Sõidukiirus vs max lubatud sõidukiirus
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
Mehed, ära süüdistage rekkamehi, neid pedereeritakse niigi palju!
Vaadakem ikka endid- sõiduauto juhte, kes on minu arvates kõige hullemad. Rekkamehed mind pole veel seganud
Kui trassil sõidab keegi 80km/h, autod kogunevad taha, väiksema kogemusega juhid ei julge möödasõitu sooritada. Nii neid autosid koguneb. Lõpuks peab viimane julge nendest 4-5 autost korraga mööda hakkama sõitma - see on ebanormaalne, sest hea mootoriga kiirused kasvavad ikka mõnuga! Sõidaksid kõik ühtlase kiirusega, pole mingit probleemi. Saan aru, et talvistes tingimustes on kogemused ebavõrdsed. Suvel ei ole asjaolud nii hullud ju! Ma ei tea kuidas teistel, aga mul oleks lausa häbi, kui keegi peaks minu järgi ootama või takistaks ma kuskilgi liiklust ükskõik mis moel siis.
Naeratage, Soomes on hullem! Tõsised munejad on koos!
Teen pakibussiga pikki otsi Soomes, kiirteel pole hullu - läheb kaks rida ja saad rahulikult mööda astuda.
Kuid kaherealisel teel lihtsalt uimerdavad, LT'ga veel lihtne mööda minna, aga suuremad jäävad küll jänni!
Vaadakem ikka endid- sõiduauto juhte, kes on minu arvates kõige hullemad. Rekkamehed mind pole veel seganud
Kui trassil sõidab keegi 80km/h, autod kogunevad taha, väiksema kogemusega juhid ei julge möödasõitu sooritada. Nii neid autosid koguneb. Lõpuks peab viimane julge nendest 4-5 autost korraga mööda hakkama sõitma - see on ebanormaalne, sest hea mootoriga kiirused kasvavad ikka mõnuga! Sõidaksid kõik ühtlase kiirusega, pole mingit probleemi. Saan aru, et talvistes tingimustes on kogemused ebavõrdsed. Suvel ei ole asjaolud nii hullud ju! Ma ei tea kuidas teistel, aga mul oleks lausa häbi, kui keegi peaks minu järgi ootama või takistaks ma kuskilgi liiklust ükskõik mis moel siis.
Naeratage, Soomes on hullem! Tõsised munejad on koos!
Teen pakibussiga pikki otsi Soomes, kiirteel pole hullu - läheb kaks rida ja saad rahulikult mööda astuda.
Kuid kaherealisel teel lihtsalt uimerdavad, LT'ga veel lihtne mööda minna, aga suuremad jäävad küll jänni!
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6189
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
No ütleme nii et ma panen alati gaasi täiesti põhja kui mööda sõidan kiirus ligi 150kmh pärast Kuna aeglaselt möödasõit on enese tapmine pigem
Rekkamehed mind ei häiri Peace
(Korra käisime Actrosega Prahas aga seal oli piiraja maas niiet jooksis 100kmh välja Teistest rekkadest sai mööda küll ) mina ei olnud roolis
Aga no kui mendid peale möödasõitu mind maha võtaks, siis ma ütleks et PIIX Kuna see ei ole ju sinu süü et tuleb tervest kolonnist mööda sõtkuda
Rekkamehed mind ei häiri Peace
(Korra käisime Actrosega Prahas aga seal oli piiraja maas niiet jooksis 100kmh välja Teistest rekkadest sai mööda küll ) mina ei olnud roolis
Aga no kui mendid peale möödasõitu mind maha võtaks, siis ma ütleks et PIIX Kuna see ei ole ju sinu süü et tuleb tervest kolonnist mööda sõtkuda
Tean juhust Võrumaalt. Tuttav väitis, et ka tema ei tahtnud pollerist mööda sõita ja jäi talle sappa tuksuma ja nii mõne kilomeetri. Lõpuks pidas poller ta kinni ja hakkas uurima, et miks ta nii teeb ja väitis, et selline käitumine põhjustab kahtlusi neis. Tuttava väitele, et ei tahnud nende tööd segada, - lõpuks leebusid ja rohkem ei pinnitud. Minul oli kunagi selline juhus, et sattusin samuti pollereid täis autole sappa kohe kuskil Jüri kandis ja nii me sealt paarisrakendina Tartusse lennutasime. See poller lasi ees ka vahel üle 120km/h ja mina istusin tal ikka korralikult sabas kinni. Loomulikult ta ei kasutanud vilkureid. Ise mõtlesin juba varuvariandi välja, et mida neile öelda kinnipidamise korral. Parim oli see, et kuskil Mäo kandis mõõdeti kiirust ja see mõõtja tõstis vaid kätt ning tervitas
E 39 535 1997.a.
Maiks kirjutas:Politsei peab BMW kinni ja selle juht hakkab kohe uurima, et mis värk on, tuled põlevad, rihm on kinni ja kiiruski lubatud piires, et kõik nagu korras.
"Seda ma mõtlengi, et kuhu te niimoodi hiilite" ütleb selle peale politsei.
Väga Teemasse
E36 318 92 -->E36 320i 94 -->
E39 520 96--> E39 523 98
E39 520 96--> E39 523 98
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
selle taha on tsipa nadi pugeda sest olenemata olukorrast on põhjus võimalik alati leida...see ei ole reeglina argument teisi takistada...ka mina leian et viisakas oleks lasta kiiremad tagant mööda kas suunda näidates või siis korra teepeenral peatudes...ei ole meie asi maailma parandada ja blokkida kiiremaid...eks igal oinal oma mihklipäev ja kui keegi sõidab minu/sinu/tema arust kiiremini ja võibolla ka lubatust kiiremini isegi siis selle jaoks on eesti vabariigis olema vastavad instantsid...mina tean oma spidomeetri viga ja sõidan spidoka järgi maanteel 90alas 98-100ga...tahes tahtmata on juhte kes leiavad et spidomeeter näitab täpselt ja sellest paljudel juhtudel kiiruse erinevus tulebkiIndrek_M kirjutas:Minu meelest ei teki. Põhjendamatult on põhjendamatult ... ja põhjusega aeglane sõit on põhjusegakimmo kirjutas:Tekib küsimus, milline kiirus on põhjendamatult aeglane?
Ja ühinen Cardo arvamusega...sõida ise ja lase teistel sõita
´17 4Drive
Absoluutselt nõus.Riivo kirjutas:Ja ühinen Cardo arvamusega...sõida ise ja lase teistel sõita
Seda ma öelda tahangi, et aeglasemalt sõitja võiks viisakalt siiski tagant tulijad mööda lasta ... ja tagant tulija võiks jääda rahulikuks kui keegi ees aeglasemalt sõidab.
See Cardo lause käib siiski mõlema kohta
Indrek
Miks sellisel ilusal suvehommikul nii pahas tujus? Mure polegi kiiremas või aeglasemas sõidus, vaid, et seeläbi teisi liiklejaid ei segataks.Kairi kirjutas:See on jälle selline nokk kinni-saba lahti teema- kõik leiavad, et neil on õigus, kas siis aeglasemalt või kiiremini sõites. Selle teema üle vaieldes võiks halliks minna.
Keegi ei väidagi et aeglasemalt kui 90'd maanteel sõita ei tohiks aga kui sa seda teed ,siis lase mööda need kes tahavad 90'ga sõita. Samas alla 90'ne sõitjad on (suvel) kindlasti kaduv väike % ja siin jonni ajada ,et kes neil seda keelab on ka . Ma ei usu ,et siin foorumis üldse kedagi on kes 90'e asemel 70-80'ga maanteel kulgeks
Lancer EVOLUTION 9
no need muidu uimurid, need mind v2ga ei takista, nendelt trahvi ei saa ning kuna olen natuke kiirema s6iduga kui 90km/h, siis ei ole nendest m66das6it raske.
Samas seda ei saa 6elda konstaablite kohta, kes selle eest nokkima v6ivad tulla
neid ma ei salli
ja mina isiklikult olen viimasel ajal maanteel ka p2ris palju enda taga liiklejaid aidanud pikkade m66das6itudega...kui ikka hakkate m66das6ite tegema, ja teate et inimesest, kellest ise just m66da s6itsite, tahab veel m6ni m66da saada, siis ei ole ees otsas s6ites ju raske pikemalt vastassuunas olla, ning sellega ideaalse s6idu v6imaluse tagumistele andes.
Sest see kes eespool, n2eb reeglina olukorda paremini kui teised.
Tartu maanteel liiklen igakord pikalt vastassuunas, ja oi oi kui palju teisi j2rgi tuleb sedasi, ning ka t2natud on p2ris palju t2istulesid vilgutades jne.
Samas seda ei saa 6elda konstaablite kohta, kes selle eest nokkima v6ivad tulla
neid ma ei salli
ja mina isiklikult olen viimasel ajal maanteel ka p2ris palju enda taga liiklejaid aidanud pikkade m66das6itudega...kui ikka hakkate m66das6ite tegema, ja teate et inimesest, kellest ise just m66da s6itsite, tahab veel m6ni m66da saada, siis ei ole ees otsas s6ites ju raske pikemalt vastassuunas olla, ning sellega ideaalse s6idu v6imaluse tagumistele andes.
Sest see kes eespool, n2eb reeglina olukorda paremini kui teised.
Tartu maanteel liiklen igakord pikalt vastassuunas, ja oi oi kui palju teisi j2rgi tuleb sedasi, ning ka t2natud on p2ris palju t2istulesid vilgutades jne.
-
- Huviline
- Postitusi: 1993
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Sest SEE, kes eespool, näeb reeglina olukorda paremini kui teised.
Samas, kui juhtub keegi ootamatult vastu tulema, on TEMAL ka eelis tagasi oma ritta minna. Mida aga TEMA järgijad peaksid ette võtma? Peaks ikka võimalikult ruttu naasma oma ritta ja andma võimalust tagasõitjal endal kaaluda, kas tasub möödasõitu ette võtta või mitte.
Tegelikult ju TEMA tagasõitjate elude eest ei vastuta.
Samas, kui juhtub keegi ootamatult vastu tulema, on TEMAL ka eelis tagasi oma ritta minna. Mida aga TEMA järgijad peaksid ette võtma? Peaks ikka võimalikult ruttu naasma oma ritta ja andma võimalust tagasõitjal endal kaaluda, kas tasub möödasõitu ette võtta või mitte.
Tegelikult ju TEMA tagasõitjate elude eest ei vastuta.
- Kairi
- Klubiliige
- Postitusi: 1680
- Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
- Peamine sõiduk: BMW 320I
- Asukoht: Tallinn
Ma ei ole pahas tujus, ma olen realist Meie oma väikseste kätega seda hukkaläinud maailma päästa ei suuda Ole sa nii korralik või mittekorralik kui tahad, ikka oled kellelegi pinnuks silmas. Maailm juba kord on selline- mis meeldib ühele, see ei meeldi jälle teisele. Kõigile korraga meele järgi olla ei saa. Kahjuks.Ilves kirjutas:Miks sellisel ilusal suvehommikul nii pahas tujus? Mure polegi kiiremas või aeglasemas sõidus, vaid, et seeläbi teisi liiklejaid ei segataks.Kairi kirjutas:See on jälle selline nokk kinni-saba lahti teema- kõik leiavad, et neil on õigus, kas siis aeglasemalt või kiiremini sõites. Selle teema üle vaieldes võiks halliks minna.
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
no kui ma ees ikka liigun pea poolekiiremini arsti tagumistest, siis selleks ajaks kui nemad m66da hakkavad liikuma, olen mina juba iisavalt kaugel et ka viimane idioodist vanamees suudaks m66das6idu ilusti 2ra teha
Yldiselt, kes ei suuda m66da s6ite teha, maanteel liigeldfa jne...neil pole sinna t2esti asja igakell...
mina s6idan maanteedel Iga jumala p2ev, ning 300km on jooksev miinimum...ei tea, ei kurda nende uimurite yle, saan piisavalt OK hakkama, niiet pole mure.
Isegi sharann millega hetkel rohkem liiklen saab nendest kolonnidest ja asjadest i.usti m66da..
Yldiselt, kes ei suuda m66da s6ite teha, maanteel liigeldfa jne...neil pole sinna t2esti asja igakell...
mina s6idan maanteedel Iga jumala p2ev, ning 300km on jooksev miinimum...ei tea, ei kurda nende uimurite yle, saan piisavalt OK hakkama, niiet pole mure.
Isegi sharann millega hetkel rohkem liiklen saab nendest kolonnidest ja asjadest i.usti m66da..
- Kairi
- Klubiliige
- Postitusi: 1680
- Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
- Peamine sõiduk: BMW 320I
- Asukoht: Tallinn
Norin- loe oma tekst teine kord enne postitamist läbi ka.no_name kirjutas:no kui ma ees ikka liigun pea poolekiiremini arsti tagumistest, siis selleks ajaks kui nemad m66da hakkavad liikuma, olen mina juba iisavalt kaugel et ka viimane idioodist vanamees suudaks m66das6idu ilusti 2ra teha
Yldiselt, kes ei suuda m66da s6ite teha, maanteel liigeldfa jne...neil pole sinna t2esti asja igakell...
mina s6idan maanteedel Iga jumala p2ev, ning 300km on jooksev miinimum...ei tea, ei kurda nende uimurite yle, saan piisavalt OK hakkama, niiet pole mure.
Isegi sharann millega hetkel rohkem liiklen saab nendest kolonnidest ja asjadest i.usti m66da..
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
Eesti maanteedel ongi lihtne mööda sõita. Pikad sirged ja hästi tähistatud lauged kurvid. Ei pea üldse selleks kaks korda kiiremini teistest sõitma.no_name kirjutas:no kui ma ees ikka liigun pea poolekiiremini arsti tagumistest, siis selleks ajaks kui nemad m66da hakkavad liikuma, olen mina juba iisavalt kaugel et ka viimane idioodist vanamees suudaks m66das6idu ilusti 2ra teha
Yldiselt, kes ei suuda m66da s6ite teha, maanteel liigeldfa jne...neil pole sinna t2esti asja igakell...
mina s6idan maanteedel Iga jumala p2ev, ning 300km on jooksev miinimum...ei tea, ei kurda nende uimurite yle, saan piisavalt OK hakkama, niiet pole mure.
Isegi sharann millega hetkel rohkem liiklen saab nendest kolonnidest ja asjadest i.usti m66da..
Keskmise eestlase enesehinnang on väga kõrge, aga tegelik sõiduoskus ja ohutaju on väga madalad.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Ma ise mõtlesin sama asja, mis Joffe. Mina mõtlen alati 2x enne kui teise auto järel möödasõidule lähen. Kunagi vahtralehe ajal sattusin korraks niimoodi päris teravasse olukorda ja rohkem ei taha. Pigem kui keegi ees mikromootoriga mööda trügib, ootan kuni ta mööda hakkab saama ja kui näen, et tee siis veel vaba, lähen järgi.
730iA e32 138kW 12/1992
Milles see ideaalsus seisneb? Sellega, et varjatakse ära tagumiste vaateväli?no_name kirjutas:kui ikka hakkate m66das6ite tegema, ja teate et inimesest, kellest ise just m66da s6itsite, tahab veel m6ni m66da saada, siis ei ole ees otsas s6ites ju raske pikemalt vastassuunas olla, ning sellega ideaalse s6idu v6imaluse tagumistele andes.
Ma eelistan varianti, et eessõitja lõpetab oma manöövri ja kaob oma suunavööndisse tagasi mitte ei ukerda seal vastassuunas ees.
Küllalt olen sattunud kellegi taga möödasõitu alustades nö. karpi, et ees möödasõitja muneb, paremal on see, kellest ise mööda sõitmas olen, taha on ka keegi juba roninud ... ja siis tuleb keegi vastu.
Eessõitja jõuab kenasti oma suunavööndisse, tagumine ei näe üldse mitte midagi, mul seal keskel on mitu korda napikas olnud ... vastutulija jaoks on samuti üllatus kui tema suunavööndis pole mitte üks auto vaid terve rong.
Indrek
Ise olen kellegi taha möödasõidule läinud ainult siis, kui olen absoluutselt kindel, et ma näen kogu möödasõidu jooksul eesolevast autost mööda. Vastasel juhul oleks see nagu pimekurvi sööstmine. Mina võin ju tagasi oma ritta jõuda, aga optimist minust tagapool seda ei pruugi. Kui olen märganud, et peale mind tuleb keegi veel möödasõidule, siis olen tavaliselt jätnud väikese vaatekanali tema jaoks, et ta näeks minust eespool toimuvat.
Kiirus on hirmus relv, kui selle talitsemisel on väikesed kogemused. Tihtipeale ei ole asi üldse oskustes, vaid pühendumises. Aegade jooksul olen hakanud trassil saavutatud tippkiiruste mõttetusest aru saama. Ühest punktist teise jõudmisel ei ole tähtis hetkekiirused, vaid keskmine kiirus. Seda keskmist kiirust on võimalik lubatud kiiruste ja piisava ohutuse piires tugevalt tõsta. Mõttetud kiirendused, pidurdused on ebapiisava olukorra analüüsi viljad. Neid saab vältida. Seisakuid kolonnides on võimalik ka ohutult vältida. Autod on füüsikalise maailma objektid. Nad ei teki ega kao hetkega. Mida varem sa autot märkad ja tema liikumist hakkad analüüsima, seda rohkem jätad endale aega otsuseid vastu võtta. Eksimuste vältimiseks peab tegema järelkontrolli. Kui möödasõit on tehtud liiga keeruliseks või ütleb seda vaist, tuleb jätta see tegemata.
Ja lõpuks tulevad mängu teised juhid. Mõned ei saa aru, et on võimalik ka teistmoodi sõita, keskendunult.
Kiirus on hirmus relv, kui selle talitsemisel on väikesed kogemused. Tihtipeale ei ole asi üldse oskustes, vaid pühendumises. Aegade jooksul olen hakanud trassil saavutatud tippkiiruste mõttetusest aru saama. Ühest punktist teise jõudmisel ei ole tähtis hetkekiirused, vaid keskmine kiirus. Seda keskmist kiirust on võimalik lubatud kiiruste ja piisava ohutuse piires tugevalt tõsta. Mõttetud kiirendused, pidurdused on ebapiisava olukorra analüüsi viljad. Neid saab vältida. Seisakuid kolonnides on võimalik ka ohutult vältida. Autod on füüsikalise maailma objektid. Nad ei teki ega kao hetkega. Mida varem sa autot märkad ja tema liikumist hakkad analüüsima, seda rohkem jätad endale aega otsuseid vastu võtta. Eksimuste vältimiseks peab tegema järelkontrolli. Kui möödasõit on tehtud liiga keeruliseks või ütleb seda vaist, tuleb jätta see tegemata.
Ja lõpuks tulevad mängu teised juhid. Mõned ei saa aru, et on võimalik ka teistmoodi sõita, keskendunult.
Suuremjagu Eesti põhimagistraale on juba nii laiad, et rekka ei pea telgjoone peal sõitma, kui sõidab, siis on see räme teiste vaatevälja takistamine. Selle koha pealt peaks Aare 530 küll oskama midagi kosta, sõidab ta igapäevaselt neid rootsi hobuvankri teid mööda . Näiteks Inglismaal ei puutu politsei kolonnis liikujaid, kui terve kolonn ületab kiirust, nõelujad seevastu võetakse kohe rajalt maha. Rekkamehed pole selles süüdi, et nad ei saa kiiremini liikuda, küll aga sõiduautodega liiklejad, kes kramplikult roolis kinni. LE-s ju konkreetselt kirjas, et tuleb kiiremad mööda lasta, kasvõi peatumisega teeserval. Vabandust, et panin mitu mõtet ühte patta, jurist kah pole ja Le-d pole kah käepärast. Kui kruiisin niisama, siis lasen mööda kõik, kes seda vajavad, kui mul on kiire, siis võite kindlad olla, et ma rekkale jalgu ei jää.
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
Sai just Lätis liigeldud ja sealne liikluskultuur on võrreldes Eestiga ikka väga palju mõistlikumaks muutunud (kindlasti mõne erandiga). Maanteel sõitis enamus kohalikke autosi praktiliselt teeäärel, et lasta kiiremaid autosi mööda ning isegi vastutulevad autod sõitsid äärelpool, et oleks võimalik ohutult keskelt mööduda. Reedel-laupäeval kui sealpool piiri oli enamasti ikka täielik paduvihm oleks mõned 60-ga sõitjad seal enda taha tohutu kolonni tekitanud kui nad oleks sõitnud keset teed nagu siin tavaliselt sõidetakse. Kesklinnas, kus oli reedel õhtupoolikul ikka tohutu ummik, lasti väga viisakalt vahele ning ohutuledega tänamine oli seal ka täitsa moes veel. Ühesõnaga väga hea mulje jäi seekord Läti liikluskultuurist, loodetavasti ei pea ka järgmine kord pettuma kui pikem tripp ees.
X3 3,0D E83 & 123c E82
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Paar lehekülge eespool öeldud Cardo ütluse peale, et häirib see, kui rekkad kolonnis sõidavad ja pikivahet ei hoia- OK, ei vaidlegi vastu, kuid samas ei saa ma ka öeldaa, et mul kasvõi ÜKSAINUS kord oleks selle pärast mingit jama olnud- kui ühest rekkast mööda minnes tagai reastuda ei saa, kuna pole piisavalt ruumi- mis seal ikka, võtame kaks, kolm või 4 rekkat ette, sealjuures ei vaata ma, kusmaale spidokas jookseb, sügavalt savi. Kui te küsite, kuidas on võimalik neljast rekkast mööda minna- tuleb lihtsalt õige moment valida
Muidugi see, nagu Cardo ütles- sõida ja lase sõita- ÕIGE!
Olen selle põhimõtte eiramist kirunud ka Rootsis, kui ma 25 meetrise rekkaga ei saanud sõidukast mööda, kuna mingi universaaliga sõitev kohalik PD lihtsalt ei lasknud mööda ja hakkas konkreetselt takistama
Idioote on ka sealpool, paraku.
Muidugi see, nagu Cardo ütles- sõida ja lase sõita- ÕIGE!
Olen selle põhimõtte eiramist kirunud ka Rootsis, kui ma 25 meetrise rekkaga ei saanud sõidukast mööda, kuna mingi universaaliga sõitev kohalik PD lihtsalt ei lasknud mööda ja hakkas konkreetselt takistama
Idioote on ka sealpool, paraku.
AARE530, mitte et idioote on ka siinpool, vaid idioodid jagunevad rahvastiku arvu peale, kuna siin on rahvaarv suurem, on ka idioote rohkem .Aarega rohkem vaidlema ei hakka, kuna kokkusaades saime suud puhtaks rääkida ja diskussiooni käigus selgus, et meie arusaamad on täiesti sarnased, ehkki tema vaatab kõrgema mätta otsast(st. rekkapealt tavaliselt ). Kui siin nende poolteist sõidurada teede peal ahv blokib sõiduautot, tõmmates alustuseks kiiruse maha, siis mida sa loodad teda tegemast, kui ta näeb rekkat endast mööda pressimas? Saime Aarega ka sellise asja ära räägitud, ei hakka mingit küsitlust tegema, kasu nagunii pole, aga see Eesti teede neljarealiseks ehitamine, loomulikult oleks see vajalik ja ka ohutuse poolest parim. Samas jõudsime seisukohale, et Rootsi 2+1 oleks Eestis pea ideaallahendus, hiljem oleks lihtne vajadusel ja võimalusel juurde ehitada 1 sõidurada, ning laupkokkupõrked oleks pmst. välistatud.
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!