2. leht 2-st

Postitatud: 15.09.2005 14:54 22
Postitas Indrek_M
Vallai Formula protiga sai kunagi sõidetud ... pidamine asfaldil oli super, lumel olematu, jää peal käis kah, mürisesid mis hirmus. Samas 3 talvega ei kadunud ühtegi naela ja ei kulunud kah ... kokkuvõtteks - mõttetu rehv. Hindeks 2 kuna ülikõva rehvisegu tõttu asfaldil peab ok ja kulumise poolest igavesed :)

Ühe talve sõitsin GoodYear UltraGrip 500 naeltega ... pidamine super igas suunas ... ainsad kaks miinust - vagudest ei tahtnud välja tulla ja kui tuli siis suht järsult ning teine miinus - kulub kiirelt. Aga samas - hea pidamise tagabki pehme rehv ning sellest ka kulumine ja vagudes käitumine. Hindeks 5+

Viimase talve sõitsin Gislaved Nord Frost 3-ga. Kõik omadused ülivõrdes. Hindeks 5++

Postitatud: 15.09.2005 18:52 19
Postitas piloot
Kogemused naastrehvidega Continental WinterViking ja UG500. Kõik rehvid ostetud uuena. UG peab hästi lumel ja jääl, asfaldil kipub esiveolise Focusega (eriti naisterahva käes) kaapima. Mõistagi kaabib rõõmsalt ka jääl ja lumel (ma ei pea silmas mingit rallitamise või kiirendamise situatsiooni, lihtsalt laseb kaapima ka rahulikult sõites), aga pisut keskendunumalt sõites on pidamine siiski üle prahi. Naelu pole kolme aastaga üle paari üksiku kuhugi kadunud ja kulumisaste on ka selline, et saab veel paar talve lasta. 95% sõidust linnas. Hindeks arvan 4,5.

BMW-l on all Contid, milledega sõidetud üks hooaeg. Pidamine igal pinnasel 5+ (samas võib oma rolli mängida ka tagavedu ja LSD). Minu meelest parem kui UG. Eriti head on jääl ja jäisel lumel. Käin tihti jääradadel ja Lõuna-Eesti "mägedes" jäistel teedel. Kõrges lahtises lumes muutub pisut alajuhitavaks. Samas ei ole ka päris kõrges lahtises lumes teed rajades kordagi niimoodi kinni jäänud, et paar korda edasi-tagasi nõksutades ise välja ei saaks. Hindan kindlasti paremaks kui UG500. Kadunud ei ole ühtegi naela. Samas kuluvad minu hinnangul pisut kiiremini kui UG-d, aga see on ainult minu subjektiivne hinnang, milles võib rolli mängida ka rehvide erinevad kasutusalad - erinevalt UG-ga linnasõidust saavad Contid ka rohkem palja asfaltiga maanteid (50:50/linn:maantee).

Postitatud: 24.10.2007 00:06 50
Postitas rt23
mina sõidan lamellidega ja ei kurda, enamus aega on teedel lihtsalt sopp ja pori see aeg kui tõsist naela vaja läheb on üürike. enamuse talvest klõbista niisama ringi nendega seda enam kui linnas sõita.
aga ex igaühel oma arvamus asjast :D
ja muuseas olen ka prott rehve kasutanud ja hullu midagi, tuleb osata veits sõita ka :cool:

Postitatud: 24.10.2007 02:06 43
Postitas Riivo
mul on kohati päris palju metsavahelisi teid avastada ja õhtuti ainult lamellidele lootma jääda ei saa ikka...eks vaatab naastu edasi seni kuni eesti vabariigis teemeistrid talviti oma tööga hakkama ei saa

Postitatud: 24.10.2007 10:21 09
Postitas rt23
kui metsa teid palju tuleb ja maal elad siis soovitaks loomulikult ikka naela :)

Postitatud: 24.10.2007 12:57 15
Postitas ...:::Freementar:::...
Sõidan 2 aastat lamellidega. Dunlopi 18 " stega. ja absoluutselt ei kurda. Palju on juttu olnud liialt kõrgedest rehvidest aga mitte mingit vahet pole. Kui tuleb samasugune kehv talv nagu eelmine aasta siis ma pigem pooldaks lamelli naelale. Linnas sõitjatel on enamjaolt alati suuremad teelt lumest puhtad.

Postitatud: 24.10.2007 13:12 58
Postitas erikred
Mina elan kah maal metsavahel, omajagu saab talvel ka kõrvalteid nühitud. Viimased kaks aastat juba lamelliga ja naelast puudust ei tunne.

Naelal pole minu jaoks lihtsalt piisavalt palju eeliseid lamelli ees ja ei näe põhjust 99% ajast sõita krõbistades ja mitte kasutada naela marginaalselt paremat pidamist jääl.

terv
erich

Postitatud: 24.10.2007 14:14 00
Postitas Arti
Neli viimast talve sõitnud lamellidega ja ainult tagaveolistega. Ise olen väga rahul kuna talvel tuleb ikkagi sõita ju rahulikult ja ega naelrehvi ei saa ka lõpuni usaldada. Lamellrehv annab lihtsalt varem märku et tee on libe ja siis tuleb sõidustiili vastavalt sellele korrigeerida. Naelrehv võib liialt ära uinutada ja hakkad tahes tahtmata ekstreemsemaid sõiduvõtteid kasutama. Siiamaani liigelnud kasutatud lamellidega, aga selleks aastaks sai soetatud uued Continental Viking Contact 3 `d. Eks vaatab mis saab, pole kunagi tutika rehviga sõitnud.

Postitatud: 24.10.2007 14:45 06
Postitas Mirko
Arti kirjutas:Neli viimast talve sõitnud lamellidega ja ainult tagaveolistega. Ise olen väga rahul kuna talvel tuleb ikkagi sõita ju rahulikult ja ega naelrehvi ei saa ka lõpuni usaldada. Lamellrehv annab lihtsalt varem märku et tee on libe ja siis tuleb sõidustiili vastavalt sellele korrigeerida. Naelrehv võib liialt ära uinutada ja hakkad tahes tahtmata ekstreemsemaid sõiduvõtteid kasutama. Siiamaani liigelnud kasutatud lamellidega, aga selleks aastaks sai soetatud uued Continental Viking Contact 3 `d. Eks vaatab mis saab, pole kunagi tutika rehviga sõitnud.
Minu autole lähevad antud rehvid alla teist aastat. Lamelli kohta on tegu ikka väga heade omadustega rehviga. Kuid nagu eelpool mainitud, siis ei taga ükski rehv 100% libeduskaitset, seega sõidame ettevaatlikult!

Postitatud: 24.10.2007 17:24 35
Postitas Cardo
Kuidas te suudate sajandivanuseid teemasid üles leida ?

Postitatud: 24.10.2007 22:13 53
Postitas Jarlo
ma eeldasin seda teemat vaadates, et ju on kellelgi värske kogemus Master vs Insa Turbo, aga võta näpust.....hoopis terve rida postitusi, kuidas ema on parem kui tütar :)

Postitatud: 24.10.2007 22:22 46
Postitas Mirko
Kusjuures ma ei vaadanud üldse millal esimesed postitused on tehtud. :roll:

Postitatud: 24.10.2007 22:27 36
Postitas rt23
tegelikult kisub siin teemas suht mõtetuks mölaks juba, pealkirja kohasest jutust asi kaugel :(
Teema on jah pisut ammu algatatud juba, ei tea ka kuda see üles on leitud :D

Postitatud: 25.10.2007 10:16 21
Postitas Janek
Masteri kohta eriti eitea aga Insa turbot soovitaksin küll kui selles teemas püsida

Postitatud: 10.12.2007 01:43 50
Postitas -Klen-
Asjaga täpselt kursis olevana võin öelda et kellel pole jõudu osta endale uusi kumme soovitan kasutatute asemele kindlalt Masterit, kvaliteet sama mis soome prottidel, sest Master on võtnud nendelt eeskuju ja teeb soomega väga tihedalt koostööd ja kasutab neidsamu kvaliteetseid kummisegusid. Reklaamiks veel niipalju et Master sellest aastast alates protib selliseid mõõte nagu 17 tollised ja 225 laiad 16 tollised, Nokia HKPL 5 mustriga (mis tulnud välja sel aastal), neil uutena hinnad üsna krõbedad aga protid jõuab juba enamus juhte alla osta. Ja jutt et kasutatakse läänest toodud kumme on 100 protsenti tõsi, reeglina sõidab eestlane oma kummid väntadeks või traatideni ja korralike protipõhjade sorteerimine nende hulgast oleks kallim kui läänest kontrollitud põhjade sisseostmine.

Postitatud: 10.12.2007 11:09 10
Postitas Mardo
Enda kolmesel on all Masteri naelad ja pidamise üle kurta ei saa, tipklassi vastu muidugi ei saa aga oma hinna(650.- tk) kohta on neid küll ja veel

audil all Nordfrostid, bmw viiesel all Galaxy protid, mis juba 5 aastat oma aega kenasti teeninud ja milledes pole enam peaaegu ühtegi naela alles.
Viiesajane on rohkem linnasõiduks, sest eks ta ole ka juba vanake.

Talveks plaanin osta jooksu Hakapeliita 5 raja sõiduks ühe rallika alla aga eks näis kuidas temaga aega tegeleda on :cool: