Leasing & Liising
Leasing & Liising
Vastavat teemat ei suutnud leida ja otsustasin sellise siis teha. Tänapäeval kui inimeste sissetulekud on kasvanud seisavad paljud küsimuse ees, et kas liisida auto või osta välja. Juhul kui soov on soetada auto liisinguga siis võiksid siit teemast leida antud inimesed abi. Küsimus mis minu peas liikus ja ajendas tegema seda teemat oli huvi liisinguintresside kohta. Liisingufirmasid on eestis palju kuid milline neist valida? Suureks määrajaks on kindlasti intress mis kaasneb liisinguga. Probleem nimelt selline, et BMW on second hand autona veel suhteliselt kallis võrreldes "tavaliste" autodega. Hansaliisingusse 14.8% intressi maksta ca250000eek maksva 2000a auto(LOE BMW) pealt on suhteliselt kurb. Oskab keegi soovitada liisingufirmasid kus oleks natuke mõistlikum suhtumine? Vastused A'la, et mina ostan enda auto välja võib kuskile mujale jätta. Raha saab niivõrd hästi kasvatada, et auto alla seda toppida pole eriti tark tegu.
Aga sa ära osta liisinguga, osta laenuga, kinnisvara tagatisel näiteks.
Liisingu või laenu intress on ikkagi niivõrd individuaalne, et foorumist soodsaid firmasid otsida on suhteliselt mõttetu.
Liisinguandja riski maandamine intressiga on ilmselt põhjendatud - 8 aasta vanusena veerand milli maksva auto pidamine ei ole ilmselt odav ning risk, et mingi suurema jama korral auto liisingufirmale lihtsalt kätte jääb, suhteliselt suur. Seda siis müüa või remontida ei saa liisingufirmal ilmselt ka meeldiv olema.
Liisingu või laenu intress on ikkagi niivõrd individuaalne, et foorumist soodsaid firmasid otsida on suhteliselt mõttetu.
Liisinguandja riski maandamine intressiga on ilmselt põhjendatud - 8 aasta vanusena veerand milli maksva auto pidamine ei ole ilmselt odav ning risk, et mingi suurema jama korral auto liisingufirmale lihtsalt kätte jääb, suhteliselt suur. Seda siis müüa või remontida ei saa liisingufirmal ilmselt ka meeldiv olema.
Indrek
Indrek_M kirjutas:Aga sa ära osta liisinguga, osta laenuga, kinnisvara tagatisel näiteks.
Liisingu või laenu intress on ikkagi niivõrd individuaalne, et foorumist soodsaid firmasid otsida on suhteliselt mõttetu.
Liisinguandja riski maandamine intressiga on ilmselt põhjendatud - 8 aasta vanusena veerand milli maksva auto pidamine ei ole ilmselt odav ning risk, et mingi suurema jama korral auto liisingufirmale lihtsalt kätte jääb, suhteliselt suur. Seda siis müüa või remontida ei saa liisingufirmal ilmselt ka meeldiv olema.
Laenudest teadlik täiesti kuid välistatud variant kuna olen 22 ja tegevteenistus sooritamata. Lahkunud lähisugulastest keegi pärandanud ei ole midagi ja kinnisvara hinnad olid juba laes kui mina raha saama hakkasin. Teiste vara tagatiseks ei võta puhtalt isikliku moraali pärast. Isiklikul arvamusel minu sissemakse puhul, 30-40% tunduvalt väiksem risk kui 2006a mersul mis antakse kätte 0% sissemaksuga. Liising on ainukene variant, sellepärast täpsemalt uuringi. Oleks auto ainult aasta uuem saaks Hansaliisingust juba 8.83% intressiga.
Seni ise saanud ka Sampost päris hea hinnaga personaalseid pakkumisi (intressi vahe Hansaga ~2 - 3 korda)
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Selline vaheiiv6l kirjutas:Sain Hansa liisingust intressideks 62000eek, Sampo vastavale perioodile ja võrdse sissemaksega pakkumiseks on 21000eek. Tasub uurida ikka ennem kui panka tormad. Suured tänud!raimo_r kirjutas:Sampo
Teised:
Hansa - kõrge intress
SEB - idiootlikud nõuded (a la auto saab liisida ainult firma käest)
Panen kõrva taha, varsti kulub endalegi see teadmine ära.
Ma ei räägi protsentidest jne, vaid lihtsalt.. kasvõi infomüraks...näiteks.
Sul on "uus" kasutatud ja endale liisitud auto (hinnaks X). Oled tööl, kodus, sõprade juures, poes jne, kuid liisingu KUUMAKSE tiksub niivõinaa, nagu taksomeeter!!! Lisada siia patta kasko, orjamise tunne, mure jätkusuutlikuse pärast jne..
Midagi positiivet ka...
Istumine ja väljumune uhkest autost sõprde ja tuttavate ees ja...???
Kumb on tähtsam ja perele mõttekam?
Osta parem auto välja, ta on tarbimiseks ja perekonnas olemiseks.
Sul on "uus" kasutatud ja endale liisitud auto (hinnaks X). Oled tööl, kodus, sõprade juures, poes jne, kuid liisingu KUUMAKSE tiksub niivõinaa, nagu taksomeeter!!! Lisada siia patta kasko, orjamise tunne, mure jätkusuutlikuse pärast jne..
Midagi positiivet ka...
Istumine ja väljumune uhkest autost sõprde ja tuttavate ees ja...???
Kumb on tähtsam ja perele mõttekam?
Osta parem auto välja, ta on tarbimiseks ja perekonnas olemiseks.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Mis seal imelikku on? Sampo ei taha, et auto oleks liisingu lõppedes üle 12 aasta vana ja auto hind peab olema vähemalt 100 000.- . Palusin ühe 1998a. 728 kohta liisingu pakkumist koos 10.000.- sissemaksega kuid ei läinud õnneks. Mina soovisin masinat 4´s aastaks ja sel juhul oleks olnud intress summalt ~7000.- , kuna aga nii pikaks ajaks masinat ei saanud võtta siis proovisin ka hansapanga pakkumist ja seal tuli intress ~30000.-Jan_K kirjutas:Minu konkreetsed numbrid on järgmised. ostsin 100 000.- sisse maksin 30 000.- ja selle jäägi pealt maksan 13 000.- intressi seda 3 aasta liisinguperioodiga. Mul ka hansaliising Autoks siis 96 aasta 730 160kw
See 62 000.- selline hansapanga intressi on küll ulme....
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Minul olnud mitmed autod justnimelt SEB-is, kunagi pole probleeme olnud, alati on olnud vastutulelikud ja paindlikud.
Hetke autoga vedas, sain intressi nende kampaania korras, kus siin kuu vms tagasi pakkusid 1,223%+euribor, peaks olema suht soodne võrreldes teistega.
Eks ilmselt inimeste küsimus ka kelle otsa satud, kui normaalsed haldurid siis asjad sujuvad.
Muuseas ka kasko parima pakkumise mis mina uurides sain, suutis SEB sebida veel paremaks ja see mis ma sain oli niiöelda sõbrahind.
Mina ei arvuta kunagi mitu krooni ma intressideks maksan, ilmselt ei ole see summa väike, aga ma ei pea vähemalt oma raha kinni panema täies mahus. Nagunii kui liising näiteks 60 kuud siis umbes 24 kuu pärast müün auto maha ja võtan oma sissemaksuraha vahelt ilusti välja ja liisin uue. Auto pole kunagi olnud investeering vaid kulu, ja kui on mingi sissemaksu raha mida pööritan, siis sellest ei taha ilma jääda (ja pole ka jäänud siiani).
Hetke autoga vedas, sain intressi nende kampaania korras, kus siin kuu vms tagasi pakkusid 1,223%+euribor, peaks olema suht soodne võrreldes teistega.
Eks ilmselt inimeste küsimus ka kelle otsa satud, kui normaalsed haldurid siis asjad sujuvad.
Muuseas ka kasko parima pakkumise mis mina uurides sain, suutis SEB sebida veel paremaks ja see mis ma sain oli niiöelda sõbrahind.
Mina ei arvuta kunagi mitu krooni ma intressideks maksan, ilmselt ei ole see summa väike, aga ma ei pea vähemalt oma raha kinni panema täies mahus. Nagunii kui liising näiteks 60 kuud siis umbes 24 kuu pärast müün auto maha ja võtan oma sissemaksuraha vahelt ilusti välja ja liisin uue. Auto pole kunagi olnud investeering vaid kulu, ja kui on mingi sissemaksu raha mida pööritan, siis sellest ei taha ilma jääda (ja pole ka jäänud siiani).
-
- Huviline
- Postitusi: 121
- Liitunud: 27.10.2004 21:51 54
- Peamine sõiduk: MB W221 320CDI 2009a
- Telefon: 3725164888
- Asukoht: Tartu
Ma viimased autod firmale ja endale ostnud läbi DNBNord liisingu ,asjaajamine on olnud kiire ja intress ka hansast kõvasti parem.Kusjuures olen klient nii Hansa,Sampo liisingus.Algul tegi Hansa häid pakkumisi ,praegu pakub ainult tavaintressi ja tingimusi.Soovitan proovida ka DNB-d
Bmw 525d 2005a 130 kw
Genne kirjutas:Ma ei räägi protsentidest jne, vaid lihtsalt.. kasvõi infomüraks...näiteks.
Sul on "uus" kasutatud ja endale liisitud auto (hinnaks X). Oled tööl, kodus, sõprade juures, poes jne, kuid liisingu KUUMAKSE tiksub niivõinaa, nagu taksomeeter!!! Lisada siia patta kasko, orjamise tunne, mure jätkusuutlikuse pärast jne..
Midagi positiivet ka...
Istumine ja väljumune uhkest autost sõprde ja tuttavate ees ja...???
Kumb on tähtsam ja perele mõttekam?
Osta parem auto välja, ta on tarbimiseks ja perekonnas olemiseks.
Suured tänud informatiivse ja objektiivse hinnangu eest. Nõustun 100% sinuga kaskomakse vajalikkuses, täiesti kasutu. Ostan endale järgmiseks ilmselt E65 ning kindlasti ilma kaskota. Loodetavasti siis satub minule mingisugune äpardus ja teen ka selle autoga avarii. Sooviksid kindlasti ka enda hoovile sellist autot, millel on puu käinud poole kapotini ning pole kindlustust maksmas. Eelmine auto vedeleb kindlustuse platsil ja tänan jumalat et kasko oli. Isiklikult tunnen, et olen liiga vaene sõitmaks ilma kaskota. Vanad ilma turvavarustuseta surmalõksud, huvitavad mind jällegi samapalju kui avalikus kohas klistiiri saamine. Suured tänud veelkord suurepärase soovituse eest. Sõidan kuus 2000-3000km, minule läheb väga korda millega ma selle läbin.iiv6l kirjutas:Vastused A'la, et mina ostan enda auto välja võib kuskile mujale jätta.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Kas poleks lihtsam sõita nii, et ei juhtuks selliseid äpardusi? Sellise suhtumise pärast tulekski kaskokindlustus Eestis ära keelata. Iga vend sõidab nagu juhtub, sest kui peaks mingi ebaõnn olema, siis kasko maksab ju. Kui ikka liiklusjobu pärast väikest kõksu $$$ peaks välja käima, hakataks ettevaatlikumalt sõitma ka.iiv6l kirjutas:Genne kirjutas:Ma ei räägi protsentidest jne, vaid lihtsalt.. kasvõi infomüraks...näiteks.
Sul on "uus" kasutatud ja endale liisitud auto (hinnaks X). Oled tööl, kodus, sõprade juures, poes jne, kuid liisingu KUUMAKSE tiksub niivõinaa, nagu taksomeeter!!! Lisada siia patta kasko, orjamise tunne, mure jätkusuutlikuse pärast jne..
Midagi positiivet ka...
Istumine ja väljumune uhkest autost sõprde ja tuttavate ees ja...???
Kumb on tähtsam ja perele mõttekam?
Osta parem auto välja, ta on tarbimiseks ja perekonnas olemiseks.Suured tänud informatiivse ja objektiivse hinnangu eest. Nõustun 100% sinuga kaskomakse vajalikkuses, täiesti kasutu. Ostan endale järgmiseks ilmselt E65 ning kindlasti ilma kaskota. Loodetavasti siis satub minule mingisugune äpardus ja teen ka selle autoga avarii. Sooviksid kindlasti ka enda hoovile sellist autot, millel on puu käinud poole kapotini ning pole kindlustust maksmas. Eelmine auto vedeleb kindlustuse platsil ja tänan jumalat et kasko oli. Isiklikult tunnen, et olen liiga vaene sõitmaks ilma kaskota. Vanad ilma turvavarustuseta surmalõksud, huvitavad mind jällegi samapalju kui avalikus kohas klistiiri saamine. Suured tänud veelkord suurepärase soovituse eest. Sõidan kuus 2000-3000km, minule läheb väga korda millega ma selle läbin.iiv6l kirjutas:Vastused A'la, et mina ostan enda auto välja võib kuskile mujale jätta.
730iA e32 138kW 12/1992
Sina, mina ja meie ja keegi veel sõidamegi nii, et ei juhtu midagi. Siis tuleb napsu võtnud vello ja sõidab sulle sisse. Lihtsalt niisama. Ja Sinul kaskot ei ole. näiteks nii juhtus möödunud jaanipäeval sugulasega kelle auto (e36 sedaan)seisis parklas ja üks purjus vennike leidis, et kõige mõistlikum on siis rooli ronida. Pauk käis ära ja sugulase autol esiots enam sirge just ei olnud. Igaljuhul ei olnud kaskot mõlemal autol. Kuna vend algul lubas kinni maksta ja pärast ei enam olnud nõus oma antud lubadustega läks asi inetuks...
Endast ka. Praegune auto võetud Sampo Liisingusse. Kuulutuses oli kirjas, et 99 aasta auto siis sellega sai ka liisingutaotlus tehtud. Kui tehinguks läks siis selgus, et esmane arvelevõtmine on olnud hoopis 98 aastal. Kuna personaalpangaduse klient seal siis ei hakatud väga vaidlema ja tehti periood 5 aasta peale ilma suure kärata. Intress 7.1 ja viie aasta peale tuleb juurde maksta ca 20000 kilo. Mis on selle perioodi eest normaalne minu arvates. Kuumakse 3300 koos kaskoga.
Head jaanipäeva
Endast ka. Praegune auto võetud Sampo Liisingusse. Kuulutuses oli kirjas, et 99 aasta auto siis sellega sai ka liisingutaotlus tehtud. Kui tehinguks läks siis selgus, et esmane arvelevõtmine on olnud hoopis 98 aastal. Kuna personaalpangaduse klient seal siis ei hakatud väga vaidlema ja tehti periood 5 aasta peale ilma suure kärata. Intress 7.1 ja viie aasta peale tuleb juurde maksta ca 20000 kilo. Mis on selle perioodi eest normaalne minu arvates. Kuumakse 3300 koos kaskoga.
Head jaanipäeva
Mina ka kahe käega kasko poolt, kunagi juhtunud teemad, et kass joostes yle tee hävitas udutule, samuti tööjuures mittetoimiv tõkkepuu rikkus auto katuse millalgi ja mingil hetkel varastati e38 udutuled tasulisest parklast tallinna volikogu juures (lisaks vahetan umbes kord aastas esiklaasi, mis on meie teeremondi tehnoloogiat arvestades normaalne ju). Ühesõnaga ole ise mis mees tahes, jamasi võib ette tulla ja kui oled puhvriks arvestanud kuus max omavastutuse ja tavahooldekulud (eeldatavasti muid üllatusi pole ja kasko omavastutust väga tihti vaja ka ei ole), siis miks ma peaks autole sellest rohkem kulutama? Ehk siis ma tahan umbes teada oma kulusi autole kuus ja ma tahan, et selle eest oleks liikur olemas ka, seega ei tule kõne alla ilma kindlustundeta (loe: kaskota).
Aitäh teavitamast kõiki foorumikasutajaid ning ennekõike mind, minu sõidustiili kohta. Ei olnudki teadlik faktist, et kasko kindlustuse toodud turvatunde tõttu "ruunasin" ja "peenestasin" enda autot koguaeg. Jubedalt kihutasin ning tekitasin liiklusohtlikke olukordi, kaasa arvatud päeval mil minu õnnetus juhtus. Kihutasin ca 50-60km/h tunnikiirusel mööda kruusateed, pimestatuna kaskokindlustuse tekitatud turvatundest vehkisin herilast/mesilast autost välja ja sõitsin praktiliselt teel kasvavale puule otsa. Sellest juba, et enda autot ISE käsitsi 2-3 korda nädalas pesin ja seest puhastasin väljendub suur ükskõiksus auto kohta. Sellepärast raiskasingi aastaga 30000eek, et saaksin sõita "nagu juhtub". Apardus mille eespool mainisid, ei kipu tavaliselt hüüdma tulles. Väga suur tänu avara maailmavaate eest, vaimustavalt avara. Keegi võiks sellest kaskokindlustuste likvideerimisest kirjutada liisingufirmadele ning otsustajatele. Rumalad inimesed ikkagi seal vist, kuidas nad küll ise selle peale pole tulnud.V2ike_Suur kirjutas: Kas poleks lihtsam sõita nii, et ei juhtuks selliseid äpardusi? Sellise suhtumise pärast tulekski kaskokindlustus Eestis ära keelata. Iga vend sõidab nagu juhtub, sest kui peaks mingi ebaõnn olema, siis kasko maksab ju. Kui ikka liiklusjobu pärast väikest kõksu $$$ peaks välja käima, hakataks ettevaatlikumalt sõitma ka.
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kui tahad parimat pakkumist tuleb ikka igast võimalikust kohast pakkumine võtta, see natuke vaeva tasub 90% juhtudest end ära soodsamate tingimuste näol Iga pank pakub mõnele autole parimaid tingimusi, teine pakub ärikliendile häid ja kolmas pensionärile, ühest vastust ei ole olemas. Arvestades seda, et on majanduslangus ning liisinguhaldur tahab ka palka saada, tasub alati ka kaubelda - parem varblane pihus, kui vares katusel
BMW M5 V10
Lisaks liisingupakkumiste küsimisele erinevatest pankadest soovitan ka tingida. Konkureeriva panga "grammi" soodsamat pakkumist tasub kindlasti mainida teises pangas. Isegi 0,05% mõjutab 4-aastast intressikulu piisavalt.
Enda autoga võitsin nii sadu kroone aastas (ostuhind ca 250th sissem 130th per4).
Kahe aasta möödudes ostsin auto siiski välja kuna võimalus oli olemas ja intresse maksta on tüütu.
Aga kaskost siiski ei loobuks. Tõsi küll - 3 aasta jooksul on kõik parklakahjud (tekitaja teadmata) jäänud alla omavastutuse ning seega on värviparandused tulnud maksta kinni oma taskust.
Enda autoga võitsin nii sadu kroone aastas (ostuhind ca 250th sissem 130th per4).
Kahe aasta möödudes ostsin auto siiski välja kuna võimalus oli olemas ja intresse maksta on tüütu.
Aga kaskost siiski ei loobuks. Tõsi küll - 3 aasta jooksul on kõik parklakahjud (tekitaja teadmata) jäänud alla omavastutuse ning seega on värviparandused tulnud maksta kinni oma taskust.
E21 323i, E30 320i, E46 328i, E39 525iT, X5 E53 3,0 D, X5 E70 LCI, F30 335i
Olles ise pangas mõned aastad töötanud võin öelda et pakutav intress sõltub suuresti liisinghalduri oma suvast. Sest tema mõtleb oma peakeses välja intressiettepaneku mille ta esitab pangakomiteele või otsustajale. Oma ettepaneku tegemisel lähtub ta panga sisepoliitikas ettenähtud minimaalsest intressimarginaalist, senisest kliendisuhtest, kliendi senisest maksekäitumisest (kui on varem krediidiinfos häireid olnud siis võin öelda et oled oma elu vähemalt 10 aastaks ära rikkunud),auto vanusest, kliendi vanusest jne.
Soovitan panka minnes riietuda ja käituda soliidselt siis on ka hea pakkumise saamise tõenäosus suurem.
Kui näiteks sisse astub ikka tunkedes noor ehitaja rullis nokamüts peas ja teatab rohkelt slängi kasutades, et tahab bemmi liisida siis on suur tõenäosus et talle visatakse kirvest
Soovitan panka minnes riietuda ja käituda soliidselt siis on ka hea pakkumise saamise tõenäosus suurem.
Kui näiteks sisse astub ikka tunkedes noor ehitaja rullis nokamüts peas ja teatab rohkelt slängi kasutades, et tahab bemmi liisida siis on suur tõenäosus et talle visatakse kirvest
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Re: Leasing & Liising
Kuna ei leidnud muud liisingu teemat ja ei taht uut teha, siis tekkis selline küsimus, et, kui mult tahetakse autot osta liisingusse kuid ma ei ole autot ümber kirjutanud arkis ehk on veel eelmise omaniku nimel, siis mis saab ? kas pean kirjutama enda nimele mingiks hetkeks või aetakse kuidagi teistmoodi seda ?
Re: Leasing & Liising
Seda küsi liisinguandjalt aga mulle tundub, et niisama ostu-müügilepingutega vehkimisest ei ole kasu. Liising tunneks ennast kindlamalt kui auto oleks sinu e. siis müüja nimel.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: Leasing & Liising
okei, tuleb üle küsida