1. leht 1-st
F1 vot see on tase
Postitatud: 19.06.2005 21:04 23
Postitas Cardo
super üritus kas pole ??
Postitatud: 19.06.2005 21:13 08
Postitas ryan
nii ta pe**e kukubki
Postitatud: 19.06.2005 21:13 08
Postitas jjanno
müstika !
aga eks miskit sellist oli oodata ka varem või hiljem...
Postitatud: 19.06.2005 21:19 46
Postitas Cardo
ja ma ei saa aru miks see kommentaator äkitsi nii kiirelt rääkima hakkas
, et üks mees on ees ja teine järel .... , ot palju neid siis ikkagi rajal on ?
Postitatud: 19.06.2005 21:20 52
Postitas Entusjast
Minuteada kuus
Postitatud: 19.06.2005 21:21 46
Postitas E28
6 autot rajal.mulle tundus ka naljakas kuidas see kommentaator rääkis vahepeal
Postitatud: 19.06.2005 21:21 58
Postitas ryan
aga miks siis 6
Postitatud: 19.06.2005 21:22 44
Postitas E28
teised streigivad
Postitatud: 19.06.2005 21:26 48
Postitas Pille
jube äge võistlus on!!! irwww...
a ma olen ka nende poolt, kes streigivad, sest ohutuse nimel ei saa nüüd FIA järgi anda.
Postitatud: 19.06.2005 21:51 52
Postitas TGB11
Oma viga Michelinil. Pole esimest korda selle rajal võidusõit. Kui Bridgestonil on probleeme rehvidega ei streigi keegi. Sõitku teised ka ja ärgu virisegu. Vahetagu kasvõi 10x rehve.
Postitatud: 19.06.2005 23:26 24
Postitas tafka
nagu ütles Märtin.
on tavalised inimesed, siis jumal ja siis FIA.
WRC keerasid tuksi, F1-s ka tõsised probleemid. huvitav, millal järeldused tehakse ja midagi ette võetakse.
Postitatud: 19.06.2005 23:35 18
Postitas Pille
Minu meelest käivad asjad seal nii (tegelikult ka muudel aladel ja kohtades), et kui keegi tõsiselt viga saab või isegi surma, siis hakatakse mõtlema reaalse olukorra peale. Väga kurb, aga paraku nii see on. Aga loodame, et siiski suudetakse õppida ja teavet kõrvataha panna nendelt, kes tegelikult on seal raja peal tol hetkel, kes on asjaga kõige otsemal seotud.
Postitatud: 20.06.2005 00:13 07
Postitas vanaisa
ei tahaks küll pealtvaatajate asemel olla. eeldatavasti migavam veel kui testisõitude ajal. jääb vaid küsida MIKS MIKS MIKS aga vastuseid ei tule ja kui tulevad siis mingi mõttetu mula. KURB, et ka see vaatemängulisus sellise pöörde võttis
Postitatud: 20.06.2005 00:26 20
Postitas sokkmiis
TGB11 kirjutas:Oma viga Michelinil. Pole esimest korda selle rajal võidusõit. Kui Bridgestonil on probleeme rehvidega ei streigi keegi. Sõitku teised ka ja ärgu virisegu. Vahetagu kasvõi 10x rehve.
Olen väga nõus sellega ja sama ütles ka mihkel suumahher ise. Et on meil ka raskeid aegu olnud, aga pole aega olnud viriseda selle üle( minuteada ferrari küll ei streikinud kui rehvid nii pekkis olid ja boksis sõit lõppes ). Ja loo moraal peaks olema - Selleasemel, et igast silte kellelegi külge kleepida, oleks need Michelini toodangut omavad tiimid pidanud tagama ise ohutu kiiruse selles kurvis ( a'la võta pits ja pea aru ). Ja nagu üleüldse hakkavad inimesed ise kah valest otsast asjaga pihta, ega ikka roolisolija tagab ohutuse, mitte mingi shikaan ega piirang..........
Postitatud: 20.06.2005 00:35 41
Postitas meph
TGB11 kirjutas:Sõitku teised ka ja ärgu virisegu. Vahetagu kasvõi 10x rehve.
Kui nad rehve oleks tohtinud võistluse ajal vahetada, siis ei oleks probleemi olnud btw
Postitatud: 20.06.2005 08:52 18
Postitas auktagavarakummis
kunagi varsti pidavat tulema uued nõuded mootorile jne. oli vist 2,4L ja v8 ja vabalthingav - olevat maru kokkuhoid vist rahaliselt. minuarust sellised asjad selle f1 peesse keeravadki. ohutus on küll nr 1 aga päris niimoodi ka ei saa. minuarust oleks maru lahe kui lastaks väga paljud reeglid lõdvemaks. et oleks lubatud kõik turbod ja asjad igast ei tea mis imeantitiivad jne. ikka mitutuhat hobust siis läheks isegi kuhugi saksa neid imeloomi vaatama. kui nii edasi läheb siis lõppeb see asi 1,0 r4 otsas noja mis huvi see enam pakub. kui nõudeid lõdvendada siis oleks just huvitav näha mis imeasjadega keegi välja tuleb. rohkem huvi rohkem raha. samas siis oleks eelis rahakamatel meeskondadel ja teistpidi ämber.
sama asi on minu arust wrc-ga. kunagi ammu oli jah maru põnev et ikka nelivedu ja maru võimsad püssid. aga praegu nende reeglite tõttu neil vaid mingi 300 hp vist? see on tänapäeval nagu väga vähe ja ega sedaanidel nelivedu ka teab mis uudis pole enam. mingit väga hullu kosmosetehnoloogiat oleks vaja. kaheksarattalised autod või mida iganes. siis vahiks küll silmad punnis.
Postitatud: 20.06.2005 09:09 27
Postitas Timmu
Cardo kirjutas:ja ma ei saa aru miks see kommentaator äkitsi nii kiirelt rääkima hakkas
, et üks mees on ees ja teine järel .... , ?
Kutt ei tahtnud rooste minna ja samas vaja ka palk välja teenida.
Postitatud: 20.06.2005 09:29 11
Postitas Arvo
meph kirjutas:
Kui nad rehve oleks tohtinud võistluse ajal vahetada, siis ei oleks probleemi olnud btw
Klaar väitis, et rehve tohib vahetada aga selleks tuleb teha eraldi boksipeatus. St tankida ja rehve vahetada samal peatusel ei tohi.
Kokkuvõtvalt olen samuti nõus eelkõnelejatega, Bridgestone rehvid pidasid kõigil 6-l autol lõpuni vastu hoolimata rajale loobitud läbust, ühe michelini kliendi auto alla sattunud praakrehvi pärast sellist kometit mängida oli imho kohatu. Aga eks nad ise teavad paremini ja hooaja lõpus saab näha... ei imestaks kui mõnel mehel libiseks tiitel selle ühe sõitmata sõidu pärast käest
Postitatud: 20.06.2005 09:34 08
Postitas jjanno
Tere
Arvo kirjutas:meph kirjutas:
Kui nad rehve oleks tohtinud võistluse ajal vahetada, siis ei oleks probleemi olnud btw ;)
Klaar väitis, et rehve tohib vahetada aga selleks tuleb teha eraldi boksipeatus. St tankida ja rehve vahetada samal peatusel ei tohi.
Kusjuures vahetada tohib vaid silmnähtavalt ohtlikku rehvi sellise rehvi vastu, mis on võrdväärsel tasemel auto ülejäänud rehvidega. Oli nii?
jJanno
Postitatud: 20.06.2005 09:49 32
Postitas Tom
FIA põhimõtteliselt oleks lubanud sõidu ajal rehve vahetada, viidates ohutusele.
Minu arust nad pakkusid kolm varianti: sõidu ajal rehve vahetada, kasutada Barcelona rehve (oleks umbes 10sek stop and go saand kõik kes oleks neid kasutand) või läbida viimane kurv aeglasemalt.
Aga Micheline ämbri pärast rada ümber ehitada nad ei tahtnud ja IMO täitsa õigesti tegid.
Postitatud: 20.06.2005 11:13 14
Postitas Cardo
Minuarust ei ole võistleja süüdi, kui 90% sõitjatest peavad riskima sellega, et rehv tühjaks läheb ja rehv ei ütle, et ok nüüd ma lähen tühjaks, juhitavus võib kaduda ootamatult ja kabel on kiire tulema. Kas mõni mees siin ikka ise ka aru saab mida räägib ? Võta ise võistlustel jalg gaasipealt maha ja sõida rivi lõpus, mis mõtet on siis üldse sõita ?
Vot sellepärast streigitigi ja näidati FIA-le keskmist ja kogu maailm va. 10% kes siingi irisevad , saavad poolt olla FIA ämbritele ja üldsus ikka peaks mõjutama kui mõni mees jumalast kõrgemal aru pähe ei võta.
Postitatud: 20.06.2005 13:40 09
Postitas tafka
olukorra tõsidust näitab ilmekalt see, et suurem osa sõitjatest ei võistelnud. naljalt F1-s sellist asja ei ole, et nii suur hulk võistkondi omavahel kokku lepib. elu on kõigile armas ja FIA tõusikute pärast seda keegi loovutada ei taha. annaks jumal(kes FIA-st allpool asub), et sellest ikka midagi õpiti. kuigi minu poolest võib see F1 kohe asjad kokku pakkida.