K: e36 320le m50b25 mootor
-
- Huviline
- Postitusi: 456
- Liitunud: 06.02.2005 11:27 48
- Asukoht: Rakvere/Helsinki
K: e36 320le m50b25 mootor
Tere, enne mootori ostmist tahaks siis täpsemalt järgi uurida mis mul vaja seal ümber muuta, käigukasti poolse osaga saan ise hakkama, otsisin küll foorumi ka läbi aga ei leidnud teemasid üles kus sellest juttu, ühesõnaga keegi võiks üksikasjalikult lahti seletada, saan aru et õhulugeja ja aju on asjad mis kindlasti vahetusse lähevad, mis veel? kütusepump? mida juhtmestikuga teha? Tänud vastamast
Re: K: e36 320le m50b25 mootor
Teemasid siin kuhjaga,aga see selleks... Kui sul hetkel mootor vanoseta, ja uus 2.5 ka vanoseta siis vahetad aint mootori, aju ja õhulugeja ehk juhtmestiku näpima ei pea. Differ soovitaks välja vahetada, kuna 2.0 veidi kiirem on peal ja pöördeid rohkem kui 2.5sel. Ülejäänud R6 mudelitel enam vähem sama.
F31 320d M Performance
-
- Huviline
- Postitusi: 456
- Liitunud: 06.02.2005 11:27 48
- Asukoht: Rakvere/Helsinki
Re: K: e36 320le m50b25 mootor
Kui ma jätan enda käigukasti alla, siis võib ju sama diffri jätta, midagi ei tohiks muutuda, ma ei saa aru kuidas 2,5 saab hakata 2,0 õhulugeja ung ajuga tööle kas neil ühed ja samad need?
Re: K: e36 320le m50b25 mootor
Öeldigi just, et ei ole aju ja õhulugeja samad. Need pead ära vahetama. Muidu ülejäänu on mootoril küll sama. Tõstad vahele lihtsalt ja läheb tööle.
Käigukastid on kõikidel R6 mootoritel samad. Ka ülekanded kasti sees on samad, seega seda ei pea sa üldse näppima. Ainus asi oleks differ, kuna difri peaülekanne on 2.0 mootori väiksema võimsuse jaoks pisut kiirem ehk siis pöördeid on rohkem sõidu ajal. 2.5 mootoriga saad selle eest hea kiirenduse, kuid maanteel sõites võtab kütet rohkem. Tehas arvas, et sellele mootorile oleks aeglasem ülekanne parem. Samas ei ole difri vahetus kohustuslik, kui kannatab suurema küttekulu välja, siis parem kiirendus tasub ka end ära.
Käigukastid on kõikidel R6 mootoritel samad. Ka ülekanded kasti sees on samad, seega seda ei pea sa üldse näppima. Ainus asi oleks differ, kuna difri peaülekanne on 2.0 mootori väiksema võimsuse jaoks pisut kiirem ehk siis pöördeid on rohkem sõidu ajal. 2.5 mootoriga saad selle eest hea kiirenduse, kuid maanteel sõites võtab kütet rohkem. Tehas arvas, et sellele mootorile oleks aeglasem ülekanne parem. Samas ei ole difri vahetus kohustuslik, kui kannatab suurema küttekulu välja, siis parem kiirendus tasub ka end ära.
Rev range is there to be used!
Re: K: e36 320le m50b25 mootor
ma küsiks, et mis siis teha tuleb kui 2,5 on vanosega mootor?
-
- Huviline
- Postitusi: 456
- Liitunud: 06.02.2005 11:27 48
- Asukoht: Rakvere/Helsinki
Re: K: e36 320le m50b25 mootor
Sama küsimus ka endal, kuna mootor mille ostan ongi just 2,5 vanos selgus siis nüüd.
Mida summutiga ette võtta? kas 2,5 pole mitte 2 lambdaga?, minu 2,0 aga vaid 1.
Mida summutiga ette võtta? kas 2,5 pole mitte 2 lambdaga?, minu 2,0 aga vaid 1.
Re: K: e36 320le m50b25 mootor
Hea teema, sest endal ka selline swap ehk kunagi plaanis ja rohkem isegi huvitaks mis on vaja ümber teha kui plaanis vahele istutada m52b28?
1982 315 E21
1984 528i E28
1994 320i E36 Vert.
2001 330xD E46
1984 528i E28
1994 320i E36 Vert.
2001 330xD E46
Re: K: e36 320le m50b25 mootor
M50B25 on ühe lambdaga. Andur istub sellise koha peal, kus kõik väljalase ühineb ühte torusse. Sumpsi vahetus oleks muidu hea ja tore, kuna 2.0'i sumps võib piirama jääda. Samas ma ei usu, et see ülimalt kriitiline oleks...helitehnik kirjutas:Sama küsimus ka endal, kuna mootor mille ostan ongi just 2,5 vanos selgus siis nüüd.
Mida summutiga ette võtta? kas 2,5 pole mitte 2 lambdaga?, minu 2,0 aga vaid 1.
Kui on Vanoseta mootori asemel läheb peale Vanosega mootor, siis tuleb ära vahetada mootori juhtmestik või vedada hunnik uusi juhtmeid. Ise täpselt ei tea, kogemus puudub.
Rev range is there to be used!
-
- Huviline
- Postitusi: 464
- Liitunud: 11.06.2009 15:16 16
- Peamine sõiduk: BMW E39 540i man
- Telefon: 53861487
- Asukoht: Valgamaa, Tartu
Re: K: e36 320le m50b25 mootor
No mu vanosega 2.0 on ka 2 lambda andurit, juba sealt tuleb lisa juhtmete teema ma usun.
Re: K: e36 320le m50b25 mootor
Sel juhul on sul juba M52 mootor, mis on uuema tüübi oma. Ma ekslikult arvasin, et jutt käib M50 mootorist.
M52 puhul on juhtmete olukord juba keerulisem, elektroonikat on rohkem. Sellisel juhul enam aidata ei oska.
M52 puhul on juhtmete olukord juba keerulisem, elektroonikat on rohkem. Sellisel juhul enam aidata ei oska.
Rev range is there to be used!
Re: K: e36 320le m50b25 mootor
Tere!
selline küsimus et vanal 2,0 110Kw oli õhulugeja boshi oma (kandiline)
aga uuel motol simensi oma (ümmargune) Kuna pistikud ise otse ei ühendu siis kuidas
saaks need asjad korralikult vahetatud ? või pole vaja vahetada ??
selline küsimus et vanal 2,0 110Kw oli õhulugeja boshi oma (kandiline)
aga uuel motol simensi oma (ümmargune) Kuna pistikud ise otse ei ühendu siis kuidas
saaks need asjad korralikult vahetatud ? või pole vaja vahetada ??
-
- Huviline
- Postitusi: 3634
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3 “95/F31 320d ED “18
- Asukoht: tallinn/rakvere
Re: K: e36 320le m50b25 mootor
Pane vana bosch-i õhulugeja siis uue mootori otsa.
If everything seems under control, you're just not going fast enough