Teepeale jäämine:)
Teepeale jäämine:)
Täna siis mõtlesin et teen mõne pikema ringi äsja soetatud bmw-ga käisin siis paldiskis ja hakkasin juba tagasi tulema kui mootor seiskus proovisin käima panna et midagi nq viga ei tohiks olla kuna teenendusest alles tulnud ülevaatuselt kütust oli kah 40l. Esimene asi oli tüdrukuga hakkasime südamest naerma edasine asi ei olnud nii naljakas pumpasin kütust peale ,kuna hääl oli niisugune et ei saa kütust kätte,kuid oh ime kütus oli otsas ja mina sinisilmselt vaatasin näidikut,kiired telefoni helistamised siis kes oli kättesaadav ja toodi kütust .Esmakordne juhtum seier jätkuvalt viimasest tankimisest ikka 40l peal kuigi paagis on 4l
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 16.07.2006 16:10 08
- Asukoht: harjumaa
Mu 535'l näiteks kui on mingi 40l sees ei saa maanteel küll 50km läbides aru kas näidik läheb alla või mitte. Väiksema mootoriga saab vast veel vähem aru.dellu kirjutas:Ja vähe kahtlane ei tundunud, et peale 50km läbimist pole bensunäidik grammigi liikunud? Arvatavasti pidid ju ka enne seda linnas ringi sõitma.
No Paldiskisse on Tallinnast 50km, seega maanteekulu 535-l nüüd vaevalt alla 8-9-l on, seega vähemalt 4-5l peaks ju ikka langus olema. Usun et inimene oli enne ka linnas sõitnud. Loomulikult linnast maanteele minnes arvutab kompu keskmise kütuse kulu ümber ja tänu sellele ka näidik võib isegi natuke tõusta. Iseasi kas nii vanal 3sel veel on nii inteligentne süsteem.
tegelt selle teele jäämisega tekib selline asi et palju siinsed foorumi inimesed on nõus aitama hätta jäänud klubi liiget/huvilist kasvõi teelt ära lohistamisega ( pukseerimisega )
kui mul võimalust ja aega on tallinn ja selle lähiümbrus, võin tulla tee äärde jäänud klubi liiget/huvilist kuhugi vedama või lihtsalt aittama
53615727 - Martin
selles mõttes oleks see hea kui asi toimiks üle eesti ja kuna siin kasutajaid iga kandi pealt
kui mul võimalust ja aega on tallinn ja selle lähiümbrus, võin tulla tee äärde jäänud klubi liiget/huvilist kuhugi vedama või lihtsalt aittama
53615727 - Martin
selles mõttes oleks see hea kui asi toimiks üle eesti ja kuna siin kasutajaid iga kandi pealt
seda on juba proovitud algatada, aga välja ei ole midagi tulnud. rahvas on nõus aitama, aga peaks olema keegi kes kasutajate andmed kokku koguks ja teeks listi kes mis piirkonnas aitab. samas taheti see teha salajaseks st. nähtav ainult neile kes ise on nõus aitama.martin1 kirjutas:tegelt selle teele jäämisega tekib selline asi et palju siinsed foorumi inimesed on nõus aitama hätta jäänud klubi liiget/huvilist kasvõi teelt ära lohistamisega ( pukseerimisega )
kui mul võimalust ja aega on tallinn ja selle lähiümbrus, võin tulla tee äärde jäänud klubi liiget/huvilist kuhugi vedama või lihtsalt aittama
53615727 - Martin
selles mõttes oleks see hea kui asi toimiks üle eesti ja kuna siin kasutajaid iga kandi pealt
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
ma usun, et te olete nõus aitama, aga kui ma olen kusagil metsavahel siis ei ole mul interneti käepärast, et abi paluda. selleks oleks vaja teha eraldi prinditav nimekiri abistajate kohta.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Sobiks ka wap-i leht abistajate kontaktidega ... levi ikka on igal pool. Ja kui pole siis pole ka niiehknaa võimalik kellelegi helistada.Jaanus_P kirjutas:ma usun, et te olete nõus aitama, aga kui ma olen kusagil metsavahel siis ei ole mul interneti käepärast, et abi paluda. selleks oleks vaja teha eraldi prinditav nimekiri abistajate kohta.
Indrek
siis tuleks teha mitu erinevat versiooni, kuna paljudel ei ole telefoni kus oleks olemas WAP! ja kui WAP ongi siis ei oska ta seda kasutada!Indrek_M kirjutas:Sobiks ka wap-i leht abistajate kontaktidega ... levi ikka on igal pool. Ja kui pole siis pole ka niiehknaa võimalik kellelegi helistada.Jaanus_P kirjutas:ma usun, et te olete nõus aitama, aga kui ma olen kusagil metsavahel siis ei ole mul interneti käepärast, et abi paluda. selleks oleks vaja teha eraldi prinditav nimekiri abistajate kohta.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Suht OT vist aga täna sai kaks korda teele jäädud.
Esimene värav oli hommikul tööle minnes, käigukang lahutas ennast vist kastist, käib nagu supikulp kastrulis ringi nüüd...
Teine kord sai linnas jalutada kui ülem mulle oma opel corsa jättis, seal oli ainult aur paagis, isegi gaasid olid kadunud
Tehke järgi, on teist keegi kaks korda teepääle jäänud ühes päevas?
Ps. Tänud audiklubiliikmele kes mu BMW koju talutas oma audiga
Terv Are
Esimene värav oli hommikul tööle minnes, käigukang lahutas ennast vist kastist, käib nagu supikulp kastrulis ringi nüüd...
Teine kord sai linnas jalutada kui ülem mulle oma opel corsa jättis, seal oli ainult aur paagis, isegi gaasid olid kadunud
Tehke järgi, on teist keegi kaks korda teepääle jäänud ühes päevas?
Ps. Tänud audiklubiliikmele kes mu BMW koju talutas oma audiga
Terv Are
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
jees, mina olen jäin iga päev korduvalt teepeale, sest auto keeldus võtmest käivitamast end. Tagavara plaaniks leidsin mõne päeva järel selle, et parkisin alati lauge peale, et siis saaks käivitada nii: käik välja, lükkan ukse juures autot, hüppan sisse, teine käik sisse ja voilaa!Are kirjutas: Tehke järgi, on teist keegi kaks korda teepääle jäänud ühes päevas?
Ja nii nädalaid
ahjaa, vahepeal käisin ka Truumu juures viga otsimas, aga siis pidas auto end hästi üleval ja ei teinud neid trikke, mis ta muidu tegi. ja viga jäigi seal leidmata. See selgus alles hiljem.
Tere
Lugesin sinu väikseid muresid ning mõtlesin anda sulle veel lisainfot selle auto kohta!
Kütuse seieri kinni kiilumise põhjus arvatavasti on järgmine:
Tagumise istme all olevas kütusepaagis on nn mehaaniline andur, mis mõõdab kütuse taset, see töötab ujuki põhimõttel. Kui paagis on veidi puru või miskit muud tahket olluskit ning see satub ujuki "vahele", kiilub see kinni ja kütuse seier -seisabki paigal-!!
Tahhomeeter kadus ära? -Vaata kaitset!
Tahhomeeter kord töötab, kord ei? - Oksüdeerunud kontakt!
Spiraal kadus ära? -Ta seda sooja mootori puhul teebki!
Küsimus sulle, kust said selle pildi, mis oled pannud avatarile?
Kui on mõni küsimus veel hingel, anna tulla, ootan huviga ning kindlasti üritan aidata.
Parimat soovides...
Automüüja
Lugesin sinu väikseid muresid ning mõtlesin anda sulle veel lisainfot selle auto kohta!
Kütuse seieri kinni kiilumise põhjus arvatavasti on järgmine:
Tagumise istme all olevas kütusepaagis on nn mehaaniline andur, mis mõõdab kütuse taset, see töötab ujuki põhimõttel. Kui paagis on veidi puru või miskit muud tahket olluskit ning see satub ujuki "vahele", kiilub see kinni ja kütuse seier -seisabki paigal-!!
Tahhomeeter kadus ära? -Vaata kaitset!
Tahhomeeter kord töötab, kord ei? - Oksüdeerunud kontakt!
Spiraal kadus ära? -Ta seda sooja mootori puhul teebki!
Küsimus sulle, kust said selle pildi, mis oled pannud avatarile?
Kui on mõni küsimus veel hingel, anna tulla, ootan huviga ning kindlasti üritan aidata.
Parimat soovides...
Automüüja
mis pilte?e36 pole teinud veel ja omal siis nüüd e30 uus see pääris kobe aa sinuoma oli ka ikke mõnus tank mootor pidavat olema väga hea aa rohkem ma ei tea ka tast tean seda uut omanikku ja vb ostan tagasi auto kuna viimased e30 mis tal on olnud on ta need niisama rabarallit teind a see pole e30 tulevik niiet vaatan mis toimub edaspidi