Elektriautorubriik
Re: Elektriautorubriik
See oli tõesti positiivne mõtteviis.
Samm üks oleks ühilduvus Tesla EU CCS superchargeritega.
Akudesse ja mootorite tehnoloogiasse peaks BMW ikkagi ise panustama.
Küll aga tarkvara osas võiks mitmed ohjad anda Tesla poistele.
Samm üks oleks ühilduvus Tesla EU CCS superchargeritega.
Akudesse ja mootorite tehnoloogiasse peaks BMW ikkagi ise panustama.
Küll aga tarkvara osas võiks mitmed ohjad anda Tesla poistele.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Elektriautorubriik
Usun, et sama palju oleks Teslal mõistlik end ühendada euroopa autotootjate veel võimsamate laadijatega.
Softi koha pealt on nii ja naa - mõni asi on Teslal esmapilgul tõesti parem. Paraku ei tea me seda kui palju see tuleb turvalisuse arvelt.
Softi koha pealt on nii ja naa - mõni asi on Teslal esmapilgul tõesti parem. Paraku ei tea me seda kui palju see tuleb turvalisuse arvelt.
Re: Elektriautorubriik
Tesla on juba ühinenud Ionityga põhimõtteliselt. Tesla alustab veebruarist alates CCSile üle minemisega. Ehk siis paari nädala pärast.Muhv kirjutas:Usun, et sama palju oleks Teslal mõistlik end ühendada euroopa autotootjate veel võimsamate laadijatega.
Softi koha pealt on nii ja naa - mõni asi on Teslal esmapilgul tõesti parem. Paraku ei tea me seda kui palju see tuleb turvalisuse arvelt.
Softi koha pealt on Tesla põhimõtteliselt maailma tipus. Kuigi kõik tahaksid, et Tesla jooksutaks Android Auto't ja Apple Carplay'd, nad seda siiani ei tee. Ma arvan et Tesla pole siiani leidnud meetodit seda 100.0%'liselt isoleerida auto enda tarkvarast (Linuxi Ubuntu vist oli).
BMW samuti ei aktsepteerida Android Autot just turvalisuse põhjusel, ikka veel.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Elektriautorubriik
https://forte.delfi.ee/news/auto/ameeri ... d=85403755" onclick="window.open(this.href);return false;
Nii palju siis pardlitest .
Lisage sinna autosse mõned reisijad, pange soendus normaalset tööle, kiirendage müningad korrad ja talvel ei jää sellest vahemaast s..gi järgi.
Nii palju siis pardlitest .
Lisage sinna autosse mõned reisijad, pange soendus normaalset tööle, kiirendage müningad korrad ja talvel ei jää sellest vahemaast s..gi järgi.
Re: Elektriautorubriik
Mis varastele? Mida varastatakse?ttsys kirjutas:Mis emotsionaalset ootust? Seda, et saastamine on vaja maksustada? Seda, et lõppeks otsa see, mida otse öeldes vargusena kõigi ja kõige üleselt ekspluateeritakse?
Muidugi ei meeldi see emotsionaalselt varastele. Ei peagi ju. Vaja on inimesi valgustada nii selles millised on kahjud kui ka lahendused.Leimar Henk kirjutas: Tuska valmistab just see, et need kes ei jaga seda emotsionaalset ootust tembeldatakse rafineeritud viisil debiilikuteks vms.
Tahad maksustada ja suuremaid igasugu makse maksya-koli Norra. Jäta teised rahule
Re: Elektriautorubriik
Sa ikka päruis segane ega rohkem ei olegi midagi öelda. See väide, et sureb 95% on jura.arnis kirjutas:FUD väljendit kasutatakse väljendamaks seda, et keegi jagab vaadet, mis põhjustab
teistel
Hirmu, et võib tekkida mingi jama
Ebamäärasus, et mingi asi ei ole veel selgeks saanud
Kõhklemine, et miskis tuleb pigem kõhelda.
Elektriautode näide on umbes selline:
Kuule ära osta ikka seda elektriautot. Aku võib tühjaks saada mingi suvalises metsas ja siis sa külmud surnuks.
Elektriauto akut pole keegi proovinud isegi kümme aastast. Sa ei saa eeldada, et see kestab ja et sa ei pea ostma uut vahepeal, mis maksab väga väga palju. Ja kust sa tead, et sulle jätkub sellest kilometraažist mida autoga saab läbida. Äkki pead sa naise haiglasse viima ja sul ei jätku.
Vot see on FUD. Süstida lugejatesse/vaatajatesse sellist ebamäärasust, et nad ei võtaks asja omaks.
Aktsiatega tegelevad tegelinskid on selles alas väga aktiivsed, nõndaviisi Tesla aktsia tihti kukub, ajutiselt.
Ja antud olukorras paneb mingi "suvalist" suvalist FUDi isesõitvate autodega.
Ei nad ei saa kunagi selgeks halvad teeolud, sest siiani ei ole seda tehtud.
Isesõitev auto ajab niikuinii kellegi alla siserikke tõttu...
See on ulmejobu arusaam. Iga päev, kui isesõitvad autod pole üle võtnud surevad miljonid. Ja kui võtavad üle, siis sureb näiteks 95% vähem inimesi. Loomulikult perfektsust ei saa tagada, aga üsna taun peab olema, et lükata miskit tagasi ainult sellepärast, et see pole ideaalne esimest põlvkonnast.
Ja veel lollim on siukest paska uskuda pimesi. Pange ajud tööle ja mõelge kui miskit loete. Eriti kui seda veel jagada. Kas tekst on ikka kriitiliselt kirjutatud ja kas tekstikirjutaja üldse mõistab asja.
Kui tuleb ideaalne siis võib olla aga unustad, et inimestele meeldib ise juhtida ja nautida autosõitu. Kokkuvõtvalt-ulmejobu oled sina, kes teisi siin sõimab ja arvab, et on maailma muutja.
Sa oled nagu vegan, kes läheb üle tee ainult sellepärast, et teada oma veganlusest
Re: Elektriautorubriik
Arnis: sinusgused on vaja maksustada, kes käivad ja arvavad, et on tõe kuulutajad ja teavad mida kõik teised vajavad ja kuidas hakkama peavad saama ))arnis kirjutas:Sellepärast ongi vaja pasandamine maksustada, et iga inimene teaks, et ta ei saa endale seda lubadaAARE540 kirjutas:Ma arvan seda, et iga inimene teab ise piisavalt hästi, millist autot ta tahab või miks mitte ka endale lubada saab jne.
Vastasel juhul jäävadki tänavad täis Megaane, mis on 140 000km läbimisel väljalõigatud DPFiga ning haisevad, piixud
4 päeva tagasi kirjutasin teises foorumis just sobiliku postituse "iga inimese" teadlikkuse kohta:On jummala po**ui kas teile meeldib või ei meeldi, mis tunded teil koljude vahel tekivad ja mida kõhud räägivad....
kui meie, miljardid inimahvid, ei lõpeta LÄHIAJAL (paarkümmend aastat) dinosauruste põletamise (sinna alla kuulub
kogu maakera süsinikuvara, mis ei ole praeguses süsinikutsüklis kasutuses, nagu nafta, kivisüsi, põlevkivi vms)
siis me keerame planeedi totaalselt p*rse. Isegi kui lõpetame aastal 2019, puhta nahaga kohe üldse enam ei pääse, see on ka kindel.
Miks siis isegi mõelda pikemalt selliste asjade üle nagu
a) kas meie siin Eestis peame midagi tegema, kui me oleme alla 1% probleemist
b) kas mitte alguses ei tuleks elektrit puhtalt toota ja siis tegeleda autodega
c) kas ikka tuleks soodustada puhtamaid autosid ja karistada räpasemaid, ma ei taha et mind karistatakse/aidatakse
d) kas ma ikka pean kaaluma igavat elektrikat, mulle 4x4 konksuga maastur meeldib/sobib rohkem
e) kas mitte ei peaks tegema parema laadimisvõrgustiku ja siis mõtlema elektriautodele
Sots, mis sots.
Tuletan sulle meelde, et maailma 15 suurimat transpordilaeva reostavad samapalju kui 400 milj autot. Viigu need laevad aatomi vms küttele ja ongi sisuliselt mure lahendatud.
P.S Elektrikate vastu ei ole midagi kui saaksin neid laadida 5-10 minutiga. Kuniks seda ei saa ja kuniks sõidulatus on neil väga piiratud siis seni neid eriti ostma ka ei hakata. Karju sa siin palju soovid aga fakti see ei muuda
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Loetle need laevad ja lisa ka selgitus nende 400 miljoni auto kohta. Siis räägime edasi.
Hendrik38 kirjutas: Tuletan sulle meelde, et maailma 15 suurimat transpordilaeva reostavad samapalju kui 400 milj autot.
Re: Elektriautorubriik
Minu 2 senti - mu naine (i3s'i) peamine kasutaja ütleb, et ta ei taha enam kunagi sisepõlemismootoriga autot, kuna nende laadimine võtab ilgelt palju aega. Tuleb sõita kuhugi eraldi kohta, jahmerdada mingi automaadiga, ooooooooodata. Siis vaata, et autost välja ronides mantli serva mingisse õli lompi ei poeta. Mingis vales bensukas peab veel kuskil sabas maksmist ootama. Mõttetu!
Elektrikaga on lihtne - tuled koju, pargid ära - paar korda nädalas võtad seinalt juhtme ja torkad pistikusse ja unustad. 100x lihtsam, ei mingit passimist ega ekstra sõite.
Elektrikaga on lihtne - tuled koju, pargid ära - paar korda nädalas võtad seinalt juhtme ja torkad pistikusse ja unustad. 100x lihtsam, ei mingit passimist ega ekstra sõite.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Kodulaadimisega ongi asjal võlu! Ei pea kuskil parklas aega surnuks lööma.
Aga pajatan ka veidi enda ühest huvitavast seiklusest. Pole küll elektrikas,kuid osaliselt ikka.
Kasutan igapäevasõitudeks Volvo diiselhübriidi.(Sorry,et vales foorumis vale masinaga).
Muidu kasutan seda ikka nagu sõiduauto(ehk sõidan diisliga ja laeb akusi pidurdades),kuid hankisin ka Elmo kaardi ja tahtsin proovida,kas sealne laadimine ja sõiduulatus minu vajadustega sobib!
Ronisin,siis Keila jaama. Ei saanud kuidagi laadima(AC pool).Lihtsalt ei ühendanud ära. Helistasin info numbrile ja ühendati nende poolt ära. Hakkas laadimine. Seisin seal pool tundi ja nagu midagi ei toimu. Auto näitab ikka sõiduulatuseks 10km . Ah uks lukku ja kõrvalasuvasse tanklasse kohvi luristama. Las laeb.
Istusin seal tanklas,närisin kabanossi ja jõin kohvi lõpuni. Liikusin auto juurde tagasi ja ennäe! juba näitab sõiduulatust 15km
Kutsusin sõbra järele,läksin minema. Lasen tunnikese veel laadida!
tulin tagasi ja näitab 30km sõitu. Ah aitab küll. Täissaamiseni näitas veel 1,5h laadimist. Ei viitsi oodata,kuna vaja kähku linna minna!
Kaart läbi,juhe seinast ja punuma! Telefonis vaatasin veel,et palju siis kogu 30km läbimiseks(arvutuslikuks) raha kulunud oli.
Elmo näitab krediidiks 6€
30km sõitu maksab 6€ ???
Ei! Ei maksa! selle 30km näiduga sai sõita täpselt linna piirini Ehk ca 20km!
selle 6€ eest oleksin saanud ca 5l kütust ja sõita ca 100km Lisaks ei oleks pidanud ka kabanossi ja kohvile raha kulutama.
Selline Seik siis hübriidmasina kasutamisest,Elmo laadjas!
Kui oleks kodulaadija,mida mul kahjuks pole,siis oleks laadimine töenäoliselt soodsam ja tasuks isegi ära.
Hangin juhtme ja proovin ka nii!
Eks hübriidmasin ongi veidi teisel põhimõttel ehitatud.
Aga pajatan ka veidi enda ühest huvitavast seiklusest. Pole küll elektrikas,kuid osaliselt ikka.
Kasutan igapäevasõitudeks Volvo diiselhübriidi.(Sorry,et vales foorumis vale masinaga).
Muidu kasutan seda ikka nagu sõiduauto(ehk sõidan diisliga ja laeb akusi pidurdades),kuid hankisin ka Elmo kaardi ja tahtsin proovida,kas sealne laadimine ja sõiduulatus minu vajadustega sobib!
Ronisin,siis Keila jaama. Ei saanud kuidagi laadima(AC pool).Lihtsalt ei ühendanud ära. Helistasin info numbrile ja ühendati nende poolt ära. Hakkas laadimine. Seisin seal pool tundi ja nagu midagi ei toimu. Auto näitab ikka sõiduulatuseks 10km . Ah uks lukku ja kõrvalasuvasse tanklasse kohvi luristama. Las laeb.
Istusin seal tanklas,närisin kabanossi ja jõin kohvi lõpuni. Liikusin auto juurde tagasi ja ennäe! juba näitab sõiduulatust 15km
Kutsusin sõbra järele,läksin minema. Lasen tunnikese veel laadida!
tulin tagasi ja näitab 30km sõitu. Ah aitab küll. Täissaamiseni näitas veel 1,5h laadimist. Ei viitsi oodata,kuna vaja kähku linna minna!
Kaart läbi,juhe seinast ja punuma! Telefonis vaatasin veel,et palju siis kogu 30km läbimiseks(arvutuslikuks) raha kulunud oli.
Elmo näitab krediidiks 6€
30km sõitu maksab 6€ ???
Ei! Ei maksa! selle 30km näiduga sai sõita täpselt linna piirini Ehk ca 20km!
selle 6€ eest oleksin saanud ca 5l kütust ja sõita ca 100km Lisaks ei oleks pidanud ka kabanossi ja kohvile raha kulutama.
Selline Seik siis hübriidmasina kasutamisest,Elmo laadjas!
Kui oleks kodulaadija,mida mul kahjuks pole,siis oleks laadimine töenäoliselt soodsam ja tasuks isegi ära.
Hangin juhtme ja proovin ka nii!
Eks hübriidmasin ongi veidi teisel põhimõttel ehitatud.
Re: Elektriautorubriik
Kas Elmo laadimise kord mitte 4 eurot või isegi alla selle ei maksa?
Praeguse Elmo laadijate häda ongi, et maksab kord ja mitte kW. Tesla saaks selle korraga mitusada km veereda. I3 nii ca 180km.
Pistikhübriidid on eriti õnnetud. Need ilmselt mõeldud usb-ga laadimiseks telefoni akupangast.
Praeguse Elmo laadijate häda ongi, et maksab kord ja mitte kW. Tesla saaks selle korraga mitusada km veereda. I3 nii ca 180km.
Pistikhübriidid on eriti õnnetud. Need ilmselt mõeldud usb-ga laadimiseks telefoni akupangast.
Re: Elektriautorubriik
Pistikhübriidid on vähe halvasti lahendatud jah, laadimine võiks kiirem olla, 3.5h keskmiselt, Volvo, Audi, BMW, VW, Mitsubishi. Kas igapäevase kodus laadimisega see aeg jälle nii oluline on... Õhtul magama, hommikul soe auto.
Sõites laeb tunduvalt kiiremini, mis on mõneti üllatav, eeldaks juhtmest kiiremat laadimist.
Talvise läbisõidu vähenemisest!
Kas me oleme nüüd jõudnud niikaugele, et oleme sama rumalad kui inimesed USA-s?
Talvel külmas telefoniaku tühjeneb kiiremini, mis peaks teistmoodi olema autode puhul?
Tuleb meelde üks väga vana uudis USA-st. 7 teadlast tegid uurimuse, et istuva tööga inimestel on enamasti tagumik suurem.
Sõites laeb tunduvalt kiiremini, mis on mõneti üllatav, eeldaks juhtmest kiiremat laadimist.
Talvise läbisõidu vähenemisest!
Kas me oleme nüüd jõudnud niikaugele, et oleme sama rumalad kui inimesed USA-s?
Talvel külmas telefoniaku tühjeneb kiiremini, mis peaks teistmoodi olema autode puhul?
Tuleb meelde üks väga vana uudis USA-st. 7 teadlast tegid uurimuse, et istuva tööga inimestel on enamasti tagumik suurem.
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 20.03.2013 22:01 17
- Peamine sõiduk: bmw e53 M57TUD30 05'
Re: Elektriautorubriik
No tahaks loota, et tegu lihtsalt madalakvaliteedilise ajakirjandusega. Juhmistumisest rääkides siis.
Teadlased "avastavad" mingeid ilmselgeid asju, peavoolu meediale omane "uudiste" treimine.
Teadlased "avastavad" mingeid ilmselgeid asju, peavoolu meediale omane "uudiste" treimine.
Re: Elektriautorubriik
https://www.quora.com/Is-it-true-that-t ... l-the-cars" onclick="window.open(this.href);return false;ttsys kirjutas:Loetle need laevad ja lisa ka selgitus nende 400 miljoni auto kohta. Siis räägime edasi.Hendrik38 kirjutas: Tuletan sulle meelde, et maailma 15 suurimat transpordilaeva reostavad samapalju kui 400 milj autot.
Kola ise Maersk jt kompaniide lehel. Sellist vene trolli võtet ka ei ole mõtet kasutada. Kui need laevad sulle otsida siis hakkad küsima tõendeid ja tõendite tõendeid.
Autode osa saastamises on 10%
https://www.lngtransfer.com/news/the-16 ... the-world/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.dailymail.co.uk/sciencetech ... world.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Emma Maersk and her seven sisters Evelyn, Eugen, Estelle, Ebba, Eleonora, Elly and Edith Maersk.
2009 olid need uuringud aga praeguseks on asjad muutunud, sest hetkel liiguvad nad aeglasemalt ja kulutavad pool sellest kütusest, mis 2009 seega ka vähem.
Samuti näiteks üks lõbusõidu laev : ehk üks lõbusõidulaev saastab päevas samapalju kui miljon autot ja neid lõbusõidu laevu on oioi kui palju.
https://www.cbc.ca/radio/asithappens/as ... -1.4277180" onclick="window.open(this.href);return false;
see on Saksamaa rohelise tehtud uuring
e report says that a mid-sized cruise ship can use as much as 150 tonnes of fuel each day, which emits as much particulate as one million cars. Is that right?
That's correct. And the reason for this is that their engines run 24/7. Even if they're in the ports, they have to keep running their engines, because it's not only a transport mode, it's a hotel facility. They have a spa on board, restaurants ... and that needs a lot of energy — more or less the same energy a mid-sized city needs.
P.S lisan juurde,et Ameerika Tarbijate ühendus kandis Tesla 3 mitte soovitavate autode nimekirja -selle probleemide tõttu. Ja see ühendus on väga mõjuvõimas USA-s.
Et te mõistaksite siis ei ole mul elektrikate vastu midagi aga hetkel ei rahulda nad minu ja valdava enamuse vajadusi. Tulevikus kui tehnika jms areneb-kindlasti asi paraneb. Ise aga olen veendunud, et puhtad elektrikad täiesti läbi ei löö vaid jäädakse plug.in juurde.
Ei ole vaja ajada praegu juttu, et elektrikas pakub täpselt neid samu võimalusi kui sisepõlemismootoriga autod. Hetkel nad seda veel paku ega hakka lähiajal ka pakkuma (vähemalt odavama otsa elektrikad).
Porsche on teatanud, et nende uuel elektrikal saab akud laadida täis 15 minutiga. See on juba täiesti rahuldav aga selle auto hind algab 120000€
Viimati muutis Hendrik38, 23.02.2019 05:43 50, muudetud 3 korda kokku.
Re: Elektriautorubriik
Ehk sõidab ainult linnas. Siis jah ja kui on eramaja. Kuid 90%-l selliselt ei ela. Nii lihtne see eluke ongi.Muhv kirjutas:Minu 2 senti - mu naine (i3s'i) peamine kasutaja ütleb, et ta ei taha enam kunagi sisepõlemismootoriga autot, kuna nende laadimine võtab ilgelt palju aega. Tuleb sõita kuhugi eraldi kohta, jahmerdada mingi automaadiga, ooooooooodata. Siis vaata, et autost välja ronides mantli serva mingisse õli lompi ei poeta. Mingis vales bensukas peab veel kuskil sabas maksmist ootama. Mõttetu!
Elektrikaga on lihtne - tuled koju, pargid ära - paar korda nädalas võtad seinalt juhtme ja torkad pistikusse ja unustad. 100x lihtsam, ei mingit passimist ega ekstra sõite.
P.S I3 on seljakott.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Ehtsa ja suure algustähega Trollina käitud sa ju ise, kui esitad ajakirjaniku poolt pealkirjas esitatud küsimuse kui suurt teemat läbivat fakti.
Su enda lisatud esimesel lingil on väga selgelt juba tehtud arvutuslik võrdlus, et sama distantsi peale kulutab laev kõigest 7.8% kogu sellest kütuse kogusest, mis kuluks nendele kõigile autodele selle distantsi läbimiseks. Faktilist erinevust taipad? Ilmselt jäi esimese lugemisega uduseks.
Teiseks, teadmiseks, et suured laevad lähevad massiliselt üle jõuallikatele, mis töötavad olulisemalt keskkonnasõbralikemal kütustel, sh gaasil. Olemasolevatele laevadele lisatakse filtrisüsteeme ning tehakse suuri muutusi, et vähendada kõiki keskkonnakahjulikke komponente. Ainuüksi juba muutus ühel laeval omab märkimisväärset panust. Pealegi tehakse seda kõigile veeväljasurvet omavatele alustele ehk jutt ei ole juurde ehitatavate laevade moodsamatest käiguallikatest. Tulemas on ka veel uusi tehnoloogiaid just nimelt laevade jaoks ehk moodsamaid energiaallikaid. Kogu maailm muutub ja pidevalt.
Selles mõttes saavad laevad pidevalt uut noorust võrreldes autodega, mis vananedes hakkavad rohkem saastama - eeskätt muidugi diislid. Laguneva diisli pealt rebitakse veel viimanegi tükk filtrit maha, mis lehka kinni hoidis. Kui arenenud ja jõukamates riikides käituvad inimesed nagu harimata alatoidetud näljased juhutöölised siis mida oodata veel muudest riikidest(?!) Mingist mõttelaadi muutusest ei saa sellisel juhul juttugi tulla.
"This means the ship only used 7.8% of the total fuel required by all those vehicles for the same distance. I'd say that's a pretty good savings."
Su enda lisatud esimesel lingil on väga selgelt juba tehtud arvutuslik võrdlus, et sama distantsi peale kulutab laev kõigest 7.8% kogu sellest kütuse kogusest, mis kuluks nendele kõigile autodele selle distantsi läbimiseks. Faktilist erinevust taipad? Ilmselt jäi esimese lugemisega uduseks.
Teiseks, teadmiseks, et suured laevad lähevad massiliselt üle jõuallikatele, mis töötavad olulisemalt keskkonnasõbralikemal kütustel, sh gaasil. Olemasolevatele laevadele lisatakse filtrisüsteeme ning tehakse suuri muutusi, et vähendada kõiki keskkonnakahjulikke komponente. Ainuüksi juba muutus ühel laeval omab märkimisväärset panust. Pealegi tehakse seda kõigile veeväljasurvet omavatele alustele ehk jutt ei ole juurde ehitatavate laevade moodsamatest käiguallikatest. Tulemas on ka veel uusi tehnoloogiaid just nimelt laevade jaoks ehk moodsamaid energiaallikaid. Kogu maailm muutub ja pidevalt.
Selles mõttes saavad laevad pidevalt uut noorust võrreldes autodega, mis vananedes hakkavad rohkem saastama - eeskätt muidugi diislid. Laguneva diisli pealt rebitakse veel viimanegi tükk filtrit maha, mis lehka kinni hoidis. Kui arenenud ja jõukamates riikides käituvad inimesed nagu harimata alatoidetud näljased juhutöölised siis mida oodata veel muudest riikidest(?!) Mingist mõttelaadi muutusest ei saa sellisel juhul juttugi tulla.
"This means the ship only used 7.8% of the total fuel required by all those vehicles for the same distance. I'd say that's a pretty good savings."
Hendrik38 kirjutas: https://www.quora.com/Is-it-true-that-t ... l-the-cars" onclick="window.open(this.href);return false;
Kola ise Maersk jt kompaniide lehel. Sellist vene trolli võtet ka ei ole mõtet kasutada. Kui need laevad sulle otsida siis hakkad küsima tõendeid ja tõendite tõendeid.
Autode osa saastamises on 10%
/.../
Re: Elektriautorubriik
Miks ainult linnas? Vastupidi. Kasutame seda autot pidevalt maakodu vahet sõitmiseks. 5 euroga saab Virtsus edasi-tagasi käidud nagu niuh! Hinna ajab üles see, et maakoju autoga ligi ei pääse ja seetõttu tuleb Elmo külmkapist laadida.Hendrik38 kirjutas: Ehk sõidab ainult linnas. Siis jah ja kui on eramaja. Kuid 90%-l selliselt ei ela. Nii lihtne see eluke ongi.
P.S I3 on seljakott.
Sa muidu i3 oled näinud ka või? Seest on ta ruumikam kui 3 seeria. Pika esikapoti puudumine on kõva eelis manööverdamisel ja parkimiskoha leidmisel. Samas - hot hatch on üsna õige termin küll.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
ma kogu teemat ei viitsi lapata läbi. Muhv, palju saab sõita ühe laadimiskorraga selle i3mega?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Elektriautorubriik
Tänaseks on i3’el kasutusse jõudnud kolm põlvkonda akusid.
1. Põlvkond 60ah 2013-2016 läbisõit maanteel ca 135km, linnas 145
2. Põlvkond 94ah 2017-2018 läbisõit maanteel ca 170km, linnas ligi 200
3. Põlvkond 120ah 2019-... läbisõit maanteel ca 280km, linnas üle 300
Seda siis tavaoludes, nagu ikka patareidega asjade puhul. Suure kuuma ja külmaga numbrid vähenevad. Ise olen korra saanud 60ah masinaga -25C. Siis oli maanteel 80km.
2 esimesele põlvkonnale on võimalik saada REX nimelist parda elektrigeneraatorit. Sellega sõidab häda korral niikaua kuni bensiini peale kallad.
Aga jutt mingi läbisõidu või laadimisvõimaluste puudulikkuse kohta on bs. Täna saad tasuta laadida enamustes kaubanduskeskustes, uutes büroohoonetes jne. Kohe tulevad võimsad kiirlaadijad Circle K-sse...
1. Põlvkond 60ah 2013-2016 läbisõit maanteel ca 135km, linnas 145
2. Põlvkond 94ah 2017-2018 läbisõit maanteel ca 170km, linnas ligi 200
3. Põlvkond 120ah 2019-... läbisõit maanteel ca 280km, linnas üle 300
Seda siis tavaoludes, nagu ikka patareidega asjade puhul. Suure kuuma ja külmaga numbrid vähenevad. Ise olen korra saanud 60ah masinaga -25C. Siis oli maanteel 80km.
2 esimesele põlvkonnale on võimalik saada REX nimelist parda elektrigeneraatorit. Sellega sõidab häda korral niikaua kuni bensiini peale kallad.
Aga jutt mingi läbisõidu või laadimisvõimaluste puudulikkuse kohta on bs. Täna saad tasuta laadida enamustes kaubanduskeskustes, uutes büroohoonetes jne. Kohe tulevad võimsad kiirlaadijad Circle K-sse...
Re: Elektriautorubriik
Tegemist on pistikhübriidiga, mitte hübriidiga. Sobib elektriautorubriiki küll, kuna eraldi teemat pistikhübriididest veel ei ole.jargo kirjutas: Aga pajatan ka veidi enda ühest huvitavast seiklusest. Pole küll elektrikas,kuid osaliselt ikka.
Kasutan igapäevasõitudeks Volvo diiselhübriidi
Elmo näitab krediidiks 6€
30km sõitu maksab 6€ ???
Selline Seik siis hübriidmasina kasutamisest,Elmo laadjas!
Kui oleks kodulaadija,mida mul kahjuks pole,siis oleks laadimine töenäoliselt soodsam ja tasuks isegi ära.
Hangin juhtme ja proovin ka nii!
Eks hübriidmasin ongi veidi teisel põhimõttel ehitatud.
Aga jah, mitmekümnetuhandelise seadme ees tilgutada elektrit 16km/h (ehk 16A ühel faasil) on räige raiskamine. Parkimiskoht maksab (teised tahavad kasutada), seade maksab, seade võimaldab 50kW, aga kasutusel on 6% sellest Tegelikult isegi 0%, sest vasakpoolse pesa kasutamisel kasutatakse auto enda pardalaadijat, mitte seda, mis ELMO putka sees on.
Pane kodus öösel laadima. Autoga on kaasas portatiivne laadimisliides, pane see stepslisse.
Saad 2kW'se võimsusega laetud. Kui koju eraldiseisva paigaldad, saad 3kW võimsust.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Ja vaadates mitmete poolt taganõutud 'M seeria' alafoorumit (5a jooksul 8 uut teemat), siis lähiajal ei ole mõtet eraldi rubriiki pistikupillidele looma hakata ka.arnis kirjutas:Tegemist on pistikhübriidiga, mitte hübriidiga. Sobib elektriautorubriiki küll, kuna eraldi teemat pistikhübriididest veel ei ole.
Re: Elektriautorubriik
Muhv kirjutas: 2. Põlvkond 94ah 2017-2018 läbisõit maanteel ca 170km, linnas ligi 200
Suvel lubab 215 või oli see number isegi 225 ja üks õnnistatud auto näitab 240 km ja veereb ka selle täis. Suvel veereb rahulikult 200km ühe laadimisega, seda nii maateel-linnas sõites.
0 kraadi lähedal langeb number 190-180 peale.
5 kraadi külma, annab 170 aga pigem jääb sinna 130-150 peale, oleneb sellest siis kui palju maanteel sõita, palju linnas. Külmas sõitama ei pea võib salongi soojas hoida ja istmesoojendused tööle panna, sõiduulatus langeb vast 2-4 km.
Elektriautode populaarususest kirjutades, siis Norras uute elektriautode müük pigem aleglustub. Jäävad keskmisele maksumaksjale kalliks ja kui ostavad, siis pigem sihivad kasutatud autode turgu.
Re: Elektriautorubriik
Mida kõike ka elektriautode videodest teada ei saa: https://youtu.be/bw4XTe4c2t0?t=371" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Selle artikli ajakirjanik Eestis on aeglane, pahatahtlik või lihtsalt laisk. Uksed olid koguaeg kinni mitte "auto lukustas uksed".
See oli 2 päeva tagasi juba läbi nämmutatud. Lukke ei avatud (lingid ei väljunud), sest padjad ei avanenud. Kõigel on seos. Täpselt sama teema on iga sõidukiga, mis sõidab lukustatud ustega ja selles mõttes pole uste automaatne lukustumine ja avamine mingi Tesla leiutis ega rakendus.
http://thedrive.com/news/26620/tesla-dr ... ith-a-tree" onclick="window.open(this.href);return false;
See oli 2 päeva tagasi juba läbi nämmutatud. Lukke ei avatud (lingid ei väljunud), sest padjad ei avanenud. Kõigel on seos. Täpselt sama teema on iga sõidukiga, mis sõidab lukustatud ustega ja selles mõttes pole uste automaatne lukustumine ja avamine mingi Tesla leiutis ega rakendus.
http://thedrive.com/news/26620/tesla-dr ... ith-a-tree" onclick="window.open(this.href);return false;
- MargusM
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 29.05.2003 16:23 54
- Peamine sõiduk: E91 330d touring
- Asukoht: Tartu
Re: Elektriautorubriik
Elektriauto ostja on ilmselt inimene, kellel on mitu nädalat elu tunnitäpsusega ette planeeritud.
Praegu saan elektriauto hinna eest korraliku auto ja ülejäänud raha eest paar head jalgratast.
Pealegi i3 ei kutsuks isegi odav hind ostma. Külje pealt näeb välja nagu disainerid oleks tülli läinud.
Olen siiski optimistlik, et kunagi saab Bemmi elektrika kiiresti laetud ja pikemaid otsi läbida ning autot kannatab vaadata ka
Praegu saan elektriauto hinna eest korraliku auto ja ülejäänud raha eest paar head jalgratast.
Pealegi i3 ei kutsuks isegi odav hind ostma. Külje pealt näeb välja nagu disainerid oleks tülli läinud.
Olen siiski optimistlik, et kunagi saab Bemmi elektrika kiiresti laetud ja pikemaid otsi läbida ning autot kannatab vaadata ka
Re: Elektriautorubriik
Palun kirjelda nüüd oma sõite tööpäevadel. Mitu kilomeetrit tuleb?MargusM kirjutas:Elektriauto ostja on ilmselt inimene, kellel on mitu nädalat elu tunnitäpsusega ette planeeritud.
Enamus tõenäoliselt tööpäevajooksul ei kasuta autot. Rutiine elurütm. Ma ei usu, et õhtul äkki tuleb mõte, sõidaks Tallinnast Tartu ja südaööks jõuaks tagasi.
Need kes käivad või käisid öösel kell 3 oma autot pesemas, see ei ole tavapärane käitumine.
Tavapärane on puhata või pidutseda.
- MargusM
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 29.05.2003 16:23 54
- Peamine sõiduk: E91 330d touring
- Asukoht: Tartu
Re: Elektriautorubriik
Igal tööpäeval tuleb 30+30 km kindlasti. Selleks sobiks elektriauto.
Talvel käin nädalavahetustel suusatamas erinevates kohtades ning aprillist novembrini erinevad rattavõistlused üle Eesti. Auto kilometraaž päevas 100-500. Kasutan istmesoojendust ja peale suusasõitu tahan kohe sooja autot. Selleks kõigeks on vaja teist autot aga pigem siis üks igapäevaauto, millega saab kõik tehtud.
Kuni puudub mõistliku hinnaga alternatiiv kolmeliitrisele mootorile elektrika näol, ei vaata sinnapoolegi.
Kõik muutub me ümber ja jälgin huviga arenguid.
Talvel käin nädalavahetustel suusatamas erinevates kohtades ning aprillist novembrini erinevad rattavõistlused üle Eesti. Auto kilometraaž päevas 100-500. Kasutan istmesoojendust ja peale suusasõitu tahan kohe sooja autot. Selleks kõigeks on vaja teist autot aga pigem siis üks igapäevaauto, millega saab kõik tehtud.
Kuni puudub mõistliku hinnaga alternatiiv kolmeliitrisele mootorile elektrika näol, ei vaata sinnapoolegi.
Kõik muutub me ümber ja jälgin huviga arenguid.
Re: Elektriautorubriik
Pole otseselt elektriautodega seotud, aga veidi teemas küll.
Uus organisatsioon on tekkinud, mis tärnistab autosid rohelises skaalas.
https://www.greenncap.com/
Panin ennast meililisti, tahan näha uute autode tulemusi nii kui nood ilmuvad.
Eurolabel võiks ennast täis pissida - nii haledalt kehva oli,
et keegi lihtsalt pidi midagi mõistlikumat välja võluma.
https://en.wikipedia.org/wiki/European_ ... label#Cars" onclick="window.open(this.href);return false;
Lausa naeratus tuleb näole, kui näed reaalseid numbreid - Fiesta keskmiseks 7.1 liitrit.
Uus organisatsioon on tekkinud, mis tärnistab autosid rohelises skaalas.
https://www.greenncap.com/
Panin ennast meililisti, tahan näha uute autode tulemusi nii kui nood ilmuvad.
Eurolabel võiks ennast täis pissida - nii haledalt kehva oli,
et keegi lihtsalt pidi midagi mõistlikumat välja võluma.
https://en.wikipedia.org/wiki/European_ ... label#Cars" onclick="window.open(this.href);return false;
Lausa naeratus tuleb näole, kui näed reaalseid numbreid - Fiesta keskmiseks 7.1 liitrit.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Elektriautorubriik
BMW i3-le on pagasiruumilaiendus valmistatud. Huvitav lahendus ja kummaline, et autotootjad ise sellele ei mõtle.
https://wokeby.de/en/kofferraumerweiterung-i3" onclick="window.open(this.href);return false;
https://wokeby.de/en/kofferraumerweiterung-i3" onclick="window.open(this.href);return false;