1. leht 2-st

Ghost?

Postitatud: 16.12.2004 16:55 12
Postitas Rullmokk
Küsimus selline - tean et Ghost on väga hinnatud ja soliidne audiotuningu firma... aga kui soliidsed on seal hinnad võrreldes teiste variantidega Tallinnas või kas on üldse mõtet mujale vaadata, ehk teevad nad küll veidi kallimalt aga see-eest ka kvaliteetsemalt??
Plaanis lihtsalt cd-makk sisse panna, taha ovaalid, ees olevad tweeterid (mis halvas kohas) ümber tõsta ja võibolla ka komponentkõllid ette.
Raha ei ole üle, seega mõtlesin, mis hinnaga näitaks mõni siinne huviline selle ära teeks või mis kohta üldse oskate soovitada???

Tänud ette

Re: Ghost?

Postitatud: 16.12.2004 17:07 25
Postitas Indrek_M
Rullmokk kirjutas:Küsimus selline - tean et Ghost on väga hinnatud ja soliidne audiotuningu firma... aga kui soliidsed on seal hinnad võrreldes teiste variantidega Tallinnas või kas on üldse mõtet mujale vaadata, ehk teevad nad küll veidi kallimalt aga see-eest ka kvaliteetsemalt??
Plaanis lihtsalt cd-makk sisse panna, taha ovaalid, ees olevad tweeterid (mis halvas kohas) ümber tõsta ja võibolla ka komponentkõllid ette.
Raha ei ole üle, seega mõtlesin, mis hinnaga näitaks mõni siinne huviline selle ära teeks või mis kohta üldse oskate soovitada???

Tänud ette
Võibolla on kah soliidne firma ... igal juhul linna peal ringi liikuv roostest näritud üliräpane Ghosti logodega Ford Sierra usaldust ei ärata.
Isiklikult igasugune usaldus puudub firma vastu, kes oma logo mingi surma peal reklaamib.

Postitatud: 16.12.2004 17:31 21
Postitas meph
Ma võiks ka selle ära teha :) Oleneb muidugi mis autoga tegu on ja kui palju ümberehitusi vaja teostada on. Sellest kõigest sõltub ka hind. Kui huvi tunned võta ühendust 5140229.

Postitatud: 16.12.2004 19:15 23
Postitas Viljar
Ega sellel suvel kõvasti ilma teinud ja palju võistlusi võitnud ghost-i fiat panda ka eriti kena välimusega ei ole, aga vaata kus tegi tümmi :lol:

Postitatud: 16.12.2004 19:51 07
Postitas meph
kas ghosti ilma teinud auto mitte sigull ei olnud? eesti rekordit omab spl'is küll see sigull praegu vähemalt...

Postitatud: 16.12.2004 20:20 38
Postitas Viljar
See oli kõige kõvem, aga siiski fiat oli omas klassis võitja. esimest korda kui fiat võistlema läks siis kõvasti alamas klassis, aga kui sealt natuke tümmi lasti, siis soovitati osa võtta kohe kõvasti kõrgemas klassis.

Postitatud: 17.12.2004 09:46 57
Postitas wirx
no on ka igasuguste siksi ja mosse pannide peal pioneeri jms klepse...egas see neid halvemaks tee, et mõni küla kaak on otsustanud oma autot tuunida

mina lasin kunagi oma autosse võimu sisse panna...läks 4 tundi ja kokkulepe oli 600 krooni ning selle summa ma ka maksin ning töö tehakse väga korralikult

Re: Ghost?

Postitatud: 17.12.2004 10:30 17
Postitas Lauri_L
Rullmokk kirjutas:Küsimus selline - tean et Ghost on väga hinnatud ja soliidne audiotuningu firma... aga kui soliidsed on seal hinnad võrreldes teiste variantidega Tallinnas või kas on üldse mõtet mujale vaadata, ehk teevad nad küll veidi kallimalt aga see-eest ka kvaliteetsemalt??
Plaanis lihtsalt cd-makk sisse panna, taha ovaalid, ees olevad tweeterid (mis halvas kohas) ümber tõsta ja võibolla ka komponentkõllid ette.
Raha ei ole üle, seega mõtlesin, mis hinnaga näitaks mõni siinne huviline selle ära teeks või mis kohta üldse oskate soovitada???

Tänud ette
minule tegi mõni aeg tagasi (paar kuud) sellise töö ära patrik, võib ainult kiidusõnu öelda ja muusika kvaliteet on priima :P , kui ikki volume'i keerad, siis on :shock: , arvestades seda et ei ole ei võimendeid ega muud kraami - ma selline tagasihoidlikum inimene ;)

Postitatud: 18.12.2004 22:27 40
Postitas Eruc
Oleneb kes mida kuulab ja mida soovib saavutada.
Ghostil pole ühtegi SQ masinat ette näidata
DB-HP on SQ-s jällegi võistlustel käinud ja ka esimene koht saavutatud.
Kui tahad rõhku mine ghosti kui tahad kvaliteeti siis ootame sind külla.
Ivar

Postitatud: 19.12.2004 00:02 43
Postitas soon
aga üldiselt on ikkagi ghosti vennad oma valdkonnas (mis ei pruugi hõlmata SQ´t) väga tasemel kohal. nagu siis näha, ei teeni nad sellega miljoneid, ent teevad oma tööd oma valdkonnas väga hästi. võibolla pole seda palju mis nad teenivad või vähemalt pole selle eksponeerimine neile oluline. ja kui nad eksponeerivadki oma saamatust, siis olgu kritiseerijad mehed ja ehitagu siksikast parem SPL auto. niiet uurige kompetentsi, mitte kaubamärke. mõistagi on kompetentsus seotud mingi spetsiifika tundmisega ja see valdkond ei pruugi olla väga lai.

Postitatud: 19.12.2004 05:35 19
Postitas meph
kusjuures andke mulle ressursid ja vabalt ehitaks pädevama masina kui see lada.. not kidding. ainult need ressursid on kuuekohalised ja algavad seal 3 ja 6 vahel oleva numbriga.

Postitatud: 19.12.2004 08:56 17
Postitas Lauri_B
meph kirjutas:kusjuures andke mulle ressursid ja vabalt ehitaks pädevama masina kui see lada.. not kidding. ainult need ressursid on kuuekohalised ja algavad seal 3 ja 6 vahel oleva numbriga.
teema tekkitaja siiski vist piirduks neljakohalise numbriga
nagu ma aru sain :shock:

Postitatud: 19.12.2004 09:25 09
Postitas soon
meph kirjutas:kusjuures andke mulle ressursid ja vabalt ehitaks pädevama masina kui see lada.. not kidding. ainult need ressursid on kuuekohalised ja algavad seal 3 ja 6 vahel oleva numbriga.
kui sa nüüd vähegi asjaga kursis oleksid, siis ei lahmiks sa sõnu, vaid teaksid, mida tähendab splis 147 db asemel saada 150. ja sina oled mees, kes teeks selle vabalt ära? :) raha maksab see paraku tõesti, kuid pole nii, et ostad mõned võimud juurde ja TEED VABALT ÄRA.
................
retsept!

Postitatud: 19.12.2004 12:38 54
Postitas lamp
sellele teemale sorgiks natuke vahele ja küsiks et kuidas e28.ale subbarit paigalada nii et asjast kasu ka oleks,nii sama kast pagassis ei anna midagi,äkki keegi oskab aidata selles osas :)

Postitatud: 19.12.2004 14:31 03
Postitas meph
soon kirjutas:
meph kirjutas:kusjuures andke mulle ressursid ja vabalt ehitaks pädevama masina kui see lada.. not kidding. ainult need ressursid on kuuekohalised ja algavad seal 3 ja 6 vahel oleva numbriga.
kui sa nüüd vähegi asjaga kursis oleksid, siis ei lahmiks sa sõnu, vaid teaksid, mida tähendab splis 147 db asemel saada 150. ja sina oled mees, kes teeks selle vabalt ära? :) raha maksab see paraku tõesti, kuid pole nii, et ostad mõned võimud juurde ja TEED VABALT ÄRA.
................
retsept!
Ma tean väga hästi, mis selle lada eelarve oli... ma korrutasin nende eelarve kahekomaviiega praktiliselt. Ja kusjuures teeks küll ära. Kui on raha olemas, siis muud asjad ei ole takistus. See ei tähenda, et ma teeks selle ära kusagil nädalaajalise ehitamise tulemusena, vaid sellised asjad siiski võtavad aega.. palju aega.

Postitatud: 19.12.2004 14:54 44
Postitas soon
meph kirjutas:
soon kirjutas:
meph kirjutas:kusjuures andke mulle ressursid ja vabalt ehitaks pädevama masina kui see lada.. not kidding. ainult need ressursid on kuuekohalised ja algavad seal 3 ja 6 vahel oleva numbriga.
kui sa nüüd vähegi asjaga kursis oleksid, siis ei lahmiks sa sõnu, vaid teaksid, mida tähendab splis 147 db asemel saada 150. ja sina oled mees, kes teeks selle vabalt ära? :) raha maksab see paraku tõesti, kuid pole nii, et ostad mõned võimud juurde ja TEED VABALT ÄRA.
................
retsept!
Ma tean väga hästi, mis selle lada eelarve oli... ma korrutasin nende eelarve kahekomaviiega praktiliselt. Ja kusjuures teeks küll ära. Kui on raha olemas, siis muud asjad ei ole takistus. See ei tähenda, et ma teeks selle ära kusagil nädalaajalise ehitamise tulemusena, vaid sellised asjad siiski võtavad aega.. palju aega.
okei okei :) nüüd ma saan aru, et sa ikka mõtlesid ka kui sa seda ütlesid :)

Postitatud: 19.12.2004 15:51 51
Postitas meph
Point selles, et SPL'i tagaajamine on nagu dragrace.. ehk siis kokkuvõtlikult on lõpp-produkt täielik mõttetus ja kõlbab ainult mingiks spetsiifiliseks asjaks pluss veel enda tapmiseks. SPL'i puhul piisab sellise kuuekohalise eelarvega autosse istumisest ja volüümi põhja keeramisest. Dragrace puhul piisab sellest, et proovida 9 sekundi autoga ringrada sõita... :p

Ehk siis kokkuvõtlikult ei huvita otseselt kumbki nendest mind.. kuigi oleks piisavalt pädev piisava eelarve juures selle SPL masina eesti mastaabis valmis ehitama. Dragrace autot oma teadmiste juures ei ehitaks valmis... aga oma eelarvest samas ei hakkaks kumbagi ehitama. Pigem raiskaks enda raha SQ kanti mineva auto kallal, mis ka rajal pädev oleks.

Postitatud: 19.12.2004 17:36 32
Postitas Nuclear
Ghost ei tegele autode keretööde ja värvimisega, kui teid häirib mõne auto välimus selle reklaamkleepsu all ....
Audioprofessionaalid võivad ka tiba kallimat hinda endale lubada, kuna kvaliteedijärgijaid neil jagub.
Samas selliste lihtsamate projektidega saaks vast vähegi nokitseja tüüp, mis erilisi detailideni teadmisi ei vaja :)

Postitatud: 19.12.2004 23:48 20
Postitas meph
Nuclear: mida siin silmas peeti oli see, et koleda auto peal olevad reklaamkleepsud ei tee oma tööd. Mis vabandus see on, et nad keretõid ei tee. Näiteks... umm.. kui mulle sõidab vastu mingi oraanzh mikrobuss, mille külje peale on neoonkleepsuga SELVER peale kirjutatud, ning buss üldiselt näeb välja esindulik (nii esinduslik, kui oraanzh buss neoonkleepsudega välja näha saab), siis see jääb mulle meelde ja tekitab sellise hea reaktsiooni... Samas kui mulle tuleb vastu roostest pruunikasoraanzhiks ussitanud vana ford transit, millele on mäkaiveri teibiga peale SELVER joonistatud, siis sellise asja ma lihtsalt naeran välja.

Kas siis antud auto omanik (hetkel selver), vabandab ka ennast välja sellega, et nad ei teosta auto keretõid ja värvimist? :) :) :)

Postitatud: 20.12.2004 10:06 59
Postitas Crac
Tere,


Olles ise tihedalt seotud antud firmaga ning jälgides seda teemat tahaksin ka sõna sekka öelda. Panen siia alla asjad, mis vajaks täpsustamist.

1. Ghost on ehitanud SQ autosid. Võistlustel parimaks osutunud - Urmas Murumets 2003/2004 Eesti Meister Amatöörid 2500e. Lihtsalt pole pidanud tähtsaks kekutada selliste asjadega avalikuse ees kuigi vägisi tundub, et oleks vaja vist seda teha.

2. Ghosti kleebist pole ühelegi "tundmatule" isikule andnud ning päris kindlasti ei kleebi ise ning ei lase neid kleepida igasugu romude peale. Mul ei ole meie õigustuseks midagi eriti rohkem öelda - eks see ole aumehe asi, kes usub - kes ei usu.

3. Mis puudutab mephi juttu teemal "ehitaksvabaltvalmis" siis andke andeks aga :), mitte et ma üleolev oleks aga selline jutt on juba kaugelt vaadates natuke viltu ning ei pea oluliseks rohkem seda teemat kommenteerida. Ei tea kas endal ei hakka imelik?

4. Eks see jääb igaühe enda otsustada, kas meie ligi 8a teadmised auto-audios on pädevad võistlus- ning kliendiautode ehitamiseks või mitte.



Terv
Kristjan

Postitatud: 20.12.2004 10:54 13
Postitas Cardo
Ei taha riidu tekitada , aga meph ära kekka oma helitehnikaga , minu isiklik arvamus on , et see sinu autos olev oli ilus aga helikvaliteet kannatas vaid vanaemale esitlust.

Postitatud: 20.12.2004 11:37 49
Postitas Kristjan_K
Kui ma ei eksi siis on meph enda auto topicus korduvalt maininud et ei ajanud SQ'd taga..
Maisaa aru miks kohe kiskuma minnakse?
Ja selle "ehitaksvabaltvalmis" kohapealt ma ütlen niipalju et kui inimene viitsib vähegi uurida, natukene vaeva näha ja piisavalt raha sisse tampida siis muidugi teeb parema.

Olgu, see nüüd minu isiklik arvamus.
Ootan siis hoope minusõnade ja minu pihta :)

Postitatud: 20.12.2004 13:55 32
Postitas meph
KristjanK kirjutas:3. Mis puudutab mephi juttu teemal "ehitaksvabaltvalmis" siis andke andeks aga Smile, mitte et ma üleolev oleks aga selline jutt on juba kaugelt vaadates natuke viltu ning ei pea oluliseks rohkem seda teemat kommenteerida. Ei tea kas endal ei hakka imelik?
Ei tahtnud oma jutuga kedagi maha teha või siis solvata või nende tööd halvustada. Mis pointi ma teha tahtsin oli see, et kui keegi mulle piisavalt kopsaka summa sülle viskab, siis oleks ma pädev ehitama midagi sarnast/veidi paremat. Ja nagu ma juba mainisin, siis ei pidanud ma seda silmas, et saan raha, ehitan valmis ja laksust on hull pill valmis. Loomulikult on vaja asja arendada, vigasid välja töötada jne.

Ehk siis:
meph kirjutas: Kui on raha olemas, siis muud asjad ei ole takistus. See ei tähenda, et ma teeks selle ära kusagil nädalaajalise ehitamise tulemusena, vaid sellised asjad siiski võtavad aega.. palju aega.
Cardo kirjutas: Ei taha riidu tekitada , aga meph ära kekka oma helitehnikaga , minu isiklik arvamus on , et see sinu autos olev oli ilus aga helikvaliteet kannatas vaid vanaemale esitlust.
Cardo KUS kohas ma selles topicus olen ENDA helitehnikaga kekanud??? Ma tahaks ka teada. SQ'd ma antud autos tõesti taga ei ajanud. Tahtsin teha seda enda kõrvale kuulatavaks. Ja sinnamaani ma ka veel sellega jõudnud ei ole. Raha ei kasva puuotsas kahjuks.

Postitatud: 20.12.2004 18:23 11
Postitas soon
njah, aga mida sa öelda tahtsid, on siis see, et kui sa iga päev trenni teeks, oleksid sa võibolla värnikust parem odaviskaja, aga selleks peaks keegi andma raha ja selleks tuleb trenni teha. läbi mõeldud küll, aga siiski...
saladuskatte all ütlen siin teemas välja, et ehitan ka sq autot ja ei reklaami eriti rohkem seda tegevust kuskil. ja võistlema pole plaanis hakata veel. kuigi olen ka mõelnud, et vabalt võib olla nii, et kui mul oleks rohkem raha ja viitsimist asjaga tegeleda, teeksin parema auto kui harry jürgensonil on.
siinkohal ma pean tunnistama, et unustasin tõesti selle juba hetkeks, et ghost on tõepoolest ehitanud sq autosid ka, millest kahjuks ma pole ühtegi kuulnud. vabandused kristjani ees, et sellise asja unustasin, aga tõepoolest siksika varju jäävad teil paljud asjad. veel jamam lugu on see, et siksikas ise kipub varjutama seda tulemust, mis on suure tööga saavutatud. kuidagi nii lihtne tundub see kõik. samamoodi nagu harry autot vaadates. vaatad ja mõtled, et "is that it?" inimestel on üldse see komme, et palju rohkem kuulatakse silmadega. ent tõeliselt häirivaks muutub, kui seda tehes mõeldakse kõva häälega.

Postitatud: 20.12.2004 18:54 04
Postitas meph
Tekkis veel 1 küsimus arutluse käigus kasutaja Eruc'iga..
KristjanK kirjutas: 1. Ghost on ehitanud SQ autosid. Võistlustel parimaks osutunud - Urmas Murumets 2003/2004 Eesti Meister Amatöörid 2500e. Lihtsalt pole pidanud tähtsaks kekutada selliste asjadega avalikuse ees kuigi vägisi tundub, et oleks vaja vist seda teha.
Kas mitte firmade abi SQ võistlustel ei ole lubatud alles Pro klassist?? Et siis antud Urmas Murumets'a auto võib nüüd diskvalifitseerida? :)

Vähemalgi määral ei kahtle Ghost'i pädevuses korralikke autosid ehitada. Mainin lihtsalt seda, et nemad ei ole ainukesed Eestis, kes antud tööd pädevalt suudavad teha.

Soon: ma ei väida seda, et kui ma piisavalt trenni teeks, võiks ma olla Värnikust parem. Igal asjal on siiski omad eeldused. Minu füüsis ei ole, ega ka peale pikka trenni saa olema piisav, et konkureerida Värnikuga. Väidan seda, et on olemas piisav teadmine, et pikemas perspektiivis ehitada valmis pädev SPL auto. Loomulikult peaks ennast harima veidi teatud nüansside osas, et ehitada võistlusperspektiividega auto, kuid pean ennast pädevaks selle projekti lõpuni viima.
SQ koha pealt ei hakka midagi kommenteerima, kuna selles vallas on minu arvamuse kohaselt palju rohkem muutujaid, mida peab silmas pidama. Samas ei pea hetkel enda kõrva piisavalt pädevaks, et selline asi võistlustel konkurentsivõimeliselt valmis ehitada. Teadmisi on, kuid Harry'ga ennast võrdlema küll ei hakka.

Postitatud: 20.12.2004 19:28 35
Postitas Crac
Kas mitte firmade abi SQ võistlustel ei ole lubatud alles Pro klassist??
See on üldiselt selline valus teema ning kõik taandub lõpuks selleni, kui aus on võistleja ning mida antud võistluse kohtunikud defineerivad "firma abina" eesti on nii kui nii suhteliselt väike ning kõik tunnevad kõiki nii et päris raske on seda piiri kuhugi tõmmata.

SQ koha pealt ei hakka midagi kommenteerima, kuna selles vallas on minu arvamuse kohaselt palju rohkem muutujaid, mida peab silmas pidama.
Kusjuures ega neid nn "muutujaid" vägapalju vähem polegi.
SPL puhul on hea see, et tulemus on suhteliselt ühene(võrreldes SQ) ning tulemuse määrab mõõtemasin, mitte inimese subjektiivne ajutegevus :)


Kristjan

Postitatud: 20.12.2004 20:16 03
Postitas meph
No see inimese kõrv ongi 1 mõõteriistadest, mis mul veel harjutamist vajab. SPL'i koha pealt on asi veidi konkreetsem ja saab mõõtmise koha pealt ennast kindlamalt tunda.

KristjanK kirjutas: See on üldiselt selline valus teema ning kõik taandub lõpuks selleni, kui aus on võistleja ning mida antud võistluse kohtunikud defineerivad "firma abina" eesti on nii kui nii suhteliselt väike ning kõik tunnevad kõiki nii et päris raske on seda piiri kuhugi tõmmata.
Ja noh... see väike eesti kipub üldse palju reegleid kõveraks tõmbama.. ja mitte ainult helivõistluste koha pealt ;) Eks kindlasti kaasa aitab ka see, et Ghost on võrdlemisi tegev EASCA's ;)

Postitatud: 20.12.2004 21:46 45
Postitas Crac
Ja noh... see väike eesti kipub üldse palju reegleid kõveraks tõmbama.. ja mitte ainult helivõistluste koha pealt Eks kindlasti kaasa aitab ka see, et Ghost on võrdlemisi tegev EASCA's
Täpselt nii ongi aga mis parata, kui aktiviste nii vähe siin maarjamaal leidub. Tahaks ka ükskord nii võistelda, et ei pea võitlema korraldaja/kohtuniku/võistleja muredega korraga ning siis kuidagi üle kivide/kändude oma tulemust saada!

Aga konkreetsete pretensioonidega võib pöörduda BMW klubi foorumi asemel ikkagi EASCA poole ning me anname endast parima, et otsused oleks võimalikult neutraalsed kuigi jah, peab tõdema et amööbid me pole, et saaksime täitsa poolduda:D

Kristjan

Postitatud: 20.12.2004 22:32 06
Postitas Muhv
Oota nüüd, ärge siit veel nii kiiresti uttu tõmmake. Alles hakkab huvitavaks minema. Ehk keegi teadjam valgustab, kui palju võõrast tööjõudu võib siis võistlusauto tegemisse kaasata?

Postitatud: 20.12.2004 22:54 05
Postitas meph
Kuna ma ise ei ole tegev autoaudio võistlustel (võibolla tulevikus saab ka midagi meisterdatud), siis minul pretensioone ei ole :) Lihtsalt arendan teemat :) Sellest saan täiesti ise ka aru, et asja eest vedada ja samal ajal ka võistelda on komplitseeritud. Endal sarnased kogemused veidi teisest vallast olemas.