Üle 139 kW autodele luksussõiduki maks?
Üle 139 kW autodele luksussõiduki maks?
Sai siis täna kuulatud raadiot kuku ja seal oli siis teemaks üle 139 kW autodele luksussõiduki maks. Nüüd pilk esimesele lehele ja opaa: Sotsiaaldemokraadid käisid riigi eelarvestrateegia töörühmas koalitsioonipartneritele välja idee kehtestada luksusauto maks mootorsõidukitele, mille võimsus ületab 139 kW. Noh... loeks siin ka kommentaare. Viide siis uudisele kui sellisele:
http://www.postimees.ee/090508/esileht/ ... 329369.php
http://www.postimees.ee/090508/esileht/ ... 329369.php
Take Me To The Hospital / Invaders Must Die
normaalne ju Kui juba lehma peer tahetakse maksustada siis mis sellest veel arvata. Riigi katel podiseb edasi ja on vaja ju kusagilt riigimasinate kütus, liising, taksoarved ja "Ärilõunad" tasuda.
Igatahes kui selline maks tuleb- siis tuleb ega riigi lauslolluse vastu ei saa..
Agrrrr mõistlikuma valiku suunas sorry vaaan aga tõesti ei kujuta ennast istumas mingi daihatsu roolis millel aiste vahel 1.2
Igatahes kui selline maks tuleb- siis tuleb ega riigi lauslolluse vastu ei saa..
Agrrrr mõistlikuma valiku suunas sorry vaaan aga tõesti ei kujuta ennast istumas mingi daihatsu roolis millel aiste vahel 1.2
Viimati muutis Martin_S, 09.05.2008 16:41 16, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 10.02.2006 00:15 43
- Asukoht: Tartu - 56305508
- Kontakt:
/....Autoregistrikeskuse andmetel hõlmab selline maksustamine ligi 28 000 autot, mis tooks esialgsete arvestuste kohaselt riigieelarvesse täiendavalt üle 1 miljardi krooni..../
Täiendavalt 1 miljard mis aja jooksul siis??
Kui aasta jooksul, siis on hästi
1'000'000'000/28'000=35'715 kroonu keskmiselt auto kohta.
Täiendavalt 1 miljard mis aja jooksul siis??
Kui aasta jooksul, siis on hästi
1'000'000'000/28'000=35'715 kroonu keskmiselt auto kohta.
krt ega keegi ei tea kas see jama läbigi läheb, nuu kui arvestada sellega et kõvasti lisa raha on tulekul siis arvata on et selline asi on ju kaalumist väärt. nii et alates 325/525i 141 kw on kõik luksus masinad
Teades eestlast siis ma arvan et ega tänavapilt eriti ei muutu, pigem vingutakse, kirutakse ja makstakse
Teades eestlast siis ma arvan et ega tänavapilt eriti ei muutu, pigem vingutakse, kirutakse ja makstakse
Viimati muutis Martin_S, 09.05.2008 16:47 12, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
KamAZ-e ja MAZ-e ei tuleks maksustada, need tuleks lihtsalt utiili saata. Ükspäev sõitsin ühe sellise järel Nõmme mäkke, paks sinine suitsuvine kattis vahemaad TTÜ-st Nõmmeni.
Aga milleks paanitseda, tegu ju sotsdemmidega, nende olemasolu mõte ongi mingite imelike ideedega aeg-ajalt lagedale tulla ja siis jälle mõneks ajaks hääbuda. Ei usu mina, et selline maks läbi läheb.
Aga milleks paanitseda, tegu ju sotsdemmidega, nende olemasolu mõte ongi mingite imelike ideedega aeg-ajalt lagedale tulla ja siis jälle mõneks ajaks hääbuda. Ei usu mina, et selline maks läbi läheb.
730iA e32 138kW 12/1992
Banaani Vabariik noh...pole sõnu lihtsalt
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
Täiesti haige värk toimub eesti riigis
luksusautode maks mis kui vana siks või mosse ehitada ülelaadimisega ja kw on üle 139 siis need on kohe luksusautod või??
ei jah,päris ägedad asjad toimuvad siin riigis
varsti hakatakse ka maksu võtma selle eest,kes kui palju kilomeetreid kõnnib päevas,et katta kulutused asfaldi kulumise osas
luksusautode maks mis kui vana siks või mosse ehitada ülelaadimisega ja kw on üle 139 siis need on kohe luksusautod või??
ei jah,päris ägedad asjad toimuvad siin riigis
varsti hakatakse ka maksu võtma selle eest,kes kui palju kilomeetreid kõnnib päevas,et katta kulutused asfaldi kulumise osas
Pole mõtet põdeda See oli kõigest sotside mõte ja ma ei usu, et teised koalitsioonis olevad erakonnad sellel seaduseks kujuneda lasevad
Isegi kui sellise seadus peaks tulema, siis kaasneks sellega hulgaliselt kohtusse kaebamisi.
Maailm ei saa olla ainult must ja valge. Kõikidele autodele ei saa seada ühtesid kriteeriume, sest kui võrrelda usa autosid (suurem mootor/kütte kulu, aga vähem kw-e) ja võrrelda euroopa ja jaapani autosid (väike mootor/kütte kulu, kuid palju kw-e), siis on selge kummad rohkem loodust säästavad.
Seaduses nende kriteeriumite paika panemine on väga raske ja toob kindlasti kaasa suured vaidlused.
Isegi kui sellise seadus peaks tulema, siis kaasneks sellega hulgaliselt kohtusse kaebamisi.
Maailm ei saa olla ainult must ja valge. Kõikidele autodele ei saa seada ühtesid kriteeriume, sest kui võrrelda usa autosid (suurem mootor/kütte kulu, aga vähem kw-e) ja võrrelda euroopa ja jaapani autosid (väike mootor/kütte kulu, kuid palju kw-e), siis on selge kummad rohkem loodust säästavad.
Seaduses nende kriteeriumite paika panemine on väga raske ja toob kindlasti kaasa suured vaidlused.
Jõudu annab 2.5 TDS
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ma olen juba ses suhtes käed üles tõstnud- siin toimuvad asjad on idiootlikud, minu mõistus keeldub igasugu saastaga kaasa minemast igatahes ja selliste tobedate asjade puhul hakkab minu ajukäärude vahel mõttekäik liikuma hoopis selles suunas, kuidas neist ''lollusemaksudest'' mööda hiilida. Na***i sellel riigil nii palju vaja on, meiesugused rotipojad ei võida sellest nagunii suurt sittagi
Näide luksusautost, sotside kriteeriumite järgi http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Peab maksustama!
Ja siis midagi lihtrahvale: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Peab maksustama!
Ja siis midagi lihtrahvale: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Viimati muutis LOWRY, 09.05.2008 19:03 06, muudetud 1 kord kokku.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
aise, aina rohkem ka omal sama mõte, vähemalt kui oled lihtne töötegija, pole sina/mina suurt keegi.
Aga ma ei saa ühest asjast aru- mis **** kriteerium see 139kw on, et üle selle on luksusautod? 140+- mõni kilovatt on veel keskklassi või kõrgema keskklassi auto, millel pole luksusega midagi pistmist, oleks veel mingi 200 või 300kw, siis veel mingi valemiga võiks kuidagi üritada mõista. Ja 10 aastat vana auto, mis luksusautona toodetud on- see ei maksa enam praegu suurt midagi ja põhimõtteliselt saab selle täitsa suvaline inimene kätte, kasvõi see põllamees, kes lehmapeerumaksu peab maksma...
Aga ma ei saa ühest asjast aru- mis **** kriteerium see 139kw on, et üle selle on luksusautod? 140+- mõni kilovatt on veel keskklassi või kõrgema keskklassi auto, millel pole luksusega midagi pistmist, oleks veel mingi 200 või 300kw, siis veel mingi valemiga võiks kuidagi üritada mõista. Ja 10 aastat vana auto, mis luksusautona toodetud on- see ei maksa enam praegu suurt midagi ja põhimõtteliselt saab selle täitsa suvaline inimene kätte, kasvõi see põllamees, kes lehmapeerumaksu peab maksma...
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Kadedus lõi pähe? ega see tähenda kui auto tibake võimsam on kui sul,et kohe maksma peab!Ma usun,et meie seas inimesi küll kellel muudki kulutused suured on ja see 2-5k kuus on üleliiast!isegi kindlustus aasta makse on väiksem kui see!Lauri_L kirjutas:Kui sõiduatodele, selline maks, siis olen kahe käega poolt. Kes jaksab osta, see jõuab ka maksta.
Maksame luksusauto eest : http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
...või siis ärme maksa: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Minu arust see kilovattide järgi luksusautode ja "tavaliste" autode eristamine on ebaõiglane, vaja oleks palju rohkeim kriteeriumeid kui auto võimsus. Veel parem kui sellist lauslollust üldse ei tuleks
...või siis ärme maksa: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Minu arust see kilovattide järgi luksusautode ja "tavaliste" autode eristamine on ebaõiglane, vaja oleks palju rohkeim kriteeriumeid kui auto võimsus. Veel parem kui sellist lauslollust üldse ei tuleks
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
üli hea näide ma naeran nüüd tükkaega omaettelauri91 kirjutas:Maksame luksusauto eest : http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
...või siis ärme maksa: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Minu arust see kilovattide järgi luksusautode ja "tavaliste" autode eristamine on ebaõiglane, vaja oleks palju rohkeim kriteeriumeid kui auto võimsus. Veel parem kui sellist lauslollust üldse ei tuleks
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
kommenteeriks omalt poolt niipalju, et.. kW number on ilmselgelt väga meelevaldselt ja suvaliselt valitud. ükskõik, mis see number ka olema ei hakkaks (juhul, kui see rumal seaduse-eelnõu üleüldse peaks mingil kujul läbi minema), alati jääb hulk rahulolematuid inimesi.
teaduslikus valguses jutt tohutust loodushoiust on pehmeltöeldes pläma.. siiamaani ju vaieldakse teemal, kas ülemaailmset soojenemist põhjustab peamiselt inimene oma tegevusega või on see looduse normaalne tsükkel.
hiljuti jooksis ka uudis läbi, et tegelikult on "ökod" diiselmootorid hoopis kahjulikumad, kuna isegi kübemefiltrid ei püüa ülipeeneid tahmaosakesi kinni ja saastatus on paratamatu.. isiklikult ei seedi absoluutselt linnapildis tahmavaid sõidu- ja veoautosid, ükskõik, mis mootorimaht või võimsus seal on.
niiet võta nüüd kinni, mis on õige, mis vale
mis puutub sotside eelnõusse, siis see on ilmselge püüdlus riigi rahakotti iga hinna eest täita, põhjalikult analüüsimata, mis see endaga kaasa toob. vaevalt, et nad tegelikult mingeid keskkonnauuringuid selle tarbeks tegid
siukeste tainapeade pärast tekib justnimelt trots - ja sõidangi V12-ga edasi, niikaua kuni vähegi võimalik
teaduslikus valguses jutt tohutust loodushoiust on pehmeltöeldes pläma.. siiamaani ju vaieldakse teemal, kas ülemaailmset soojenemist põhjustab peamiselt inimene oma tegevusega või on see looduse normaalne tsükkel.
hiljuti jooksis ka uudis läbi, et tegelikult on "ökod" diiselmootorid hoopis kahjulikumad, kuna isegi kübemefiltrid ei püüa ülipeeneid tahmaosakesi kinni ja saastatus on paratamatu.. isiklikult ei seedi absoluutselt linnapildis tahmavaid sõidu- ja veoautosid, ükskõik, mis mootorimaht või võimsus seal on.
niiet võta nüüd kinni, mis on õige, mis vale
mis puutub sotside eelnõusse, siis see on ilmselge püüdlus riigi rahakotti iga hinna eest täita, põhjalikult analüüsimata, mis see endaga kaasa toob. vaevalt, et nad tegelikult mingeid keskkonnauuringuid selle tarbeks tegid
siukeste tainapeade pärast tekib justnimelt trots - ja sõidangi V12-ga edasi, niikaua kuni vähegi võimalik
Viimati muutis TarmoV12, 09.05.2008 19:55 43, muudetud 1 kord kokku.
V8
ahah, et tulevikus enam põhjendamatult võimsaid autosid ei ostetaks peedistame kõigepealt olemasolevate omanikke, suurepärane idee lisaks on veel see huvitav, et keskkonna sõbralikkus ja auto suurus otseselt kWst sõltuvad... mille jaoks meil siis veel trobikond üv punkte tegutseb, kes heitgaaside normidele vastavust mõõdavad. Vaadaku kohe parem passist kW järgi ja pilt selge, kes kuipalju saastab"«Meie selge eesmärk on suunata inimesi mõistlikuma valiku suunas, lootes, et autod, mida soetatakse tulevikus, tarbivad vähem kütust, on keskkonnasõbralikud ja väiksemad,» selgitas Saar."
riigi tulud kahtlemata suurenevad, iga väljapressimisega saab edukalt enda tulusid suurendada, küsimus ainult, et kuhu jääb eetika lisaks ka väga loogiline oletada, et just LUKSUSAUTODE OMANIKUD OTSUSTAVAD ÜHISTRANSPORDI kasuks peale maksu kehtestamist (no sellist mõttelendu pole enne näind ausõna!)Tema sõnul saab nii samal ajal suurendada riigi tulusid, soodustada ühistranspordi kasutamist ja keskkonnahoidu.
olete muidugi jah... äkki peaks ikka veel madalamale piiri panema, 85kW näiteks oleks paras koht... siis jääks sportauto opel calibra ka ikka sisse. samas ega nissan 100nx tundub ka päris sportlik kaugelt vaadates.. äkki paneks hoopis 66kW peale piiri tegelt«Oleme valmis arutama näiteks seda, kas just 140 kW on see piir, millest alates autosid maksustada,» lisas ta.