Kusjuures naljakas on see, et inimesed ostavad SUV-i eesmärgiga mugavamalt sõita. Mis nad saavad, on hoopis midagi muud. Sa ei saa massikeset tõsta, ilma, et kurgiveok kallutama hakkaks. Lainelisel teel sõit on sama nagu sõit 15 kroonisel karussellil - rõve. BMW on näinud kurja vaeva, et sellest lahti saada. X-ga sõites enam ei laineta , vaid rappud teega kaasa. Mida pikema käiguga vedrustus, seda jäigem peab olema vedru, amort ja stabikas. Tulemuseks on, et kõik löögid kanduvad reisijateni ja kõrge istumine tähendab suuremaid võnkeamplituude.
Ehk siis kõrgele saad automaatselt kaasa halva juhitavuse ja sportautolikult läbiraputatud sisikonna. Tõepoolest need omadused tulevad esile pigem maantee kiirustel ja sealt ka põhjus, miks paljud eelistavad just SUV-idega ummikutes istuda.
Iga kord kui olen pidanud SUV-ga sõitma (sest bmw ei ole alati just kõige töökindlam
), on madalasse masinasse naasmine lausa hämmastavalt naudinguline. Jah sul on kõrge vaade, jah sa ei pea närviliselt auke jälgima, jah sa võid teda ühe sõrmega juhtida, aga iga kord kui kurvi sisened, tunned ainult mass-mass-mass.
Tegelikult mu jutt on liigne, sest
Jeremy ütleb kõik mis vaja.
PS
Ja talvel. Saab küll kohalt minema, aga kes on kord sellise massiga jäisel teel külglibisemisse sattunud, see teab seda tunnet. Enam ei taha. Asi pole ainult juhis, füüsika vastu võidelda ei saa. Kuna enamus ajast pole vaja teeoludele tähelepanu pöörata, teeb SUV-ga sõit tunnetuse tömbiks. IMO see on juba väga ohtlik argument.