Postitatud: 21.12.2005 09:55 08
Patrik pani ju mingeid mersu süsteeme, kuskilt jooksis siin läbi?Raivo kirjutas:Seletage nüüd lollile, ei saanud täpselt aru.
Kas te vaidlete siin selle üle, kui ma lasen näiteks Patrikul oma autole xenonid installida (ta vist vahetab seal igasugu süsteeme)?
Või on mingi selline süsteem veel, et panen lihtsalt pirnid olemasolevasse pesadesse ja kõik?
Nende pirnidega võiks huvi pärast valgustugevuse ära mõõta. Kardetavasti ongi selles vufli ja õige asja vahe, et õige asi annab valgustugevuseks samapalju lukse kui halogeen, kuid valgustab paremini.
Vuffel võib vabalt anda selle parema valguse ka suurema valgustugevuse arvelt.
Muideks valgustugevusega on nii, et head laternad normaalvõimsusega halogeenidega on üsna piiri lähedal (nagu umbes tehase toonklaas või nii). 100W pirnidel oli see number pea 1,5 korda suurem.
Eks iga eksootiline asi (olid need ju kunagi E-klassi mersu pärusmaa, 30 tonni tuli jne) läheb tasapisi kättesaadavamaks.
Korralik tootja, et mitte vastutada tagajärgede eest, annab kaasa vastavad instruktaazid või paneb selle pakendile kirja (100W pirnil on pakendil "For off road use only", kataloogides "no E-approval" vms.
Mis sinise valgusega halogeene puudutab, siis need peavad olema normidele vastavad, siin mõni aasta tagasi oli mingi moesuund, kus kõik sõitsid värviliste tuledega, enamik kasutamiseks keelatud muideks. Praegu on sinaka valgusega 60/55W pirnid mingi 125 eek tükk täiesti avalikult müügil, E-heakskiiduga ja täiesti legaalsed tee peal kasutamiseks.