United Motors toob maale automargi Brilliance
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Jutt tuli sellest et tuua võrdlus kui kaugel on hiinlased veel euroopa autode turvalisusest. Nagu näha on ikkagi 80'ndate aastate keskel projekteeritud saksa autod oluliselt turvalisemad ka ilma airbagideta kui need BS autod.
Mina sõidan hea meelega oma E34 edasi. Ma ei saa aru miks ma peaks mingi mõnisada tuhat krooni kulutama et osta endale surmalõks. Kui siis selle raha eest tõesti e39/e46/e38.
terv
erich
Edit: tänud jjannole et viitsis selle e34 crash test teema üles otsida, see pilt nüüd arvutis olemas tulevastele põlvedele.
Mina ei leidnud küll, aga kas seal oli ka kuskil kokkupõrke kiirus ära mainitud?
Mina sõidan hea meelega oma E34 edasi. Ma ei saa aru miks ma peaks mingi mõnisada tuhat krooni kulutama et osta endale surmalõks. Kui siis selle raha eest tõesti e39/e46/e38.
terv
erich
Edit: tänud jjannole et viitsis selle e34 crash test teema üles otsida, see pilt nüüd arvutis olemas tulevastele põlvedele.
Mina ei leidnud küll, aga kas seal oli ka kuskil kokkupõrke kiirus ära mainitud?
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Esimese Hiina autona tõsiselt Eesti turule pürgiv Brilliance tõotab siin müügile saabuda hoolimata sellest, et toda marki suur sedaan BS6 osutus sakslaste värskes kokkupõrketestis sõitjatele lausa eluohtlikuks.
Isegi paljud kümne aasta tagused Euroopa autod annavad rängas avariis rohkem pääsemislootust.
Hiina suur sedaan Brilliance BS6 näeb tänu itaalia disainile välja muljetavaldav ning selle nimigi tähendab tõlkes midagi erakordselt head. 5kohaline sõiduk on mõõtmeilt peaaegu uue Ford Mondeo masti ning varustus odavaimalgi juhul üpris hea (kliimaseade, elektriaknad, kesklukk, ABS-pidurid, valuveljed, elektrooniline diferentsiaalilukk, parkimisradar, 8 kõlariga CDraadio jne.). Mootorid (2 ja 2,4 l) on laenatud Mitsubishilt, kuid ei pimesta võimsusega (122 ja 140 hj), mistõttu ka dünaamika ning kütusekulu on pisut ajast-arust.
Samas on autol kõigest kaks turvapatja ning neid ei saa juurde ka lisatasu eest. Euroopas ja Jaapanis valmivail seda mõõtu sõidukeil on võrdluseks juba 6–10 patja ning veel ka stabiilsuskontrolliseade algvarustuses.
Kuid ainult turvapatjade vähesus pole süüdi selles, et BS6 kukkus Saksa autoajakirja Auto Bild ning sama riigi suure autoklubi ADAC korraldatud kokkupõrketestis totaalselt läbi.
Testijate väitel täpselt Euro NCAPi nõudeid järgides tehtud laup- ja külgkokkupõrke tulemus on masendav.
Pea sodiks, jalad sodiks, auto sodiks
40% ülekatte ja 64 km/h kiirusega lauppõrkel lömastus näiteks Brilliance`i esiosa täielikult ning juhikohal istuv mannekeen paiskus peaga vastu armatuurlauda, sest roolisammas tungis sügavale kabiini ja nihkus tublisti paremale. Seetõttu kadus turvapadi juhi eest ning too jäi kaitseta. Auto põhi murdus nagu kipsplaat, sõitja jalad lömastusid armatuurlaua vahel ning juhiuks kiilus kinni, mistõttu päris elus oleks roolija päästmiseks olnud vaja pikka raudkangi, millega lömastunud uks lahti murda.
Sakslased nendivad kuivalt, et inimene oleks tolles avariis tõenäoliselt surma saanud ning hindasid BS6 ohutust vaid ühe tärniga Euro NCAPi viiest võimalikust.
Võrdluseks – isegi veel suuremat turvatunnet (1,5 tärni) pakuksid kõigest ühe turvapadjaga ning 10 aastat tagasi sündinud euroautod, näiteks toonane 3. seeria BMW, Citro?n Xantia ning Saab 900. Rääkimata sama aastakäigu Volvo S40st, mis tänu külgturvapatjadele teenis juba toona siiani kiiduväärseks peetavad neli tärni. Praegused keskklassiautod pärjatakse Euro NCAPi testis aga peaaegu eranditult viie maksimumtärniga.
Kas Brilliance`i kokkupõrketest on lihtsalt sakslaste vandenõu koduturu kaitsmiseks? (Alles paar aastat tagasi purustas ADAC väited samuti Hiinast pärit maastikuauto Jiangling Landwindi ohutuse kohta, tituleerides selle pärast sarnast testi samuti ehtsaks surmarelvaks.)
Vist siiski mitte, sest pärast turvatesti lubas Brilliance hakata tegema ADACga koostööd oma autode turvalisuse parandamiseks ehk tunnistas: Hiina auto ei paku siiani sama suurt ohutust kui Euroopa, Jaapani ja Korea sõidukid.
Brilliance loodab Baltikumis suurt tulevikku
Turvatestifiasko ei muuda Eestis BMW ja Miniga kaupleva United Motorsi (UM) verivärske tütarfirma Brilliance Motorsi kava tuua too mark õige pea müügile ka Baltimaades. UMi juhatuse liige Kaljo Karilaid kinnitab, et edasimüüjate otsimine käib ja Brilliance`i müük algab esmalt Riias, Tallinnas ja Vilniuses veel tänavu. Edaspidi tahetakse poevõrku tihendada, sest odavale autole loodetakse suurt tulevikku.
"BS6 oli lihtsalt esimene mudel, mida saab Euroopas müüma hakata. Uued mudelid valmivad Euroopa Liidu nõuete järgi ning ka seniste parendamine toimub kogu aeg," õigustab Karilaid testi kehva tulemust. Veel tänavu tuleb mudelivalikusse kaks uudist (BS6ga samal põhjal valmiv väiksem sedaan BS4 ning omaette põhjal väike sportkupee BC3). Neil on Brilliance`i väitel juba neli turvapatja. Lähitulevik toovat valikusse veel ka väikeauto BS2 ning poolmaastikuauto.
BS6 turvalisuse kohta ütleb Karilaid, et Euroopa Liidu tüübikinnituse hankimise käigus sai auto kaks turvatärni.
SL Õhtuleht 10/07/07
Isegi paljud kümne aasta tagused Euroopa autod annavad rängas avariis rohkem pääsemislootust.
Hiina suur sedaan Brilliance BS6 näeb tänu itaalia disainile välja muljetavaldav ning selle nimigi tähendab tõlkes midagi erakordselt head. 5kohaline sõiduk on mõõtmeilt peaaegu uue Ford Mondeo masti ning varustus odavaimalgi juhul üpris hea (kliimaseade, elektriaknad, kesklukk, ABS-pidurid, valuveljed, elektrooniline diferentsiaalilukk, parkimisradar, 8 kõlariga CDraadio jne.). Mootorid (2 ja 2,4 l) on laenatud Mitsubishilt, kuid ei pimesta võimsusega (122 ja 140 hj), mistõttu ka dünaamika ning kütusekulu on pisut ajast-arust.
Samas on autol kõigest kaks turvapatja ning neid ei saa juurde ka lisatasu eest. Euroopas ja Jaapanis valmivail seda mõõtu sõidukeil on võrdluseks juba 6–10 patja ning veel ka stabiilsuskontrolliseade algvarustuses.
Kuid ainult turvapatjade vähesus pole süüdi selles, et BS6 kukkus Saksa autoajakirja Auto Bild ning sama riigi suure autoklubi ADAC korraldatud kokkupõrketestis totaalselt läbi.
Testijate väitel täpselt Euro NCAPi nõudeid järgides tehtud laup- ja külgkokkupõrke tulemus on masendav.
Pea sodiks, jalad sodiks, auto sodiks
40% ülekatte ja 64 km/h kiirusega lauppõrkel lömastus näiteks Brilliance`i esiosa täielikult ning juhikohal istuv mannekeen paiskus peaga vastu armatuurlauda, sest roolisammas tungis sügavale kabiini ja nihkus tublisti paremale. Seetõttu kadus turvapadi juhi eest ning too jäi kaitseta. Auto põhi murdus nagu kipsplaat, sõitja jalad lömastusid armatuurlaua vahel ning juhiuks kiilus kinni, mistõttu päris elus oleks roolija päästmiseks olnud vaja pikka raudkangi, millega lömastunud uks lahti murda.
Sakslased nendivad kuivalt, et inimene oleks tolles avariis tõenäoliselt surma saanud ning hindasid BS6 ohutust vaid ühe tärniga Euro NCAPi viiest võimalikust.
Võrdluseks – isegi veel suuremat turvatunnet (1,5 tärni) pakuksid kõigest ühe turvapadjaga ning 10 aastat tagasi sündinud euroautod, näiteks toonane 3. seeria BMW, Citro?n Xantia ning Saab 900. Rääkimata sama aastakäigu Volvo S40st, mis tänu külgturvapatjadele teenis juba toona siiani kiiduväärseks peetavad neli tärni. Praegused keskklassiautod pärjatakse Euro NCAPi testis aga peaaegu eranditult viie maksimumtärniga.
Kas Brilliance`i kokkupõrketest on lihtsalt sakslaste vandenõu koduturu kaitsmiseks? (Alles paar aastat tagasi purustas ADAC väited samuti Hiinast pärit maastikuauto Jiangling Landwindi ohutuse kohta, tituleerides selle pärast sarnast testi samuti ehtsaks surmarelvaks.)
Vist siiski mitte, sest pärast turvatesti lubas Brilliance hakata tegema ADACga koostööd oma autode turvalisuse parandamiseks ehk tunnistas: Hiina auto ei paku siiani sama suurt ohutust kui Euroopa, Jaapani ja Korea sõidukid.
Brilliance loodab Baltikumis suurt tulevikku
Turvatestifiasko ei muuda Eestis BMW ja Miniga kaupleva United Motorsi (UM) verivärske tütarfirma Brilliance Motorsi kava tuua too mark õige pea müügile ka Baltimaades. UMi juhatuse liige Kaljo Karilaid kinnitab, et edasimüüjate otsimine käib ja Brilliance`i müük algab esmalt Riias, Tallinnas ja Vilniuses veel tänavu. Edaspidi tahetakse poevõrku tihendada, sest odavale autole loodetakse suurt tulevikku.
"BS6 oli lihtsalt esimene mudel, mida saab Euroopas müüma hakata. Uued mudelid valmivad Euroopa Liidu nõuete järgi ning ka seniste parendamine toimub kogu aeg," õigustab Karilaid testi kehva tulemust. Veel tänavu tuleb mudelivalikusse kaks uudist (BS6ga samal põhjal valmiv väiksem sedaan BS4 ning omaette põhjal väike sportkupee BC3). Neil on Brilliance`i väitel juba neli turvapatja. Lähitulevik toovat valikusse veel ka väikeauto BS2 ning poolmaastikuauto.
BS6 turvalisuse kohta ütleb Karilaid, et Euroopa Liidu tüübikinnituse hankimise käigus sai auto kaks turvatärni.
SL Õhtuleht 10/07/07
Tuleb välja, et Brilliance ei ole juhuslik valik. Nimelt toodab BMW AG juba aastast 2003 Shenyang'is koostöös Brilliance'ga hiina turu jaoks 5- ja 7-seeria mudeleid. Samuti tuleb pikendatud kerega E60 (523Li, 525Li, 530Li) sama tehase liinilt. Siiani on toodetud 50000 sõidukit.
http://english.people.com.cn/200405/21/ ... 44003.html
http://www.bmwgroup.com/bmwgroup_prod/e ... nyang.html
http://www.chinadaily.com.cn/english/do ... 318514.htm
http://english.people.com.cn/200405/21/ ... 44003.html
http://www.bmwgroup.com/bmwgroup_prod/e ... nyang.html
http://www.chinadaily.com.cn/english/do ... 318514.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Paistab, et on hea auto
Pildid on pärit AutoBild-i artiklist:
http://www.autobild.de/artikel/Themen-N ... 20767.html
Ja ADAC video:
http://www.adac-tv.de/index.php?clip=07 ... wmv&id=263
Pildid on pärit AutoBild-i artiklist:
http://www.autobild.de/artikel/Themen-N ... 20767.html
Ja ADAC video:
http://www.adac-tv.de/index.php?clip=07 ... wmv&id=263
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Moderniseeritud Hiina päritolu sedaan Brilliance BS6 sai uutel Euro NCAP metoodikal korraldatud crash-testidel järjekordselt nigela tulemuse. Hispaanias asuv konstruktorbüroo IDIADA läbiviidud katsetused lubasid sedaanil jõuda kolme tärnini viiest võimalikust. Siiski on see kõrgeim hinne, mida Hiina autotootjad eales kõnealuse protokolli järgi korraldatud avariitestidelt saanud on.
Mäletatavasti anti Brilliance BS6-le suvel Saksa autoklubi ADAC katsetustel vaid üks tärn, mispeale ettevõte korjas masinad kiirelt müügilt ära ja lubas selle ohutust tõsta. Nüüd teatavad hiinlased, et Hispaanias läbiviidud testid on nende jaoks prioriteetsemad, seda enam, et nende plaanidesse kuulub 158 000 masina müük Euroopas järgmise viie aasta jooksul.
Muide, Frankfurdi näitusel oli oma toodanguga väljas vaid Brilliance ning nende esindajate väitel panustatakse oma sõidukite ohutusse jätkuvalt. Eestis esindab ettevõtet BMW maaletooja United Motors. Kummaline on ehk kokkusattumus, et ka viimased testid BMW X5-ga pole sugugi usaldustäratavamad.
Kuhu se kütus kaob seal mootoris?priitv8 kirjutas:Brilliance BS6 tehnilised andmed:
Võimsus: 122-129HJ
Kiirendus 0-100km/h: 13,8s
Maksimaalkiirus: 190km/h
Kütusekulu ECE-tsüklis: 13,8l (Super = 95)
Õnneks on arenguruumi jäetud.
Minu ~ 12 korda ümber maakera vuranud m30b30 võtab umbes samapalju .
Bmw E46 330D