1. leht 2-st

2 pärlit fännidele:

Postitatud: 04.03.2003 16:47 04
Postitas kimmo

Postitatud: 05.03.2003 16:38 15
Postitas Anti
Hinnavahet vaadates tundub see 1990 aasta oma ikka väga overpriced. Mida ta ka IMHO on.

[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
Maikel Nait weel roolitaga puudu :)
Vääga kena !! [/quote]
Mis see Michael Knight siia puutub?

Postitatud: 06.05.2003 15:44 25
Postitas kimmo

Postitatud: 06.05.2003 19:15 11
Postitas Anti
Veidi OT, aga täna vuras minust Gonsiori tänaval mööda üks hõbedane Z8! :cool:
Eesti numbritega ja puha...teab keegi sellest masinast midagi lähemalt? Roolis oli mingi kesk-eale lähenev meesterahvas.

Postitatud: 06.05.2003 20:03 49
Postitas kaspar
jõhkrad hinnad peaks mainima:P

on keegi siit sõitnud ka sellisega?
kuidas oli?

Postitatud: 06.05.2003 21:48 32
Postitas Cardo

Postitatud: 07.05.2003 08:02 03
Postitas Raivo
[quote][i]Algselt postitas Anti[/i]
Veidi OT, aga täna vuras minust Gonsiori tänaval mööda üks hõbedane Z8! :cool:
Eesti numbritega ja puha...teab keegi sellest masinast midagi lähemalt? Roolis oli mingi kesk-eale lähenev meesterahvas. [/quote]

ma (me) nägime seda pilli esmaspäeval Radissoni ette vuramas...
aga seda küll ei tea kelle oma...kas mitte selle Keskturu venna oma?

Postitatud: 07.05.2003 08:11 13
Postitas Margus_H
[quote][i]Algselt postitas kaspar[/i]

jõhkrad hinnad peaks mainima:P

on keegi siit sõitnud ka sellisega?
kuidas oli? [/quote]

Ei ütleks, et 850 '90 eest 199k väga jõhker on, vastupidi, väga odav on, ei taha nagu uskuda, et seal miskist viga küljes pole, aga eks näis, /me täna e-autoline asja lähemalt uurima:P

Postitatud: 07.05.2003 11:07 22
Postitas Anti
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
kas mitte selle Keskturu venna oma? [/quote]

Ei Polistshuk loobus ju enda omast, kuna ta pisteti trellide taha. Ja ma olen nagu kuskilt kuulnud, et talle tellitud masin müüdi hoopis Leetu.
Peaks UM-ist uurima, aga ma küll kaldun arvama, et see masin vast ikka Saksast toodud on.
Aga midagi pole öelda, krdi sünge oli ikka küll. :)

Postitatud: 07.05.2003 12:01 04
Postitas Muhv
[quote][i]Algselt postitas Anti[/i]
arvama, et see masin vast ikka Saksast toodud on.
[/quote]

Siin mingi aeg tagasi oli üks selline mõõduka kõksuga mobiles müügis - ca 700 kEEki vist küsiti. Ehk tublid maarjamaa mehed võtsid asja ette...

Postitatud: 19.05.2003 22:35 59
Postitas jörgen
Kena tegelikult, kuigi BMW'd alguses ei meenuta üldse. Ei tule selle peale tähendab, et BMW oleks, arvaks ikka, et mingi ameeriklane.

Postitatud: 20.05.2003 21:54 46
Postitas Tom
8seeria kaalub tühjalt 2tonni???????
Tundub ,et mingi pool autot on lisavarustusest ehitatud, väga .

Postitatud: 30.05.2003 10:28 19
Postitas kimmo

Postitatud: 30.05.2003 13:02 25
Postitas Anti
[quote][i]Algselt postitas kimmo[/i]
ei lõpe:
[/quote]
See masin juba mingi aeg tagasi juba oli müügis vist?
Autos kokku siis 5 x V12, üks kapoti all ja neli tükki pagassis. :D

Postitatud: 25.06.2003 16:52 17
Postitas Anti
Veel Z8-test. Nimelt pajatavad viimased luureandmed, et Eesti teedele on lisandunud veel üks Z8, musta värvi ja UM-ist ostetud, ehk siis tuliuus masin. :cool:

Postitatud: 25.06.2003 16:57 05
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Tom[/i]
8seeria kaalub tühjalt 2tonni???????
Tundub ,et mingi pool autot on lisavarustusest ehitatud, väga .
[/quote]

Ta ongi ebaõnnestunud ja paljude arvates
mõttetu auto. 6nda seeria järglast temast
ei tulnud, 2 tonni ja stock 300 hp seeria-
mootor ei anna pooltki seda, mida välimus
lubaks. 150 hp/tonni kohta on keskmise
500se performance rating praegu:( Lisa
sinna uuena bmw kõige kallim hind ning
ongi selge, miks ei ostetud niiväga. Kere
disain on 5+, kui see toredus kaaluks 1500
kg ning arendaks kuskil 420 hj, siis oleks
vast teine asi.

Postitatud: 25.06.2003 17:14 08
Postitas kimmo
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]Ta ongi ebaõnnestunud ja paljude arvates
mõttetu auto. 6nda seeria järglast temast
ei tulnud, 2 tonni ja stock 300 hp seeria-
mootor ei anna pooltki seda, mida välimus
lubaks. 150 hp/tonni kohta on keskmise
500se performance rating praegu:( Lisa
sinna uuena bmw kõige kallim hind ning
ongi selge, miks ei ostetud niiväga. Kere
disain on 5+, kui see toredus kaaluks 1500
kg ning arendaks kuskil 420 hj, siis oleks
vast teine asi. [/quote]
njah... ringrajale ning dragrace'idele on see auto vaevalt mõeldud. pigem just luksust hindavale inimesele. nimetatud 300 hj tundub heietades vähe, kuid antud auto liigutamiseks täiesti piisav kogus. ja eks neid mootorivariante oli tiba rohkem ka...

Postitatud: 25.06.2003 17:27 56
Postitas MargusM
Mina olen üks nendest, kes arvab, et 8-seeria pole sugugi . Selle auto puhul polegi kõige tähtsam see, et ta ainult kiire oleks. Ega ta ilmaasjata nii palju ei kaalu!
Kellele kiirusest väheks jääb, leiab kindlasti mõne teise mudeli. Minu jaoks jääb 850 CSI ilmselt pikaks ajaks lemmikuks ja on kahju, et ma teda veel osta ega pidada ei jõua.
Z8 ei ole samuti just igamehe auto(ja hea ongi) kuigi on üks kiiremaid BMW-sid.

Postitatud: 25.06.2003 17:32 46
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas kimmo[/i]
njah... ringrajale ning dragrace'idele on see auto vaevalt mõeldud. pigem just luksust hindavale inimesele. nimetatud 300 hj tundub heietades vähe, kuid antud auto liigutamiseks täiesti piisav kogus. ja eks neid mootorivariante oli tiba rohkem ka... [/quote]

ütleme, et välimus ja põhimudel on ikka show,
go vähem:( Need väga vähesed 380 hp CSi-d
pigem erand kui reegel, pealegi 2M hind
lubab siiski osta auto, mis liigub 0-100
tubli sekundi kiiremini ka. Ei, ta on ilus
ja hea disain, aga selle elektrikola peaks
välja viskama ning kapoti all peaks olema see
S70? seeria mootor, mis McLaren F1-l on. See
oleks olnud verstapost, praegu räägivad isegi
sakslased ise oma autosaadetes, et mõttetu
asi oli. Z8 läks ka samal põhjusel tootmisest
maha. Liiga kallis oli. Entusiastil pole seda
raha ning mitteentusiastile on raske selgeks
teha, milleks sellist "mittevajalikku crap'i"
nagu 19 tollised rattad ja kõvad vedrud all
on:)

8se kerekuju ostja ostab ju sportautot ning
kui selle raha eest saab kaks paremini kiirendavat
Corvettet või mingi natuke peetud noore ferrari,
siis on asi selge.....

Ütleme, et 300 liigutab jah, aga 0-100 mingi
6,4 sek kandis pole küll mingi number enam

Postitatud: 25.06.2003 19:38 43
Postitas MargusM
CSI kiirendus on 6.0 sek.
Juba oma massi tõttu on ta vedrustusmugavus parem kui paljudel keskklassi autodel, müratase on tase omaette. Standardis on CI-l 16" ja CSI-l 17". Loomulikult võib ka 20" alla panna, millega iga auto rohkem raputab.
Tehases teatakse väga hästi, et kalleid autosid ostetakse ka vähem ja minevikust võib välja tuua mitmeid väikse toodanguarvuga mudeleid(Z1). Ma ei usu ka, et Z4 mingit suurt buumi tekitab. On lihtsalt rahvaautod ja on eksoodid.
Arvan, et 8. potentsiaalne ostja ei vali Corveti vahel vaid vaatab Bentley ja Jaguari poole.
Mulle meeldivad teised autod ka!

Postitatud: 27.06.2003 10:27 09
Postitas Raivo
[quote][i]Algselt postitas Anti[/i]
Veel Z8-test. Nimelt pajatavad viimased luureandmed, et Eesti teedele on lisandunud veel üks Z8, musta värvi ja UM-ist ostetud, ehk siis tuliuus masin. :cool: [/quote]
õiged andmed:)
eila juba nägin teist, seisis gonsiori tn endise Ekraani poe juures. läikis kui ****:cool:

ning üks on siis veel see hõbedane.
väikse eesti kohta päris hea saavutus:)

Postitatud: 27.06.2003 10:58 37
Postitas Aare
IMHO põhiprobleem e31-l on see olek "ni mjaso,
nii rõõba" nagu vene keeles öeldakse. Selle
autoga kaotati minuteada palju kliente Mercedesele.
Tüüp suure lukskupee ostja on tavaliselt 40-50
suht heas toitumuses rikas mees, kellele nt
manuaalkasti kangikesega vehkimine või
madalasse kupeesse end käpuliasendis sisse-
mahutamine vastunäidustatud on. E24, Z8 ja
Z3 point on väga selge, e31 on natuke seda,
natuke toda. 380 hp nii aeglase kiirendusega
sportkupeed kui 6,0 sa mujalt ei leia. Iste-
sisseronimis- ja ruumupaigutuselt ei ole ta
ei GT ega sportauto.

IMHO:)

Postitatud: 27.06.2003 11:29 55
Postitas kimmo
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
IMHO põhiprobleem e31-l on see olek "ni mjaso,
nii rõõba" nagu vene keeles öeldakse. Selle
autoga kaotati minuteada palju kliente Mercedesele.[/quote]
mb mudeliks oli sellal SL500. kahjuks peale 5L V8 ning 326 hj mootori muid tehnilisi andmeid ei tea...

[quote]Tüüp suure lukskupee ostja on tavaliselt 40-50
suht heas toitumuses rikas mees, kellele nt
manuaalkasti kangikesega vehkimine või
madalasse kupeesse end käpuliasendis sisse-
mahutamine vastunäidustatud on. [/quote]
kas E31-le pakuti ka manuaalkasti?

[b][i]Edit:[/i][/b] leidsin natuke rohkem infot mb kohta:

ENGINE.............32-valve DOHC V8
DISPLACEMENT...303.5 cu. in.
HORSEPOWER....315 @ 5,600 rpm
TORQUE...........347 lb-ft @ 3,900 rpm
TRANSMISSION.....driver-adaptive electronic 5-speed automatic
0-60 PERFORMANCE......6.4 seconds
BRAKES.............4-wheel power-assisted disc w/ Brake Assist and ABS
STEERING...........power-assisted recirculating ball
TURNING CIRCLE.....35.4 ft.
LENGTH......177.1 inches
WIDTH.....71.3 inches
HEIGHT....51.3 inches (w/ hardtop)
WHEELBASE......99.0 inches
CURB WEIGHT......4,165 lbs.
DRAG COEFFICIENT....0.32 (w/ hardtop), 0.34 (w/ soft top)
CABIN VOLUME....50.4 cu. ft.
TRUNK VOLUME...7.9 cu. ft.
FUEL ECONOMY....16 city, 23 highway

Postitatud: 27.06.2003 12:56 55
Postitas Aare
Manuaalkast (6k) pakuti 840Ci-le ning 850
CSi-le. Tava 850 Ci oli erandita automaadiga.
840 oli sealhulgas low-end mudel ning 850CSi
850Ci Motorsporti inkarneeritud sportlik
850, 5,6 liitrise mootoriga (tava oli siis
5,0), 380 hp. Tava 840 oli 286 hp ning tava
850 alguses 300 hp 5.0, hiljem 327 hp 5.4
Viimane vahetus tuli vist siis kui E32
asendati E38-ga.

Postitatud: 28.06.2003 14:24 48
Postitas Marko_J
Tallinnas liigub ka üks ilus 8-seeria bemar...musta värvi ning mega seffide kroomvelgedega...kusjuures ees on reg.nr BMW ja taga mingi usa nr.......väga jõhker igatahes näeb välja:mad:

Postitatud: 30.06.2003 12:37 51
Postitas Anti
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Manuaalkast (6k) pakuti 840Ci-le ning 850
CSi-le. Tava 850 Ci oli erandita automaadiga.
840 oli sealhulgas low-end mudel ning 850CSi
850Ci Motorsporti inkarneeritud sportlik
850, 5,6 liitrise mootoriga (tava oli siis
5,0), 380 hp. Tava 840 oli 286 hp ning tava
850 alguses 300 hp 5.0, hiljem 327 hp 5.4
Viimane vahetus tuli vist siis kui E32
asendati E38-ga. [/quote]
Enne 850i muutumist Ci-ks 94.a (ehk siis mootori kasvamist 5,0-st 5,4-ks) oli ka 850i saadaval 6-se manualiga ja lisana tellitava 4-se automaadiga (ilma steptronicuta) 850Ci oli tõesti saadaval ainult 5-käigulise steptronicuga.

850iA H: 149K !

Postitatud: 14.08.2003 11:23 31
Postitas kimmo

Postitatud: 15.08.2003 10:12 11
Postitas kimmo
[quote][i]Algselt postitas kimmo[/i]
[img]http://www.auto24.ee/kasutatud/pildid/a ... 169035.jpg[/img][/quote]
ja kohe müüdud...

850 CiA 5.0

Postitatud: 03.09.2003 23:09 37
Postitas Margus_H

BMW 850 5.0 V12 220 kW

Postitatud: 07.10.2003 15:04 29
Postitas kimmo
[url=http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=48969][img]http://www.auto24.ee/kasutatud/pildid/a ... 212077.jpg[/img][/url]

Hind: 110 000
Rootsist, eestis arvel ei ole, hinnale lisandub eestis arvele võtt ~30000EEK.