E36 318i jama
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 30.05.2009 11:18 55
- Peamine sõiduk: BMW E36 318i
- Asukoht: Rakvere
E36 318i jama
Tervist
Autoks on siis E36 318i 1992 aasta. Probleem selles, et tihti kohapeal tühikäigul seistes hakkab mootor pöördeid järkjärgult allapoole laskma, kuni 300rp/m ja siis seal natuke aega puterdab ja lööb pöörded normaalsele piirile tagasi, nii umbes 900rp/m kanti. Tihti juhtub ka seda, et sõites kaob lihtsalt jõud ära, annan gaasi aga edasi ei liigu. Üks õhtu tegi veel nii ka, et sõidu ajal, nii kui siduri alla vajutasin, suri mootor välja. Sel ajal näitas kütusekulu seier väga suurt kulu ka. Mis asju tuleks hakata kontrollima, et leida üles probleem?
Marks
Autoks on siis E36 318i 1992 aasta. Probleem selles, et tihti kohapeal tühikäigul seistes hakkab mootor pöördeid järkjärgult allapoole laskma, kuni 300rp/m ja siis seal natuke aega puterdab ja lööb pöörded normaalsele piirile tagasi, nii umbes 900rp/m kanti. Tihti juhtub ka seda, et sõites kaob lihtsalt jõud ära, annan gaasi aga edasi ei liigu. Üks õhtu tegi veel nii ka, et sõidu ajal, nii kui siduri alla vajutasin, suri mootor välja. Sel ajal näitas kütusekulu seier väga suurt kulu ka. Mis asju tuleks hakata kontrollima, et leida üles probleem?
Marks
1982 e30 316
1983 e30 320i
1992 e36 318i
1983 e30 320i
1992 e36 318i
Re: E36 318i jama
kindlam viis vea leidmiseks on pöörduda pädeva diagnostiku poole aga Sinu jutu põhjal pakuks lambdat.
Re: E36 318i jama
see ei tohiks kütusekulu oluliselt suurendada.Renku kirjutas:õhulugejavoolik auklik?
Re: E36 318i jama
Millest Sa seda kütusekulu märgatavat tõusu veel järeldasid? Sellest, et vajutasid siduri alla ja näidik tõusis?
Re: E36 318i jama
võimalik,et saab lisaõhku,kontrolli õhu voolikud,lõdvikud üle,see,et kütuseseier lakke hüppas pole mingi ime endalgi on sellist trikki teinud,et tühikäiguga peaks seier langema,aga on hoopis vastupidi.Aga eks vist on tõesti targem asjatundjatele autot näidata.
sõidunauding
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 30.05.2009 11:18 55
- Peamine sõiduk: BMW E36 318i
- Asukoht: Rakvere
Re: E36 318i jama
Panin autole juhtmed järgi ja mitte ühtegi viga ei ole. Õhulõdvikud ja kõik on korras, mitte kuskil pole ühtegi praegu ega midagi. Küttekulu suurenemist vaatasin seieri järgi, mul oli kiirus kuskil 60-70km/h ja 3mas käis sees, lasin lihtsalt gaasi lahti ja seier näitas 25l/km, kuigi oleks pidanud ju 0 olema.
1982 e30 316
1983 e30 320i
1992 e36 318i
1983 e30 320i
1992 e36 318i
Re: E36 318i jama
Veakoodide peale ei saa loota, tuleb vaadata kõigi andurite näite kui programm võimaldab. Oleks oluline näha, mida näitavad näiteks lambda ja õhulugeja pöörete langemise hetkel. Samuti näiteks pihustite avatuse kestus, tavaliselt on näha ka mingi tühikäigu mootori protsent jne.MarkusS kirjutas:Panin autole juhtmed järgi ja mitte ühtegi viga ei ole. Õhulõdvikud ja kõik on korras, mitte kuskil pole ühtegi praegu ega midagi. Küttekulu suurenemist vaatasin seieri järgi, mul oli kiirus kuskil 60-70km/h ja 3mas käis sees, lasin lihtsalt gaasi lahti ja seier näitas 25l/km, kuigi oleks pidanud ju 0 olema.
Arvan, et selle seieri nullikukkumiseks peab ajus olema staatus "tühikäik". Seda ei pruugi gaasi maha laskmisel olla kui on näiteks gaasitrossist pöördeid peale keeratud
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 30.05.2009 11:18 55
- Peamine sõiduk: BMW E36 318i
- Asukoht: Rakvere
Re: E36 318i jama
Täna oli probleem eriti hull. Ma arvan, et niiske ilma tõttu. Mootor tühikäigul koguaeg hakkas pöördeid vaikselt alla poole loopima ja siis sõites jõudu ei olnud ja jõnksutas. Nüüdseks olen ma õhulugeja rajad ära puhastanud ja grafiidiga üle teinud, tühikäigumootori pesin puhtaks, kõik vaakumi ja õhulõdvikud kontrollisin üle.
1982 e30 316
1983 e30 320i
1992 e36 318i
1983 e30 320i
1992 e36 318i
Re: E36 318i jama
Lambdat siin juba pakutud, ma siis pakun ka
Võta lambda pistik lahti ja proovi nii ringi sõita. Aju kasutab sellisel juhul asendusarvu 0,45 volti, ning sellega peab normaalselt töötama kui pole suuremaid vaakumi lekkeid jne. Kui asi ei parane, siis suure tõenäosusega võid lambda vea välistada.
Head infot saaks ka heitgaaside mõõtmisest puterdamise hetkel
Võta lambda pistik lahti ja proovi nii ringi sõita. Aju kasutab sellisel juhul asendusarvu 0,45 volti, ning sellega peab normaalselt töötama kui pole suuremaid vaakumi lekkeid jne. Kui asi ei parane, siis suure tõenäosusega võid lambda vea välistada.
Head infot saaks ka heitgaaside mõõtmisest puterdamise hetkel
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 30.05.2009 11:18 55
- Peamine sõiduk: BMW E36 318i
- Asukoht: Rakvere
Re: E36 318i jama
Lamda on terve, kontrollisin täna. Tegin ka heitgaasi testi ja see näitas et CO on 0,7% ning HC on 200-300, kõigub niimoodi.
1982 e30 316
1983 e30 320i
1992 e36 318i
1983 e30 320i
1992 e36 318i
Re: E36 318i jama
Co näitu vaadata siis kontrolli ka kat üle.MarkusS kirjutas:Lamda on terve, kontrollisin täna. Tegin ka heitgaasi testi ja see näitas et CO on 0,7% ning HC on 200-300, kõigub niimoodi.
Re: E36 318i jama
Vaata aju üle!
-
- Huviline
- Postitusi: 66
- Liitunud: 30.05.2009 11:18 55
- Peamine sõiduk: BMW E36 318i
- Asukoht: Rakvere
Re: E36 318i jama
Nüüd sai auto korralikult ette võetud ja mõõtsin lamdat vähe põhjalikumalt ning lamda graafik on vale ning pinge oli pidevalt ainult 0,45V. Need probleemid tulevad alati niiskete ilmadega või siis kui kuskilt paksust lumest läbi sõidan. Kuiva ilmaga on kõik korras.
1982 e30 316
1983 e30 320i
1992 e36 318i
1983 e30 320i
1992 e36 318i