BMW ja WTCC
Postitatud: 16.05.2005 08:45 21
Bmw ei ole mitte aeglane
Kaalumuudatused FIA WTCC-s
Ajendatuna tagaveoliste BMW-de suurest edust FIA WTCC kahel esimesel etapil,otsustati sel pühapäeval peetavaks Silverstone'i etapiks alandada kõigi esiveoliste autode miinimumkaalusid 20 kilogrammi võrra.
Senise 1110 või 1140 kilogrammi asemel kaaluvad Alfa Romeod,Chevroletid,Fordid,Hondad ja Seatid nüüd vastavalt 1090 või 1120 kg (järjestiklülitusega käigukasti kasutamine annab juurde 30 kilogrammi).Otsus kehtib esialgu ainult sel nädalavahetusel ning on WTCC korraldajate esimene proovikivi tagamaks võimalikult ühtlast võitlust rajal.
Tagaveoga BMW-de miinimumkaaluks jääb järjestiklülitusega käigukasti korral ikka 1170 kilogrammi,lisaks kannavad Jörg ja Dirk Mülleri ning Andy Priaulx' autod 50- ning Antonio Garcia oma 35-kilogrammist lisaraskust eelmiste etappide edu eest.
Vaata lisaks:
www.fiawtcc.com
mis te kostate??
Kaalumuudatused FIA WTCC-s
Ajendatuna tagaveoliste BMW-de suurest edust FIA WTCC kahel esimesel etapil,otsustati sel pühapäeval peetavaks Silverstone'i etapiks alandada kõigi esiveoliste autode miinimumkaalusid 20 kilogrammi võrra.
Senise 1110 või 1140 kilogrammi asemel kaaluvad Alfa Romeod,Chevroletid,Fordid,Hondad ja Seatid nüüd vastavalt 1090 või 1120 kg (järjestiklülitusega käigukasti kasutamine annab juurde 30 kilogrammi).Otsus kehtib esialgu ainult sel nädalavahetusel ning on WTCC korraldajate esimene proovikivi tagamaks võimalikult ühtlast võitlust rajal.
Tagaveoga BMW-de miinimumkaaluks jääb järjestiklülitusega käigukasti korral ikka 1170 kilogrammi,lisaks kannavad Jörg ja Dirk Mülleri ning Andy Priaulx' autod 50- ning Antonio Garcia oma 35-kilogrammist lisaraskust eelmiste etappide edu eest.
Vaata lisaks:
www.fiawtcc.com
mis te kostate??