BMW maastur vs. tavaauto
BMW maastur vs. tavaauto
Ajendatuna delfis paar päeva tagasi ilmunud artikklist
http://www.delfi.ee/archive/article.php ... 1213045200 , siin toimunud küsitlusest kütusekulu ja tarbimisharjumuste kohta ning UM-i seisukohast, et nende klient trammiga ei sõida, tekkis huvitas küsimus.
Kas siinsed nö tavasõidukite omanikud vahetaksid võimaluse korral oma praeguse sõiduki maasturi vastu välja?
Kes uue X6 tellis võib käe kohe eriti kõrgele tõsta
http://www.delfi.ee/archive/article.php ... 1213045200 , siin toimunud küsitlusest kütusekulu ja tarbimisharjumuste kohta ning UM-i seisukohast, et nende klient trammiga ei sõida, tekkis huvitas küsimus.
Kas siinsed nö tavasõidukite omanikud vahetaksid võimaluse korral oma praeguse sõiduki maasturi vastu välja?
Kes uue X6 tellis võib käe kohe eriti kõrgele tõsta
X3 3,0D E83 & 123c E82
Kui mul reaalselt läheb hea läbivusega autot vaja 2 korda astas ja sedagi talvel maale sõites, kui teed on lükkamata, siis miks ma peaks igapäev sõitma mingi jeebiga?
Las jeepidega sõidavad inimesed, kellel neid tõeliselt vaja (a'la maakohad, kus teed on sellised et tavaautoga ei kannata)
Hääl viimasele variandile.
Ja sellele uuele bemmikeskuse vennale ütleks:
Kui Võrus sõidaks trollid, siis ma sõidaks trolliga. Ja väikse poja viin ka bemmiga Tallinnasse, et ta saaks trolli näha ja trolliga sõita. Punkt.
T.
Las jeepidega sõidavad inimesed, kellel neid tõeliselt vaja (a'la maakohad, kus teed on sellised et tavaautoga ei kannata)
Hääl viimasele variandile.
Ja sellele uuele bemmikeskuse vennale ütleks:
Kui Võrus sõidaks trollid, siis ma sõidaks trolliga. Ja väikse poja viin ka bemmiga Tallinnasse, et ta saaks trolli näha ja trolliga sõita. Punkt.
T.
Garaazhis peavad lihtsalt mitu autot olema. Kui metsa minek või rasket haagist vedama, siis võtad maasturi, linna/maantesõiduks sõiduauto.
Aga IMHO on BMW-dest, kui maasturitest, kohatu rääkida. Kõik need XX-d on sellised nje rõba nje mjaso. Kontsern oli küll seotud maasturite tootmisega lühikese ajaperioodi jooksul, kuni otsustati Land Roverist loobuda.
Aga IMHO on BMW-dest, kui maasturitest, kohatu rääkida. Kõik need XX-d on sellised nje rõba nje mjaso. Kontsern oli küll seotud maasturite tootmisega lühikese ajaperioodi jooksul, kuni otsustati Land Roverist loobuda.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Jälle riistapikendamise teema, no milleks. Tüüpiline eestlane: veel viimaste sentide eest liisiks kalli auto ja kui on vaja rehve vahetada, pole sellegi jaoks raha. Millal küll eestlane hakkab mõtlema nagu normaalne eurooplane, kes ei soovi iga hinna eest naabrist parem olla?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Jah Maris, ka selliseid Eestis leidub ja lasku käia. Aga naljakad on lihtsalt need keskklassi inimesed, kes ilgelt pingutavad, et jõukad välja paista... See mingi Venemaa ja Ida-Euroopa teema, arenenud riigid on sellest juba ammu üle saanud.
Eriti naljakad on need nn ehitajad, kes käivad välismaal tööl selleks, et jumala eest saaks E38 endale osta. Soomes üsna igapäevane nähtus, et 7ga sõidavad kohalikud firmadirektorid ja Eesti ehitajad. Täiesti haige, kogu Eestimaale vaadatakse ju imeliku pilguga.
Viibisin mõned aastad tagasi Iirimaal. Seal oli mingi kohalik vabrik, kus töötas palju inimesi. Kohalikud sõitsid tavaliste a la 2 liitriste autodega ja siis tulevad mingid Ida-Euroopa (loe: Eesti) rullerid, kes töötavad ise koristajatena samas kohas, aga sõidavad E38-ga.
Sorry, aga mulle ei mahu see pähe. Seetõttu on mul ka vahel soov (jumal karistagu mind), aga võiks tõesti mingi suuremate mootorite/autode maks olla, et igasugused tattnokad 7/A8/S jne autodega ei ülbitseks. Sain ennast nüüd välja elada...
PS! See on ainult mingu arvamus ja ei mõelnud kedagi konkreetset.
Eriti naljakad on need nn ehitajad, kes käivad välismaal tööl selleks, et jumala eest saaks E38 endale osta. Soomes üsna igapäevane nähtus, et 7ga sõidavad kohalikud firmadirektorid ja Eesti ehitajad. Täiesti haige, kogu Eestimaale vaadatakse ju imeliku pilguga.
Viibisin mõned aastad tagasi Iirimaal. Seal oli mingi kohalik vabrik, kus töötas palju inimesi. Kohalikud sõitsid tavaliste a la 2 liitriste autodega ja siis tulevad mingid Ida-Euroopa (loe: Eesti) rullerid, kes töötavad ise koristajatena samas kohas, aga sõidavad E38-ga.
Sorry, aga mulle ei mahu see pähe. Seetõttu on mul ka vahel soov (jumal karistagu mind), aga võiks tõesti mingi suuremate mootorite/autode maks olla, et igasugused tattnokad 7/A8/S jne autodega ei ülbitseks. Sain ennast nüüd välja elada...
PS! See on ainult mingu arvamus ja ei mõelnud kedagi konkreetset.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
mis mõttes ei ülbitseks? Näiteks E38 725td on igati tava auto suhteliselt väike ka veel. E38 on juba vana masin, samas sa ju võiks viriseda nende kallal kes sõidavad e32 ringi (ka ju priiskamine suur mootor jne) Igaüks elab millegi nimel Kui sa ise leiad et sul on raha targemate asjade alla panna kui seda on auto siis miks mitte Ja auto maks Nu nii kui nii suuremate autode omanikud maksavad niikuinii rohkem.Seega pole seda maksu vaja. Sama moodi ma võiks vigisema hakata 1.2 ja 1,3 mootoritega autodepeale kes vaevu jaksavad mööda sõita ja koperdavad jalus. Nokk kinni, saba lahti.!!
Mina siiski valiks X5 poole sest maal vaja käia ja ruumikus on suht määrav!
Mina siiski valiks X5 poole sest maal vaja käia ja ruumikus on suht määrav!
Olen oma E32-ga ülirahul ning ei plaani teda eriti välja vahetada.
Loomulikult võiks garaazis olla veel midagi, mõni porge või (E30) M3 rajal tühjaks tallamiseks ning E24 ja/või E31 pühapäevaseks poosetamiseks. Kui miski elumuutuse tulemusena ei peaks enam nädalas mitusada kilomeetrit maanteid mõõtma, siis mõtleks auto väiksema vastu vahetamise peale küll. BMW maasturid on minu jaoks kindlalt "out", kuhugi sohu elama kolides oleks valiku eesotsas tõenäoliselt Nissan Patrol vms.
Loomulikult võiks garaazis olla veel midagi, mõni porge või (E30) M3 rajal tühjaks tallamiseks ning E24 ja/või E31 pühapäevaseks poosetamiseks. Kui miski elumuutuse tulemusena ei peaks enam nädalas mitusada kilomeetrit maanteid mõõtma, siis mõtleks auto väiksema vastu vahetamise peale küll. BMW maasturid on minu jaoks kindlalt "out", kuhugi sohu elama kolides oleks valiku eesotsas tõenäoliselt Nissan Patrol vms.
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
- Luuk
- Huviline
- Postitusi: 275
- Liitunud: 19.12.2007 20:36 19
- Peamine sõiduk: BMW 320i
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
- Kontakt:
Mitte ei vahetaks vaid hangiks igapäevasõiduks mingi korraliku maastikuauto lisaks, mis konarlikule teele mõeldud. Need linnamaasturid, millel sile ja läikiv kere, mõeldud lihtsalt kõvatamiseks, mitte oma algset funktsiooni täitma, ei istu sugugi. Ei ole usku neisse. Wannabe'd!
Samas olen kambakesi sõpradega Nivaga läbi metsasihi ja üle kändude vuranud, superluks. Vot midagi sellist Tallinna teedel vaja ongi. Oma kenakese rullikast e30 jätaks nö pühapäevasõiduks. Ta, kurivaim, on mulle nii kalliks saanud, et kahju kohe lõhkuda ja igapäevaselt kulutada. Ilus on ta ju ka(kui välja arvata see neetud kriim seal vasakul küljel).
Samas olen kambakesi sõpradega Nivaga läbi metsasihi ja üle kändude vuranud, superluks. Vot midagi sellist Tallinna teedel vaja ongi. Oma kenakese rullikast e30 jätaks nö pühapäevasõiduks. Ta, kurivaim, on mulle nii kalliks saanud, et kahju kohe lõhkuda ja igapäevaselt kulutada. Ilus on ta ju ka(kui välja arvata see neetud kriim seal vasakul küljel).
Naine roolis, auto kraavis!
BMW 320i e30 90.a.
BMW 320i e30 90.a.
Absoluutselt ei õhuta mingit tüli või vaenu, lihtsalt ütlesin, mida mõtlen. Kellele meeldib ja kui raha on, siis miks mitte. Aga häirivad need, kes arvavad, et auto näitab staatust ja pingutatakse viimase sendini selle jaoks. Oleks mul kuupalk 50 000, ostaks ka kalli luksauto.
Ärge mind nüüd vihake.
Ärge mind nüüd vihake.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Minu arust sa räägid omale vastu veidi sa ostaksid omale uhkema auto kui su palk suurem oleks...Fred22 kirjutas:häirivad need, kes arvavad, et auto näitab staatust ja pingutatakse viimase sendini selle jaoks. Oleks mul kuupalk 50 000, ostaks ka kalli luksauto.
Kui pöörad näo päikese poole, jäävad varjud seljataha.
E53 X5 4,6is
E53 X5 4,6is
Kuna kõik bemmid käivad luksautode alla, siis võtaks E90 vast, sest ei vaja seda ruumikust niipalju. Mõtlesin ennem enda juttu rohkem 7 ja X kohta... Aga see on juba OT. Põmst mis ma tahtsin öelda, on see, et ma enda autot maasturi vastu ei vahetaks.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Sellise palga eest luksusautot üleval ei peaFred22 kirjutas:Oleks mul kuupalk 50 000, ostaks ka kalli luksauto.
Üldselt peaks auto olema selline, et tema pidamine ei tooks kaasa muus elukvaliteedis järeleandmisi. Alustuseks võiks olla perekond, normaalne elamine, võimalus aastas korra kuskil kaugel maal käia ja alles siis vaadata, mis autoga on mõistlik sõita. Eestis on järjekord pigem tagurpidi.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Maasturit ei ostaks, kuna ruumika luksusauto näol langeks otsus hoopis M5 Touringu kasuks. Vaatasin just, et Tallinna UM müüb sellist asja kasutatuna (esindusauto) ja eile nägin sama asja ka linna vahel liikumas. Ülikuri ikka.
Aga jah, ise eelistaks viiekat vist kui rahakotivahele nuts ära ei mahuks.
Aga jah, ise eelistaks viiekat vist kui rahakotivahele nuts ära ei mahuks.
- Kairi
- Klubiliige
- Postitusi: 1680
- Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
- Peamine sõiduk: BMW 320I
- Asukoht: Tallinn
Noh, see maal käimine ei ole minu jaks nii oluline näiteks kui mugav liikumine. Lõunas käid sa korra või paar aastats, liigelda on aga vaja iga päev. Miks peaksin siis seda ebamugavalt tegema?Ilves kirjutas:Sellise palga eest luksusautot üleval ei peaFred22 kirjutas:Oleks mul kuupalk 50 000, ostaks ka kalli luksauto.
Üldselt peaks auto olema selline, et tema pidamine ei tooks kaasa muus elukvaliteedis järeleandmisi. Alustuseks võiks olla perekond, normaalne elamine, võimalus aastas korra kuskil kaugel maal käia ja alles siis vaadata, mis autoga on mõistlik sõita. Eestis on järjekord pigem tagurpidi.
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
Need autod, mida "pealegi vaatamata" müüakse on Dacia Loganid, Mazda 6-ed, S-klassi Mercedesed jms. See, et inimene ostab auto seda nägematagi, väljendab pigem usaldust toote vastu, mitte rahakoti paksust. Inimene, kes läheb poodi kahe miljoni krooniga maasturit ostma, omamata seejuures selget margi eelistust, hakkab ikkagi valima Mercedese, BMW, Porsche, Infinity jms vahel.Maris kirjutas:ma jälle vaidleks veidi vastu. ma arvan, et need kes esindusest uhiuue auto tellivad ilma et pealegi vaataks, neil on seda raha küll, et sellist omale lubada.
Maasturid raputavad siiski päris korralikult, ma ise valiks siis juba midagi sellist, millega auklikul teel normaalkiirusel võimalikult mugav kulgeda oleks ja mille silladetailid võimalikult odavad oleks... a la mingi Chrysler 300 vms.raimo_r kirjutas:Kuna meie teed meenutavad kuumaastikku, siis üks suurendatud läbivusega ja kõrgem auto paha ei teeks.
kindlasti ei vahetaks oma autot mingisuguse maasturi vastu...esiteks täiesti ebareaalselt suured ülalpidamiskulud ja suht ebapraktilised on need igasugused luksusmaasturid...pmst ju ainult linnas kulgemiseks, ega nendega kuhugile maastikule asja pole
eelmine aasta oli autol all 15" velg millel oli peal 225/60 rehv ja väga mõnus ja pehme oli sõita !
niiet kui nö. tavaautol on sillad korras ja korralikud kõrge profiiliga rehvid siis pole hullu midagi
eelmine aasta oli autol all 15" velg millel oli peal 225/60 rehv ja väga mõnus ja pehme oli sõita !
niiet kui nö. tavaautol on sillad korras ja korralikud kõrge profiiliga rehvid siis pole hullu midagi
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
Ega peagi. Ja lõppude lõpuks on see igaühe isiklik valik, millest ta rõõmu tunneb. Kes paneb silmagi pilgutamata pool palka iga kuu auto alla, kes investeerib elukvaliteeti ja elamustesse.Kairi kirjutas:Noh, see maal käimine ei ole minu jaks nii oluline näiteks kui mugav liikumine. Lõunas käid sa korra või paar aastats, liigelda on aga vaja iga päev. Miks peaksin siis seda ebamugavalt tegema?
Arenenud riikides soetavad inimesed autosid, mille jooksev turuhind üldiselt aastapalka ei ületa, huvitav milline on suhe Eestis?
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn