Camshaft fault.
Camshaft fault.
Arvuti näitas camshafti viga ja sebisin uue anduri.Keerasin ta kylge ja kõik täpselt samamoodi nagu ennem.Nukkvõlli anduri võtsin järelt ära, siis ei tekkinud yhtegi viga.Ma ei saa aru miks teda sinna yldse vaja on Näidud ja asjad jäid kõik samaks.Mõni diagnostikamees oskab äkki aidata? Mootoriks siis m42 1.8is 92.a.
Mõned pildid ka.
Mõned pildid ka.
Re: Camshaft fault.
Oi oi, camshaft ongi nukkvõll Igatahes nukkvõlli andur sai novembris ära vahetatud.Kumb andur siis seda süütenurka muudab? Väntvõlli v nukkvõlli oma?
Re: Camshaft fault.
B-varuosa toote panin.
Re: Camshaft fault.
Aga siit tekib küsimus, et miks neid siis toodetakse B-varuosana kui nad ei tööta? ja küsiti veel päris palju raha selle eest.
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 12.05.2010 19:51 46
Re: Camshaft fault.
nukkvõllvare271 kirjutas:Oi oi, camshaft ongi nukkvõll Igatahes nukkvõlli andur sai novembris ära vahetatud.Kumb andur siis seda süütenurka muudab? Väntvõlli v nukkvõlli oma?
http://et.wikipedia.org/wiki/Nukkv%C3%B5ll
väntvõll
http://et.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4ntv%C3%B5ll
Re: Camshaft fault.
Algul arvasin et viga on väntvõlli anduris.
Re: Camshaft fault.
Võib olla küll loll küsimus, aga phmlt on väntvõlli ja nukkvõlli andurite tööpõhimõte sama? Et kas oleks selline võimalus olemas, et prooviks nukkvõlli anduri asemele panna vända anduri?
Re: Camshaft fault.
Ära nüüd nuka anduri asemele vända andurit küll pane, ei ole väga hea mõte.
Re: Camshaft fault.
Kujutan ette, et selliseid teemasid tuleb foorumisse veelgi
Võiks teha kleepsuga alamteema umbes sellise pealkirjaga: "Ostsin diagnostika aparaadi aga ei oska sellega midagi teha..."
Võiks ükskord juba aru saada, et testri olemasolu ei tee sinust veel diagnostikut
Tester aitab diagnoosi panna, mitte ei tee seda ise
Võiks teha kleepsuga alamteema umbes sellise pealkirjaga: "Ostsin diagnostika aparaadi aga ei oska sellega midagi teha..."
Võiks ükskord juba aru saada, et testri olemasolu ei tee sinust veel diagnostikut
Tester aitab diagnoosi panna, mitte ei tee seda ise
Re: Camshaft fault.
Aga olgem ausad, ega vilumus tulebki läbi kogemuste
Re: Camshaft fault.
Sain originaal anduri.Viga sama, ainuke asi mis muutus oli see, et DIS-is tundis aju anduri ära.Ehk siis Cilinder detection läks ON.Aga süütenurgad samad.
Re: Camshaft fault.
Väike pilt ka
-
- Huviline
- Postitusi: 259
- Liitunud: 03.05.2008 13:19 38
- Peamine sõiduk: 540i/6
Re: Camshaft fault.
Termostaat vigane, et temp. vahepeal nii kõrge?
Re: Camshaft fault.
Jahutus vendil pole midagi häda ja samuti termostaadil. Ignition angle, see on ju süüte kraad v nurk vms.Camshaft faulti peksab ikka sisse kui pööre üle 2000 läheb.
Re: Camshaft fault.
Su viga on ju järgmine, Invalid working are (Plausibility fault). See tähendab seda et andmed mis sealt andurist tulevad on vähe usutavad mootori ajule
Kontrolli juhtmed üle, et signaal korralikult ajuni jõuaks... Mina pakun et kuskil on mingi juhtme kala sees.
Kontrolli juhtmed üle, et signaal korralikult ajuni jõuaks... Mina pakun et kuskil on mingi juhtme kala sees.
Re: Camshaft fault.
Juhtmeid jooksevad sinna sisselaske vahele musta karpi, sinna jookseb ka vända anduri juhe ja sealt otse ajusse.Aga mis voolud/takistused seal juhtmetes peaks olema?
Re: Camshaft fault.
Tol hetkel kui esimesed pildid tehtud, siis polnud tiiviku tuulekoda küljes.Termostaat on vahetatud ja sõidu ajal ka mingeid jahutuse probleeme pole.Ja siis see temp andur mis ajule annab signaali, see on ka vahetatud.
Viimati muutis vare271, 26.03.2011 14:12 45, muudetud 1 kord kokku.
Re: Camshaft fault.
Siis oli küljes.Kellade temp näidikus, seisab tokk igatahes täpselt keskel.
Re: Camshaft fault.
Ma pakkusin juhtme viga tänu sellele, et viga tekib teatud pööretest alates.
kotrolli Juhtmed kuni mootori ajuni, Kontaktid jne jne. See esialgu kõige lihtsam ja odavam lahendus.
Kui kuskil mingi korrosjoni jama, siis ta teatud signaali kuhugi maani laseb läbi, aga tihedamini põrutama hakkab siis on kellad. Eks kuno Parandab ming kui ma eksin.....
kotrolli Juhtmed kuni mootori ajuni, Kontaktid jne jne. See esialgu kõige lihtsam ja odavam lahendus.
Kui kuskil mingi korrosjoni jama, siis ta teatud signaali kuhugi maani laseb läbi, aga tihedamini põrutama hakkab siis on kellad. Eks kuno Parandab ming kui ma eksin.....
Re: Camshaft fault.
Igatahes seda ma ütlen, et see auto on ilge surm ja 103 kw pole mina sellel autol veel tunda saanud 1.3-ne opel läheb ka paremini edasi
-
- Huviline
- Postitusi: 259
- Liitunud: 03.05.2008 13:19 38
- Peamine sõiduk: 540i/6
Re: Camshaft fault.
Kolmandal pildil 102,7 CKuno_T kirjutas:Teise pidi 93 C on ka liiga kõrge M42 jaoks. Kas ka siis polnud tuulekoda küljes?
Re: Camshaft fault.
Krt ei taha uskuda, et jahutussysteemis mingi viga.Sest jah termostaat on vahetatud, jahutustiivik töötab ka ilusti ja veepump on ka vahetatud ja metall labadega.Kas siis mootori temp. andur võib segast panna? Üldse see asi suht segane, et nagu pildilt näha, siis on camshaft fault mingi 2000 ja üle pööretel ja selle all on, et coolant temperature -21 c.
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 12.05.2010 19:51 46
Re: Camshaft fault.
vare271 kirjutas:Juhtmeid jooksevad sinna sisselaske vahele musta karpi, sinna jookseb ka vända anduri juhe ja sealt otse ajusse.Aga mis voolud/takistused seal juhtmetes peaks olema?
leidma peaksid sa sealt 5v ja 12v
- captjones1
- Huviline
- Postitusi: 929
- Liitunud: 25.10.2009 10:27 04
- Asukoht: Tallinn
Re: Camshaft fault.
vau, kus nüüd sutskas. vaevalt see autodiagnostika mingi raketiteadus ontruumu kirjutas: Võiks ükskord juba aru saada, et testri olemasolu ei tee sinust veel diagnostikut
Re: Camshaft fault.
Juhtmed vaatasin üle ja kõik oli korras.Võib teema lõpetada kuna auto läheb varuosadeks.
Re: Camshaft fault.
Kas oled üldse nukvõlle vaadanud? Sellel peaks olema regilleeritavad, endal proovisin ka liigutada varasemaks 5 kraadi, kuid minek hoopis nadisem.
Kontrolle see ennem üle ja surved silindrites, kui juppideks pole veel.
Kontrolle see ennem üle ja surved silindrites, kui juppideks pole veel.
Re: Camshaft fault.
Surved oli 13.