Maantee 186
Vaadates neid nimesid seal, võib julgelt 3/4 maha arvutada, lasteaed ikka täiesti, ma panin ka heas lootuses nime kirja, kuid hetkel tunnen juba kahetsust. Täna raadio uudistes ka loeti numbrid ette, taas uudis mis ei tugine õigetel arvudel ja info on rohkem kui hämar.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Mis selle sillaga oleks?Aaro kirjutas: Mina toetaks parema meelega saaremaa silla ehitust! (samuti parem üks kui mitte midagi)
See ühendus saaremaaga ju niigi hea, sõidab see paat 30 minti. Enne võiks teha hiiumaa vahele silla, seal see poolteist tundi loksuda on ikka oluliselt hirmsam.
Aga kuna tartu mnt kasutab tõesti palju inimesi siis vähemalt üks peamagistraal võiks ju eestis ka korralik olla.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Minu filosoofia: Lõpeta enne vanad tööd ära (siinkohal maantee parandus) ja siis alusta alles uute aktsioonidega. Mis tahes need ka ei oleks. Näiteks
Saaremaa sild-ühendus mis on siiski ülimalt mõttetu minu kui linnamehe jaoks.
Selleks võib lausa eraldi teema teha.
Toetan igati Tallinn-Tartu maantee uuendamist.
Parimat.
Saaremaa sild-ühendus mis on siiski ülimalt mõttetu minu kui linnamehe jaoks.
Selleks võib lausa eraldi teema teha.
Toetan igati Tallinn-Tartu maantee uuendamist.
Parimat.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Vat sellega olen ka mina kahe käega n6us, see vanade teede hooldamine ja korrashoid ning vajalikul määral parandamine on ikka allapoole igasugu arvestust, pean silmas just viisi, kuidas seda tehakse...siim_s kirjutas:Minu filosoofia: Lõpeta enne vanad tööd ära (siinkohal maantee parandus) ja siis alusta alles uute aktsioonidega.
Natuke on asi küll VIST paranenud, kuid saate aru küll, mida m6tlen...
Ei pane sinna allkirja, olgu minupärast või maailma suurim maantee.
Mõeldes palju see maksab võib vaid aimata kui palju mujal tegemata jääb. Ei saa muu arvelt midagi eelisarendada. Varsti tahavad nii saarlased kui ka hiiumaalased omale silda. Või Euroopa seisukohast on E67 hoopis tähtsam ja tln-trt on sellega võrreldes külatee, äkki teeme selle täitsa korda
Kui juhtida ja sõidukiirust valida ei oska, siis on teised transpordivahendid olemas. Kõik algab ikkagi juhist.
Mõeldes palju see maksab võib vaid aimata kui palju mujal tegemata jääb. Ei saa muu arvelt midagi eelisarendada. Varsti tahavad nii saarlased kui ka hiiumaalased omale silda. Või Euroopa seisukohast on E67 hoopis tähtsam ja tln-trt on sellega võrreldes külatee, äkki teeme selle täitsa korda
Kui juhtida ja sõidukiirust valida ei oska, siis on teised transpordivahendid olemas. Kõik algab ikkagi juhist.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
ÜhinenAaro kirjutas:Ei anna oma häält, kuna selle arvelt kannatavad teised maanteed siin eestis. Teeme ühe uhke maantee Tallinnast Tartu aga selle ehituse raha arvelt ei jätku teistele teedele min. hooldusekski enam raha. Mõtelgem reaalselt!
Asi pole isegi selles, et olen ise roolis olnud sellel maanteel ainult paar korda
Minu meelest on Tallinn-Tartu veel suht-koht sõidetav võrreldes teiste maanteedega
Pigem võtaks vastutusele need asutused-tegelased, kes teed sõidetavas(ohutus) konditsioonis ei hoia
Usun, see hoiaks need inimohvrid paremini ära
Mis kasu on 4-realisest teest, kui ta on kiilasjääga kaetud?
Tuleb ju veel rohkem ohvreid, sest paugud tulevad suurema koguse autodega?
Raha oleks pigem mujale vaja...
Aga kusagilt peab ju alustama.raimo_r kirjutas:Ei pane sinna allkirja, olgu minupärast või maailma suurim maantee.
Mõeldes palju see maksab võib vaid aimata kui palju mujal tegemata jääb. Ei saa muu arvelt midagi eelisarendada.
Minu arvates olgu parem alustuseks üks ja korralik, mida ei peaks lappima pärast esimest talve.
Tee tuleks ehitada korralikule aluspinnale, siis võiks ta ju näiteks 10 aastat vastu pidada ja selle kümne aasta jooksul alles jäänud teeremondi rahade eest saaks juba järgmise maantee ette võtta.
Praeguse teetööde kvaliteedi juures läheb pikemas perspektiivis rohkem raha tee lappimisele kui ehitusele.
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
ehk mu sõber Aare530 annab siin mõne vihje, millised on tunduvalt rikkama Norra riigi teed! Ainuksed nelja realised olid linna sissesõitudel, kesk norrast põhja poole ei olnud isegi nii häid teid kui eestis. Ei tasu ennast siin võrrelda saksamaaga, milleks on vaja täies pikkuses neljarealist? ohtlikumad kohad teha kolme realised ja norm. Inimesed elatakse ka muudes linnades kui Tallinn ja Tartu.
"Minuga oli sarnane asi, et sain lingi ja klikkasin seda juba et oma poolt-hääl anda, kuid siis turgatas ka pähe, et kas see on ikka normaalne ja reaalne, et kõike mis pähe turgatab tuleb hakata kohe hurraaga tegema. See oleks muidugi tore, kui me ehitaksime saaremaa silla, põhimaanteed neljareliseks, mitmetasandilised ristmikud, jne. Kuid!?
Siin tekib küsimus, et kust see raha (ja hilisem lisaväärtus) tuleb, egas seda EU 58 miljardidt ka kõigeks ei jätku ja üle jõu elamine (üdini optimism) on ka sellise hoo sisse saanud, et see on haige lausa.
Sõidan pea-aegu iga päev sellel "186" maanteel ja muidugi oleks ohutum ja parem kui see oleks neljarealine, kuid jäägem realistideks ja mõelgem sellele hinnale mia uus tee makasb ja ehk saaks seda raha otstarbekamalt kasutada. Mina näiteks toetaksin ettevõtlust ja innovatiivsust, et eesti majandusel rohkem sisu oleks. Küll siis tulevikus see infra ka järele tuleks ja loomulikku teed pidi, mitte läbi populismi ja suurushullustuse. Tglt. nüüd läks see juba targutamisesk...
Võiks panna samasuguse küsitluse üles, näiteks, et kas toetate 25 000 uue töökoha loomist eestisse? Selle, et nende töökohtade kunstlik loomine/hoidmine maksab rohkem kui inimesed ise palka saavad, jätaks loomulikult mainimata... Huvitav kas keegi neist samadest praegu allkirja andnutest sellele ei kirjutaks alla Very Happy
krt inimestega on ikka lihtne manipuleerida"
Siin tekib küsimus, et kust see raha (ja hilisem lisaväärtus) tuleb, egas seda EU 58 miljardidt ka kõigeks ei jätku ja üle jõu elamine (üdini optimism) on ka sellise hoo sisse saanud, et see on haige lausa.
Sõidan pea-aegu iga päev sellel "186" maanteel ja muidugi oleks ohutum ja parem kui see oleks neljarealine, kuid jäägem realistideks ja mõelgem sellele hinnale mia uus tee makasb ja ehk saaks seda raha otstarbekamalt kasutada. Mina näiteks toetaksin ettevõtlust ja innovatiivsust, et eesti majandusel rohkem sisu oleks. Küll siis tulevikus see infra ka järele tuleks ja loomulikku teed pidi, mitte läbi populismi ja suurushullustuse. Tglt. nüüd läks see juba targutamisesk...
Võiks panna samasuguse küsitluse üles, näiteks, et kas toetate 25 000 uue töökoha loomist eestisse? Selle, et nende töökohtade kunstlik loomine/hoidmine maksab rohkem kui inimesed ise palka saavad, jätaks loomulikult mainimata... Huvitav kas keegi neist samadest praegu allkirja andnutest sellele ei kirjutaks alla Very Happy
krt inimestega on ikka lihtne manipuleerida"
Mina arvan ikkagi seda, et 4 realine tee oleks vajalik , sest kiilasjää on ikka hullem 2 realise puhul kui 4 realise , see vorm kuidas nn allkirju kogutakse on tobe.truumu kirjutas: Mis kasu on 4-realisest teest, kui ta on kiilasjääga kaetud?
Tuleb ju veel rohkem ohvreid, sest paugud tulevad suurema koguse autodega?
Raha oleks pigem mujale vaja...
4 realine hetkel on väga meeldivalt sõidetav, kui Narva poole sõita on see lõik ju tunduvalt pikem kui Tartu lõik, Pärnusse minev tee on ka juba suht heas korras, mida siis veel vaja ma aru ei saa.
Saaremaa kaotab oma võlu kui sinna läheks autotee.
Samas võiks näiteks Narva ja Tartu teed korraga ehitada, kui need valmis siis edasi vaadata kus ja mis hädisemas korras on.
Arvestama peab ka seda, et mida kaugemale pealinnast seda kauem teed kestavad, kuna koormus võrreldes Tallinnaga on tunduvalt väiksem. Pärnust Valgani ju näiteks teed üsna korras, üks kord ehitad ja mitu head aastakümmet saad sõita.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Ei hoia neid õnnetusi ära ei kaks, neli ega kuus rada. Vaadake kui palju on neid õnnetusi, mis tulenevad konkreetselt juhi oskmatusest/kogenematusest.
Ikka ja jälle jääb keegi magama, kaldub vastassuunda, sõidab üle mõistuse kiiresti - mis see 2 rada siin annab ? Saab kõvema paugu vastu teist autot või puud panna ?
Ohtlikud lõigud, saan aru, sinna võib küll teha 4 rada. Samamoodi võiks igale põhimaanteele teha teatud vahemaade tagant 4-realised lõigud, kus siis rekka või mõne muu aeglasema auto taha kogunenud rivi saaks sellest mööda sõita.
Ikka ja jälle jääb keegi magama, kaldub vastassuunda, sõidab üle mõistuse kiiresti - mis see 2 rada siin annab ? Saab kõvema paugu vastu teist autot või puud panna ?
Ohtlikud lõigud, saan aru, sinna võib küll teha 4 rada. Samamoodi võiks igale põhimaanteele teha teatud vahemaade tagant 4-realised lõigud, kus siis rekka või mõne muu aeglasema auto taha kogunenud rivi saaks sellest mööda sõita.
Viimati muutis raimo_r, 04.03.2006 20:50 19, muudetud 1 kord kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Minu meelest on see elementaarne, et riiki katab korralik infrastruktuur.
Seega pole nagu eriti midagi arutada, tegutseda on vaja!
Aga kui tõesti nähakse ette, et ka 30a pärast ei suuda me midagi korraliku valmis ehitada, siis tehku sellised möödasõidu read iga nii iga 5km tagant.
Kes on Helsinki-Turu teed sõitnud, see teab millest ma räägin. Ka mujal euroopas üsna levinud tava.
Seega pole nagu eriti midagi arutada, tegutseda on vaja!
Aga kui tõesti nähakse ette, et ka 30a pärast ei suuda me midagi korraliku valmis ehitada, siis tehku sellised möödasõidu read iga nii iga 5km tagant.
Kes on Helsinki-Turu teed sõitnud, see teab millest ma räägin. Ka mujal euroopas üsna levinud tava.
GS