Krõbe pakane tulekul!
Täna sai siis terve päev töökaaslase sierraga Tallinnast Tartusse tuldud.
Maanteesõitu siis umbes 7 tundi vast.
Paar korda jõudsime nii napilt tanklasse, et tuled ka enam ei põlenud, kuna genekas ei laadinud akut.
Oleks maantee äärde pidanud jääma, oleks vist tõesti ära külmunud.
Tõeliselt karm oli kogu seda lükkamist, sleperdust, tuledeta sõitmist, külmetamist ja muud jama läbi elada.
Maanteesõitu siis umbes 7 tundi vast.
Paar korda jõudsime nii napilt tanklasse, et tuled ka enam ei põlenud, kuna genekas ei laadinud akut.
Oleks maantee äärde pidanud jääma, oleks vist tõesti ära külmunud.
Tõeliselt karm oli kogu seda lükkamist, sleperdust, tuledeta sõitmist, külmetamist ja muud jama läbi elada.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
tekkis siin väike huvi klaasi kõrvale maailma ilma vaadata ja avastasime et lõunapoolusel umbes sama ilm mis eestis, aga samas seal on suvi ka nii et.. hea et seal ei pea talvel autot käiitama
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kusagil kolm tundi tagasi sai siis autot peale 24h esimest korda käivitatud, kuna pidi paariks tunniks linna ikkagi pidutsema minema. Starter käis suht aeglaselt, aga peale kolmandat ringi läks pauguga käima
2 hüdrotõukurit, mis suht otsas omadega on, tegid minutijagu aega päris koledat häält ja vist roolivõimu pump ka ägises mõned minutid, aga muidu oli täiesti tegus. Pöördeid hoidis ka 1500 peal esimesed 30-40 sekundit.
Salongi sai sooja sisse täpselt selleks hetkeks kui olin sõidu lõpetanud. Koju tulles siis. Linna sõites jõudis salong soojeneda täpselt nii palju, et autot parkides ei tulnud suust auru enam.
Homme panen endale igatahes 2 jopet selga kui sõitma lähen.
2 hüdrotõukurit, mis suht otsas omadega on, tegid minutijagu aega päris koledat häält ja vist roolivõimu pump ka ägises mõned minutid, aga muidu oli täiesti tegus. Pöördeid hoidis ka 1500 peal esimesed 30-40 sekundit.
Salongi sai sooja sisse täpselt selleks hetkeks kui olin sõidu lõpetanud. Koju tulles siis. Linna sõites jõudis salong soojeneda täpselt nii palju, et autot parkides ei tulnud suust auru enam.
Homme panen endale igatahes 2 jopet selga kui sõitma lähen.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
seisis garaazis kus temp ainult -16 ja ei läinud mu ruun käima turtsus ja viskas tossu tagant aga käima ei läinud :S eks vaatab mis saab, kas tõmmatakse mind jälle käima või mitte, tõenäoliselt sikutatakse käima, kuid noh puhur karteri all,et õli veitsa vedelemaks läheks ja noh teinepuhur soojendab siis kytuse filtrit eks loodame,et läheb käima . igatahes uusi eelsyytekyynlaid oleks tarvis.
Hommikuse -30ga on aku kelluks läinud. "LOW BEAM + " Käima läks aga tööle sai sõidetud parktuledega ja vaikuses. Ikka sama error ees.
Kas keegi on juba nende ilmadega uue aku soetanud?
Kust odavamalt saaks? 65 Ah peaks olema.
Parimat
Kas keegi on juba nende ilmadega uue aku soetanud?
Kust odavamalt saaks? 65 Ah peaks olema.
Parimat
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Mõtlesin siin ja mõõtsin pinget. Aku pinge seisul on 12V Käima läheb hästi. Väga hull see ei tohiks veel olla.siim_s kirjutas:Hommikuse -30ga on aku kelluks läinud. "LOW BEAM + " Käima läks aga tööle sai sõidetud parktuledega ja vaikuses. Ikka sama error ees.
Kas keegi on juba nende ilmadega uue aku soetanud?
Kust odavamalt saaks? 65 Ah peaks olema.
Parimat
et, "LOW BEAM" kas see ikka on aku pinge, mida selle all mõeldakse?
Sõnaraamat ütleb et BEAM on - kiir/sära/leek
Kas süütepooli peaks kahtlustama?
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
LOW BEAM peaks tähendama, et lähitule pirnid läbi. Igatahes tulede probleemile viitab.siim_s kirjutas:Hommikuse -30ga on aku kelluks läinud. "LOW BEAM + " Käima läks aga tööle sai sõidetud parktuledega ja vaikuses. Ikka sama error ees.
Kas keegi on juba nende ilmadega uue aku soetanud?
Kust odavamalt saaks? 65 Ah peaks olema.
Parimat
Täna hommikune käivitus:
Hommikul ärgates helistasin sõbrale, et ärgu tööle enne mingu, kui on minu propelleri ka käima aidanud. Olin kindel, et täna enam ei lähe, kuna väljas oli - 27. eile mõned kraadid soojema ilmaga käivitus nibin-nabin. Läksin siis igaks juhuks välja proovima ja mõtlesin endamisi, et küll oleks tore, kui vähemalt paar ringi jõuaks starter mootorit ringi vedada. Andsin siis võtit.... vedas vaevaliselt ühe ringi, siis teise ja tüki kolmandastiki ning mootor pöördes . Olin siiralt üllatunud ja rahul oma autoga. Võtsin kõne sõbrale ja ütlesin, et kunagi teine kord .
Ise hakkasin siin juurdlema selle aku küsimuse üle.
Kui ma masina aasta tagasi ostsin siis öeldi, et aku on suht vana. Peal on siis BMW märkidega, ilmselt siis originaal aku. Aku peal olevate indikaatorite järgi pool eluaega ära elanud. Nüüd, aasta hiljem läheb masin esimesest võtme keeramisest ilusti käima. Hea oli, et ei hakanud akut vahetama.
Kui ma masina aasta tagasi ostsin siis öeldi, et aku on suht vana. Peal on siis BMW märkidega, ilmselt siis originaal aku. Aku peal olevate indikaatorite järgi pool eluaega ära elanud. Nüüd, aasta hiljem läheb masin esimesest võtme keeramisest ilusti käima. Hea oli, et ei hakanud akut vahetama.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Täna hommikul minu auto käivitamise külmarekord: -25,5, eile said uued küünlad peale, aga käima läheb sama moodi nagu vanadega - käivitamise hetkel tuleb gaasi anda, siis on põhimõtteliselt paugupill kui üldse nii võib öelda, st käima läheb ca 2-3 pöördega. Aku on korralik 100 Ah Varta, veab nagu vana loom starterit ringi. Pöörded on ca 1000 rpm, alguses natuke "ujub".
Roolivõim häält ei tee, kuigi rool oli täna esimest korda alguses veidi raskem kui muidu. Salongi ventikas teeb seatapu häält, aga ta siiski töötab veel. Vahel küll ainult 4 astme peal.
Aknad on ammu oma soontesse kinni külmunud ja ega neid avada pole tõesti ka mingit vajadust. Välimised ukselingid lähevad avades aegluubis oma algasendisse tagasi. Pagassi luugi amordid on kutud. Juhiuks käib raskemalt hingedest.
Raadio töötab külmaga väga hästi, samuti on autotelefoni displeivalgustus ellu ärganud, kuigi tekst ekraanil vaheldub ca 30 sek jooksul
Ainuke asi, mis murelikuks teeb, on see et Mustamäelt kesklinna sõiduga täna enam salongi soojaks ei saanud. Enne sõidu alustamist töötas 5 minutit kohapeal ka. Linna jõudes puhus ikka jääkülma õhku, samas mootori töötemperatuuri näidik püsis üle sinise, esimese 1/3 juures
Roolivõim häält ei tee, kuigi rool oli täna esimest korda alguses veidi raskem kui muidu. Salongi ventikas teeb seatapu häält, aga ta siiski töötab veel. Vahel küll ainult 4 astme peal.
Aknad on ammu oma soontesse kinni külmunud ja ega neid avada pole tõesti ka mingit vajadust. Välimised ukselingid lähevad avades aegluubis oma algasendisse tagasi. Pagassi luugi amordid on kutud. Juhiuks käib raskemalt hingedest.
Raadio töötab külmaga väga hästi, samuti on autotelefoni displeivalgustus ellu ärganud, kuigi tekst ekraanil vaheldub ca 30 sek jooksul
Ainuke asi, mis murelikuks teeb, on see et Mustamäelt kesklinna sõiduga täna enam salongi soojaks ei saanud. Enne sõidu alustamist töötas 5 minutit kohapeal ka. Linna jõudes puhus ikka jääkülma õhku, samas mootori töötemperatuuri näidik püsis üle sinise, esimese 1/3 juures
-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
Re: Pärnu -26 C
Tartus täna hommikul -29tmw kirjutas:Pärnus täna hommikul -26C
Auto käivitus (mitte küll, nagu suvel -poolest pöördest) seekord siis 1 pöördega ja ei näidanud ühtegi vastupidist näitu, et ei peaks ka külmema ilmaga käivituma. Selline väike märkus: rool oli alguses kuidagi raskem-aga see vist rohkem roolivõimu õli paksemaks muutumise pärast. Ainuke märkus veel eilsest päevast - auto kütusekülu hakkab juba üle 10 L tõusma, kui väikseid sõite pidevalt teha. Suvel oli ikka kuni 10L. Aga sellise pakasega ei saa seda vist eriti pahaks panna.
Väike OT: mis "-" kraadini need õlid ka mõeldud on. Näiteks Castroli poolsünt/roolivõim. Seal vist oli mingi nr., mis seda viskoossuse määra temperatuuriti reglementeeris.
Tervitades
Tomso
Kõik kordub . Ainult coupel on see viga et aknad PEAVAD liikuma, muidu ei saa ust kinni ega lahti. Seega pean ust vahest kõvemini sulgema. Käisin teisipäeval pesulas ja vist väheke niiskust jäi juhiukse sisse, niiet pean vahest kõvemini tõmbama. Muidu kõik OK. Isegi aasta tagasi Saksast tulnud akuga peab vastu.
Kenat Talve ilma soovides
Tomso
katsetasin ka mina oma kallikest täna käivitada, väljas -27. starter tegi paar pööret, käis korra raksakas ja käima ta läkski. alguses viskas pöördeid 1500 peale aga suht kähku kukkusid nad 1000 peale. mootor tegi diisli häält, kuid juba minuti pärast oli taas vaikus. nii kaua kui käisin teist autod käima panemas (umbes 5. min), vaatasin et bemmil hakkasid klaasid puhtaks sulama ja salongi puhus sooja õhku.
Peugeot 2.0 HDi 2003 täna juba käima ei läinud, tahtis korraliku isase täkku saada
Peugeot 2.0 HDi 2003 täna juba käima ei läinud, tahtis korraliku isase täkku saada
BMW is lifestyle
X5 3.0d e53 ´05
X5 3.0d e53 ´05
-23 näitas täna käivitades auto kompuuter. Kuna eile tegin lisa 10km ringi õhtul siis käima läks kenasti.
Sõbral Tartus oli temp ca -30 olnud ning pidi õli juurde valama, rääkis et mingi 20-30 sekundit ootas ennem kui õli hakkas pudelist välja tulema ja siis ka venis nagu tatt. Ma tükk aega lihtsalt naersin.
Sõbral Tartus oli temp ca -30 olnud ning pidi õli juurde valama, rääkis et mingi 20-30 sekundit ootas ennem kui õli hakkas pudelist välja tulema ja siis ka venis nagu tatt. Ma tükk aega lihtsalt naersin.
Tel: 53411017
ma olen viimased 2 päeva märganud, et maja ees asfaldil kus ennem autod seisid on nüüd korralikud õli loigud järgi! ei tea millest see tuleb?
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
annana ka siis aru ms minu masin teeb:
eile 25- no probleemo(va sae hääl kapoti all alguses), foori taga küll jamas nati aga muidu ok. pärast ka see mure kadus.
täna 28 miinust muidugi- läks käima kenasti(va sae hääl kapoti all alguses), soojenedes tuurid natuke kõikusid, linna jõudes(peale ca 18km) salong juba kinnastetta sõiduks hea. Foori taga jälle natuke jalga gaasipedalil hoidma. Siis paar minutit pidi seisma....läks uuesti kenasti tööle. Foori taga enam probleeme tuuridega polnud. Hetkelisse koju jõudes auto mõnus soe ja töötas kenasti. Bensu kulust me ei räägi
eile 25- no probleemo(va sae hääl kapoti all alguses), foori taga küll jamas nati aga muidu ok. pärast ka see mure kadus.
täna 28 miinust muidugi- läks käima kenasti(va sae hääl kapoti all alguses), soojenedes tuurid natuke kõikusid, linna jõudes(peale ca 18km) salong juba kinnastetta sõiduks hea. Foori taga jälle natuke jalga gaasipedalil hoidma. Siis paar minutit pidi seisma....läks uuesti kenasti tööle. Foori taga enam probleeme tuuridega polnud. Hetkelisse koju jõudes auto mõnus soe ja töötas kenasti. Bensu kulust me ei räägi
Raha lõhn tervisele ohutu
Probleem võib olla selles, et salongiradikasse on kerge sült tekkinud, kui ikka jääkülma õhku puhus. Soovitan viia auto kuhugi maalausesse parklasse ja ajada mootor ilusti soojaks. Samuti oleks mõttekas vaheta välja jahutusvedelik või lisada kangemat vedelikku.Tarvo kirjutas: Ainuke asi, mis murelikuks teeb, on see et Mustamäelt kesklinna sõiduga täna enam salongi soojaks ei saanud. Enne sõidu alustamist töötas 5 minutit kohapeal ka. Linna jõudes puhus ikka jääkülma õhku, samas mootori töötemperatuuri näidik püsis üle sinise, esimese 1/3 juures
Minu hoolealusel eile -23 viskas aku lahkumis avalduse lauale ja keeldus koostööst, hea et sain kasutada sugulase auto akut ja eluvaimu sai autole sisse ning tuli minna poodi uue aku järele, selgus, et vana aku oli 66ah ja ainult 300a käivitusvooluga, pole ime et ei suutnud starterit vedada, see eest uus sai võetud 75Ah ja 680A käivitusvooluga ja täna -27 polnud mingit probleemi, starter vedas mootorit nagu sooja ilmaga. Anomaaliatest oli ka minu autol undavat roolivõimu ja õhu vilinat kuulda.
tel: 58226717
Hommikul -28 ja auto andis esimese signaali, et veel külmema ilmaga võib juba probleeme tekkida - starter vedas esimesed paar ringi ikka väga vaevaliselt ja hetkeks jäi nagu isegi kinni...ja vedas siis õnneks mootori käima. Peaks vist igaks juhuks õhtul veidi akut ka laadima, praegu ikka valdavalt lühikesed otsad linna vahel ja tarbijaid ju kogu aeg mustmiljon järel
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Muuseas, tundub et Honda on ennast pisut parandanud - hommikul läks naise uus CR-V täitsa kenasti käima, hoolimata nn "mootorratta" akust. Eelnevatel talvedel mäletan, et üle -25 pea ükski Civic näiteks käima ei läinud...Ergo730 kirjutas:Paraku ei käivitu minu 7-ne,ega ka naise clio,mis täitsa tutikas masin
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Minu baierlane vedas mind täna enne kooli alt. Kuidas ma ei proovinud, käima ei läinud. Täkku andmisega ka mitte. Starter vedas ringi, kuid siduripedaal ei tahtnud allagi minna. Arvatavasti pole mootori- ja käimariõli piisava külmakindlusega, sest kell 7 hommikul näitas maja ees Sakus -27 kraadi. Öösel oli nõks üle 30ne. Eks lükkan õhtuks auto garaai ja laen aku täis. Vaatame siis, mis nägu teeb.
- Koleloom
- Huviline
- Postitusi: 213
- Liitunud: 23.01.2005 18:56 23
- Peamine sõiduk: f07 GT 535dx 2014a.
- Asukoht: Tartu
Minu e34 524td siis käivitus homikul niih. Eile õhtul sai paika sätitud kummaõhupüstol kapoti alla ,ja pikendusjuhe veetud , et oleke hea kohe hommikul ärgates juhe seina pista . Puhur puhus sisselaske päris soojaks , peale seda oli auto käivitamine nagu suvel . Selline lõbu muidugi leiab aset eramaja hoovis!!
e38 730d 2000a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
Minu autol pole siiamaani ühtki probleemi olnud .Kõik on nii nagu peab. Tahtsin ka pesulasse minna ,kuid Statoili omad kinni ning mujal ulme järjekorrad. Täna öösel tulin Virumaalt -29-ga. Küttekulu oli suurem tavalisest-varem 8 nüüd 11. Jätsin ka tööauto seisma kuna enda omaga ikka mõnus soe.Üsna kiirelt läeb soojaks ning tagumiku alt ka mõnus tuline. Mul siiamaani "PUHAS SÕIDURÕÕM".ryan kirjutas:Pole autot, mis poleks pakasest puutumata jäetud.
Olen samuti parklates tähele pannud õliloike autode all ning üsna paljudel autodel linnas taga sõites viskab õlikärsaka.