Minu stroker tegi 144kwd schricki nukka, hartge kolde ja paari muu modiga. Redline oli 7200. Tappis nookureid. 325 kolbidega. Dünaamika oli nagy typeRil. Madalalt null. Nukk oli muidugi päris karmi tõusuga ja vajas ka uusi vedrusid. Mis komplektiga see asi täpselt kokku käis, jään vastuse võlgu, kuna tehnika tuli valmiskujul ja tehtud ühe vastuolulise karakteri poolt, kombineeritud 325-st ja SuperEtast ilmselt.
Too loputas samuti mu 330xi-d
Dünunombrid muidugi erinevad ka vastavalt sellele kus mõõdetud.
M20 strokeri ehitamisel on võimalike surveastmeid päris palju, vastavalt siis sellele, mis tükke kasutada. Erinevate kaante ja kespude kombinatsioone on mitmeid, mida erineva hulga "modifitseerimisega" sobima saab panna.
Ja koolis käimise kohta, ja ülidselt "puust ja punaseks" lahti seletatult on siin kirjas: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Üldiselt kisub asi juba offtopicuks, ning M20 strokeritega mingeid erilisi "vastupidavuse" probleeme pole olnud
Kodukootud strokerid: arusaamatult palju väänet
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Kodukootud strokerid: arusaamatult palju väänet
tqhq ja muidu aeglaste usa/diisel autode omanikud on teada pöördemomendi ülistajad Nii kui auto kiireks muutub hakatakse alati millegipärast hobujõududest rääkima, aga see selleks.
Selles valemis mille esitasid on selgelt näha, et jättes pöördemomendi samaks ja suurendades pöörlemissagedust tõuseb ikkagi võimsus. Võib ka pöördemomenti vähendada, kui pöörlemissagedust piisavalt tõsta suureneb ikka võimsus (reaalses elus näiteks sportnuka paigaldamine ja piiraja tõstmine)
Muidu supereta on täpselt sama eta mis ikka, lihtsalt sellel on kohe juba 885 kaas peal. Seal on lihtsalt sees teine nukkvõll. Muidu 7000 piirajaga ja Schricki 284/272 nukaga M20 toimetab originaal vedrude ja nookuritega täiesti edukalt juba aastaid. Sellega probleeme pole. M52 vändaga oli võimsust ka madalatel pööretel päris korralikult. 2,5L M20 peal on selline seade madala pöördega väga malts.
2,7L strokerit on mõtet ehitada M20nest minuarvates ainult siis, kui autoks on 325e või 525e. Sest siis saab selle teha ilma mootorit eemaldamata ja võimsuse kasv on võrreldes originaaliga päris vägev (pöördemoment muide ei kasva, sest eta annab ise juba päris korralikud nm välja). Muus osas, kui üldse M20 teha, tasub juba M52 vänt sisse lükata.
Kui originaalsus ei huvita ja kapotialune tähtis pole siis 101% pange peale uuem mootor
Selles valemis mille esitasid on selgelt näha, et jättes pöördemomendi samaks ja suurendades pöörlemissagedust tõuseb ikkagi võimsus. Võib ka pöördemomenti vähendada, kui pöörlemissagedust piisavalt tõsta suureneb ikka võimsus (reaalses elus näiteks sportnuka paigaldamine ja piiraja tõstmine)
Muidu supereta on täpselt sama eta mis ikka, lihtsalt sellel on kohe juba 885 kaas peal. Seal on lihtsalt sees teine nukkvõll. Muidu 7000 piirajaga ja Schricki 284/272 nukaga M20 toimetab originaal vedrude ja nookuritega täiesti edukalt juba aastaid. Sellega probleeme pole. M52 vändaga oli võimsust ka madalatel pööretel päris korralikult. 2,5L M20 peal on selline seade madala pöördega väga malts.
2,7L strokerit on mõtet ehitada M20nest minuarvates ainult siis, kui autoks on 325e või 525e. Sest siis saab selle teha ilma mootorit eemaldamata ja võimsuse kasv on võrreldes originaaliga päris vägev (pöördemoment muide ei kasva, sest eta annab ise juba päris korralikud nm välja). Muus osas, kui üldse M20 teha, tasub juba M52 vänt sisse lükata.
Kui originaalsus ei huvita ja kapotialune tähtis pole siis 101% pange peale uuem mootor
Re: Kodukootud strokerid: arusaamatult palju väänet
tqhq valem on väga suur lihtsustus tegelikust olust mis lõpuks võimsuse numbri annab.
Üks väga oluline aspekt mootorivõimsuse puhul on ka mootori täiteaste. Täitsa huvitaks mis numbreid strokerid saavutavad. Üldine reegel on, et täiteaste vabalthingaval mootoril ei ületa 1,00...kuid on ka erandeid(akustiline ülelaadimine ja/või turbo, kompressor). Ideaalis tuleks mängida ka sisselaske ja väljalaske kanalite pikkustega, et häälestada mootori tippvõimsus soovitud pööretele.
Üks väga oluline aspekt mootorivõimsuse puhul on ka mootori täiteaste. Täitsa huvitaks mis numbreid strokerid saavutavad. Üldine reegel on, et täiteaste vabalthingaval mootoril ei ületa 1,00...kuid on ka erandeid(akustiline ülelaadimine ja/või turbo, kompressor). Ideaalis tuleks mängida ka sisselaske ja väljalaske kanalite pikkustega, et häälestada mootori tippvõimsus soovitud pööretele.
Re: Kodukootud strokerid: arusaamatult palju väänet
Keegi võib ju täiteaste ära arvutada.
Suhteks võib võtta 100hp/1000cc kohta. Nende arvudega pole vahet, mis mootor, mitu silindrit või mis kollektorid. Täiteaste on protsentide järgi sama.
Suhteks võib võtta 100hp/1000cc kohta. Nende arvudega pole vahet, mis mootor, mitu silindrit või mis kollektorid. Täiteaste on protsentide järgi sama.