Üle 139 kW autodele luksussõiduki maks?
ma muutsin päeval juba oma signa ära
lisaks tuleks maksustada veel kõik korterid ja majad, millel on rohkem kui 3 tuba. kuna 3toaline on selline normaalse suurusega, siis miks peaks teistel rohkem olema? teatavasti kulub rohkemate tubade kütmiseks rohkem energiat
+ maksustada kõik inimesed, kes on pikemad kui 192cm! nemad vajavad rohkem energiat, mis tähendab seda, et liha, piima jms tootmiseks kulub ka rohkem energiat.
lisaks muidugi veel lehmad ja paksud inimesed, sest viimased kulutavad rohkem kõnniteid ning ühis-transpordivahendit kasutades kulub nende raskuse tõttu rohkem kütust!
lisaks tuleks maksustada veel kõik korterid ja majad, millel on rohkem kui 3 tuba. kuna 3toaline on selline normaalse suurusega, siis miks peaks teistel rohkem olema? teatavasti kulub rohkemate tubade kütmiseks rohkem energiat
+ maksustada kõik inimesed, kes on pikemad kui 192cm! nemad vajavad rohkem energiat, mis tähendab seda, et liha, piima jms tootmiseks kulub ka rohkem energiat.
lisaks muidugi veel lehmad ja paksud inimesed, sest viimased kulutavad rohkem kõnniteid ning ühis-transpordivahendit kasutades kulub nende raskuse tõttu rohkem kütust!
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Ei jah kui sellised asjad ka veel oleks sis ma oleks täiesti puruvaenevull kirjutas:ma muutsin päeval juba oma signa ära
lisaks tuleks maksustada veel kõik korterid ja majad, millel on rohkem kui 3 tuba. kuna 3toaline on selline normaalse suurusega, siis miks peaks teistel rohkem olema? teatavasti kulub rohkemate tubade kütmiseks rohkem energiat
+ maksustada kõik inimesed, kes on pikemad kui 192cm! nemad vajavad rohkem energiat, mis tähendab seda, et liha, piima jms tootmiseks kulub ka rohkem energiat.
Vana 730i 138kw muutub hinnatud masinaks kuna ei kuulu luksus masinate klassi . Just mõtlesin endale osta midagi (530 170kw või 728 142kw) uut, aga nüüd on hirm nahas... ehk ei saagi varuosasi enam osta siis
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Kas terve Euroopa on banaanivabariik?
Ise kahe käega poolt, et midagi peaks ette võtma. Kindlasti ainult üks kw väärtus on väga ebapiisav millegi hindamiseks. Peaks arvesse võtma pea samad kriteeriumid, mis kaskokindlustus, välja arvatud samamargiliste autode õnnetused.
Oleks aeg vene mentaliteeti hakata välja juurima.
Ise kahe käega poolt, et midagi peaks ette võtma. Kindlasti ainult üks kw väärtus on väga ebapiisav millegi hindamiseks. Peaks arvesse võtma pea samad kriteeriumid, mis kaskokindlustus, välja arvatud samamargiliste autode õnnetused.
Oleks aeg vene mentaliteeti hakata välja juurima.
Ma arvan, et see seadus jõuab sinnasamasse, kuhu riigikogulaste palga külmutamise omagi. Iga riigikogulane, kes oma rahakotti korra vaatab saab ju ise ka aru, et oma kotist peab ka iga kuu selle 2-5k leidma.
PS üks ääremärkus selles TV3 intervjuus hr. Saare suust oli, et vanemad autod maksustatakse vähemal määral, kui uued.
PS üks ääremärkus selles TV3 intervjuus hr. Saare suust oli, et vanemad autod maksustatakse vähemal määral, kui uued.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1993
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Arvan, et kui jutuks on saastamine, siis peaks kriteeriumiks olema CO sisaldus (või ei ole see kõige otsesem näitaja). Mul on küll 141kW, aga CO oli viimati lubatud 0,5 asemel 0,004, tuuritades 0,3 asemel 0,006. Mida krdt on öelda selle vastu mingitel sotsidel, kelle esiisaks oli ju omal ajal A.Hitler ja seda teate juba ise, mis tema valitsemine kaasa tõi!
CO2 põhjal oleks mingi valemiga nõus. Ehk siis mida rohkem saastet, seda rohkem makse. Samas see rikuks ka kõik ära, kuna uued autod on puhtamad, olgu nad või 4.0 motoga. Esimene samm võiks hoopis olla trahvide viimine tasakaalu sissetulekuga, nii et miinimum palga juures oleks trahvisuurus sama mis praegu, aga kui saad miinimumist 5 korda rohkem, trahvi sama palju rohkem samuti. Olekski õiglane. Aus kodanik, olgu ta rikas või vaene pääseb koinimisest ja rikas saab samamoodi oma laksu, mis mõtlema paneb.
Kusjuures. Autoomanik, kelle auto võtab kütet näiteks. 13l/100km maksab pm 2 korda rohkem aktsiisi, kui se kelle oma tarbib 7l. Lisaks kohustuslik kindlustus on tunduvalt kallim võimsa auto omanikul.
Ehk siis maksustamine kilovati, litraasi või rehvilaiuse põhjal on idiootsus. Samas on väljapääs alati auto Lätti või Leetu arvele võtta ja kaikki ok again.
Kusjuures. Autoomanik, kelle auto võtab kütet näiteks. 13l/100km maksab pm 2 korda rohkem aktsiisi, kui se kelle oma tarbib 7l. Lisaks kohustuslik kindlustus on tunduvalt kallim võimsa auto omanikul.
Ehk siis maksustamine kilovati, litraasi või rehvilaiuse põhjal on idiootsus. Samas on väljapääs alati auto Lätti või Leetu arvele võtta ja kaikki ok again.
Väide oli, et terves EU-s on EE ja LT ainsad riigid, kus sõidukeid ei maksustata. Seega: LV pole ka lahendus. Iseasi, et seal võib see maks vähe tarbijasõbralikum olla, kui EV seda plaanib.EerikS kirjutas:Samas on väljapääs alati auto Lätti või Leetu arvele võtta ja kaikki ok again.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ma olen ammu mõelnud, et ehk võtan järgmise masina lätis arvele (käin seal nagunii tihti) ja panen üleni tooni, et päike liiga ei teeks.EerikS kirjutas:Samas on väljapääs alati auto Lätti või Leetu arvele võtta ja kaikki ok again.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
eesti mõistes on üle 400 000 krooni maksvad autod lux...
Viimati muutis Bec7, 09.05.2008 22:22 01, muudetud 2 korda kokku.
e36 328i
Good point.priitv8 kirjutas:Väide oli, et terves EU-s on EE ja LT ainsad riigid, kus sõidukeid ei maksustata. Seega: LV pole ka lahendus. Iseasi, et seal võib see maks vähe tarbijasõbralikum olla, kui EV seda plaanib.EerikS kirjutas:Samas on väljapääs alati auto Lätti või Leetu arvele võtta ja kaikki ok again.
LV-s tundus sellepärast juba norm, et pea kõik limud, mis meil liiguvad on lv numbritega ja nii mõndki suurema mootoriga ameeriklased.
Aga fakt on see, et kui ka selline seadus vastu võetakse, siis raudselt leiab kiirelt võimalusi JOKK stiilis seda ignoreerida(tuttav riigiametis registreerib auto hooldusõidukiks, tuttav invaliid sebib invakaardi jne.......). Võimalusi on palju raudselt ja vähemalt paar aastat leiab iga aktiivne inimene võimaluse seadusest kõrvale hiilida. Kiiruga vastuvõetud seadused on alati mingisuguste agade ja konksudega millest on võimalik mööda minna. Umbes sama teema nagu praegu registreerivad paljud tallinlased auto Hiiumaale või kuhugile kus kindlustus odavam on.
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4149
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
ahh??? vastupidi ikka, kui maasturitele siis ühe käega poolt kuna siiski mõttetu raha kasseerimine Varsti nagu Inglismaal, ostame kõik 320/520 ja ulme turbod ja kompressorid peale et kiirusomadusi saaks nautida...Lauri_L kirjutas:Kui sõiduatodele, selline maks, siis olen kahe käega poolt. Kes jaksab osta, see jõuab ka maksta.
mis see peale Läti nr kaasa toob, seal ülevaatust tegemas?Jaanus_P kirjutas:Ma olen ammu mõelnud, et ehk võtan järgmise masina lätis arvele (käin seal nagunii tihti) ja panen üleni tooni, et päike liiga ei teeks.EerikS kirjutas:Samas on väljapääs alati auto Lätti või Leetu arvele võtta ja kaikki ok again.
On the 8th day, God created boost.
Toob kõrgemad maksud võrreldes praegusega, aga vb. on midagi muutunud, aga kindlustus on Lätis odavam - võin eksida, nii et ärge näkku lööge. Aga praeguse arvutusega, et 140+kw pärast pead maksma 36+ tuhat aastas tasub ära.
Ja ülevaatuse peab tõesti Lätis tegema. Kellele ebamugav tundub, siis lahendada saaks selle lihtsalt.
Kas poleks lahe. Kõik Eesti BMW, Porsche, USA raua fännid jne. kellel on autod liiga võimsad Eesti seaduste jaoks korraldavad aastas korra tripi Lätti. Nimi võiks olla "Ülevaatus Fest 2009" näiteks. või midagi muud. Igal juhul festival saaks lahe olema, kuna meie autofoorumite peale saaks ikka kokku piisavalt suure portsu autoomanike. Ilus nädalavahetuse trip Lätti ja veel kasulik ka - mis saab parem olla?
Ja ülevaatuse peab tõesti Lätis tegema. Kellele ebamugav tundub, siis lahendada saaks selle lihtsalt.
Kas poleks lahe. Kõik Eesti BMW, Porsche, USA raua fännid jne. kellel on autod liiga võimsad Eesti seaduste jaoks korraldavad aastas korra tripi Lätti. Nimi võiks olla "Ülevaatus Fest 2009" näiteks. või midagi muud. Igal juhul festival saaks lahe olema, kuna meie autofoorumite peale saaks ikka kokku piisavalt suure portsu autoomanike. Ilus nädalavahetuse trip Lätti ja veel kasulik ka - mis saab parem olla?
Eestlane on ikka eestlane. Kui teise jutt ei meeldi, siis kohe kott pähefreddy21 kirjutas:Kadedus lõi pähe? ega see tähenda kui auto tibake võimsam on kui sul,et kohe maksma peab!Ma usun,et meie seas inimesi küll kellel muudki kulutused suured on ja see 2-5k kuus on üleliiast!isegi kindlustus aasta makse on väiksem kui see!Lauri_L kirjutas:Kui sõiduatodele, selline maks, siis olen kahe käega poolt. Kes jaksab osta, see jõuab ka maksta.
Teema on siia tehtud ikka selleks, et igaüks saaks oma arvamust avaldada (loe esimest posti), mitte selleks, et teist inimest tont-teab-kelleks tembeldada. Seega mõelge enne kui ütlete või jätke üldse ütlemata. Mina ei hakka Kiaga sõitvat meest p****sse saatma, sest ta ei saa omale BMW-d lubada, teil pole ka vaja sellist iba ajada.
Need limud jm. on pigem selle tõttu Läti registris, et Eestis ei saa neid registrisse kuna puudub tüübikinnitus.EerikS kirjutas:LV-s tundus sellepärast juba norm, et pea kõik limud, mis meil liiguvad on lv numbritega ja nii mõndki suurema mootoriga ameeriklased.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ega nüüd ei jäägi muud üle kui paljajalu hakkad ringi tatsama !Riivo kirjutas:Ole vait, ma olen 193vull kirjutas:...+ maksustada kõik inimesed, kes on pikemad kui 192cm! nemad vajavad rohkem energiat, mis tähendab seda, et liha, piima jms tootmiseks kulub ka rohkem energiat....
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Arvad, et inimene mõõdab oma pikkust kui tal on mingid jalatsid jalas?Leho525tds kirjutas:Ega nüüd ei jäägi muud üle kui paljajalu hakkad ringi tatsama !
Mina ei mõõdaks.
Muidu jah kuulan tihti Kukut autos kuna sealt head jutusaated tulevad ja kuulasin ka seda kuidas üks helistaja ütles, et mis nimetus see on: luksusauto.
Suht imelik tõesti natuke. kW on luksus?
Ärge ajage naerma.
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Idee poolest võib ju olla teatud maks mingitele autodele, kuid mitte 139+ kw-ste masinate pealt. Igasugused 140-150kw-sed masinad on laialt levinud ja mõttetu oleks mingit M50B25 maksustada. Pigem siduda see maks auto vanusega ja suuremate kw-tega, näiteks alates 170-st kw-st vms. Või suurendada kaskomakseid ja võtta nende pealt mingine protsent riigile.
Kuigi see sotside idee nagunii läbi ei lähe, sest kõigil riigikogulastel on mingid maasturid ja suured sedaanid istumise all. Nõme on see, kuidas mõeldakse uusi variante riigikassa täitmiseks, kuigi võiks hoopis mõningaseks kokkuhoiust mõelda ja jaotada seda raha mõistlikumalt.
Ma tegelikult olen mingisuguse automaksu poolt, kuid ma ei ole suutnud välja mõelda ühtegi head varianti. See automaks ei tohiks sundida inimesi mingisuguste korea karpidega sõitma, kuid võimsamate autode juhid võiksid siiski maksta.
Aga mul on hea variant välja pakkuda, kuidas vähendada liiklusõnnetuste hulka . Kaotame kaskokindlustuse ja siis kaovad igasugused uusrikkad, kellel on lihtsalt kõigest pohhui ja õnnetuse korral maksavad omavastutuse.
Kuigi see sotside idee nagunii läbi ei lähe, sest kõigil riigikogulastel on mingid maasturid ja suured sedaanid istumise all. Nõme on see, kuidas mõeldakse uusi variante riigikassa täitmiseks, kuigi võiks hoopis mõningaseks kokkuhoiust mõelda ja jaotada seda raha mõistlikumalt.
Ma tegelikult olen mingisuguse automaksu poolt, kuid ma ei ole suutnud välja mõelda ühtegi head varianti. See automaks ei tohiks sundida inimesi mingisuguste korea karpidega sõitma, kuid võimsamate autode juhid võiksid siiski maksta.
Aga mul on hea variant välja pakkuda, kuidas vähendada liiklusõnnetuste hulka . Kaotame kaskokindlustuse ja siis kaovad igasugused uusrikkad, kellel on lihtsalt kõigest pohhui ja õnnetuse korral maksavad omavastutuse.
Riik, see oleme meie ... ühest taskust teise raha ümber tõstes riigi tulud küll ei suurene. Pumba juures olevad inimesed pole vist üldse aru saanud, mis on riik ja kust raha tuleb.darklight kirjutas:riigi tulud kahtlemata suurenevad, iga väljapressimisega saab edukalt enda tulusid suurendada, küsimus ainult, et kuhu jääb eetikaTema sõnul saab nii samal ajal suurendada riigi tulusid, soodustada ühistranspordi kasutamist ja keskkonnahoidu.
Kehval ajal käe sügavamale rahva taskusse surumine ei ole hea mõte.
Indrek
Järjekordne tobedus 101 koera poolt....
Ma küll oma 528 mingiks LUKSUS autoks ei pea.
2-5 maksta kuus lihtsalt mingi jama. Ma olen kindel et paljudel 90kw autodel on CO suurem kui minul.
Eelnevalt keegi kirjutas et jõuad osta jõuad ka maksta- aga mõttetustel on piir!
Järgmist vaimusünnitust ootama jäädes,
Remo
Ma küll oma 528 mingiks LUKSUS autoks ei pea.
2-5 maksta kuus lihtsalt mingi jama. Ma olen kindel et paljudel 90kw autodel on CO suurem kui minul.
Eelnevalt keegi kirjutas et jõuad osta jõuad ka maksta- aga mõttetustel on piir!
Järgmist vaimusünnitust ootama jäädes,
Remo
Mõttetuste piir on siis kui tehakse koeramaks (soomes on olemas)ReMo kirjutas:Järjekordne tobedus 101 koera poolt......
.........................
Eelnevalt keegi kirjutas et jõuad osta jõuad ka maksta- aga mõttetustel on piir!
Järgmist vaimusünnitust ootama jäädes,
Remo
Omad koera, maksa raha:)
Automaks aga võiks olla küll, mingi sümboolne summa ja igal autol erinev vastavalt siis kw, aastale ja võibolla veel millelegi.
Arvan, et ei oleks suur probleem maksta 2000-3000 krooni AASTAS aga sel juhul maksma peavad kõik omanikud, mitte valitud seltskond
E32 750i 220kW
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Mind hakkab üks asi aina rohkem huvitama- nimelt eestlasi on aastasadu võõraste valitsuste poolt rõhutud, nüüd rõhub Eesti omaenda valitsus- kui kaua eestlane selle alla suudab neelata, enne kui midagi ette hakkab võtma Tõsiselt huvitab, minul hakkab igatahes aina rohkem kogu selle traalivaali vastu trots tekkima.
Nagu TarmoV12 ütles oma V12 kohta, ütlen ka oma V8 kohta- sõidan sellega nii kaua kui vähegi suudan, ja ostan mitu V8 või V12 mootoriga ''luksusautot'' juurde
Nagu TarmoV12 ütles oma V12 kohta, ütlen ka oma V8 kohta- sõidan sellega nii kaua kui vähegi suudan, ja ostan mitu V8 või V12 mootoriga ''luksusautot'' juurde