Auto tagasillas imelik hääl
Auto tagasillas imelik hääl
Hmms selline probleem siis jällegi. Hakkan autoga kohapealt ära sõitma siis teeb kolksu kui äkiliselt kiirendan ja kui sujuvalt siis on normaalne aga ikkagist õrnem kolks käib läbi ja nii kuni 3 käigu vahetuseni. Edasi on vaiksem kolks. Ja veel kui tee peal kuskil väike lohk mis auto õõtsuma paneb siis hakkab kuskilt rattajuurest kiuksuma ja käuksuma. Ehk aitaksite teada saada milles võib viga olla ja mis osad tuleks üle vaadata või ära vahetada. Ise mõtsin et kardaanirist ära vahetada ja tagumise õõtsa puks.
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Ja lisaks loe siit tähelepanelikultNüüd kui tehnilise all alajaotus on thetud, siis ärge arvake, et enam keretähist või auto mudelit märkima teemasse ei pea.
Kuna selliseid teemasid ühe päeva jooksul juba piisav trobikond tekitatud, siis edaspidi kuuluvad nõuetele mittevastavad teemad kustutamisele.
Diffris endas vaevalt midagi viga on, kui kolksu teeb. Aga seda kolkus võivad teha diffri kinnituspuksid/padjad, kui need juhuslikult kulunud kipuvad olema. Eks sa kõige parema pildi saad ikka auto alla vaadates.
Aja auto kanalile ja võta nt abiks väiksem kang. Kui ise pole piisavalt pädev, siis viis kellelegi näidata.
Üldjuhul sellise kolksu põhjuseks siiski tagasillapuksid või diffrikinnitus.
Seda tagasilla eemaldumist tuleb ikka natukene harvem ette, aga välistatud pole. Mina olen selle üle elanud näiteks
Aja auto kanalile ja võta nt abiks väiksem kang. Kui ise pole piisavalt pädev, siis viis kellelegi näidata.
Üldjuhul sellise kolksu põhjuseks siiski tagasillapuksid või diffrikinnitus.
Seda tagasilla eemaldumist tuleb ikka natukene harvem ette, aga välistatud pole. Mina olen selle üle elanud näiteks
Võib ka difris olla, sest mul ta kolkse tegi ja mitte üks kord ja kui ta laiali sai lammutatud kukkus sealt käputäis hammasrattaid ja muud pudi välja.Jarlo kirjutas:Diffris endas vaevalt midagi viga on, kui kolksu teeb. Aga seda kolkus võivad teha diffri kinnituspuksid/padjad, kui need juhuslikult kulunud kipuvad olema
E60 530i
Metallide termotöötlus.
Metallide termotöötlus.
Mul on täpselt sama viga. Kohalt minnes ja käiguvahetusel ikka jube kolks sees. Paremalt poolt on kinnitus läbi roostetanud...zeron kirjutas:Pole veel kolksu avastand. Hetkel muude töödega hõivatud aga pakuti ka kardaani risti. Võib ka selles viga olla. Vaatsin ka tagasilla kinnitust. Ühel pool ilus aga teisel pool lahti roostetand ja loksub aga ei tea kas selles viga on.
Täna hakatakse selle läbi roostetanud kohaga võitlema... Loodan, et kolks kaob ära... Kui on huvi võin tulemustest teada anda. Mingi paar päeva peaks minema...
Parimat,
Neeme
Jah sama probleem paistab olevat. Oleks väga huvitav teada kuidas töökäik edeneb. Kaua aega võtab ja kas töö tegemine on tõsine katsumus omapäi teha. Või siiski oleks targem see teenendusse viia. Muidu oli plaan lähiajal ette võtta. Ehk annad teada töökäigust ja annad ehk mõnda head nõu. See probleem muidu pidigi olema just 91a E36 keredel.
Ega ma ise seda tegelikult tee... Puudu nii aeg, koht, vajalikud vahendid ja ka oskused. Seega realtime reportaazi teha ei saa...zeron kirjutas:Jah sama probleem paistab olevat. Oleks väga huvitav teada kuidas töökäik edeneb. Kaua aega võtab ja kas töö tegemine on tõsine katsumus omapäi teha. Või siiski oleks targem see teenendusse viia. Muidu oli plaan lähiajal ette võtta. Ehk annad teada töökäigust ja annad ehk mõnda head nõu. See probleem muidu pidigi olema just 91a E36 keredel.
Teenindusse pole vast mõtet viia. Kardan, et läheb kole kalliks. Mehed kes mul selle töö ära teevad (nad on seda korra enne ka teinud ) ütlesid tööajaks u. 2 päeva. Nende tööpäev kestab 10-st kaheksani õhtul ja vahest kauemgi... Raha tahavad töö eest 2400 eeksu. Töö ise hõlmab (jutu järgi!) tagasilla ja kütusepaagi mahavõtmist, tagapoolt kogu sisu eemaldamist (keevitamine toimub ka auto sees - tuleohutus!) Vahetusse lähevad ka sillatala puksid (need suured seal siis - 4tk), kuna pidid eemaldamise käigus katki minema ja nagunii on vanad. Pole kallid ka. Foorumist leiad müüjaid ka. Ise sain Pärnust Raunexist 520.- komplekt. Ma ise tellisin ka need poldid ja taldrekud millega asi kinni käib (pärnu UM 210EEku komplekt). Hetkel tarneaeg ainult pikk - 28.09...
Kui oled ise tegija, siis vast väga raske ei ole (võhiku hinnang:D), ainult aega läheb palju. Kui aga on soovi, siis võin nende meeste juurde juhatada, kes mul teevad. Asuvad Sindis Kesktänaval.
Tüüpviga pidi jah olema. Üks soovitas mul mootor välja vahetada 2,5i -> 1.6i...
Täna hommikul läks masin tegemisse. Seega kas homme õhtul või kolmapäeva hommikul peaks kätte saama. Eks siis paistab, kas aitas...
Parimat,
Neeme
Miih sellest on nüüd veits abi küll ainult see summa teeb kurvemaks :S
Et oleks tore küll kui sa mulle teada annaksid kuidas nendega ühendust saaks võtta. üks sõber mul võttis ise sellise töö ette ja tal läks aega 2 kuud üksi tegi ja esimest korda ka vist. Aega oli tal ka napilt. Mis pukse ja polte ja taldrikuid või asju sinna vaja läheb? On pärnust need kohe ka kätte saadaval või läheb nende tellimisega aega?
Et oleks tore küll kui sa mulle teada annaksid kuidas nendega ühendust saaks võtta. üks sõber mul võttis ise sellise töö ette ja tal läks aega 2 kuud üksi tegi ja esimest korda ka vist. Aega oli tal ka napilt. Mis pukse ja polte ja taldrikuid või asju sinna vaja läheb? On pärnust need kohe ka kätte saadaval või läheb nende tellimisega aega?
Kontakti ma tegelikult anda ei saa, kuna ühtegi telefoni ei tea... Samas oskan juhatada kus nad tegutsevad.zeron kirjutas:Miih sellest on nüüd veits abi küll ainult see summa teeb kurvemaks :S
Et oleks tore küll kui sa mulle teada annaksid kuidas nendega ühendust saaks võtta. üks sõber mul võttis ise sellise töö ette ja tal läks aega 2 kuud üksi tegi ja esimest korda ka vist. Aega oli tal ka napilt. Mis pukse ja polte ja taldrikuid või asju sinna vaja läheb? On pärnust need kohe ka kätte saadaval või läheb nende tellimisega aega?
Vajalike pulkde koha pealt vaata seda: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30
Sellelt pildilt siis detailid 2 ja 3 (puksid). Kumbagi 2 tk
Detail 5 ja 7 (poldid). Kumbagi 2tk.
Detail 6 (mutter) 2tk
Detail 8 (stopper e. taldrek) 4 tk.
Sain aru nii, et kõik peale pukside on vaba valik. Siiski tellisin ära kuna nägid ikka väga koledad välja juba...
Pärnust peaks puksid saama suhteliselt kohe. Raunexil oli neid seal rohkem kui 1 komplekt (reedel). Ja mingi vea tõttu tellisid minu jaoks veel juurde Poldid ja muu puru aga ainult UM-ist. Küsisin nii siit foorumist kui ka Pärnu autopoodidest, aga keegi ei paku...
Töörahaga on jah see asi, et suht kallis töö... Samas arvutasin kokku, et kui 2 päeva teevad a 8 tundi päev, siis on tunnihinne 150.- Nagu hästi teada, siis teeninduste hinnad algavad tavaliselt sealt 300 krooni alt...
Ise tegemise kohta ei oska kommenteerida... Mul tegi ka üks tuttav kunagi ise ja läks tal vist üks öö aega sellega...
Parimat,
Neeme
Kui seal hind 150- tund siis peaks mainima et ka Pärnu mk Vändra teenendustes on 150 eek'i tund. Võibolla saaks siin teenenduses kiiremini hakkama. Seal sindi meestel on spets vahendid olemas või teevad nad seda kodus kuuri all? Kus muidu see Sindis asub? Katsun uurida ka teisi kohti aga eks näis kuhu lõpptulemusena viia. Sindis on mehed vist nüüdseks seda tööd 2 korda teind. Siin aga pole vist veel keegi teind sellist tööd. Aga muidugi anna ka teada kui sul auto korda saab, et kas läks asi paremuse poole või kolks ikka sees.
See 150.-, mis ma arvutasin ei ole tegelikult tunnihinne neil. Saadud lihtsalt kokkulepehinna ja umbmäärase ajakulu kokku viimisel...zeron kirjutas:Kui seal hind 150- tund siis peaks mainima et ka Pärnu mk Vändra teenendustes on 150 eek'i tund. Võibolla saaks siin teenenduses kiiremini hakkama. Seal sindi meestel on spets vahendid olemas või teevad nad seda kodus kuuri all? Kus muidu see Sindis asub? Katsun uurida ka teisi kohti aga eks näis kuhu lõpptulemusena viia. Sindis on mehed vist nüüdseks seda tööd 2 korda teind. Siin aga pole vist veel keegi teind sellist tööd. Aga muidugi anna ka teada kui sul auto korda saab, et kas läks asi paremuse poole või kolks ikka sees.
Tunnihinnet ma ei teagi, aga arvestades tööde mahtu tundub soodne.
Kui tunnihinde põhjal rehkendada, siis võib see asi sul kallimaks minna.
Tead ise - polt ei tule lahti, kuskil mingi jama tuli välja jne. Nii tuleb neid tunde juurde. Mõni nahaal võib oma kohvipausi eest ka sult raha küsida...
Asuvad Kesktänaval. Vist oli number 13. Kui sa tead Sindis seda DIO tanklat, siis selle vastast läheb kohe tänav, mis ongi Kesktänav. Paned seda mööda edasi ja jääb paremat kätt selline kergelt porine hoov. Seal tavaliselt suht mitu autot seismas ja suured garaazhiuksed ka näha.
Sindi meestel mingit erilist puhast/läikivat töökoda pole. Umbes selline kolhoosi töökoja moodi koht. Päris selline kodus kuuri all nikerdamine ikka ei ole... Mingi 3 tõstukit sees ja tööriistad tundusid ka olevat.
Samas paistab, et mingid turakad nad ei ole ja tööpuudust neil ka ei ole...
Kui ma seal esimest korda käisin, siis ehmatas natuke ära küll ja vaatasin, et oma "armukest" ma siia ei too. Aga raha seadis ka minu jaoks piirid ja nüüd on masin juba töös... Kahju on ainult sellest, et enamus mehi räägib soravalt ainult vene keelt.
Ise sain hakkama. Abiks oli ka üks mees kes Saksamaalt kasutatud varuosi toob. Kah norm inime
Parimat,
Neeme
Nii, auto remondist käes.
Minu silmis on töö küll korralikult tehtud. Ajasin seal samas korraks veel tõstuki peale ja mees näitas ära, mis on tehtud, kuskohast keevitatud. Isegi seda mainis, et puksid on ikka uued, kuigi ma need ise viisin
See kes tegi ütles veel, et sild on kinni "kak mertva", ehk siis surmkindlalt Kõik uued lapid ja keevituskohad olid ilusti mastiksiga (või mis iganes see mögin on) kaetud.
Kuulasin tagasisõidul kohe hoolega, et kas on mingit imelikku häält tagantpoolt aga ei midagi. Ainult sõidumüra ja ridakuuese vaikne urin
Kolks nagu peoga pühitud.
Küsisin ka seda, et võibolla saaks ühe masina (zeron, sinu oma siis) veel sama veaga ette võtta. Öeldi, et veereta kohale. Kuigi neil hetkel vaba tõstukit ei ole, siis kokku leppida saab ikka. Tööraha läks kokku 2400.- Selle sees ka katalüsaatori vahetus.
Parimat,
Neeme
Minu silmis on töö küll korralikult tehtud. Ajasin seal samas korraks veel tõstuki peale ja mees näitas ära, mis on tehtud, kuskohast keevitatud. Isegi seda mainis, et puksid on ikka uued, kuigi ma need ise viisin
See kes tegi ütles veel, et sild on kinni "kak mertva", ehk siis surmkindlalt Kõik uued lapid ja keevituskohad olid ilusti mastiksiga (või mis iganes see mögin on) kaetud.
Kuulasin tagasisõidul kohe hoolega, et kas on mingit imelikku häält tagantpoolt aga ei midagi. Ainult sõidumüra ja ridakuuese vaikne urin
Kolks nagu peoga pühitud.
Küsisin ka seda, et võibolla saaks ühe masina (zeron, sinu oma siis) veel sama veaga ette võtta. Öeldi, et veereta kohale. Kuigi neil hetkel vaba tõstukit ei ole, siis kokku leppida saab ikka. Tööraha läks kokku 2400.- Selle sees ka katalüsaatori vahetus.
Parimat,
Neeme