BMW-ga tehakse kõige enam tagant otsasõite
BMW-ga tehakse kõige enam tagant otsasõite
Jällegi üks BMW mainele halvasti mõjuv uudis Delfist.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=15642437
Mõned targad kommenteerijad ajavad küll närvi
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=15642437
Mõned targad kommenteerijad ajavad küll närvi
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
sest eesti valitsust juhib rahaahned lambad oma populaarsuse õitsemise nimel.--overdose-- kirjutas:ei saa aru miks see riskikonfitsent nii kõrgele aetakse tegu ikkagi väga levinud autoga...
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Ei usu elusees, et selline asi võimalik oleks. Samamoodi võiks kõik Toomase(või Vitali või Oskari)-nimelised inimesed maksustada, sest statistika järgi upub neid kõige rohkem.losto kirjutas:sest eesti valitsust juhib rahaahned lambad oma populaarsuse õitsemise nimel.--overdose-- kirjutas:ei saa aru miks see riskikonfitsent nii kõrgele aetakse tegu ikkagi väga levinud autoga...
730iA e32 138kW 12/1992
V2ike_Suur kirjutas:Ei usu elusees, et selline asi võimalik oleks. Samamoodi võiks kõik Toomase(või Vitali või Oskari)-nimelised inimesed maksustada, sest statistika järgi upub neid kõige rohkem.losto kirjutas:sest eesti valitsust juhib rahaahned lambad oma populaarsuse õitsemise nimel.--overdose-- kirjutas:ei saa aru miks see riskikonfitsent nii kõrgele aetakse tegu ikkagi väga levinud autoga...
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
tudeng, 23.04.2007 15:37
...noh **** bemmipeded, ikka pole teile piisavalt tõendeid vää, et just TEIE olete liikluses ühed suurimad türapead?! Ajudeta idioodikari rsk, pange ennast põlema!
ei no nuta või naera sellise idiootse kommentaari peale, seal mingi 90% kommentaaridest BMW-de vastu on hälvikud ikka
Ärge parem lugege neid seal, tekib masendus.................
...noh **** bemmipeded, ikka pole teile piisavalt tõendeid vää, et just TEIE olete liikluses ühed suurimad türapead?! Ajudeta idioodikari rsk, pange ennast põlema!
ei no nuta või naera sellise idiootse kommentaari peale, seal mingi 90% kommentaaridest BMW-de vastu on hälvikud ikka
Ärge parem lugege neid seal, tekib masendus.................
Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
hetkel on kõige KÕIGE suurema riskikoefitsendiga autod subarud... ära kysi miks aga see ingo pärineb IF kindlustusestV2ike_Suur kirjutas:Ei usu elusees, et selline asi võimalik oleks. Samamoodi võiks kõik Toomase(või Vitali või Oskari)-nimelised inimesed maksustada, sest statistika järgi upub neid kõige rohkem.losto kirjutas:sest eesti valitsust juhib rahaahned lambad oma populaarsuse õitsemise nimel.--overdose-- kirjutas:ei saa aru miks see riskikonfitsent nii kõrgele aetakse tegu ikkagi väga levinud autoga...
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Väidad, et mingi margipõhine koefitsient on olemas? Ei usu mitte.hollow kirjutas:hetkel on kõige KÕIGE suurema riskikoefitsendiga autod subarud... ära kysi miks aga see ingo pärineb IF kindlustusestV2ike_Suur kirjutas:Ei usu elusees, et selline asi võimalik oleks. Samamoodi võiks kõik Toomase(või Vitali või Oskari)-nimelised inimesed maksustada, sest statistika järgi upub neid kõige rohkem.losto kirjutas: sest eesti valitsust juhib rahaahned lambad oma populaarsuse õitsemise nimel.
Ehk on asi seotud sellega, et Subarud on kõige suurema keskmise võimsusega (alla 2l Subaruid Eestis üle paarikümne vist pole, Turbo-Imprezasid/Legacy'sid on kordades rohkem). Ei tulegi ausatöeldes meelde teist marki, mille enamik on turbo-bensiinimootoriga, selles võib see konks peituda küll.
730iA e32 138kW 12/1992
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Minu teada on selle põhjuseks see, et enamus Subarusid surevad ebaloomulikku surma, ja kuna enamus Subarusid on Imprezad, mida müüakse, siis pole seal ka midagi imestada... Kuid see info jõudis minuni paar aastat tagasi...hollow kirjutas:hetkel on kõige KÕIGE suurema riskikoefitsendiga autod subarud... ära kysi miks aga see ingo pärineb IF kindlustusest
Kuid need delfi kommentaarid- ise ei loe neid kunagi-omal ka parem olla, kui ei pea oma närve igasugu kääbikute lühinägelikkuse pärast rikkuma
Kunagi algul oli selline asi pikalt.Hetkel seda tõesti pole,aga LKF inimesed vaikselt juba räägivad,et mingi diferentseerimine tuleb lähiajal siiski taas teha. Et midagi konkreetset veel kuulda pole,aga midagi ilmselt varsti muutub.meph kirjutas:Minu teada peaks margipõhine riskikoefitsient täiesti eksisteerima...
Alguses tuleb margipõhine koefitsient ja siis vanusepõhine koefitsient, nagu paljudes muudes maades. Ehk enne kui sarved pole maha joostud peab olema püstirikas, et võimsa autoga sõita.KappOtt kirjutas:Kunagi algul oli selline asi pikalt.Hetkel seda tõesti pole,aga LKF inimesed vaikselt juba räägivad,et mingi diferentseerimine tuleb lähiajal siiski taas teha. Et midagi konkreetset veel kuulda pole,aga midagi ilmselt varsti muutub.meph kirjutas:Minu teada peaks margipõhine riskikoefitsient täiesti eksisteerima...
Tallinnas on üpris raske pikivahet hoida. Kui seda proovida siis saad esimese paari kilomeetri jooksul aru et see on võimatu.
50km/h sõites peaks olema vahe siis umbes ~27,778m. Sinna vahele mahub aga julgelt 3 autot laiama. Ehk sinna kus on ruumi tullakse kohe vahele.
Sõitkem siis vähemalt turvavööga. Seegi on palju abiks.
50km/h sõites peaks olema vahe siis umbes ~27,778m. Sinna vahele mahub aga julgelt 3 autot laiama. Ehk sinna kus on ruumi tullakse kohe vahele.
Sõitkem siis vähemalt turvavööga. Seegi on palju abiks.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Bemmil jah kohutav maine.
Ma annan üsna tihti teed ja paljud juhid imestavad et BMWga teed antakse. Normaalsele inimesele korra vilgutad ja saab asjast aru, aga need kes sõidavad odavama autoga need ei usu enne et neile teed annan kuniks seisma jään
ja neid delfi kommentaare pole küll mõtet südamesse võtta. sõimavad enamasti need kes sõidavad raippetega. sai isegi vahel enne nii mõeldud kuniks ise BMWd sain proovida. Praegu nagu muud küll ei tahaks.
Oli mõte uus 745 osta aga kasko läheb mõttetult lakke - pole nagu mõtet siukest kirvest maksta
Ma annan üsna tihti teed ja paljud juhid imestavad et BMWga teed antakse. Normaalsele inimesele korra vilgutad ja saab asjast aru, aga need kes sõidavad odavama autoga need ei usu enne et neile teed annan kuniks seisma jään
ja neid delfi kommentaare pole küll mõtet südamesse võtta. sõimavad enamasti need kes sõidavad raippetega. sai isegi vahel enne nii mõeldud kuniks ise BMWd sain proovida. Praegu nagu muud küll ei tahaks.
Oli mõte uus 745 osta aga kasko läheb mõttetult lakke - pole nagu mõtet siukest kirvest maksta
Las siblivad, absull ei koti . Pikivahe on ainuke mõistlik asi siin liikluses ning mind on see päästnud kümnetest ohuolukordadest - jääb aega sujuvamaks pidurduseks ja tagumine ei lenda ka selga.svenman kirjutas:...ikka leidub neid kes ette süstivad ja siis pidurit. Antud olukord on sama ohtlik või isegi ohtlikum kui teise sabas sõitmine.