BMWde müstilised hinnad
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 06.02.2004 07:56 40
- Asukoht: Tallinn/Tartu
BMWde müstilised hinnad
Nagu mis toimub poisid?
Vanade bmw'de eest tahetakse täpsetl samasuguseid hindu mis 2 aastat tagasi. Ehk oleks aeg hakata hindu langetama. Üle mõistuse, 91 ja 92a 320'ide eest tahetakse ligi 50 tuhhi saada, üks vend müüb üldse oma 530i 80 tuhhiga, pean kohe ära mainima, et uue kerega bmw saab saksast juba 100 tuhhiga kätte.
See post pole norimiseks vaid päringuks, et miks see nii on?Või on tõesti niipalju ullikesi, kes sellise hinnaga neid masinaid ostavad?
Vanade bmw'de eest tahetakse täpsetl samasuguseid hindu mis 2 aastat tagasi. Ehk oleks aeg hakata hindu langetama. Üle mõistuse, 91 ja 92a 320'ide eest tahetakse ligi 50 tuhhi saada, üks vend müüb üldse oma 530i 80 tuhhiga, pean kohe ära mainima, et uue kerega bmw saab saksast juba 100 tuhhiga kätte.
See post pole norimiseks vaid päringuks, et miks see nii on?Või on tõesti niipalju ullikesi, kes sellise hinnaga neid masinaid ostavad?
Re: BMWde müstilised hinnad
Peab kohe ka mainima, et võrreldes E34-ga on E39 õhemast plekist ja alumiiniumist veermikuga. Edasi mõtle ise.justcraizy kirjutas:pean kohe ära mainima, et uue kerega bmw saab saksast juba 100 tuhhiga kätte.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ma pole küll poiss... aga äkki on auto seisukorral ka midagi hinnaga pistmist?Nagu mis toimub poisid?
kahjuks pole sa välja toonud, millisest "uue kerega" mudelist jutt käib aga reeglina on need kõige odavamad ka mitte kõige parema tervisega. nii, et võib öelda, et neid "ullikesi" on jah küllaga, kes on valmis hea ja korraliku auto eest väheke rohkem maksma. meie perekond ka nende "ullikeste" hulka kuuluv.
kui oled nõus ostma odava auto inimeselt, kes on 5 aastat sinna ainult kütust sisse otsnud, siis jumal sinuga...
BMW 316iA
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 06.02.2004 07:56 40
- Asukoht: Tallinn/Tartu
aga sa ei saa ka võrrelda omavahel autosid 523 ja 530... neil ongi erinev hinnavahe, juba tootmisest tulles.
EDIT: olen ka ise Saksas autot ostmas käinud ja peab tõdema, et ei ole see ka mingi autode imedemaa. nägin seal vaat, et hullemaidki ronte, kui Eesti olen kohanud. ja see servoraamat pole nüüd küll mingi näitaja...
EDIT: olen ka ise Saksas autot ostmas käinud ja peab tõdema, et ei ole see ka mingi autode imedemaa. nägin seal vaat, et hullemaidki ronte, kui Eesti olen kohanud. ja see servoraamat pole nüüd küll mingi näitaja...
Viimati muutis Diana, 17.02.2005 12:06 26, muudetud 2 korda kokku.
BMW 316iA
No flame, but: 523 IMHO mõttetu variant, 170HP.ni kinni poodud 2,5 mootor. Ja anna andeks, aga 13a vana ja hästi hoitud E34 võib vabalt olla paremas seisus kui mõni E39. Odavam pidada ka. See täis servo raamat ei garanteeri ju tegelikult midagi. Ainult seda, et omanik on ikka kuskil käinud vähemalt midagi tegemas.justcraizy kirjutas:Uskumatud inimesed, 1997a 523 näiteks. Enamustel saksas olevatel masinatel, loe kõigil, on olemas täis servo ning anna andeks, mingi 13 aastat vana bmw ront pole mitte mingil juhul paremas korras.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 06.02.2004 07:56 40
- Asukoht: Tallinn/Tartu
okey, neid tõesti ei saa hinnata, sest moto paneb hinna paika, aga samas on ikka liig küsida 92a masina eest 50-60 tuhat. Olgu talle siis külge pandud ma ei tea mis juppe. Mis see mind huvitab mis plekist see auto tehtud on, nagu keegi siin väitis. Ega ma temaga 10a ei sõida. Ma saan aru kui ostad tutika masina, siis vast ikka plaaniga natuke kauem temaga sõita. Aga üle 10a masinad on ikka väga väsinud juba. See et omanik on klapisääretihendid ära vahetanud, ei anna mingit põhjendust sellele, et näe kui korras masin mul on. 100 teist detaili on kohe minemas.
Servo raamat pole näitaja? Mis asja? Kui saksast osta eraisiku käest auto koos servoga, siis rohkem korras masinat annab otsida. Kuna mul õde elab saksamaal, siis üldjuhul ikka tean, kuidas seal normaalsed inimesed autosi hoiavad. Tuleks ehk vaadata, kust autot osta sealt.
Servo raamat pole näitaja? Mis asja? Kui saksast osta eraisiku käest auto koos servoga, siis rohkem korras masinat annab otsida. Kuna mul õde elab saksamaal, siis üldjuhul ikka tean, kuidas seal normaalsed inimesed autosi hoiavad. Tuleks ehk vaadata, kust autot osta sealt.
No siin võib nüüd mõelda ja vaielda, aga kui Sa viitsiks nats saksa foorume jälgida, siis saaksid ise ka aru, et see fakt, et auto on regulaarselt külastanud ametlikku hooldust, ei taga veel tema korrasolekut. (eeldame, et see raamat pole auto müüja enda poolt täidetud - ma võin näidata enda oma: tembeldatud on korralikult, aga nagu selgus, pole see auto raamatus märgitud aegadel küll mainitud diileri juures viibinud. küsisin järele.)justcraizy kirjutas:Servo raamat pole näitaja? Mis asja? Kui saksast osta eraisiku käest auto koos servoga, siis rohkem korras masinat annab otsida. Kuna mul õde elab saksamaal, siis üldjuhul ikka tean, kuidas seal normaalsed inimesed autosi hoiavad. Tuleks ehk vaadata, kust autot osta sealt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 06.02.2004 07:56 40
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Jah, nõustun sinuga täielikult, kuid inimesed kasutavad väga lihtsat nippi selle vältimiseks. Võetakse inimene ja sõidetakse teenindusse, mis servos on kirjas. Servos lüüakse log raamat lahti ja kui inf kattub siis on kõik ok.
Kui aga müüja hakkab hämama, et milleks sinna minna jne... siis on teada, et jama ajab suust välja.
Saksamaa on nii suur riik, et seal leidub veel tohhuija inimesi, kes müüvad korralikke masinaid. Tuleb lihtsalt paar nädalat otsida ning ringikäija ning leiab väga korras pille ja väga soodsa hinnaga.
Kui aga müüja hakkab hämama, et milleks sinna minna jne... siis on teada, et jama ajab suust välja.
Saksamaa on nii suur riik, et seal leidub veel tohhuija inimesi, kes müüvad korralikke masinaid. Tuleb lihtsalt paar nädalat otsida ning ringikäija ning leiab väga korras pille ja väga soodsa hinnaga.
bemmi hinnad minu arust just maas...et noh..küsida ju ikka võib...aga need hinnad millega reaalselt lähevad ikka müstiliselt maas paraku... võrreldes mersudega ikka neil see olukord tunduvalt parem.. mõnel juhul hind isegi kordades üle bemarist.. samuti nagu ka audi, passat küll hinnaga sama kuid ostetakse kohe liiati kui veel diisel. bemar juba see paneb nö tava ostja ringi minema et rullikas kallis pidada ja kütusekulu taevas.. bemari ostab ikkagi enamus juhtudel teadlik mees, kel sõpruskonnas veidi promo tehtud, mersul ja audil sellist promot vaja ei ole õnneks või kahjuks, kuigi juba ainuüksi istmete mugavuse poolest ei suuda näit 92 a audi 100 konkureerida ükskõik mis aasta 5esega..nõus?
GAY.. Girls Are Yummy
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
milles kogu selle jutu POINT on?
et laske hinnad alla või ostke autosid ainult saksast.
et laske hinnad alla või ostke autosid ainult saksast.
vaidlen vastu, on küll paremas korrasUskumatud inimesed, 1997a 523 näiteks. Enamustel saksas olevatel masinatel, loe kõigil, on olemas täis servo ning anna andeks, mingi 13 aastat vana bmw ront pole mitte mingil juhul paremas korras.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 18
- Liitunud: 06.02.2004 07:56 40
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Olen liigelnud nii audi 100ga kui ka sama aasta viiesega. Mulle istus ikka audi kõvasti rohkem, nii mugavuse kui dünaamika poolest. No see on täiesti maitse asi.
Minu point on selles, et miks pannakse vanemad bemarid müüki mingi ilgelt kõrge hinnaga, seda ma ei mõista. Kuna ma ise pole ühtegi bmw'd maha müünud, siis ma ei tea reaalseid hindu millega nad lähevad, aga see et maksta 92a masina eest 50-60 tuhhi, no ma ei tea.
Minu point on selles, et miks pannakse vanemad bemarid müüki mingi ilgelt kõrge hinnaga, seda ma ei mõista. Kuna ma ise pole ühtegi bmw'd maha müünud, siis ma ei tea reaalseid hindu millega nad lähevad, aga see et maksta 92a masina eest 50-60 tuhhi, no ma ei tea.
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
sellepärast et omanik on sinna sisse tagunud suured summad ja üritab seda raha tagasi saada. või on auto seda väärt. kogu lugu.et miks pannakse vanemad bemarid müüki mingi ilgelt kõrge hinnaga, seda ma ei mõista.
ostja ülesanne on endale selgeks teha kas asi on antud summat väärt või mitte. kui tundub kallis olevat, pole mõtet osta. ühistranspordi kuukaart on kõige odavam
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Pisut OT, aga kas te ikka räägite õigetest asjadest - servo tähendab minu teada Saksas "servolenkung" ehk siis roolivõimendi (uutel tihti juba ka servotronic) ja korralikult tehtud hooldused ning täidetud teenindusraamat peaks olema "scheckheft gepflegt"?justcraizy kirjutas:Võetakse inimene ja sõidetakse teenindusse, mis servos on kirjas. Servos lüüakse log raamat lahti ja kui inf kattub siis on kõik ok.
Niiet kui rääkida servost, siis millest ikkagi jutt käib???
E83 X3 2,0dA 2010.a.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Ja see, et 90 alguse autoga sada häda kohe kaela tuleb on ka vale jutt... tõesti, kui sa endale näiteks 30000 krooni eest ostad E36 ja loodad sellest saada korralikku autot, on tõesti oodata, et rohkem kui 100 erinevat juppi esimese 100 kilomeetriga autol küljest kukuvad...
Samas 70-80k sama kerega auto eest välja käies on palju väiksem võimalus raipe otsa sattuda.
Ma ei saa aru, millest selline arvamus, et kui autol rohkem kui 10 aastat vanust, siis automaatselt laguneb kohe ära. Mul on endal ka üle 10 aasta vanune auto. Ei lagune seal midagi. Muidugi eeldab see auto eest hoolitsemist ka.
Samas 70-80k sama kerega auto eest välja käies on palju väiksem võimalus raipe otsa sattuda.
Ma ei saa aru, millest selline arvamus, et kui autol rohkem kui 10 aastat vanust, siis automaatselt laguneb kohe ära. Mul on endal ka üle 10 aasta vanune auto. Ei lagune seal midagi. Muidugi eeldab see auto eest hoolitsemist ka.
Mul on ka üks sõber, kelle arust on tema '93a audi b4 disla palju mugavam auto kui '88a 735i...neid inimesi ei mõista kohe mitte, vaadaku reaalsusesse.justcraizy kirjutas:Olen liigelnud nii audi 100ga kui ka sama aasta viiesega. Mulle istus ikka audi kõvasti rohkem, nii mugavuse kui dünaamika poolest. No see on täiesti maitse asi.
Sellist asja pole "neile" mõtet selgitada, tuleb vaid üks suur-suur vaidlus sellest...mytology kirjutas:Mul on ka üks sõber, kelle arust on tema '93a audi b4 disla palju mugavam auto kui '88a 735i...neid inimesi ei mõista kohe mitte, vaadaku reaalsusesse.
Kui ei meeldi, kolige audi foorumisse...
interscope.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Pole mõtet vaielda teemal, et see mark on parem kui teine. Inimesed ja maitsed on sedavõrd erinevad.
Mis puudutab vanemate bemarite hindasi, siis vastavalt hinnale saad ka vastavas seisukorras oleva masina. Maksin oma masina eest eelmise aasta mais 68 tuhat, samas masin praegusel hetkel juba 12 aastat vana. Ja olen ostuga ülimalt rahul. Siit ka lihtne loosung - kvaliteet maksab.
Mis puudutab vanemate bemarite hindasi, siis vastavalt hinnale saad ka vastavas seisukorras oleva masina. Maksin oma masina eest eelmise aasta mais 68 tuhat, samas masin praegusel hetkel juba 12 aastat vana. Ja olen ostuga ülimalt rahul. Siit ka lihtne loosung - kvaliteet maksab.
1995-96 aasta E34 hinnaga 60-100K on igatahes parem auto kui mingi saraks sõidetud E39 520/23 mida siin 100K kandis pakutakse.
E39 esimesed aastad on üsna kalasid täis.
E34 on kuumaastikul tugevam ning odavamate tükkidega
E39-t korralikku alla 180K ära loodagi
"justcrazy" - sinu jutt meenutab tüüpilist foorumitrolli, kes üritab mingist mõttetust asjast lärmi tõsta ja siis itsitab pärast arvuti taga koos oma 13-aastaste sõpradega pihku
E39 esimesed aastad on üsna kalasid täis.
E34 on kuumaastikul tugevam ning odavamate tükkidega
E39-t korralikku alla 180K ära loodagi
"justcrazy" - sinu jutt meenutab tüüpilist foorumitrolli, kes üritab mingist mõttetust asjast lärmi tõsta ja siis itsitab pärast arvuti taga koos oma 13-aastaste sõpradega pihku
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Üle 10a vanuste BMW´de juhitavus on isegi tänapäevaste autodega võrreldes tipptasemel
Kui autode disaini võrrelda, siis näiteks üle 10a vanustest "kallitest" BMW´dest on minu arvates üks ilusamaid E36kupee. Disaini poolest võiks selle BMW´ga võrrelda Audi kupeed ja Opel Calibra´t. Audi B4 ei ole kindlasti odavam kui E36 ja opel on küll odavam, kuid ma arvan, et Calibra ei ole nii tehniliselt kui ka kere poolest nii vastupidav kui BMW. Ja mis kõige tähtsam -
BMW´l veavad tagarattad
Kui autode disaini võrrelda, siis näiteks üle 10a vanustest "kallitest" BMW´dest on minu arvates üks ilusamaid E36kupee. Disaini poolest võiks selle BMW´ga võrrelda Audi kupeed ja Opel Calibra´t. Audi B4 ei ole kindlasti odavam kui E36 ja opel on küll odavam, kuid ma arvan, et Calibra ei ole nii tehniliselt kui ka kere poolest nii vastupidav kui BMW. Ja mis kõige tähtsam -
BMW´l veavad tagarattad