Postitatud: 10.01.2006 16:26 38
ja nagu nägite on tegu tsentrifugaalpritsiga mis loobib metalliku terad hoopis teise nurgaall sisse kui püstolist tuisates, seega ei saagi tõesti olla töökojavärv sama tooniga
Tagavararatta viskab mu ema ka vasaku käega pagassi, asi see siis robotil teha poleAARE530 kirjutas:Vaatasin, et isegi tagavararatas pandi robotiga pagassi, mis see laepolster siis ära pole
Ja samas ma ei usu, et 2 meest pärast labikestega pühkima lähevad, liiga hea et tõsi olla.Cardo kirjutas:ja nagu nägite on tegu tsentrifugaalpritsiga mis loobib metalliku terad hoopis teise nurgaall sisse kui püstolist tuisates, seega ei saagi tõesti olla töökojavärv sama tooniga
tegelikult natuke nende vidinate paigaldamisele pühenduti kaa- oli näha, et kui el. süsteemi paigaldati siis olid poistel ka sellised igapäevased töövahendid (näpitsad jne) Mina pigem imestasin, et selle asja juures veel käsitööd üldse on.sysi kirjutas:Vaatasin kah video ära... noh, ma nüüd ei tea kuidas konveiermeetodil tootmisega on, aga kes ise on autot komplekteerinud, need teavad mis on kõige masendavamad osad selle juures - a la laepolstri paigaldus, uste sisud (klaasitõstukid, kesklukk) ... nendest libiseti sujuvalt siin videos üle ja näidati kuidas plastikust katted klõpsuga peegli peale lähevad, kuidas neerud klõpsti ette käivad jne.
Mulle ikka tundub, et kräbedamad momendid on välja jäetud
Aga noh - eks see video peabki rohkem populaarteaduslik olema!
Ei maksa unustada, et erinevalt nt. Toyotast, kus ühel päeval tuleb liinilt nt. 10000 Linea Sol varustuses mudelit, on iga koostatav BMW konkreetse tellija konkreetse spetsifikatsiooniga auto. Selle pärast on ka koostamisel käsitöö osa märgatavalt suurem, kui mõnes muus tehases.Tauri kirjutas:Mina pigem imestasin, et selle asja juures veel käsitööd üldse on.