Mida arvate United Motors-i teenindusest
No aga mis esintus see on kui viid auto kontrolli ja sul ei kontrollida autod täielikult ära ja pealegi seda oleks ka võimalik ise endal teada saada kui vähe nati vaatada ja uurida aga huvitav on see et tava inimene ütleb sulle ära et amort on läbi ja esintus siis ei tea sellest midagi vähe imelik nati ja ise siis spetsalistid....
Ma ei julgegi enam oma autod sinna viia...
Ma ei julgegi enam oma autod sinna viia...
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Kui viite mingisse kontrolli, siis küsige palun enne üle, mida nad kontrollivad. Siin kõik kurdavad, et ei tehtud ühte või teist asja, samas ise ei teagi, kas see on teenuse sees.
Ja pole mõtet ka kurta nende 30 kiloste hinnapakkumiste pärast, mida nad teevad, kuna selle kohta siin ka piisavalt kirjutatud, et esindus teeb hinnapakkumise väsinud detailidele, mitte kolisevatele ja logisevatele detailidele, mis enam oma tööd korrektselt ei tee.
Ja vajadusel vahetavad ka sellised detailid garantiikorras välja.
Ja pole mõtet ka kurta nende 30 kiloste hinnapakkumiste pärast, mida nad teevad, kuna selle kohta siin ka piisavalt kirjutatud, et esindus teeb hinnapakkumise väsinud detailidele, mitte kolisevatele ja logisevatele detailidele, mis enam oma tööd korrektselt ei tee.
Ja vajadusel vahetavad ka sellised detailid garantiikorras välja.
Esindus peab tagama, et auto oleks 100% korras. Detaile vahetatakse siis, kui kontrolli käigus tuleb välja, et see või teine asi on kulunud üle normi. Samas on selle kulunud detailiga võimalik sõita vb. veel mitu aastat, aga vb. ütleb ta sul järgmses kurvis üles. Igatepidi jama ju- ikka esindus süüdi, et vale diagnoos. Kui tahate oma auto juppidest 100% võtta, siis tuleb selgeltnägija juurde minna. Esinduses töötavad siiski inimesed. Mõni hädaldab siin, et tehti hinnapakkumine 30k... Ju siis vajavad need detailid vahetust, või hakkavad kohe- kohe vajama. Samas keegi ei käse ju neid vahetada! Pakkumine tehakse küll, kuid alati võiks küsida, kui katki(kulunud) antud detail oli. Esindus PEAB kasutama esimesel juhul a- kat varuosi ja juhinduma tehase ettekirjutustest, vastasel juhul võiks ju võrdusmärgi tõmmata suvalisele töökojale ja esindusele. Samas olen ka nõus, et UM-is ei ole kõik mehhaanikud pädevad. Ja on ka paljudes teistes esindustes sama probleem, et lihtsalt ei ole võtta töötajaid. Mis nüüd siis teha? Kas panna pood kinni, või koolitada olemasolevaid töölisi? Mina arvan, et valitakse viimane variant.
Samas mõtleb aga noor töömees, et saab koolituse tehtud ja tõmbab esindusest tuult ning teeb oma firma- jälle 1 oskaja mees juures, kes ise tegutseb. Kuid mida peab nüüd esindus tegema? See on nagu surnud ring.
Siin foorumis on palju selliseid kasutajaid, kes jagavad BMW-st rohkem, kui paljud esinduse mehhaanikud, kuid millegipärast nad ei kipu eriti sinna tööle... Samas on siin foorumis ka kasutajaid, kes on UM-is tööl olnud, ning nüüd ära tulnud.
Nii, nüüd tuli väga pikk ja suhteliselt segane tekst, kuid need on minu mõtted...
Ise ei ole ka UM-i teenindusega rahul, kuid ega see kirumine ja lahmimine siin miskit paremaks ei tee.
Tuletage meelde vanasõna: "kus viga näed laita, seal tule ja aita"
miks ei võiks need targutajad (kes siin esindust maha teevad ja ise kõike paremini teavad) siis sinna tööle minna?
Ise töötan ka esinduses ja julgen väitta, et päris võhik ma autode osas ei ole. Kuid ikka juhtub nii, et klient toob oma auto esindusse ja siis kui avastatakse, et see või teine asi on läbi, ning garantii ka enam ei kehti, vot siis on kisa taevani, et kuidas läbi ja mismoodi ta nüüd järsku läks jne...
Samas mõtleb aga noor töömees, et saab koolituse tehtud ja tõmbab esindusest tuult ning teeb oma firma- jälle 1 oskaja mees juures, kes ise tegutseb. Kuid mida peab nüüd esindus tegema? See on nagu surnud ring.
Siin foorumis on palju selliseid kasutajaid, kes jagavad BMW-st rohkem, kui paljud esinduse mehhaanikud, kuid millegipärast nad ei kipu eriti sinna tööle... Samas on siin foorumis ka kasutajaid, kes on UM-is tööl olnud, ning nüüd ära tulnud.
Nii, nüüd tuli väga pikk ja suhteliselt segane tekst, kuid need on minu mõtted...
Ise ei ole ka UM-i teenindusega rahul, kuid ega see kirumine ja lahmimine siin miskit paremaks ei tee.
Tuletage meelde vanasõna: "kus viga näed laita, seal tule ja aita"
miks ei võiks need targutajad (kes siin esindust maha teevad ja ise kõike paremini teavad) siis sinna tööle minna?
Ise töötan ka esinduses ja julgen väitta, et päris võhik ma autode osas ei ole. Kuid ikka juhtub nii, et klient toob oma auto esindusse ja siis kui avastatakse, et see või teine asi on läbi, ning garantii ka enam ei kehti, vot siis on kisa taevani, et kuidas läbi ja mismoodi ta nüüd järsku läks jne...
Okei osas asjus ma olen i-bmw-i nõus aga kui võtab esindus tööle inimese kelle ta välja koolitab ja kui tahaks esindus inimest hoida siis ta ikkagi otsiks selle inimesega mingi kompromissi et ta sinna alles jääks või siis lepingusse kohe kirja panema kui kaua ta tööl peab olema kui ta on saanud esinduse poolt koolituse. Ja pealegi on minu arvamus see et kui ikkagi võtad inimese tööle ja tall ei ole seda välja õpet mida peaks olema siis peaks esindus ikkagi kohe selle inimese koolitusele saatma et oma esinduse head mainet hoida. Ja ma pakun et kes need targemad inimesed on et nad tahaksid küll sinna tööle minna aga neil ei ole näiteks pabereid selleks või siis ei vasta sellele tööle palk lihtsalt. Ühe sõnaga tahdsin seda öelda et kui tahedakse inimest hoida siis leiab ikka mingi lahenduse.
selle ma jätaksin enda teada...bmw321 kirjutas:Kui küsida tohib mis esinduses sa ise töötad i-bmw-i...?
läheb liiga teemast välja ja ega see ei muudaks ka miskit.
selle kohta on tegelikult ütlus, et kõik on ülemuse ja töötaja suhetes kinni.bmw321 kirjutas:Okei osas asjus ma olen i-bmw-i nõus aga kui võtab esindus tööle inimese kelle ta välja koolitab ja kui tahaks esindus inimest hoida siis ta ikkagi otsiks selle inimesega mingi kompromissi et ta sinna alles jääks või siis lepingusse kohe kirja panema kui kaua ta tööl peab olema kui ta on saanud esinduse poolt koolituse. Ja pealegi on minu arvamus see et kui ikkagi võtad inimese tööle ja tall ei ole seda välja õpet mida peaks olema siis peaks esindus ikkagi kohe selle inimese koolitusele saatma et oma esinduse head mainet hoida. Ja ma pakun et kes need targemad inimesed on et nad tahaksid küll sinna tööle minna aga neil ei ole näiteks pabereid selleks või siis ei vasta sellele tööle palk lihtsalt. Ühe sõnaga tahdsin seda öelda et kui tahedakse inimest hoida siis leiab ikka mingi lahenduse.
kui ikka ülemused tahavad töötajate pealt kõvasti pappi teenida, siis ei ole vaesel töömehel muud varianti, kui silm kinni pigistada või uus koht otsida. Millegipärast arvan mina, et töötaja valib viimase.
- teritaja
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 19.12.2003 11:00 21
- Peamine sõiduk: f11 xdrive
- Asukoht: võru-tartu
kui viin esindusse veermiku kontrolli siis eeldan ka, et amordid on osa veermikust. ei ole mõtet sellist poolikut teenust pakkuda või veelgi hullem, klienti mitte teavitada mõningast vea diagnoosimist takistavast tegurist. poest kartuli salatit ostes ma küll müüjaga ei aruta, mida sinna täpselt pandud on ja kas soola ikka on jne. aga kui kui kartul ikka salatist puudu on siis müügu seda asja teise nime all.hanno kirjutas:Kui viite mingisse kontrolli, siis küsige palun enne üle, mida nad kontrollivad. Siin kõik kurdavad, et ei tehtud ühte või teist asja, samas ise ei teagi, kas see on teenuse sees.
Ja vajadusel vahetavad ka sellised detailid garantiikorras välja.
samas endal oli suht positiivne üllatus. sai käidud airbagi vea kontrollis, kuna aknapesu vedelik oli otsakorral siis ostsin kõrvalt automaailmast suure kanku ja viskasin kuuti, diagnost tehtud, hinnapakkumine ka, klienditeenindaja viisakas, vaatas isegi auto ajalugu ja viimaseid saksas tehtud hooldusi, sõitsin koju ära. järgmine hommik hakkan siis aknapesu vedeliku täitma ja oh imet, ei mahugi midagi enam sisse, keegi on täis valanud. ise juba vaikselt kirusin, et oi kui tore, nagunii müüdi mulle nüüd kulla hinnaga vedelikku ja mina diagnostika arvet tasudes ei pannud seda tähelegi. vaatasin arve üle, seal oli ainult diagnostika kohta juttu. ju siis tehti jõulukingitus, sest sai mõned päevad enne pühi käidud
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Hanno, ma usun, et me kõik teame, milleks on äriettevõttes tööl müügimehed. Sama kehtib ka UMi kohta, nende huvi on ju ikkagi müüa, müüa, müüa.hanno kirjutas:Ja pole mõtet ka kurta nende 30 kiloste hinnapakkumiste pärast, mida nad teevad, kuna selle kohta siin ka piisavalt kirjutatud, et esindus teeb hinnapakkumise väsinud detailidele, mitte kolisevatele ja logisevatele detailidele, mis enam oma tööd korrektselt ei tee.
Sisuliselt ei ole ju vahet, kas ma käin iga kuu 1x ja vahetan järgemööda vahetamist vajavad detailid välja või teen seda kõike korraga. Ainult et nemad tahavad müüa kõike ja kohe. Ja siin tekibki oluline vahe. Minu puhul oleks UMis kõikide tööde ja materjalide maksumus tulnud pea 50K, tegelikkuses kulus 15K ja mu auto on ideaalses korras. UMi nägemuses oleks mu auto vajanud kõiki nende nimetatud uusi juppe ja kohe, tegelikkus osutus hoopis teistsuguseks.
Kliendi esimene õigus on olla loll. Ja seda õigust annab UM oma klientidele rõõmuga ehk enamus nende remondipakkumisi on tehtud teadmisega, et ega klient ju ise täpselt ei tea, milline olukord on ja küll ta esindust usub ja kirjeldatud tööd ka tellib. Usun, et kui nad hakkaksid pakkumisi tegema ikkagi stiilis "need asjad põhjustavad probleeme/kolinat ja vajavad kohe vahetust, aga need asjad on väsinud ja võimaluse korral võiks ka nende vahetamisele mõelda", siis oleks neil rohkem kliente ja vähem rahulolematuid BMW omanikke.
Ja nagu ütlesin, mina olen nende letitaguse teenindusega rahul, väga viisakas ja asine seltskond on.
Kas sa jagaksid sama suhtumist ka siis kui sul näiteks roolilatti ei vahetataks garantii korras kuna loks on aga ei kolise - päris läbi see ju veel pole ja saad ju sõita küllElli kirjutas:Usun, et kui nad hakkaksid pakkumisi tegema ikkagi stiilis "need asjad põhjustavad probleeme/kolinat ja vajavad kohe vahetust, aga need asjad on väsinud ja võimaluse korral võiks ka nende vahetamisele mõelda", siis oleks neil rohkem kliente ja vähem rahulolematuid BMW omanikke.
UM-i hinnang asjadele on siiski selline, et mis on korras, see on korras ja vahetamist ei vaja. Kui ei ole korras siis ei hakata hindama kui mitu kilomeetrit veel sõita saab vaid öeldaksegi, et vaja vahetada. Ise otsustad siis kas lased vahetada või ei lase. Alati on kokkuvõttes odavam vahetada kõik kulunud jupid korraga.
Indrek
sai käidud täna, šokolaadi ei saanud - pettunud olen
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Elli kirjutas:"need asjad põhjustavad probleeme/---/"
Ärgem laskugem äärmustesse, härrased - roolilati loks on tunda, kuulda ja see kvalifitseerub "probleemide põhjustajana". Räägime põhimõttest eks, mitte ärme näri tähti või mõtesta laused kolme erinevat moodi.Indrek_M kirjutas:Kas sa jagaksid sama suhtumist ka siis kui sul näiteks roolilatti ei vahetataks garantii korras kuna loks on aga ei kolise - päris läbi see ju veel pole ja saad ju sõita küll
Kes tõstab käe üles ja tunnistab, et on alati kõik need jupid ära vahetanud, mis UM on letti ladunud? Ja kes on kindel, et ilma nende kõigi vahetuseta oleks ta praegu jalamees?
PS. Ärgem unustagem, et siin on oodatud igaühe kogemused, mitte absoluutne tõde UMi tööspetsiifika kohta. Oleme sõbrad edasi
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Mina tõstan ja ütlen JAH!Elli kirjutas: Kes tõstab käe üles ja tunnistab, et on alati kõik need jupid ära vahetanud, mis UM on letti ladunud? Ja kes on kindel, et ilma nende kõigi vahetuseta oleks ta praegu jalamees?
PS. Ärgem unustagem, et siin on oodatud igaühe kogemused, mitte absoluutne tõde UMi tööspetsiifika kohta. Oleme sõbrad edasi
Mu eesmärk on auto korda saada. Ise tegin nimekirja asjadest,mis vahetamist vajasid aga UMis ma seda enne ei öelnud kui nemad olid auto üle vaadanud. Kuna nende diagnoos klappis minu omaga siis läks auto töösse. Need pulgad,mis "head" tundusid jäid vahetamata. Paraku esmapilgul head jupid muutusid paari kuuga meie teedel halbadeks. Seega teist korda uuesti UM-i,kuna kõikidele seal vahetatud juppidele on garantii. Hea oli,et sinna viisin. Ilmnesid paar vigast detaili,mis ilma mingi nurinata garantiikorras välja vahetati
Juba ainuüksi meie teede olukord ja UM 2aastane garantii detailidele kaaluvad minu jaoks üles kõik Vasjad ja Olegid jne. Ehkki ma ise töötan autoluksepana ei viitsi ma ise hullata veermikupulkadega kuna elu on näidanud,et seal tehakse kiiremini. GARANTII!
That`s it!
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Mina olen vahetanud. Mitte küll kõik UM-is aga vahetatud need jupid on.Elli kirjutas:Kes tõstab käe üles ja tunnistab, et on alati kõik need jupid ära vahetanud, mis UM on letti ladunud? Ja kes on kindel, et ilma nende kõigi vahetuseta oleks ta praegu jalamees?
Jalameheks jäämisest ... no kuule ... autot remonditakse ikka enne kui see teele jätab.
Indrek
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
UM siiani olnud head kogemused(pärnu esindus). kui mu e36 differ laiali jooksis olid nad ainsad kes ka veidi enne tööaja lõppu vastu võtsid, ja ka ei hädaldanud, et auto madal ja ei saa tõstukile jne. samas ka kannatasid kui otsisn lammarist diffrit. varuosade letis ka hea suhtumine olnud kui olen otsinud vidinaid seletuse ja piltide abil. eks see sõltub ka tujudest ja käitumisest. korra oli ainus probleem automaatkastiga kui õlivahetuse ajal jäeti õlipunn natuke lahti lahti ja hakkas välja tilkuma. mis siis ikka. ots ringi ja tagasi. pandi õli normi ja uued seibid poldile alla. isegi vabandati ja raha võeti vaid õli eest. olen aru saanud et kui pretensioone siis rahulikult selgitada mitte ustega lõhkuda ja sõimata. edu teile esinduste ja remontidega.
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
nüüd siis tean, miks UM mulle vabatahtlikult termostaadile 5% alet tegi - termostaat oli ilma tihendita. Hea mees, oleks võinud siis öelda ju, ma ei ole mingi autoremondilukksepp, et oskan sellist asja vaadata
Amatöör-abimees-sõber vahetas termostaadi ära, aga kuna tihendit ei olnud, siis jooksis jahutusvedelik rõõmsalt süsteemist välja. No ****, ma olen kohe kuri praegu
Õnneks asjatundja-remondimees parandas selle vea kiirelt ja korralikult, aga ikkagi.... &%#¤!!!
Amatöör-abimees-sõber vahetas termostaadi ära, aga kuna tihendit ei olnud, siis jooksis jahutusvedelik rõõmsalt süsteemist välja. No ****, ma olen kohe kuri praegu
Õnneks asjatundja-remondimees parandas selle vea kiirelt ja korralikult, aga ikkagi.... &%#¤!!!
Minu kogemus oli üldiselt hea. Aga hinnad on neil seal ikka vägagi laes. Nii remonditunnil kui ka juppidel. Kummaline on UM-i puhul see, et enamus asjadel on ettenähtud normatiiv aeg vahetuseks ja paljud asjad saavad poole kiiremini vahetatud raha aga võetakse nomatiivi järgi Kui aga mingil põhjusel läheb see aeg normatiivist üle siis lajatatakse tunnihind.
E 39 535 1997.a.
Mis tihend? Eriline lupard pidi olema kui ilma tihendita kokku pani (kui mõeldakse termostaadi ja ploki vahelist tihendit). Pinnad jäid ka kindlasti puhastamata jne.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Aga kes kannab tööraha väljaminekud selle tihendi lisamisega sinna?
Sest kui see kaasas on, siis selle termostaadi vahetus on koos tihendiga ja täiesmahus kliendi poolt kinnimakstud. Nende töö on poolik ja klient ei saa seda, mis tellis ja mille eest maksis.
Lihtsalt küsin. Ei väida mitte midagi- huvi lihtsalt.
See jääb siis enda probleemiks, see tihend vahetada (oma kuludega)?
Sest kui see kaasas on, siis selle termostaadi vahetus on koos tihendiga ja täiesmahus kliendi poolt kinnimakstud. Nende töö on poolik ja klient ei saa seda, mis tellis ja mille eest maksis.
Lihtsalt küsin. Ei väida mitte midagi- huvi lihtsalt.
See jääb siis enda probleemiks, see tihend vahetada (oma kuludega)?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Mis seal imelikku on? Kas sa tahad karistada lukkseppa selle eest,et ta profesionaalne on ja oma tööd hästi oskab?kollerimees kirjutas:Minu kogemus oli üldiselt hea. Aga hinnad on neil seal ikka vägagi laes. Nii remonditunnil kui ka juppidel. Kummaline on UM-i puhul see, et enamus asjadel on ettenähtud normatiiv aeg vahetuseks ja paljud asjad saavad poole kiiremini vahetatud raha aga võetakse nomatiivi järgi Kui aga mingil põhjusel läheb see aeg normatiivist üle siis lajatatakse tunnihind.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Ja siis kui aeg üle normi läheb peab klient lukksepa ebakompetentsuse kinni maksma? Elagu sepad!iisak kirjutas:Mis seal imelikku on? Kas sa tahad karistada lukkseppa selle eest,et ta profesionaalne on ja oma tööd hästi oskab?kollerimees kirjutas:Minu kogemus oli üldiselt hea. Aga hinnad on neil seal ikka vägagi laes. Nii remonditunnil kui ka juppidel. Kummaline on UM-i puhul see, et enamus asjadel on ettenähtud normatiiv aeg vahetuseks ja paljud asjad saavad poole kiiremini vahetatud raha aga võetakse nomatiivi järgi Kui aga mingil põhjusel läheb see aeg normatiivist üle siis lajatatakse tunnihind.
Enamasti läheb rohkem aega siiski selle pärast, et kliendi auto küljes läheb mõni asi lahti võttes puru. Kui sul on ikka ette nähtud, et näiteks mingi andur tuleb küljest ühe poldi lahti keeramise peale ... aga asi on nii roostes, et polt murdub sisse ja andur on igaveseks kinni mädanenud ... mida saab lukksepp teha?masekas kirjutas:Ja siis kui aeg üle normi läheb peab klient lukksepa ebakompetentsuse kinni maksma? Elagu sepad!iisak kirjutas:Mis seal imelikku on? Kas sa tahad karistada lukkseppa selle eest,et ta profesionaalne on ja oma tööd hästi oskab?kollerimees kirjutas:Minu kogemus oli üldiselt hea. Aga hinnad on neil seal ikka vägagi laes. Nii remonditunnil kui ka juppidel. Kummaline on UM-i puhul see, et enamus asjadel on ettenähtud normatiiv aeg vahetuseks ja paljud asjad saavad poole kiiremini vahetatud raha aga võetakse nomatiivi järgi Kui aga mingil põhjusel läheb see aeg normatiivist üle siis lajatatakse tunnihind.
Indrek
Vaata ... lukksepatööd hakkavad momendist kui miski ei lähe nii nagu ette nähtud. Kui mingit polti lahti keerates see lahti ei tule vaid murdub ... sellest hetkest hakkab lukksepatöö ... ehk siis tuleb hakata tegelema mingi nilbusega järgmiste klientide arvelt.kollerimees kirjutas:Tasandagu see üleläinud aeg selle ajaga mis tavaliselt kiiremini saab ettenähtud normatiivajast. Lolliks jääb ju klient. Ja kustmaalt hakkab see üleläinud aja tunnimaksumus? Siis kui luksepa naine sünnitab ja see on vaja tel teel läbielada?
Võid küll sülge pritsida aga inimeste töö tuleb kinni maksta. Pole ei töömehe ega firma süü kui kellegi auto laguneb igast otsast kohe kui käe külge paned.
Indrek