Ringrajad eestis
Ringrajad eestis
Palun nimetage eestis olevaid radasid (asfalt kattega) kus saaks autot proovida.
Kus asub, mis maksab, mis seisukorras on?
Tänud
Kus asub, mis maksab, mis seisukorras on?
Tänud
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Ei usu, see on ikka väga surnud leht selles osas.ryan kirjutas:ehk on abikswww.ringrada.ee
Eestis ongi pm ainult üks ringrada - Pärnu ringrada, sellekohta võid küsida:http://www.opentrack.pri.ee/
Niisama harjutamiseks kõlbab Rapla kardirada ka, kiirus tõuseb ~90-110km/H ja väga tehniline rada.
Mõlemad rajad on väga hea kattega.
www.raplakardirada.ee
Ringrajad Eestis:
Hetkel postitan ainult autode (vahest ka tsikli) radade skeemid, nii palju kui neid on.
* Kärdla lennuväli Hiiumaal - muudeti võistluskõlbulikuks 2003. aastal
Mingi suvaline pilt ka selles lennuväljast, ehk annab mingisugusegi aimduse
Pilt
* Lasnamäe linnaring Tallinnas - võeti kasutusele 2001. aastal. Koosneb üldkasutatavatest teedest.
Pilt
* Paide-Mäo kolmnurk - esmakordselt kasutati 1970. aastal, pikkugsega 3000 m
õiget pilti pole, aga mingi aimduse saab. Koosneb üldkasutatavatest teedest.
Pilt
* Pärnu-Sauga ringrada - loodi suht ammu, ma ei teagi täpselt millal, aga käesoleval pildil on näha 2001. aasta konfiguratsioon. Seni üks parimaid radasid eestis.
Pilt
* Tallinna Pirita-Kose-Kloostrimetsa - esimene võistlus peeti seal juba 1933 (motikad) ja autodele 1934. Tegemist on kahtlemata eesti vanima tänini kasutusel oleva võistlusrajaga. Ilmselt üks tuntumaid eesti radu. Koosneb üldkasutatavatest teedest.
Pilt
* Raadi lennuväli Tartus - kasutusel juba pikemat aega. Mingi hetkeni oli üks paremaid võimalusi eestis. Viimastel aastatel on taas selle kasutamine ära vajunud.
Pilt
* Upa kolmnurk Saaremaal - kasutusel juba varasemast ajast, kuid viimati peeti seal võidusõit vormelautodel 2002. aastal. Tegemist on Kuressaare läheduses oleva 2995 meetri pikkuse, üldkasutatavatest teedest koosneva rajaga.
Pilti kahjuks ei ole.
* Vana-Võidu Viljandis - Tegemist jällegi üldkasutatavatest teedest koosneva rajaga. Esmakordselt oli kasutuses 1964 ja rajapikkuseks 4570 meetrit. 1980.-ndate lõpus lõpetati võistlemine.
Pilt
* Vanamõisa Tartus - see 4322 m pikkune võesti esimest korda kasutusele 1959. aastal. Kasutati kuni 60.-ndate teise pooleni ja siis loobuti. Ka selle raja puhul oli tegemist üldkasutatavate teedega.
Pilt
Hetkel postitan ainult autode (vahest ka tsikli) radade skeemid, nii palju kui neid on.
* Kärdla lennuväli Hiiumaal - muudeti võistluskõlbulikuks 2003. aastal
Mingi suvaline pilt ka selles lennuväljast, ehk annab mingisugusegi aimduse
Pilt
* Lasnamäe linnaring Tallinnas - võeti kasutusele 2001. aastal. Koosneb üldkasutatavatest teedest.
Pilt
* Paide-Mäo kolmnurk - esmakordselt kasutati 1970. aastal, pikkugsega 3000 m
õiget pilti pole, aga mingi aimduse saab. Koosneb üldkasutatavatest teedest.
Pilt
* Pärnu-Sauga ringrada - loodi suht ammu, ma ei teagi täpselt millal, aga käesoleval pildil on näha 2001. aasta konfiguratsioon. Seni üks parimaid radasid eestis.
Pilt
* Tallinna Pirita-Kose-Kloostrimetsa - esimene võistlus peeti seal juba 1933 (motikad) ja autodele 1934. Tegemist on kahtlemata eesti vanima tänini kasutusel oleva võistlusrajaga. Ilmselt üks tuntumaid eesti radu. Koosneb üldkasutatavatest teedest.
Pilt
* Raadi lennuväli Tartus - kasutusel juba pikemat aega. Mingi hetkeni oli üks paremaid võimalusi eestis. Viimastel aastatel on taas selle kasutamine ära vajunud.
Pilt
* Upa kolmnurk Saaremaal - kasutusel juba varasemast ajast, kuid viimati peeti seal võidusõit vormelautodel 2002. aastal. Tegemist on Kuressaare läheduses oleva 2995 meetri pikkuse, üldkasutatavatest teedest koosneva rajaga.
Pilti kahjuks ei ole.
* Vana-Võidu Viljandis - Tegemist jällegi üldkasutatavatest teedest koosneva rajaga. Esmakordselt oli kasutuses 1964 ja rajapikkuseks 4570 meetrit. 1980.-ndate lõpus lõpetati võistlemine.
Pilt
* Vanamõisa Tartus - see 4322 m pikkune võesti esimest korda kasutusele 1959. aastal. Kasutati kuni 60.-ndate teise pooleni ja siis loobuti. Ka selle raja puhul oli tegemist üldkasutatavate teedega.
Pilt
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Raplasse on võimalik harjutama minna küll, talvel muidugi(kui lund ei ole) on see suht keeruline, kuna asfalt väljas ja meil ju kohustuslikud talverehvid. Lamelliga pole probleem aga naastudega peale ei lasta. Kui seal tuleks korralik lumi maha siis saab ka naastudega probleemivabalt peale(piik siiski vist ilmselt jääb välja, pole küll kursis). Kui on tahtmist minna, siis olen minagi nõus raja haldajale helistama ja aja kokkuleppima, see ei ole väga kallis lõbu ka. Hinda ei tea sest viimati käisin suvel ja siis oli igatahes see summa suht pisike. Oleneb ka sellest kui palju korraga läheb ja kas on trenni eesmärk või üritus.
EBK Kossutiim
ja lumi tuligi maha, nagu tellitudImreR kirjutas:Raplasse on võimalik harjutama minna küll, talvel muidugi(kui lund ei ole) on see suht keeruline, kuna asfalt väljas ja meil ju kohustuslikud talverehvid. Lamelliga pole probleem aga naastudega peale ei lasta. Kui seal tuleks korralik lumi maha siis saab ka naastudega probleemivabalt peale(piik siiski vist ilmselt jääb välja, pole küll kursis). Kui on tahtmist minna, siis olen minagi nõus raja haldajale helistama ja aja kokkuleppima, see ei ole väga kallis lõbu ka. Hinda ei tea sest viimati käisin suvel ja siis oli igatahes see summa suht pisike. Oleneb ka sellest kui palju korraga läheb ja kas on trenni eesmärk või üritus.
E34 525 tds - müüdud