Mida arvate United Motors-i teenindusest
Siin teemat vaadates tundub mulle,et väga päljud BMW omanikud ei ole rahul neil olemasolevate autodega a' la lagunevad palju ja kallis remontida jne. jne. Kellele ei ole karvamööda BMW kvaliteet-mugavus ja UM teenindus/hinnad,mul on teile soovitus;"Ostke omale kõik siksid ja mossed ning remontige neid kodus nagu Valdur ja Väints,siis on kõik parem ja saab sõbraga õlut kah veel juua.
Kunagi pole piisavalt kilowatte ,on lihtsalt vähe kütust.
Mis minu E36 ABS anduri jamasse puutub, siis ei saa samuti süüdistada meie soolaseid teid kuna asi juhtus suvel ja vähem kui kuu aega peale auto esmast arvele võtmist Eestis, eelnevalt oli auto Saksamaalt toodud.
Pigem oli anduri remondi käigus murdumises ikka süüdi UM remondimees või on tegu tootja praagiga kes kehvast materjalist andureid toodab.
Tuleb tunnistada, Bmw kvaliteet pole tõesti suurem asi arvestades seda raha mida seda märki kandvate autode eest küsitakse. Ma ei pea normaalseks kui mu tuttavast E39 omanik paneb juba neljandat aastat igal aastal remondile 20-30k ja uute x5 omanikud siin foorumis on samuti õnnelikud kui "vaid" 30 k aastas remondile kulutavad. Vaadates ka Saksa TÜV kvaliteediraportteid võib öelda, et vahet pole, kas osta Peugeot või BMW, lagunevad ühtemoodi, ainult BMW-ga on mugavam sõita.
Minu järgmiseks autoks saab igatahes taas olema jaapanlaste toodang.
Pigem oli anduri remondi käigus murdumises ikka süüdi UM remondimees või on tegu tootja praagiga kes kehvast materjalist andureid toodab.
Tuleb tunnistada, Bmw kvaliteet pole tõesti suurem asi arvestades seda raha mida seda märki kandvate autode eest küsitakse. Ma ei pea normaalseks kui mu tuttavast E39 omanik paneb juba neljandat aastat igal aastal remondile 20-30k ja uute x5 omanikud siin foorumis on samuti õnnelikud kui "vaid" 30 k aastas remondile kulutavad. Vaadates ka Saksa TÜV kvaliteediraportteid võib öelda, et vahet pole, kas osta Peugeot või BMW, lagunevad ühtemoodi, ainult BMW-ga on mugavam sõita.
Minu järgmiseks autoks saab igatahes taas olema jaapanlaste toodang.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Tegelikult on vägagi palju kinni sõidustiilis ja selles kui lo.. oled ja kui suured arved lased endale pähe tõmmata, see vähemalt minu arvamus.
ABS andurid on tõesti teema, kui ikka on see andur seal aastaid olnud, siis selle kätte saamine on tõsine probleem VÄGA PALJUDEL automarkidel (mitte ainult BMW) ja ei saa süüdistada remondimeest, et ta ei suuda või ei taha andurit tervelt kätte saada.
ABS andurid on tõesti teema, kui ikka on see andur seal aastaid olnud, siis selle kätte saamine on tõsine probleem VÄGA PALJUDEL automarkidel (mitte ainult BMW) ja ei saa süüdistada remondimeest, et ta ei suuda või ei taha andurit tervelt kätte saada.
Mercedes EQS 450+ 2022
Nojah, kui nüüd tähte närida, siis see sõltub paljuski auto kasutamise perioodist. 4-5 aastat järjest 20-30 K kulutada tundub jah pisut ebatõenäoline, aga paari aastaga vähemalt 40 K kulutada pole ikka üldse probleem. Omad diislit, lendab turbo, ongi kohe 1 aasta jagu raha läinud. Pane sinna juurde 1 kord kõik silladetailid esinduses välja vahetada ja summa on koos. Ise sõitsin 2 aastat ja raha kulus umbes 42 K. Kusjuures turbot ei ostnud uut vaid lasin remontida, säästes ca 10 K.Juss kirjutas:Su tuttav e39 on kõva jutumees. 20-30k aastas ei saa panna e39 hooldusele ja remondeile. No ei ole võimalik, kui just mitte igamehe rallisprindil sellega käia.
Kelle on pikem (suurem) arve, on õlle kõrvale alati head jutud.
Aga nagu algul öeldud - 4-5 aastat järjest sihuke summa kulutada - seda ei usu mina ka.
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Kui nüüd bmw teeninduse teema juurde tagasi tulla, siis hakkasin ka mina Tallinnas teeninduses käima seoses uue autoga.Esimest korda teeninduses käik ei olnud küll eriti paljutõotav, kui peale tagaisilla reduktori puksi vahetust hakkas autol summuti podisevat häält tegema,ning teenindaja ütles,et summuti vabastamisel oli midagi ära murdunud. Sel korral pakuti uus aega ja lubati tekkinud probleem kiirelt lahendada. Saigi uus aeg kokku lepitud ning viisin auto tagasi. Kuid õhtul autot teenindusest tagasi läksin tooma selgus, et auto juures pole midagi tehtud.Teenindajaga jäi ka kokkulepe,et sama töömees remondib summutit,kuna on asjaga kursis ning töömees jääb seega kauem tööle, et probleem saaks lahendatud.Kuid nüüd õhtul enne sulgemist uue teenindajaga rääkides ( eelmine, kes oli asjaga kursis oli tööpäeva juba lõpetanud),kes mulle auto kätte andis küsis minu käest igasuguseid küsimusi summuti vigastuste kohta, ( ise helistas veel garaazi töömehele mitmeid kordi) ning seega selgus,et ikkagi sama töömees ei tegelegi minu autoga. Keegi ei teagi nagu mitte midagi! Võtsin auto ära ja saatsin minu autoga tegelenud teenindajale kirja, et mis värk nüüd on ja miks mu auto endiselt teeb jubedat häält. Teenindaja väitis siiski, et minu autoga tegeleti mingi aeg aga kiire oli seal jms. Selgitasin,et ka minul pole võimalik sada korda üheasja pärast siin käia jms . Saime siis teenindajaga kokkuleppele, et paar tihendit maksan summutile ise ning töö eest mina maksma ei pea. Tean, et kui auto uuesti tagasi viisin siis hakati tegelema sellega mingi kella 17.00 paiku ning lõpetati umbes kesköö paiku saates nii e.kirja,kui ka sms,et minu auto on valmis, ning kui jõuan 30 min jooksul teenindusse siis saan auto kohe kätte! Et kokkuvõttes lahenes asi normaalselt.Eks neid möödlaskmisi ikka juhtub seal, lihtsalt kui mingi probleem on tuleb ennast neile viisakalt meelde tuletada! klienditeenindaja on ka inimene
Mercedes- Benz V250 - 2016
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
niipalju kui mina oma vanadele autodele olen miskit ostmas käinud on kõik 5+ olnud, aga miskihetk käisin sõbra e32le kysimas salongi venti ja nahahooldus tarvikuid ning uut nahka,et käetugi lasta uuesti üle õmmelda ja siis vastati kuidagi nipsakalt,et bmw toodab autosid mitte varuosi ja ei ole need nahahooldus asjad yldsenii head jne, olen ise varem kasutanud ja mina jäin vägagi rahule. muidugi pidulikult teatati,et käetuge nemad eraldi ei müü kaa kuigi realoem näitab olemasolu ja,et on müüdud varem aga mina olen seal päris korralikke alesid saanud mainides naabrimehe nime kes töötab UMis . isiklikult olen väga rahul, eriti heaks tegi tuju kui sokolaadi sai .
Väga vabandan kui ei sobi siia aga ei mõistnud mujale copy`da
BMW sõbrapäeva eripakkumine!
Veebruari lõpuni sõiduki üldkontroll (veermik, pidurid, rehvid, rihmad, tuled, vedelikud) sõbralikult, kiirelt ja TASUTA!
Kampaania käigus United Motorsis vahetatavad BMW originaalosad veebruari lõpuni kuni 15% soodsamalt!
United Motorsis paigaldatud BMW originaalosadele kehtib 2-aastane garantii!
Eripakkumine kehtib United Motorsi Tartu, Pärnu ja Kohtla-Järve esinduses
BMW sõbrapäeva eripakkumine!
Veebruari lõpuni sõiduki üldkontroll (veermik, pidurid, rehvid, rihmad, tuled, vedelikud) sõbralikult, kiirelt ja TASUTA!
Kampaania käigus United Motorsis vahetatavad BMW originaalosad veebruari lõpuni kuni 15% soodsamalt!
United Motorsis paigaldatud BMW originaalosadele kehtib 2-aastane garantii!
Eripakkumine kehtib United Motorsi Tartu, Pärnu ja Kohtla-Järve esinduses
Transpordi võimalus Eestis kui Euroopas Ford Transit Jumboga(täispikk-täiskõrge) 14m3
Info Ps või 50 44 952
Info Ps või 50 44 952
Mingi säästuvärk? Kevadeti on eelnevatel aastatel olnud juppidele nagu suurem ale ja kõigis esindustes, k.a. Tallinna omas.b2m5w kirjutas: Kampaania käigus United Motorsis vahetatavad BMW originaalosad veebruari lõpuni kuni 15% soodsamalt!
....
Eripakkumine kehtib United Motorsi Tartu, Pärnu ja Kohtla-Järve esinduses
Indrek
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 10.02.2006 00:15 43
- Asukoht: Tartu - 56305508
- Kontakt:
See vist ainult sellepärast et Tartus (ja mujal) neil hetkel tööd üldse pole.Indrek_M kirjutas:Mingi säästuvärk? Kevadeti on eelnevatel aastatel olnud juppidele nagu suurem ale ja kõigis esindustes, k.a. Tallinna omas.b2m5w kirjutas: Kampaania käigus United Motorsis vahetatavad BMW originaalosad veebruari lõpuni kuni 15% soodsamalt!
....
Eripakkumine kehtib United Motorsi Tartu, Pärnu ja Kohtla-Järve esinduses
Eeldatav uus kampaania veermikuosadele algab 2008 MAI. Vähemalt Tartu varuosade vend ütles nii.
BMW E36 ja E39 kasutatud varuosad - Nimekiri ja pildid: http://bmw.planet.ee/lopp
Mina olen seal käies tähele pannud mõningast hõõrdumist remondimeeste ja klienditeenindajate vahel, mistõttu võivad sellised probleemid esile kerkida.foxy007 kirjutas:Jutt ..
Juss: Miks on vaja sellist posti - viisin auto sinna ja pärast räägin, kuidas oli. Selle asja saab ühe postitusega ka kokku võtta, kui auto juba käes ning soov kogemusest rääkida.
E85 Z4 3.0si
Et nüüd kokku võtta kuidas oli. Paraku midagi põnevat kirjutada ei olegi, sest kõik läks nii nagu oleksin oodanud ainult veidi kiiremini.Tõutäkk kirjutas: Juss: Miks on vaja sellist posti - viisin auto sinna ja pärast räägin, kuidas oli. Selle asja saab ühe postitusega ka kokku võtta, kui auto juba käes ning soov kogemusest rääkida.
Auto pidid esialgu sees olema esmaspäevast neljapäevani see nädal. Küsisin kas võib ka varem tuua, et ka varem kätte saada ning sellega ei olnud probleemi. Viisin auto sinna juba reede hommikul, et kindlasi enne tulevat nädalavahetust kätte saada. Vahetusse läksid esistange ja parem poritiib, mis olid mõlemad kriipida saanud. Minu palvel vaadati üle ka veermik. Auto sain kätte eile õhtul, kui helistati umbes pool 8, et võib järgi tulla. Vahepeal oli läbitud 8km, mis kulus siis proovisõidule pärast veermiku seadistust. Klaasipesuvedeliku paak oli täis, iste samas asendis nagu ma ta jätsin.
Edit: täna valges avastasin veel selle, et nad on mu tagumistelt velgedelt (talve omad) laia kollaka randi maha küürinud mida senini ei olnud ükski pesula saavutanud.
Järjekordne positiivne kogemus, kolmap. helistasin - soovisin teeninduse poolele aega.
Aja sain juba reedeks, ning küsiti, et kui miskit leitakse - kas soovin ka kohe vea kõrvaldada ? loomulikult !
Reede hommikul viisin auto neile, paar tundi hiljem helistati ja teatati, et esisillast ei leitud midagi - tagantpoolt võiks hakata ühe õõtshoova vahetusele mõtlema .. kui soovin, siis teevad kohe ära. Super! lisaks palusin ka sillad regullida.
Oli asja ka varuosa letis, seekord küll mitte enda auto pärast, seega polnud mahti eelnevalt varuosakoode välja kirjutada - kuna täpset nimetust ei teadnud, siis sai seletatud nii nagu oskasin.
Ei olnud probleemi - varuosa leiti kiiresti, ning suhtumine oli väga meeldiv.
Teeninduse ja varuosaleti arvetega kassase ja asudes lahkuma, tuletati mulle meelde, et ka auto võtme võiks kaasa võtta (olin selle Janek Suviste lauale unustanud )
Mina jällegi rahul.
Aja sain juba reedeks, ning küsiti, et kui miskit leitakse - kas soovin ka kohe vea kõrvaldada ? loomulikult !
Reede hommikul viisin auto neile, paar tundi hiljem helistati ja teatati, et esisillast ei leitud midagi - tagantpoolt võiks hakata ühe õõtshoova vahetusele mõtlema .. kui soovin, siis teevad kohe ära. Super! lisaks palusin ka sillad regullida.
Oli asja ka varuosa letis, seekord küll mitte enda auto pärast, seega polnud mahti eelnevalt varuosakoode välja kirjutada - kuna täpset nimetust ei teadnud, siis sai seletatud nii nagu oskasin.
Ei olnud probleemi - varuosa leiti kiiresti, ning suhtumine oli väga meeldiv.
Teeninduse ja varuosaleti arvetega kassase ja asudes lahkuma, tuletati mulle meelde, et ka auto võtme võiks kaasa võtta (olin selle Janek Suviste lauale unustanud )
Mina jällegi rahul.
Ma muidu neid ikka kiitnud. Siiamaale olen teenindusega rahul aga nüüd viskan ühe SUURE kivi nende kapsaaeda. Viimane kord õlivahetusel on keegi **** tainast töömees õlifiltri kaane nii kinni keeranud et lahti tuli ainult torutangidega. Pealt plastik polt lendas nagu linnuke lõunasse. st. putuks läks. Et kätte saada läks vaja kahte meest. üks keerama ja teine peale suruma. Küsimuse peale neile et mismoodi mädaneb plastikkorpus kinni vastati et ikka aja jooksul jääb kinni ja mis teha
Ja ostke endale koralik diisel auto ma ostsin ja jäin ka oma soodustusest ilm kuna enam ei osta neilt juppe nii palju. Neil mingi uus süsteem varuosa müügi mahu pealt tehakse soodukat.
Ja ostke endale koralik diisel auto ma ostsin ja jäin ka oma soodustusest ilm kuna enam ei osta neilt juppe nii palju. Neil mingi uus süsteem varuosa müügi mahu pealt tehakse soodukat.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
sildade reguleerimisel kontrollige üle kas ka rehvirõhud on paika pandud.
minul on juba neljandat korda selline "pisiasi" unustatud, kuigi sellest on korduvalt peale igat reguleerimist meelde tuletatud. vaevalt et nad ka raskused autosse tõstavad. järgmine kord peaks seda kah kontrollima.
naljakas vahejuhtum oli ka eile hommikul kui mind süüdistati käigukangi lühemaks tegemises
minul on juba neljandat korda selline "pisiasi" unustatud, kuigi sellest on korduvalt peale igat reguleerimist meelde tuletatud. vaevalt et nad ka raskused autosse tõstavad. järgmine kord peaks seda kah kontrollima.
naljakas vahejuhtum oli ka eile hommikul kui mind süüdistati käigukangi lühemaks tegemises
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Tsiteering Postimehest : artikkel: Test: autoteenindused muutusid aastaga abivalmimaks
Kõige abivalmimaks osutusid testis aadressil Staadioni 1 asuv City Motors (arve 12 krooni, pirni vahetas tööde vastuvõtja ilma töökäsku vormistamata ise) ning aadressil Paldiski mnt 108 asuv United Motors (arve 45,40 krooni, klienditeenindaja pakkus samuti, et võib pirni ise ära vahetada).!
Tublid!
Kõige abivalmimaks osutusid testis aadressil Staadioni 1 asuv City Motors (arve 12 krooni, pirni vahetas tööde vastuvõtja ilma töökäsku vormistamata ise) ning aadressil Paldiski mnt 108 asuv United Motors (arve 45,40 krooni, klienditeenindaja pakkus samuti, et võib pirni ise ära vahetada).!
Tublid!
Mercedes- Benz V250 - 2016
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
See on küll huvitav- õliga otseses kokkupuutes olev kaan mädaneb kinni... Nojah, loll, kes vabandusi ei leia.Henrik88 kirjutas: Küsimuse peale neile et mismoodi mädaneb plastikkorpus kinni vastati et ikka aja jooksul jääb kinni ja mis teha
Ise arvan nagu Henrik- lihtsalt toores jõud on see, läbi mille see kaan sinna nii kinni ''mädaneb''
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 10.02.2006 00:15 43
- Asukoht: Tartu - 56305508
- Kontakt:
Ja kui nüüd päris täpne olla, siis artikkel ilmus 05.märts Autolehes kodanik Margus Pipar sulest. Mida Tarbija24 lihtsalt "toimetas".diislijoodik kirjutas:Viide ka, muidu jääb su jutt lahjaks (pealegi oli artikkel PM-i lisas, mitte PM-is endas) http://www.tarbija24.ee/160308/esileht/ ... 317710.phpfoxy007 kirjutas:Tsiteering Postimehest : artikkel: Test: autoteenindused muutusid aastaga abivalmimaks
Kõige abivalmimaks osutusid testis aadressil Staadioni 1 asuv City Motors (arve 12 krooni, pirni vahetas tööde vastuvõtja ilma töökäsku vormistamata ise) ning aadressil Paldiski mnt 108 asuv United Motors (arve 45,40 krooni, klienditeenindaja pakkus samuti, et võib pirni ise ära vahetada).!
Tublid!
Sai ka selle tasuta kampaania korras UM-s kontrollis käidud ja johhaidii kalkulatsioon tuli 16 tuh kopikatega ehk rohkem kui 1/4 minu panni turuhinnast.
Kusjuures kirja pandi muuhulgas, et jahutusvedelik vajab vahetust, et külmakindlus vaid -21C. Mainisin neile siis et just sügisel septembris sai vahetatud. Selle peale imestati ja küsiti et kust sa selle ostsid, et kas Automaailmast...
Hiljem mõõtsin ise oma pipetiga üle ja sain külmakindluseks -29C mis tundub üsna reaalne kuna alati jääb osa vana vedelikku sisse ja pool aastat oli selle vedelikuga juba sõidetud.
On vaid kaks asja rohkem kui kümnest millega ma esitatud kalkulatsioonist 100% nõustun: see et üks esiamort on läbi, ning käigukasti tagaotsa tihendid lekivad muu on vaieldav ja kohati tundub, et soovitakse lihtsalt raha teenida. Sellegipoolest tänu neile, et selliseid kampaaniaid korraldavad, aga omal peab ka autost väike ülevaade olema(õnnekombel oman kanaliga garaaži), muidu võid end lolliks maksta.
Läksin siis nädal peale seda kontrolli korralisele tehnoülevaatusele ja auto läbis selle täpselt 0 veaga kuigi uuriti puuriti seda üsna põhjalikult (amorditester neil küll imekombel puudus). Vot sellised lood siis selle UM kontrolliga.
Kusjuures kirja pandi muuhulgas, et jahutusvedelik vajab vahetust, et külmakindlus vaid -21C. Mainisin neile siis et just sügisel septembris sai vahetatud. Selle peale imestati ja küsiti et kust sa selle ostsid, et kas Automaailmast...
Hiljem mõõtsin ise oma pipetiga üle ja sain külmakindluseks -29C mis tundub üsna reaalne kuna alati jääb osa vana vedelikku sisse ja pool aastat oli selle vedelikuga juba sõidetud.
On vaid kaks asja rohkem kui kümnest millega ma esitatud kalkulatsioonist 100% nõustun: see et üks esiamort on läbi, ning käigukasti tagaotsa tihendid lekivad muu on vaieldav ja kohati tundub, et soovitakse lihtsalt raha teenida. Sellegipoolest tänu neile, et selliseid kampaaniaid korraldavad, aga omal peab ka autost väike ülevaade olema(õnnekombel oman kanaliga garaaži), muidu võid end lolliks maksta.
Läksin siis nädal peale seda kontrolli korralisele tehnoülevaatusele ja auto läbis selle täpselt 0 veaga kuigi uuriti puuriti seda üsna põhjalikult (amorditester neil küll imekombel puudus). Vot sellised lood siis selle UM kontrolliga.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Oma teemasse sai mingi aega tagasi kirjutatud nii peale UM'is sildade kotrolli.
Tagaots oli kah sellinne kahtlane pehme.
Küsi alati "kommenteeritud" varianti pakkumisest. Minu puhul on näiteks kõik peale ülemiste õõtsa pukside ja vahevarda soovituslik. Enda läbisõitu teades hakkab lähema kahe kuu jooksul midagi kindlasti kolisema, siis on viimane aeg juba vahetuseks möödas.
terv
erich
Kommentaariks juurde et esiots on jah selline tore pehme, õõtsa puksidest sain juba sõites aru et läbi on, rohkem ei osanud nagu midagi arvata ise.erikred kirjutas: pool tundi varem ülevaatus puhtalt läbitud ja 25km hiljem olid otsa saanud alumised õõtsad ees, vahevarras, ülemised õõtsa puksid ees, tagasilla tala puksid.
Lisaks veel pudi padi nagu: pidurivedelik jälle vahetada, summuti klamber, kardaani muhv vahetada, kässari regull ja kliimarihm. Arve jäi vähemalt 4kohaline, ilma garantiita oleks topelt:D
Õnneks miski sõitmist ei sega ja ei kolise, saab rahulikult tegutseda.
terv
erich
Tagaots oli kah sellinne kahtlane pehme.
Küsi alati "kommenteeritud" varianti pakkumisest. Minu puhul on näiteks kõik peale ülemiste õõtsa pukside ja vahevarda soovituslik. Enda läbisõitu teades hakkab lähema kahe kuu jooksul midagi kindlasti kolisema, siis on viimane aeg juba vahetuseks möödas.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power