: 05.08.2004 18:42 53
Asukoht: Tallinn/Mustvee
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus_P »

ma olen viimased 2 päeva märganud, et maja ees asfaldil kus ennem autod seisid on nüüd korralikud õli loigud järgi! ei tea millest see tuleb?
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Märt_S
Huviline
Postitusi: 79
Liitunud: 05.01.2006 17:29 16
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Märt_S »

annana ka siis aru ms minu masin teeb:

eile 25- no probleemo(va sae hääl kapoti all alguses), foori taga küll jamas nati aga muidu ok. pärast ka see mure kadus.

täna 28 miinust muidugi- läks käima kenasti(va sae hääl kapoti all alguses), soojenedes tuurid natuke kõikusid, linna jõudes(peale ca 18km) salong juba kinnastetta sõiduks hea. Foori taga jälle natuke jalga gaasipedalil hoidma. Siis paar minutit pidi seisma....läks uuesti kenasti tööle. Foori taga enam probleeme tuuridega polnud. Hetkelisse koju jõudes auto mõnus soe ja töötas kenasti. Bensu kulust me ei räägi ;)
Raha lõhn tervisele ohutu
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

Tarvo kirjutas: Ainuke asi, mis murelikuks teeb, on see et Mustamäelt kesklinna sõiduga täna enam salongi soojaks ei saanud. Enne sõidu alustamist töötas 5 minutit kohapeal ka. Linna jõudes puhus ikka jääkülma õhku, samas mootori töötemperatuuri näidik püsis üle sinise, esimese 1/3 juures :roll:
Probleem võib olla selles, et salongiradikasse on kerge sült tekkinud, kui ikka jääkülma õhku puhus. Soovitan viia auto kuhugi maalausesse parklasse ja ajada mootor ilusti soojaks. Samuti oleks mõttekas vaheta välja jahutusvedelik või lisada kangemat vedelikku.
Kasutaja avatar
Roman
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 23.07.2004 17:01 10
Telefon: 58226717
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Roman »

Minu hoolealusel eile -23 viskas aku lahkumis avalduse lauale ja keeldus koostööst, hea et sain kasutada sugulase auto akut ja eluvaimu sai autole sisse ning tuli minna poodi uue aku järele, selgus, et vana aku oli 66ah ja ainult 300a käivitusvooluga, pole ime et ei suutnud starterit vedada, see eest uus sai võetud 75Ah ja 680A käivitusvooluga ja täna -27 polnud mingit probleemi, starter vedas mootorit nagu sooja ilmaga. Anomaaliatest oli ka minu autol undavat roolivõimu ja õhu vilinat kuulda.
tel: 58226717
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

Paraku ei käivitu minu 7-ne,ega ka naise clio,mis täitsa tutikas masin :(
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Hommikul -28 ja auto andis esimese signaali, et veel külmema ilmaga võib juba probleeme tekkida - starter vedas esimesed paar ringi ikka väga vaevaliselt ja hetkeks jäi nagu isegi kinni...ja vedas siis õnneks mootori käima. Peaks vist igaks juhuks õhtul veidi akut ka laadima, praegu ikka valdavalt lühikesed otsad linna vahel ja tarbijaid ju kogu aeg mustmiljon järel :)
E83 X3 2,0dA 2010.a.
ArgoV
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 25.11.2004 20:17 08
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ArgoV »

Ergo730 kirjutas:Paraku ei käivitu minu 7-ne,ega ka naise clio,mis täitsa tutikas masin :(
Muuseas, tundub et Honda on ennast pisut parandanud - hommikul läks naise uus CR-V täitsa kenasti käima, hoolimata nn "mootorratta" akust. Eelnevatel talvedel mäletan, et üle -25 pea ükski Civic näiteks käima ei läinud...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Minu baierlane vedas mind täna enne kooli alt. Kuidas ma ei proovinud, käima ei läinud. Täkku andmisega ka mitte. Starter vedas ringi, kuid siduripedaal ei tahtnud allagi minna. Arvatavasti pole mootori- ja käimariõli piisava külmakindlusega, sest kell 7 hommikul näitas maja ees Sakus -27 kraadi. Öösel oli nõks üle 30ne. Eks lükkan õhtuks auto garaaži ja laen aku täis. Vaatame siis, mis nägu teeb. :(
Kasutaja avatar
Koleloom
Huviline
Postitusi: 213
Liitunud: 23.01.2005 18:56 23
Peamine sõiduk: f07 GT 535dx 2014a.
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Koleloom »

Minu e34 524td siis käivitus homikul niih. Eile õhtul sai paika sätitud kummaõhupüstol kapoti alla ,ja pikendusjuhe veetud , et oleke hea kohe hommikul ärgates juhe seina pista . Puhur puhus sisselaske päris soojaks , peale seda oli auto käivitamine nagu suvel . Selline lõbu muidugi leiab aset eramaja hoovis!!
e38 730d 2000a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

ryan kirjutas:Pole autot, mis poleks pakasest puutumata jäetud.
Minu autol pole siiamaani ühtki probleemi olnud .Kõik on nii nagu peab. Tahtsin ka pesulasse minna ,kuid Statoili omad kinni ning mujal ulme järjekorrad. Täna öösel tulin Virumaalt -29-ga. Küttekulu oli suurem tavalisest-varem 8 nüüd 11. Jätsin ka tööauto seisma kuna enda omaga ikka mõnus soe.Üsna kiirelt läeb soojaks ning tagumiku alt ka mõnus tuline. Mul siiamaani "PUHAS SÕIDURÕÕM". ;)

Olen samuti parklates tähele pannud õliloike autode all ning üsna paljudel autodel linnas taga sõites viskab õlikärsaka.
Märt
Huviline
Postitusi: 489
Liitunud: 28.01.2003 14:53 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Märt »

Külm on,täna hommikul võttis käivitamine sekundi võrra rohkem aega :?

Pilt
Pilt
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Märt kirjutas:Külm on,täna hommikul võttis käivitamine sekundi võrra rohkem aega :?

Pilt
Pilt
Väga ilusad pildid, Märt! Väga sügava mulje jätavad.
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Naudin ka hommikuti sellist vaadet , väga ilus. Tundub nagu vesi keeks .
Vasta