Gaasiseade

Vaba teema
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Gaasiseade

Postitus Postitas Gaznet »

Tere

Küsimus Teile austatud Eesti BMW Klubi liikmed. Teades, et kütuse hinnad ei jää selliseks nagu nad täna on, kas olete ehk mõelnud autogaasiseadme paigaldamisele?
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Tere,

kui Sa tahad teha konkreetselt EBK liikmetele (foorumi liikmetele) allahindluse, siis OK, aga kui niisama reklaami juttu soovid ajada, siis paneme teema lukku.

Lihtsalt gaasiseadmetest on meil siin vist juba juttu olnud.
530d
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Soodustus

Postitus Postitas Gaznet »

Tere,

Pakume olenemata põlvkonnast, seadmele allahindlust 5%. Ja kui keegi tuleb kahe autoga siis 7,5%. Lisaks on kõikidel seadmetel garantii 2 aastat, ilma läbisõidu piiranguta.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

5% on leivapoe allahindlus, seda saab ka ilma tutvusteta tingida
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Postitus Postitas Gaznet »

Tere

Me pakume 5 - 7,5%seadmele allahindlust! Kuid muidugi võib lisaks veel meie töökodadest allahindlust küsida!
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

Äkki saaks siis konkreetseid numbreid kah teada? Mõnele konkreetsele autole paigaldatud seadme maksumus,millest saaksime siis oma 5-7,5% maha arvestada ?
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Postitus Postitas Gaznet »

BMW 318i, 105kW, 2002a.

IV põlvkonna Tartarini Auto gaasiseadme hind:
12153,76 + 18% käibemaks = 14341,45EEK
Hind sisaldab 47L toroidset paaki. Seadmel on 2 aastat garantii, läbisõidu piiranguta.

Lisandub hinnale veel paigaldamise hind.
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Ja paigalduse hind on? Sellepärast, et kui see nagu maha vaikida saab selle pealt selle olematu allahindluse ilusti tasa teha.

Pealegi ma leian, et see teema peaks olema varuosade ostu/müügi all :roll:
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Postitus Postitas Gaznet »

Paigaldamise hinnad on järgnevad:

I ja II põlvkonna seadmed 3000 + 18% käibemaks = 3540 EEK
IV põlvkond 4 silindrit 3500 + 18% käibemaks = 4130 EEK
IV põlvkond 5 - 8 silindrit 3700 + 18% käibemaks = 4366 EEK

Paigaldavad meie koostööpartnerid. Lisaks võite muidugi huvipärast küsida neilt lisa allahindlust paigaldamisele.
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Postitus Postitas Gaznet »

Lisa infot: www.gaznet.ee
truumu

Postitus Postitas truumu »

Paigaldus paigalduseks, aga kas mõni firma on suuteline seda seadet pärast installi ka hooldama-reguleerima-remontima?
Ja nii, et sünnipärane kütusesüsteem ka ellu jääb?
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Postitus Postitas Gaznet »

truumu kirjutas:Paigaldus paigalduseks, aga kas mõni firma on suuteline seda seadet pärast installi ka hooldama-reguleerima-remontima?
Ja nii, et sünnipärane kütusesüsteem ka ellu jääb?
Nagu ma aru saan, minu Jah sõnast siin lihtsalt ei piisa. Mõistan miks olete skeptiline ja miks sellised küsimused üles tekivad. Meie paigaldajad on saanud tugeva koolituse, kuid tean, et sellest ei piisa. Sellepärast on ka olemas spetsialist tehasest, kes suudaks vastata kõikidele küsimustele mis võivad tekkida paigaldajal. Kuid oleme kindlad, et nad on võimelised läbi viima hooldust ja reguleerimist. Gaasiseadme üks võlusid ongi see, et on võimalik suurendada autonoomsust kahe kütuse kasutamisega, nii et seadmed on juba nii arendatud, et originaal kütusesüsteem jääb alles.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Mina küll lugesin Truumu postitusest välja selle, kas ta ellu jääb, selge on see, et tavalist ehk nö bensusüsteemi maha ei võeta, aga kas ta pärast pikka gaasiseadme kasutamist ka töötab endiselt?
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Postitus Postitas Gaznet »

AARE530 kirjutas:Mina küll lugesin Truumu postitusest välja selle, kas ta ellu jääb, selge on see, et tavalist ehk nö bensusüsteemi maha ei võeta, aga kas ta pärast pikka gaasiseadme kasutamist ka töötab endiselt?
Selge on see, et kõik asjad väsivad, nii mootor, auto kui ka gaasiseadme osad. Kuid iseenesest on gaasiseade lihtne süsteem, ei oma mingit erilist mehhanismi nagu automootor. Samamoodi nagu autol tuleb vahetatada kulunud osi, tuleb ka vahetada gaasiseadmel ala filter, reduktori tihendid teatud hooldusvälpadel. Kuid siiski gaasiseade on suht lollikindel ja kestab töötab ka pärast pikka kasutamist endistviisi.
Kasutaja avatar
Roman
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 23.07.2004 17:01 10
Telefon: 58226717
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Roman »

Gaznet kirjutas:
AARE530 kirjutas:Mina küll lugesin Truumu postitusest välja selle, kas ta ellu jääb, selge on see, et tavalist ehk nö bensusüsteemi maha ei võeta, aga kas ta pärast pikka gaasiseadme kasutamist ka töötab endiselt?
Selge on see, et kõik asjad väsivad, nii mootor, auto kui ka gaasiseadme osad. Kuid iseenesest on gaasiseade lihtne süsteem, ei oma mingit erilist mehhanismi nagu automootor. Samamoodi nagu autol tuleb vahetatada kulunud osi, tuleb ka vahetada gaasiseadmel ala filter, reduktori tihendid teatud hooldusvälpadel. Kuid siiski gaasiseade on suht lollikindel ja kestab töötab ka pärast pikka kasutamist endistviisi.
Küsimus oli ikka bensiini süsteemi kohta, kas ta pärast pikka gaasiseadme kasutamist ka töötab endiselt?
tel: 58226717
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Postitus Postitas Gaznet »

Otseloomulikult, nad ei puutu ju omavahel absoluutselt kokku. Originaal süsteemiga ei juhtu mitte midagi.
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Postitus Postitas Gaznet »

Näite hind: BMW 735
Seadme hind 21562,15. Hind sisaldab käibemaksu ja 72 liitrist toroidset paaki.

Koos allahindlusega Eesti BMW Klubi liikmetele on hinnak 20484,04 EEK.
kiire-lauri
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kiire-lauri »

panna ju seda.See vahe ei tasu elusees ära ja kes ikka kavatseb oma vana näiteks 735 bemmiga sõita veel 10a edasi?Ma usun kui tööd teha siis jõuab selle 15l sinna linnas sisse ka kallata ja edasi läheb ka paremini.Muidu võiks ju kohe osta mingi 1,1 susuki alto.
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Postitus Postitas Gaznet »

kiire-lauri kirjutas: panna ju seda.See vahe ei tasu elusees ära ja kes ikka kavatseb oma vana näiteks 735 bemmiga sõita veel 10a edasi?Ma usun kui tööd teha siis jõuab selle 15l sinna linnas sisse ka kallata ja edasi läheb ka paremini.Muidu võiks ju kohe osta mingi 1,1 susuki alto.
Jah, kui tõesti on läbisõidud nii väikesed, ja kütusehinnad nii madalad, et 10 aastat võtaks seadme tasuvuseni jõudmine, siis ütleksime ka meie, et pole mõtet. Aga antud BMW 735-le gaasiseadme ostnud inimene, sõidab siiski suht normaalselt, nii et tasub seade ennast ca. kahe aastaga ära!
JannP
Huviline
Postitusi: 930
Liitunud: 19.04.2005 20:58 41

Postitus Postitas JannP »

ega see gaasihind ka nüüd samale tasemele ei jää, olgem ausad
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Postitus Postitas Gaznet »

[M] kirjutas:ega see gaasihind ka nüüd samale tasemele ei jää, olgem ausad
Gaasihind kuigi ta tänase seisuga on ainult 37% (7,80 ja 12,90) odavam bensiinist. Aga oleme kindlad et turule tuleb konkrente juurde lisaks olemasolevatele gaasipakkujatele. Ja see stabiliseerib hindasid. Ja kokkuvõttes peaks jõudma sellise tasemeni, et gaas on ca. 50% odavam kui bensiin. Kui muidugi bensiin edasi tõuseb nagu prognoositakse.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1984
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Kui arvestada, et maagaasi hind tõusis mulle just 11% (üle 750m3 tarbija), siis ei ole ilmselt kaugel ka see, kui autokütuseks kasutatava gaasi hind ca 10% hüppab. Ehk kui võtta arvesse, et gaasi hinnaks saab olema 8.6 liitrilit, teda läheb ca 20% rohkem kui bensu ja seade maksab 20000, siis on tasuvuspunkt umbes 8000 liitri juures. Eks nüüd igaüks ise arvutagu kui kiirelt ta 8000 liitrit läbi põletada jaksab :)

Minul läheks selleks 34 kuud, eeldusel, et kogu aeg gaasiga sõidaks. Niikuinii ei saa 100% ajast gaasiga sõita (tanklat pole) ja selleks, et mootor täie tervise juures püsiks tuleks ilmselt reaalseks gaasi/bensu suhteks ca 70/30, mis tähendaks, et tasuvusaeg nihkuks juba 44 kuu peale. Aga siis on juba käes aeg uus auto osta ja aru ma ei saa, miks ma olen endaga neli aastat gaasiseadet kaasas vedanud? :P
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

päris huvitav arvestus :D

tegelikult on asi lihtne- kui gaasi- bensu hinna vahe on 100% siis tasub seade ennast igati ära (eeldusel, et sa oma autoga ikka sõidad ka). tegin neid arvutusi päris usinalt hetkel kui bena hind ca 16 eek liiter oli!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Postitus Postitas Gaznet »

Ilvez kirjutas:Kui arvestada, et maagaasi hind tõusis mulle just 11% (üle 750m3 tarbija), siis ei ole ilmselt kaugel ka see, kui autokütuseks kasutatava gaasi hind ca 10% hüppab. Ehk kui võtta arvesse, et gaasi hinnaks saab olema 8.6 liitrilit, teda läheb ca 20% rohkem kui bensu ja seade maksab 20000, siis on tasuvuspunkt umbes 8000 liitri juures. Eks nüüd igaüks ise arvutagu kui kiirelt ta 8000 liitrit läbi põletada jaksab :)

Minul läheks selleks 34 kuud, eeldusel, et kogu aeg gaasiga sõidaks. Niikuinii ei saa 100% ajast gaasiga sõita (tanklat pole) ja selleks, et mootor täie tervise juures püsiks tuleks ilmselt reaalseks gaasi/bensu suhteks ca 70/30, mis tähendaks, et tasuvusaeg nihkuks juba 44 kuu peale. Aga siis on juba käes aeg uus auto osta ja aru ma ei saa, miks ma olen endaga neli aastat gaasiseadet kaasas vedanud? :P
Jah arvutus on õige. Kui kasutada tänaseid bensiini ja tuleviku gaasihindu. Kui arvestada, aga, et gaas tõuseb 10% ehk siis hinnaks saaks 8,69EEK/l ja bensiin tõuseks 10% ehk siis hinnaks saaks 14,19EEK/l. 100km pealt teeb see kokkuhoidu kuskil 34 EEK ehk siis kuus 680EEK ja aastas 8160EEK, kui päevane kesmine läbisõit on 66,67km ja keskmine bensiini kulu 8l/100km. Järelikult seade teenib siis ennast tagasi 2,5 aastaga. Siis 20000 kroonise komplektiga tasuvuspunktini jõudmiseks on vaja kulutada 5647,01l bensiini.Ei ole niisama, et gaas tõuseb ja bensiin mitte.
325 ix
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 27.06.2004 20:01 40

Postitus Postitas 325 ix »

Arvan ,et Eestis ei saa gaas autokütusena populaarseks. Siin on mitmeid põhjuseid. Esiteks kliima- selleks ,et mootori saaks panna tööle gaasiga ,peab jahutusvedeliku temperatuur olema kusagil 30 -40 kraadi soe. Linnas lühikesi otsi talvel sõites ei saa gaasiga seega kuigi palju läbi.Võib muidugi kasutada plokisoojendust või siis sellist süsteemi ,kus gaasi ei aurustata vedelfaasist. Teiseks , need kes sõidavad palju ja soovivad vähem kulutada ,kasutavad diiselmootoriga autot. See on palju mugavam ,sest tanklaid on ja auto pakiruumi maht ning kandevõime ei vähene.
Lisaks veel muud asjaolud ,näit. paljud peavad gaasi väga ohtlikuks ja arvavad ,et see kahjustab mootorit ning suretab välja bensiinitoitesüsteemi. Pealegi on Eestis gaasiseadmete paigaldajatel veel vähe kogemusi ja töökojad ei oska selliseid autosid remontida. Ja eks gaasimüüjad on ka hindu kõvasti kergitanud. Eriti jube on balloonigaasi hind -liiter pea 9 krooni.
Bmw remont Tartus. 50-97478.
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Postitus Postitas Gaznet »

Jah, suvel saavutatakse see 30 - 40 kraadi 30 sekundiga. Talvel, no kui palju teevad inimesed sõite mis kestavad vähem kui 3 - 4 - 5 minutit ja selle aja peale on gaas juba saavutanud oma töötemperatuuri.

Jah ometigi vastupidiselt Teie väitele, et kes sõidavad palju ostavad diiselauto, seda ei osteta. Leian, et diisli ja bensiini kasutamine on rohkem maitse asi. Kes sõidab bensiiniga jääb bensiiniga sõitma ja kes sõidab diisliga jääb ka diisliga sõitma. Ja just nende esimeste jaoks on gaasiseade lahendus, nad saavad sõita väga pikki maid odavamalt kui diisliga ja kui mitte just odavamalt siis vähemalt rahaliselt samade kuludega, kõik oleneb sõitjast. Ma leian, et kui mul oleks võimalus osta BMW, siis ei ostaks ma kindlalt diislit vaid ikka bensiini oma. Ja kui tahan kokku hoida ostaksin ka gaasiseadme ja kui tahan kiirendada nii nagu üks korralik bensiinimootor kiirendab lülitan gaasilt bensiini peale.

Jah, tanklate vähesuse üle võib tõesti kurta, õnneks on täna kõigis suuremates linnades tankla olemas ja ka mõnes väiksemas kuid otseloomulikult see pole kõigi jaoks piisav.

Pakiruumi mahu puhul on ka erinevaid lahendusi. näiteks, väga palju kasutatav toroidse kujuga paak, mis pannakse varuratta asemele. Ruumi jääb. Jääb ka ülesse küsimus mis siis saab, kui kumm katki läheb. Võib soetada selle väiksema varuratta, panna ta spetsiaalsesse kotti ja hoida pagasnikus. Visata varuratas garaazi ja loota õnne peale, et seda ei juhtuks. Variante on. Igal asjal on oma head ja vead.

Gaas on vähe ohtlik. Mul on väga raske tõestada Teile siin foorumis vastupidist, et ta ei sureta välja bensiinisüsteemi ega kahjusta mootorit. Kuid võin öelda, et ühtegi sellist juhtumit pole registreeritud. Kui kuskil midagi sellist juhtuks, siis inimesed tõesti ei paneks seda seadet endale peale ja see gaasiseadme tööstus poleks kunagi saanud 50 aastat vanaks. Kui midagi on olnud, siis põhjus on tekkinud ennem gaasiseadme panemist mitte sellega kaasnenud. Väike palve, kindlasti käia ennem gaasiseadme panemist diagnostikas vahetada küünlad kui vaja jne. Kui auto on korras saate ka ise veenduda, et gaasiseade ei tekita probleeme ei mootorile ega bensiinisüsteemile.

Kas äkki oleks võimalik mõni konkreetne töökoda, kes pole saanud oma ülesannetega hakkama va. betooni tänava oma. Ma ei tea kas see rahustab kedagi või ei. Aga kõik meie paigaldajad on läbinud 5 päevase koolituse alates teooriast lõpetades 8 silindrilise seadme paigaldamisega. Tihedalt käib kontrollimas meie oma spetsialist nende tööd, kel on omakorda 24h võimalik olla kontaktis tehase spetsialistiga.
325 ix
Huviline
Postitusi: 220
Liitunud: 27.06.2004 20:01 40

Postitus Postitas 325 ix »

Kas varuosasid ja komponente ka pakute eraldi ? Kui ,siis mis on nende hinnad või peab iga osa hinna teada saamiseks Teile helistama?

Võiksite siin rääkida rohkem tehnilistest asjaoludest mis kaasnevad gaasiseadme paigaldusega.

Kas olete saanud korralikult käima suure töömahuga v8 või v 12 mootorid? TQHQ foorumis ei ole mõned rahul Teie juures tehtud tööga.
Bmw remont Tartus. 50-97478.
Kasutaja avatar
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278
Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki

:o)

Postitus Postitas Erkki_V »

Pakiruumi mahu puhul on ka erinevaid lahendusi. näiteks, väga palju kasutatav toroidse kujuga paak, mis pannakse varuratta asemele. Ruumi jääb. Jääb ka ülesse küsimus mis siis saab, kui kumm katki läheb. Võib soetada selle väiksema varuratta, panna ta spetsiaalsesse kotti ja hoida pagasnikus. Visata varuratas garaazi ja loota õnne peale, et seda ei juhtuks. Variante on. Igal asjal on oma head ja vead.




Selle lõigu juures liigne teemaarendus ülearune - vastus ühene, lahtist tagavararatast auto pagasiruumis vedada EI TOHI ! Loe seadust kui muidu aru ei saa !
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: :o)

Postitus Postitas toivoku »

hmm ma ei tohi lahtist ratast pagassis vedada? oiblin, järelikult olen ma mingi 4-5 korda juba seaduse vastu eksinud, sest olen transportinud oma talve velgi ja suvevelgi kummitöökotta. tegelikult ma tahaks seda seadust näha, mitte küll halvapärast vaid just lihtsalt huvitab kas tõesti on meie eesti riik nii põrunud.

aga tegelikult annab selle väikese tagavara ratta alati kinnitada ju :)
Gaznet
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 04.01.2006 09:26 18
Kontakt:

Postitus Postitas Gaznet »

325 ix kirjutas:Kas varuosasid ja komponente ka pakute eraldi ? Kui ,siis mis on nende hinnad või peab iga osa hinna teada saamiseks Teile helistama?

Võiksite siin rääkida rohkem tehnilistest asjaoludest mis kaasnevad gaasiseadme paigaldusega.

Kas olete saanud korralikult käima suure töömahuga v8 või v 12 mootorid? TQHQ foorumis ei ole mõned rahul Teie juures tehtud tööga.
Jah, pakume varuosasid ja komponente eraldi, kuid ainult tellimise peale. Mis täpsemalt huvitab, piisab kui saadate meili teid huvitavatest komponentidest marko@gaznet.ee.

Jah, siiamaale on kõik korralikult töötama hakanud ja probleeme pole siiani kellelgi tekkinud. Viimased näited on BMW 735 ja Dodge RAM. Kas oleks võimalik suunata meid sellele lingile kus öeldakse, et meie tööga ei ole keegi rahul olnud, tundub, et see kellegi lihtne laim!

Mida te silmas peate tehniliste asjaoludega?
Suletud