e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
Hei,
uuriks foorumlaste kogemusi veovõllide vahetusega BMWl. (e46, 318, 87kw, 2000a, manuaal)
Viga järgmine: 1 ja 2 käigu sisse lülitamisel (koha peal või väikesel hool), käib tagasillas "mats". Tundub, et pooltelje/veovõlli välimises otsas on liiga sur lõtk, mis seda matsu teeb.
Mis variandid on ja mis oleks kõige mõistlikum lahendus:
1) Kas uusi B-varuosa veovõlle tasub osta? Kas kestab ka see osa?(b osa hind ca 170EURi, UMis tõenäoliselt 3 korda kallima?)
2) Kas veovõlli otsa saab eraldi osta/vahetada?
3) OT: Kui kellelgi on pakkuda normaalse hinnaga heas korras veovõlle, siis kõik pakkumised teretulnud! (PS)
tänud,
uuriks foorumlaste kogemusi veovõllide vahetusega BMWl. (e46, 318, 87kw, 2000a, manuaal)
Viga järgmine: 1 ja 2 käigu sisse lülitamisel (koha peal või väikesel hool), käib tagasillas "mats". Tundub, et pooltelje/veovõlli välimises otsas on liiga sur lõtk, mis seda matsu teeb.
Mis variandid on ja mis oleks kõige mõistlikum lahendus:
1) Kas uusi B-varuosa veovõlle tasub osta? Kas kestab ka see osa?(b osa hind ca 170EURi, UMis tõenäoliselt 3 korda kallima?)
2) Kas veovõlli otsa saab eraldi osta/vahetada?
3) OT: Kui kellelgi on pakkuda normaalse hinnaga heas korras veovõlle, siis kõik pakkumised teretulnud! (PS)
tänud,
Re: e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
Miks sa kindel oled, et just veovõllides asi? KÕIK tagasilla puksid ja kardaanimuhv kontrollitud ?
Re: e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
Vahetasin ka kõik need puksid ,kuid ikka on 1 käiku pannes mats,või kolks ja tuleb välja ,et asi on diffris endas kus on suurem loks.Ma®tin kirjutas:Miks sa kindel oled, et just veovõllides asi? KÕIK tagasilla puksid ja kardaanimuhv kontrollitud ?
Re: e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
Loomulikult on see ka võimalus, kuid esmalt tuleks ikka 100% kindel olla teiste elementide korrasolekus, kui hakata võlle ja diffrit vahetama
Re: e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
Jah, kontrollisin kõik teised sõlmed ka üle. Diffris on ka väike lõtk, aga see normaalne. Suurim lõtk oli vasaku veovõlli rattapoolses otsas. Kui seda käega järsult keerasin, kõlas samasugune "mats".
Seega usun, et süüdlaseks seekord siiski veovõll.
On kellelgi kogemusi veovõllide vahetamisega? Mis oleks mõistlik variant?
Seega usun, et süüdlaseks seekord siiski veovõll.
On kellelgi kogemusi veovõllide vahetamisega? Mis oleks mõistlik variant?
Re: e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
Tegemist on kallite varuosadega. Usupõhiselt faktipõhiseks tegutsemiseks oleks mõttekas veovõll küljest ära võtta ja inspekteerida. Juhul kui nuutidega probleem on, siis uurida ka rattaäärikut.
Sõidurõõm
- vitali21
- Huviline
- Postitusi: 130
- Liitunud: 15.07.2006 20:32 49
- Peamine sõiduk: Bmw 730d
- Telefon: 56936468
Re: e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
endal e46 316 1.9 oli täpselt sama mure ja viga oli tagasillas ise sai ostetud uus ja enam seda probleemi ei ole.
ise tegin sama lasin enne kõik puksid ära vahetada ja siis selgus ,et viga tagasillas.
ise tegin sama lasin enne kõik puksid ära vahetada ja siis selgus ,et viga tagasillas.
Lugupidamisega: Vitali Penkov
Re: e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
mida sa tagasilla all mõtled? Differ/reduktor või veovõllid? või midagi muud?
- vitali21
- Huviline
- Postitusi: 130
- Liitunud: 15.07.2006 20:32 49
- Peamine sõiduk: Bmw 730d
- Telefon: 56936468
Re: e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
reduktor ja veovõllid oli omadega läbi kui ma hästi mäletan.aga kui oled kuskil tartu lähedal võin anda ühe autoremontija nr kes teeb selle odavalt ära ja ütleb milles ka viga on täpsemalt ja suht soodsa hinnaga ja annab ka garantii tehtud tööle.
Lugupidamisega: Vitali Penkov
- Gemelo
- Huviline
- Postitusi: 470
- Liitunud: 14.09.2008 17:58 19
- Peamine sõiduk: BMW 316i
- Asukoht: Tartu
Re: e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
Mul sama probleem. 1 ja 2 käiku vahetades käib nn. "mats". Olen ise Tartust. Ei tea palju need uued jupid maksaks ja palju remondiraha. Ootan vastust pm-i.
vitali21 kirjutas:reduktor ja veovõllid oli omadega läbi kui ma hästi mäletan.aga kui oled kuskil tartu lähedal võin anda ühe autoremontija nr kes teeb selle odavalt ära ja ütleb milles ka viga on täpsemalt ja suht soodsa hinnaga ja annab ka garantii tehtud tööle.
Kui sa omad BMW'd, siis ära karda kütusekulu!
Re: e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
Ei ole mingit PM-i.Gemelo kirjutas:Mul sama probleem. 1 ja 2 käiku vahetades käib nn. "mats". Olen ise Tartust. Ei tea palju need uued jupid maksaks ja palju remondiraha. Ootan vastust pm-i.
vitali21 kirjutas:reduktor ja veovõllid oli omadega läbi kui ma hästi mäletan.aga kui oled kuskil tartu lähedal võin anda ühe autoremontija nr kes teeb selle odavalt ära ja ütleb milles ka viga on täpsemalt ja suht soodsa hinnaga ja annab ka garantii tehtud tööle.
Räägime avalikult, infot endal ka vaja.
- Gemelo
- Huviline
- Postitusi: 470
- Liitunud: 14.09.2008 17:58 19
- Peamine sõiduk: BMW 316i
- Asukoht: Tartu
Re: e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
Jah muidugi... see info jääb kõigile siia siis...
Kui sa omad BMW'd, siis ära karda kütusekulu!
Re: e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
sai seda lõtku teemat põhjalikumalt uurida. Tulemused sellised.
Suurimad "matsujad" tagasillas olid tagumiste õõtsade raami poolsed puksid ja 4 suurt puksi millega sild all seisab. Katsetada parim nii: auto tõstukil, mootor töötab, pidur peal ja siis lahutada sidurit "võtmiseni". teine samal ajal alt vaatab, mis lõtkub. Lisaks olid läbi diffri kinnitused, mis sai ka välja vahetada. Puksid ise odavad, aga töö on väga kallis, sest vaja spets tõmmitsat ja aega kulub ca 1,5 päeva...
90% matsudest kadus ära.
Väike "kõlks" käib kui käiku sisse lülitada, see on nüüd lõtkuva pooltelje süü. Hetkel poolasse vahetama ei hakka, sest kõlks on küllaltki marginaalne. Samuti ei usu, et 87kw/ 1,9 keeraks pooltelje otsa pooleks normaalse kasutuse juures. Kui läheb hullemaks, siis võtab selle töö ka ette...
minupoolt võib teema sulgeda.
Suurimad "matsujad" tagasillas olid tagumiste õõtsade raami poolsed puksid ja 4 suurt puksi millega sild all seisab. Katsetada parim nii: auto tõstukil, mootor töötab, pidur peal ja siis lahutada sidurit "võtmiseni". teine samal ajal alt vaatab, mis lõtkub. Lisaks olid läbi diffri kinnitused, mis sai ka välja vahetada. Puksid ise odavad, aga töö on väga kallis, sest vaja spets tõmmitsat ja aega kulub ca 1,5 päeva...
90% matsudest kadus ära.
Väike "kõlks" käib kui käiku sisse lülitada, see on nüüd lõtkuva pooltelje süü. Hetkel poolasse vahetama ei hakka, sest kõlks on küllaltki marginaalne. Samuti ei usu, et 87kw/ 1,9 keeraks pooltelje otsa pooleks normaalse kasutuse juures. Kui läheb hullemaks, siis võtab selle töö ka ette...
minupoolt võib teema sulgeda.
- Kristina5
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 482
- Liitunud: 21.04.2008 23:39 41
- Peamine sõiduk: BMW E34 525i 1988
Re: e46 318, veovõllide lõtku küsimus.
Oeh, endal sama pill ja sama mure. Vahetasime kõik tagasillapuksid aga mats endine. Ilmselt on asi ikkagi mootoripatjades! Ja see kannab selle jubeda hääle üle niimodi, nagu oleks tagasild süüdi. Otseloomulikult võib asi ka veovõllis olla, aga käisime ka umbes mitmes kohas ja kõik arvasid et tagasillas. Kui aga tagasild kõik tehtud oli, siis öeldi, et ei ei, ikka eest tuleb. Uhhh
E34 525i '88 ja E34 540i 94 ja E36 325i cabrio 93